Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2004 @ 04:01 :
Zo, poe. Dat was wel de meest indrukwekkende film in een lange tijd, IMHO vergelijkbaar met Schindlers List en La Vita e Bella. Erg goed geacteerd, vooral de rol van Hitler. En zonder te willen spoiler een flink aantal ERG aangrijpende stukken.
Mee eens mee eens. Ik heb hem woensdagavond gezien en ik was érg onder de indruk. De grote blonde jongen naast mij moest huilen
Spoiler
.

Zaterdag moet ik weer werken en wordt hij weer vertoond, dan ga ik ook zeker weer kijken. Geen slecht idee om deze film twee keer te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 11:25
Nebula
Nebula is offline
Heel goede film, het kwam allemaal zo authentiek over.
Citaat:
Chimera schreef op 12-12-2004 @ 04:01 :
Zo, poe. Dat was wel de meest indrukwekkende film in een lange tijd, IMHO vergelijkbaar met Schindlers List en La Vita e Bella. Erg goed geacteerd, vooral de rol van Hitler. En zonder te willen spoiler een flink aantal ERG aangrijpende stukken.

IMHO een must see, ik denk dat deze in de toekomst in een hoop geschiedenislessen getoond gaat worden.
Ja, La Vita e Bella en Schindler's List waren ook erg indrukwekkend, maar wat bij het kijken van Schindler's List dan toch aan mij blijft knagen is dat er Engels wordt gesproken i.p.v. Pools/Duits.

Even over Eva Braun: sommigen ergerden zich aan haar omdat ze extreem dom en/of naïef zou zijn. Over een andere 2e WO film ("Empire of the Sun" voor de geïnteresseerden) werd door iemand gesuggereerd dat de hoofdpersoon manisch gedrag zou vertonen als gevolg van extreme depressie. Volgens mij was dat bij Eva Braun ook het geval, al moet ik zeggen dat ik verder niks van haar af weet. Het zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 13:55
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Haha kwam laatst op internet een interview tegen waar Hans Teeuwen het over die film had. Is best grappig om te horen.
Is een stuk uit een radio uitzending, eerst komt er nog muziek en daarna wordt en een bandje geintervieuwt, en daarna komt Hans Teeuwen.


hier

Je hebt wel realplayer nodig.
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Der Untergang
Boychatten
1 03-03-2005 19:38
Films, TV & Radio Vraagjes Der Untergang
Boychatten
1 03-03-2005 13:17
Films, TV & Radio Der Untergang
-00333-
9 04-12-2004 09:47
Films, TV & Radio Der Untergang(film over Hitlers laatste dagen in de bunker)
Iceracer
14 03-11-2004 09:35
Films, TV & Radio Der Untergang
_Moby_
15 02-11-2004 17:20
Films, TV & Radio DER UNTERGANG (Oliver Hirschbiegel, 2004)
legatus
1 26-08-2004 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.