Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2017, 15:47
tristanio66
tristanio66 is offline
Hallo Dames en Heren.

Ik zit op dit moment op 4 Havo en wij moeten gaan beginnen aan ons profielwerkstuk.
Ik en mijn partner hebben gekozen voor het onderwerp Kernwapens. Bij dit onderwerp kiezen we als vak scheikunde. Nu moeten we een verklaring geven over waarom wij het hierover willen doen. Als er niet genoeg plekken zijn bij scheikunde wordt er gekeken naar wie de beste verklaring heeft. Nou vroeg ik mij af of iemand misschien een goede verklaring zou kunnen bedenken waarom wij als onderwerp kernwapens gekozen hebben. Ook vroeg ik mij af of iemand nog een paar andere onderwerpen die met scheikunde of bio te maken hebben weet, mochten we het niet hierover mogen doen.

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2017, 21:41
Ben Strik
Ben Strik is offline
Dat ligt er volledig aan waarom je het hebt gekozen. Als je geen goede uitleg kan geven waarom je nou juist dát onderwerp hebt gekozen en waarom dat beter zou zijn dan een onderwerp van een ander groepje moet je bij jezelf even te raad (als dat een uitdrukking is) of je dat wel echt wil. Je moet er veel tijd aan besteden en als je niet goed kan verwoorden/uitleggen, op z'n minst aan jezelf bij wijze van spreken, zou dat zonde zijn. Dat worden lange uren als het onderwerp je niet 100% ligt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.