Oud 08-11-2001, 16:47
MissEminem
MissEminem is offline
Weet iemand hoe je het beste kan leren? EN je moet er ook goede cijfers mee kunnen halen!
__________________
[b]Eminem[/b]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2001, 16:48
LovelyOne
LovelyOne is offline
plannen !!!!!! jaja t is leuk om te plannen maar voor goeie resultaten moet je je ook aan de planning houden, das moeilijker!

[Dit bericht is aangepast door LovelyOne (08-11-2001).]
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 16:48
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
dat is voor elk vak anders, zeg anders ff voor welk vak het is kneem aan dat je niet voor alles slechte cijfers haalt??
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 16:54
MissEminem
MissEminem is offline
Thnx, nou voor Duits, Biologie, engels en nederlands! SHIT WEER DIE TALEN, maar okey!
__________________
[b]Eminem[/b]
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 17:36
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
MissEminem schreef:
Thnx, nou voor Duits, Biologie, engels en nederlands! SHIT WEER DIE TALEN, maar okey!
tjah, met talen kan ik je niet helpen, heb alles al laten vallen wat er te vallen valt, krijg die woorden ook niet in m'n kop, opschrijven schijnt wel te helpen.


biologie, heb ik ook niet meer maar een samenvatting maken is erg handig, en een spiekbriefje, alles wat je daarop schrijft onthoud ik altijd kweet niet of alleen ik dat heb? .


[Dit bericht is aangepast door Martin1985 (08-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 18:18
*charm girl*
*charm girl* is offline
- alles op t laatste moment (als je wel moet)in je hoofd rammen (zo leer ik, maar t is waarschijnlijk geen aanrader)
- ik ben zelf juist wel goed in talen dus woordjes leren is geen probleem. Maar als je die wil leren en je bent er niet goed in is eindeloos herhalen volgens mij t enige wat er opzit... en opschrijven. SUCCES
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 18:30
Verwijderd
Voor talen:
Als je een gigantische lijst hebt, moet je jezelf aan het begin overhoren, voor je geleerd hebt. zo kun je de woorden die je al weet wegstrepen. Als je die nu weet, hoef je ze niet meer te leren. De andere woorden schrijf je op. Zo verklein je de waslijst. Probeer bij elk woord een zin te maken die dat woord duidelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 18:32
MissEminem
MissEminem is offline
Citaat:
*charm girl* schreef:
- alles op t laatste moment (als je wel moet)in je hoofd rammen (zo leer ik, maar t is waarschijnlijk geen aanrader)
- ik ben zelf juist wel goed in talen dus woordjes leren is geen probleem. Maar als je die wil leren en je bent er niet goed in is eindeloos herhalen volgens mij t enige wat er opzit... en opschrijven. SUCCES
ik doe ook alles op het laatste moment en dat gaat meestal niet goed! dus ik denk dat ik maar eens moet gaan plannen! THNX IEDEREEN!
__________________
[b]Eminem[/b]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 Hoe leer jij?
HowLovely
1 11-05-2004 11:30
Flora & Fauna Hoe leer je een hond op de juiste manier plassen?
Wawl
15 19-02-2004 11:07
Algemene schoolzaken Hoe leer je het beste woordjes?
Verwijderd
43 06-01-2004 16:24
Eindexamens 2003 Hoe leer je? Leertips?
Yohst
4 14-05-2003 12:41
Eindexamens 2003 Geschiedenis... hoe leer je dat het beste?
Verwijderd
30 11-04-2003 12:53
Verhalen & Gedichten Hoe leer je gedichten schrijven?
luckyleo
13 23-03-2002 16:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.