Oud 29-08-2013, 16:46
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Hoi!

Dit topic is voor iedereen die graag wat wil schrijven, maar niet precies weet wat, en voor iedereen die graag wat wil lezen, maar het niet zelf kan of wil schrijven. Voor iedereen die graag praat over verhaalconcepten zonder ze verder uit te werken, voor iedereen die juist die concepten graag wel wil uitwerken. Voor wie wil.

Beschrijf eens wat voor verhaal je graag zou willen lezen? Dit kan een uitgewerkt plot zijn, of een personage, een bepaalde situatie, of een verhaal dat zich afspeelt op een specifieke locatie...

Bijvoorbeeld:
- Een verhaal dat zich compleet afspeelt in een bushokje
- Een verhaal over een man die met zijn kat van leven ruilt
- Een verhaal dat zich afspeelt in een wereld waar het normaal is dat kinderen zo vroeg mogelijk uit huis gaan (5 jaar, 10 jaar, kies maar)
- ...

Wat zou jij graag lezen / schrijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2013, 16:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou heel graag een keer een verhaal schrijven/ lezen over een persoon die overleden is en dan vanaf boven nog een bepaalde tijd mag toekijken hoe het leven van zijn/ haar vrienden en familie verder verloopt. Dat lijkt me echt een heel interessant perspectief!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 20:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou heel graag een keer een verhaal schrijven/ lezen over een persoon die overleden is en dan vanaf boven nog een bepaalde tijd mag toekijken hoe het leven van zijn/ haar vrienden en familie verder verloopt. Dat lijkt me echt een heel interessant perspectief!
Doet me denken aan 'De boekendief' van Markus Zusak. Een van mijn lievelingsboeken, en zo te lezen ook wel een tip voor jou, misschien?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 20:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doet me denken aan 'De boekendief' van Markus Zusak. Een van mijn lievelingsboeken, en zo te lezen ook wel een tip voor jou, misschien?
Heb hem vorige maand gelezen, zeker een mooi boek!
Met dat idee liep ik trouwens al langer rond en die link naar het boek had ik helemaal niet gemaakt In mijn ideale verhaal daarover zou de hoofdpersoon wel een meer persoonlijke band hebben met degene waarvan je het verhaal volgt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.