Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2005, 20:13
Verwijderd
Iemand hem al aan ut spelen?
Ik vind hem vet heftig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2005, 20:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vind hem niet .

Maar hij moet toch ram shit spelen, niet lekker lopen en zo.
Btw heb je hem op de pc of de xb0x?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 20:14
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
omfglolrofllmaopimp.

Wat een zouteloos kuttopic.

en je Nederlands is ook van schrikbarend niveau, maar dat terzijde.
om zowaar nog even ontopic te gaan: Net gekocht, ga hem zo in de X-Box steken en eens kijken of het mij kan bekoren.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 21:14 :
Vind hem niet .

Maar hij moet toch ram shit spelen, niet lekker lopen en zo.
Btw heb je hem op de pc of de xb0x?
Op de pc en bij mij loopt ie lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:16
Verwijderd
Heb hem wel maar geen tijd ervoor, moet world of warcraft spelen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 11:18
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Ik heb hem voor de Xbox en hij is vet! Zit nu op Dantooine. Dat is voor mij de tweede planeet die ik gekozen heb. Heb nu zelf al 2 lightsabers en heb Atton tot Jedi gekregen. Leuke game op de foutjes na!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 02:22
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Sparks schreef op 17-02-2005 @ 12:18 :
Ik heb hem voor de Xbox en hij is vet! Zit nu op Dantooine. Dat is voor mij de tweede planeet die ik gekozen heb. Heb nu zelf al 2 lightsabers en heb Atton tot Jedi gekregen. Leuke game op de foutjes na!

Aap, spoilers!

verander dat ff, verkankerd men spelplezier!

Ik heb al ettelijke uren met dit meesterwerk doorgebracht en ben net klaar @ de tweede locatie, ben al uren aan het spelen. Ik vind de gesprekken en characters (dusverre) leuker dan deel 1 moet ik toegeven, de personages hebben meer humor, zijn geloofwaardiger, gevarieerder, en boeiender. de omgang met de figuren is ook leuker/beter door het invloedsysteem.
De visuals blijf ik erg fijn vinden, al kankeren anderen er nogal op.
1 minpuntje tot nog toe: Af en toe wat slowdown in gevechten, verder niets te klagen

conclusie: 55 pleuro meer dan waard
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:24
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Ik ga hem vanmiddag kopen.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 18-02-2005 @ 03:22 :
Aap, spoilers!

verander dat ff, verkankerd men spelplezier!

Ik heb al ettelijke uren met dit meesterwerk doorgebracht en ben net klaar @ de tweede locatie, ben al uren aan het spelen. Ik vind de gesprekken en characters (dusverre) leuker dan deel 1 moet ik toegeven, de personages hebben meer humor, zijn geloofwaardiger, gevarieerder, en boeiender. de omgang met de figuren is ook leuker/beter door het invloedsysteem.
De visuals blijf ik erg fijn vinden, al kankeren anderen er nogal op.
1 minpuntje tot nog toe: Af en toe wat slowdown in gevechten, verder niets te klagen

conclusie: 55 pleuro meer dan waard
hier sluit ik mij bij geheel bij aan
heb alleen tot dusverre niks gemerkt van slowdowns in gevechten, zal er eens op letten
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:40
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Ik moet hem nog steeds halen voor de Xbox.
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 18-02-2005 @ 11:51 :
hier sluit ik mij bij geheel bij aan
heb alleen tot dusverre niks gemerkt van slowdowns in gevechten, zal er eens op letten

Is bij mij nog maar 2 keer voorgekomen, maar toch wel een beetje een minpuntje, had ik in deel1 geen last van. Het vreemde is dat in een gevecht van 3 tegen 6+ merk ik niets, maar 3-3 had ik opeens slowdown.

En verder nog één klein puntje van kritiek: De laadtijden.
Iets te veel en iets te lang, en aangezien je nogal wat heen en weer sjouwt en constant area transitions hebt zul je er nogal vaak tegenaan lopen, al is het nooit zo extreem dat het het spelplezier vergalt.

Ja, topspel dit, en volgens mij een behoorlijk stuk groter dan deel 1, want ik ben nou net op een kwart/derde en zit er al erg lang achter. alleen maar goede zaak als je het mij vraagt, waar voor je geld.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:02
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Deel 1 was zhe shit dus deze week ff 2 aanschaffen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 18-02-2005 @ 20:54 :
Is bij mij nog maar 2 keer voorgekomen, maar toch wel een beetje een minpuntje, had ik in deel1 geen last van. Het vreemde is dat in een gevecht van 3 tegen 6+ merk ik niets, maar 3-3 had ik opeens slowdown.

En verder nog één klein puntje van kritiek: De laadtijden.
Iets te veel en iets te lang, en aangezien je nogal wat heen en weer sjouwt en constant area transitions hebt zul je er nogal vaak tegenaan lopen, al is het nooit zo extreem dat het het spelplezier vergalt.

Ja, topspel dit, en volgens mij een behoorlijk stuk groter dan deel 1, want ik ben nou net op een kwart/derde en zit er al erg lang achter. alleen maar goede zaak als je het mij vraagt, waar voor je geld.
Bij mij laad alles supersnel. En nee ik probeer niet op te scheppen over een 1337-pc ofzo, want die heb ik niet.
Ik ben trouwens net op me 2e planeet en heb 2 lightsabers en 1 kleintje.

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:34
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
4de planeet,5 lightsabers
__________________
I`m in a box
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Robo schreef op 19-02-2005 @ 14:22 :
Bij mij laad alles supersnel. En nee ik probeer niet op te scheppen over een 1337-pc ofzo, want die heb ik niet.
Ik ben trouwens net op me 2e planeet en heb 2 lightsabers en 1 kleintje.
X-Box!
fuck de pc, KotOR dien je op den big black box te spelen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
En als men toch aan t boasten is wat ze zoal hebben:
Mijn main char heeft een str van 31 atm
Dat is zonder force skills ed
lvl 15 +lvl1 prestige class.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 19:38 :
X-Box!
fuck de pc, KotOR dien je op den big black box te spelen
Ik dien KotOR op de pc te spelen. Zoals ik met alles van BioWare doe.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
das niet tr00
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2005, 05:27
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 19:38 :
X-Box!
fuck de pc, KotOR dien je op den big black box te spelen
shit he ik heb een witte xdoos nu mag ik hem dus niet spelen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 21:26 :
das niet tr00
Voor mij geld het andersom .
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:58
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 20-02-2005 @ 06:27 :
shit he ik heb een witte xdoos nu mag ik hem dus niet spelen
Nope, sorry kut voor je, lever maar in bij mij (die xbox )
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:39
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Eerste goede spel sinds lange tijd voor mij.
Heb trouwens ook geen last van slowdowns of laadtijden.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 20-02-2005 @ 20:58 :
Nope, sorry kut voor je, lever maar in bij mij (die xbox )
je mag me zwarte hebben
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 02:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zal morgen eens proberen de PC versie te bemachtigen. Heb wel gehoord dat er nogal wat bugs inzitten en dat het einde nogal teleurstellend is, maar goed.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Nogal wat bugs is erg overdreven, maar heel sporadisch zit er een foutje in.

Heb hem ondertussen bijna uitgespeeld (verdomde school vond dat de vakantie wel weer lang genoeg had geduurd ) en ik vind het verhaal en de omgang met NPC's nogal tegenvallen. De omgang met je partymembers verandert nauwelijks hoe meer je vordert (nog steeds dezelfde dialogue options als in het eerste gebied, zit nu halverwege de 5de) en er zijn bar weinig NPC gesprekken die echt boeien. Opzich is dat nog wel te verwachten, gezien de tijd waarin dit deel zich afspeelt (5 jaar na deel 1, voor degenen die het nog niet wisten) is het te verwachten dat de gebieden relatief uitgestorven zijn, maar dat is wel erg jammer.

In het geheel vind ik het steeds meer en meer wat gebrekkig aanvoelen, alsof het niet helemaal af is
Hopen dat het verhaal nog wat beter wordt, ik blijf hopen.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 18:58
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Mijn gebrande versie (nadat ik het legaal samen met een kameraad gekocht heb) doet het niet. /_\

Woe is me.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
RanC schreef op 21-02-2005 @ 19:58 :
Mijn gebrande versie (nadat ik het legaal samen met een kameraad gekocht heb) doet het niet. /_\

Woe is me.

Life sucks and then you die.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:06
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 21-02-2005 @ 20:05 :
Life sucks and then you die.
MAAR, morgen heb ik 'em ook.

(hopelijk)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb hem ook. Wel leuk spel, nu op 1e planeet.
Maar zo vaak alleen beetje jammer, geen teams, en geen lightsables. Verhaal vind ik nog niet echt je van het.

maar jah.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 11:57
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
De laadtijden vind ik lekker rap, vergeleken met deel 1. (Of het komt omdat ik een snellere pc heb gekocht)

Ik heb net niet genoeg tijd om te lezen wat erstaat. Wat ik wel bagger vind zijn die filmpjes, die zien er weer zo crappy uiy.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 23:59
Verwijderd
bij mij loopt en laad hij juist sneller dan deel 1.

het spel zelf vind ik tot nu toe wel vet, alleen vond ik dat eerste stuk in die asteroide-basis echt veels te langdradig. daarna werd het alleen maar beter

topspel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 06:52
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 24-02-2005 @ 00:59 :
bij mij loopt en laad hij juist sneller dan deel 1.

het spel zelf vind ik tot nu toe wel vet, alleen vond ik dat eerste stuk in die asteroide-basis echt veels te langdradig. daarna werd het alleen maar beter

topspel
Idd, toen ik ff overnieuw begon voor een dark char, viel ik bijna in slaap.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Heb hem nu bijna uitgespeeld, ga niet meer dark side doen, raak hem niet meer aan, vind hem niet meer leuk.

Helaas.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 08:47
Verwijderd
zijn de gevechten bij jullie ook zo simpel? ik ben nog niet eens zo ver (dantooine, nar shadaa, korriban, telos en 1e gedeelte onderon gehaald) maar ik sla echt ELKE tegenstander neer met 2 hits met master flurry. gewoon niet leuk meer , en per gevecht verlies ik maar 2 vitality points ofzo...
dit is zo met elk character, ze zijn nu allemaal ongeveer level 20.
Spoiler


foutje in mijn savegames of in het spel, of gewoon te simpel? ik heb hem difficulty ook op hard gezet, maar dat maakte bijna geen verschil.


het zou tenslotte toch ook eens leuk zijn als je je forcepowers eens nodig had.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naja je vijanden krijgen ook hp erbij naar mate jij sterker wordt. Maar dan zijn ze nog easy, wacht maar totdat je wat verder bent.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:37
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Geweldig spel.
Ik kan ook niet wachten totdat KotOR III uitkomt, en wat waarschijnlijk ook de ontknoping zal zijn. Revan als Master en de char uit deel II de Apprentice die effe kont gaan schoppen. Dat vooruitzicht lijkt me heerlijk.

Wat mij trouwens opviel is hoe makkelijk het is om van Light Side Mastery naar Dark Side Mastery en weer terug te gaan. Zo enorm veel points kun je krijgen.
Het is ook goed dat de party-members ook onder invloed staan van de alignment van de hoofdpersoon. Het was nogal irritant om als Dark Side Master voor de Jedi Council in deel I te staan, zonder dat hun ook maar één ding zeggen over het feit dat er een evil dude met Sith intenties voor hun staat.

Deel III... eigenlijk wil ik die nú al spelen. Welke chars denken jullie maken hun come-back? Zelf denk ik dat we Bastila ook wel weer terugzien. Die was net íets te sexy om aan zo'n roemloos einde te komen. Ook zullen onze vriendjes HK-47 (hoewel ik 'em niet aan de praat heb kunnen krijgen, ik miste het laatste onderdeel. ) en de T3-droid weer terugkomen vermoed ik. Die heerschen teveel om niet terug te laten komen.

*EDIT*

Effe over skills enzovoort...
Tenzij Dark Side chars ook een GIGANTISCHE bonus krijgen tegenover Force Enlightenment; is Light Side wéér overpowered. Ook heb ik het gevoel dat de devs weinig aan de überheid van Speed, Valor en Aura hebben gedaan. Met als resultaat natuurlijk de kontschop Force Enlightenment...

Hoewel Dark Side heerschende Powers heeft zullen ze het in mijn ogen altijd verliezen van de boosts van Light Side.

Jedi's zijn stom. Sith heerschen the Galaxy. Hopelijk doen de devs wat aan die "oneerlijkheden".

Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 15:40.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-02-2005, 16:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Sorry dat ik het zeg, ik heb hem uitgespeeld als Jedi Consular/Master. Maar gebruikte altijd force wave en lightning. Het is te simpel en te saai.

Te voorspelbaar. Deel 1 was nog goed, maar II vind ik zwaar tegen vallen en dan maar te zwijgen over de graphics het is wel al een sterk veroudere engine.

Naja, ik speel hem niet meer op dark side. Hij gaat mooi de prullenbak in en komt niet meer op de pc.

Spoiler
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:24
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline


'Much to learn, this padawan has.'

Citaat:
Jolt schreef op 28-02-2005 @ 17:09 :
Sorry dat ik het zeg, ik heb hem uitgespeeld als Jedi Consular/Master. Maar gebruikte altijd force wave en lightning. Het is te simpel en te saai.
Dat was in KotOR I ook al zo.
Als het op de über powers aankomt is er geen spat veranderd.

Citaat:
Jolt schreef op 28-02-2005 @ 17:09 :
Te voorspelbaar. Deel 1 was nog goed, maar II vind ik zwaar tegen vallen en dan maar te zwijgen over de graphics het is wel al een sterk veroudere engine.
Niet iedereen heeft een über-1337games-only PC.
Ik vond het verhaal en de sfeer juist veel meer "Star Warsachtig" dan deel I. En de voorspelbaarheid? Tja... Een game met een open eind en met zo'n statisch iets als de Star Wars wereld is nou eenmaal voorspelbaar.

Citaat:
Jolt schreef op 28-02-2005 @ 17:09 :
Naja, ik speel hem niet meer op dark side. Hij gaat mooi de prullenbak in en komt niet meer op de pc.
Ieder zijn smaak. Ik ga hem nog wel op Dark Side spelen, iets wat ik met deel I alleen heb gedaan ná het installeren van modifications.

Citaat:
Jolt schreef op 28-02-2005 @ 17:09 :
Spoiler
Niet direct een game spoiler, maar alleen een reactie op zijn spoiler.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 16:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Van deel I had ik super genoten, super ruige game, deel II daarin tegen vind ik zwaar tegen vallen. Ben redelijke fanboy van Star Wars, maar deze titel heeft het net niet.

Ik vond zelfs Jedi Acamady beter.
Naja hoop dat Deel III goed maakt wat Deel II kapot heeft gemaakt.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 28-02-2005 @ 14:20 :
Naja je vijanden krijgen ook hp erbij naar mate jij sterker wordt. Maar dan zijn ze nog easy, wacht maar totdat je wat verder bent.
nee, ik heb hem nu uitgespeeld en het was 2 hits met master flurry, all the way. tot het einde heb ik geen enkele tegenstand gehad. bug ofzo lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 09:19
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Revan schreef op 28-02-2005 @ 23:35 :
nee, ik heb hem nu uitgespeeld en het was 2 hits met master flurry, all the way. tot het einde heb ik geen enkele tegenstand gehad. bug ofzo lijkt me.
Mwoah, ik heb vaak genoeg gevechten gehad dat ik half dood of lager was, maar de enige pittige stukjes waren meestal de stukjes waar je het zonder je eigen char moest doen.
Je gaat je toch hechten aan zo'n über gozer. Alleen tegen die twee Sith Marauders en nog zo'n Prestige Class Sith lul was lastig. Hoewel dat de tweede keer, met andere tactiek, ook wel meeviel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 09:27
Verwijderd
Kotor I was ook niet moeilijk tot aan de Star Forge, en zelfs dat was alleen lastig door die $#^& groepsleden die telkens wegliepen. Kotor is meer een ervaring die je meemaakt voor het verhaal dan echt een moeilijk spel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:13
Verwijderd
idd, het is meer een interactief verhaal. Ik ga hem toch opnieuw spelen, nu helemaal light, ik was tot ongeveer het midden nu ook light, maar ik ben gevallen voor de darkside
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:34
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
KotOR I was veel moeilijker in verhouding tot II, maar het gaat om de sfeer, de light sabers, etc.

En ik kan zo al één reden opnoemen waarom KotOR II heerscht. Je kunt eindelijk échte robes dragen. Niet meer van die stomme sci-fi mantelpakjes, maar echt robes.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:47
Verwijderd
hmm, je moest eens weten in wat voor robes ik rondliep in Kotor1

mods he
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 17:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik heb er misschien in totaal tussen de 25/30 uur aan besteed.

Okee Lightsabers zijn wel cool. Maar een flut game erop bouwen bleg, geef mij dan toch maar Jedi Acamady . Ook al ziet daar die gozer niet uit.

Ik heb veel star wars games gespeeld:
kotor, die hele jedi knight ourcast serie, die MMORP, battlefront, en nog ene paar andere zooi.

Waarbij ik nog altijd toch met meest plezier hebt gehad aan KOTOR 1 of Jedi Knight Oucast serie.

Einde vond ik ook simpel zeg, steeds weg rennen en lightning, en die marauders al helemaal eerst fore wave, zijn ze stunnend dan afmaken met lightning .

Eitje. Force had ik genoeg, handig zo een Jedi Consular/Master .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:04
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Revan schreef op 01-03-2005 @ 15:47 :
hmm, je moest eens weten in wat voor robes ik rondliep in Kotor1

mods he
Revan's Robe?
Ook ik heb mods gedownload. Op een gegeven moment had ik er zoveel dat mijn hele team Jedi was en de protagonist Darth Maul reborn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:34
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-03-2005 @ 18:50 :
Ik heb er misschien in totaal tussen de 25/30 uur aan besteed.
Ik zit daar nu al overheen volgens mij en ik ben eindelijk een beetje tegen het einde... Laatste planeet ondertussen.
Ik doe alle subquests die ik kan vinden (alle dus ) en probeer alles te doen wat er te doen valt, ik wil het hele verhaal meemaken.

maar zoals ik een half toppik geleden al had gepost, het is minder dan deel 1 inderdaad.
Helaas.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:38
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik vind hem juist beter dan een.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 01-03-2005 @ 20:34 :
Ik zit daar nu al overheen volgens mij en ik ben eindelijk een beetje tegen het einde... Laatste planeet ondertussen.
Ik doe alle subquests die ik kan vinden (alle dus ) en probeer alles te doen wat er te doen valt, ik wil het hele verhaal meemaken.

maar zoals ik een half toppik geleden al had gepost, het is minder dan deel 1 inderdaad.
Helaas.
Tja ik heb ook veel subquest gedaan, was een beetje easy, maar na een tijdje had ik de schijt eraan, dus toen maar snel alles gedaan.

Liep trouwens toch altijd rond met force speed . Lopen duurde anders zo lang .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26
Games Xbox Top 10
Smobbo
22 26-07-2005 19:39
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 16:06
Games alle beste spellen komen binnenkort uit:
luchtloper
39 01-03-2005 17:50
De Kantine je ergernis van vandaag # 3
Verwijderd
500 07-02-2005 13:47
Games Star Wars: Battlefront
Obi Wan
4 22-09-2004 02:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.