Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 14:53
Ruby Blue
Avatar van Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Ik reed, -nee- ik werd gereden langs appeltaart rivierbedden. Feitelijk was dit modder, en het had poedersuiker gesneeuwd. Had er bijna een hap van genomen, als ik niet beter wist. Wat ik daar zag was een heel intiem en broeierig werkje in het Oude Noorden. Een creatie, gebaseerd op mijn fascinatie voor de schoonheid en complexiteit van vormen in de natuur. De natuur omvat vele dingen, dingen als dat het normaal is dat de zon opkomt, dat het gras groeit. En ook dat het sneeuwt, en dat het ijs eruit ziet om aan te likken. Likken, kussen, je tong bevriezen. Opwarmen bij die leuke jongen van de bushalte. Die ogen die knipperden en die sappige lippen van hem.

Ik wilde met die jongen praten over triootjes, harddrugs en seks hebben met een dik wijf. Of hij mij acrobatisch wilde neuken. Dat we er niet alleen over konden praten, maar dat hij me mee naar huis nam en me liet komen. Schreeuwend, in de lente en met de ramen wijd open. Mijn benen trouwens ook, mijn kut vragend om meer. Dat zodra ik klaar met hem was, ik schraal terug zou gaan naar huis. Om vervolgens thuis te gaan slapen, in mijn eentje. Ik ben niet van de liefde, heb momenteel afkeer van. Het enige wat ik wil nu -dat houdt in voor een periode van een half á heel jaar- is fysiek contact. Dat is puur natuur heb ik me laten vertellen. Zoals ik al zei houd ik van de schoonheid en complexiteit van vormen in de natuur. Het meest op mijn knieën, kreunend. Natuur-lijk.

Smerig? Maar mijn verhaal. Liefs, Petra.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2006, 15:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Weinig subtiel. Maar het leest lekker, ik vind het vermakelijk en het is geloof ik wel een typisch jou-stukje! Kan weinig commentaar geven, eigenlijk
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 19:57
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Het opkomen van de zon en het groeien van gras zijn geen 'dingen' en vergelijkingen over sneeuw en poedersuiker zijn vrij onorigineel, vind ik dan.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Afzien van partnerschap
Inanis
192 23-01-2008 19:05
Flora & Fauna Natuur in de war?
BrunetJuh
11 24-11-2005 16:13
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe zal de mensheid aan zijn einde komen. Door natuur, of eigen hand?
Optima
67 18-01-2005 20:30
Lichaam & Gezondheid B-12 doordat je vegetarisch/veganist bent..
K-elli-e
46 26-06-2004 01:34
Flora & Fauna Natuur van slag door hoge temperaturen
Gatara
13 06-02-2004 13:50
Seksualiteit naturist opgewonden
martin86
23 03-08-2002 11:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.