Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 21:17
foreverlove
foreverlove is offline
hallo, voor het eerst dat ik hiero wat in zet jajaah.Ik schaam me doooood...ik weet zeker dat je me supoer dom vind maar goed kon ik het maar terug draaien.....nou wat ik duzz heb gedaan ik heb eenb keer gelogen(omdat ik me schaamde)over dat ik duzz nog maagd ben maar goed nu weet in een keer de hele wereld heb, en ik heb nu eeeeen ontzettend sweeeet vriendjuh maaruh?ik ben nog maagd en hij denkt dat ik duzz geen maagd meer ben het probleem is dat we donderdagavond naar hem toegaan(heel romantisch)en nouja ik weet zeker dat het er dan van komt....maar ik weet niet meer wat ik moet doen...donderdag komt er al snel aan , moet ik het nou uitmaken?anders maakt hij het strax uit en is eht alleen maar lulliger....ik wou dat ik van de aarbodem kon verdwijnen...grrrrrrrrr............wat ben ik dom.....kan iemand mij ff GOED advies geven en het er niet nog extra in willen wrijven want ik weet dat ik alles verneuk'zucht' snik' IK MOET JE ADVIES
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 21:22
Verwijderd
Wat maakt het uit of je maagd bent of niet.
Als je het nou gewoon vertelt. Als hij het daarom uit zou maken zou best wel gek zijn
Het is toch best wel een eer om iemand te mogen ontmaagden (klinkt raar)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 23:42
soulless
soulless is offline
Ehm, ga gewoon bezig en fluister tegen hem dat ie voorzichtig moet zijn, kbedoel dat begrijpt ie vast wel
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 00:59
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Waarom schaamde je je dat je nog maagd ben?
Ik denk dat je 't 'm gewoon moet vertellen. Als hij je echt leuk vindt, zal hij 't wel begrijpen. Als ie 't daarom uitmaakt, dan is hij je gewoon niet waard...
__________________
Save the planet, kill yourself.....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:26
foreverlove
foreverlove is offline
thnxthxnthnx!!!voor jullie reacties...kan ik weer wat verder..hmm, ik ga het maar gewoon zeggen en kzal wel even op dit forum newerzetten hoe het is afgelopen!bedankt voor jullie adviezen!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.