Oud 09-05-2019, 22:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Onze natuurkunde docent is een raar persoon. Zijn lach is als een gestoorde professor in een film, maar hij is ook een "apart geval". Hij kan heel raar uit de hoek komen, en kan om niks helemaal uit zijn slof schieten. Als we bijvoorbeeld vragen waarom hij 3 weken te laat nog steeds een toets niet heeft nagekeken (op een normale manier) wordt hij helemaal gek, en stuurt hij mensen de klas uit met verwijderbericht. Dat gaat met ongeveer alles. Als hij een fout maakt, en je wilt dat aangeven, wordt je eruit gezet met een paar beledigingen aan je adres. Vandaag heeft hij een klasgenoot een randdebiel genoemd, omdat hij zijn laptop 1 seconde later dan de rest op zijn tafel had liggen. Verder heeft hij mensen een idioot, een persoon zonder een greintje verstand, een geestelijk gehandicapte en een sukkel genoemd (een paar voorbeelden). Het is wel vaker voorgekomen dat klasgenoten huilend de klas hebben verlaten vanwege zijn felheid. Wij als klas vinden dit absoluut te ver gaan. We zijn al een paar keer naar de mentor en de teamleider geweest, maar er is niks wat er komt als reactie. Hij blijft maar doorgaan. Dit komt ook voor bij andere klassen

Wat kunnen we nu doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2019, 22:19
Verwijderd
Citaat:
erder heeft hij mensen een idioot, een persoon zonder een greintje verstand, een geestelijk gehandicapte en een sukkel genoemd (een paar voorbeelden).
Terecht waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 22:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Terecht waarschijnlijk.
het was niet tegen mij, mocht je dat denken. Verder, ook al is het terecht, dat soort dingen hoor je niet te zeggen tegen leerlingen!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 22:32
Verwijderd
Citaat:
het was niet tegen mij, mocht je dat denken. Verder, ook al is het terecht, dat soort dingen hoor je niet te zeggen tegen leerlingen!
Jij vindt dat je dat soort dingen niet hoort te zeggen. Ik vind het niet grensoverschrijdend.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 22:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jij vindt dat je dat soort dingen niet hoort te zeggen. Ik vind het niet grensoverschrijdend.
waarom niet?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 22:50
Verwijderd
Omdat je je ook gewoon niet zo beledigd hoeft te voelen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 23:06
Verwijderd
Ik vind dit ook niet normaal. Ze zijn er vast "mee bezig".

Zou gewoon alles opschrijven en documenteren. Nog een keer naar de mentor en anders de rector.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2019, 07:14
Verwijderd
Of gewoon keertje opnemen en naar de teamleider gaan. Geluidsopname werkt ook meestal. Telefoon in je broekzak en wachten.

Meestal zijn er wel 2 kanten van het verhaal, in hoeverre is de klas respectvol naar deze docent? Luisteren jullie goed of zijn jullie erg onrustig en vervelend? Want dan zou dit namelijk een hele andere kant krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2019, 10:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Meestal zijn er wel 2 kanten van het verhaal, in hoeverre is de klas respectvol naar deze docent? Luisteren jullie goed of zijn jullie erg onrustig en vervelend? Want dan zou dit namelijk een hele andere kant krijgen
Het is een cirkel. Hij begon in de eerste les al helemaal boos toen we niks deden, en wij reageerden daar naartoe heel kut. We bleven de hele tijd op zich wel hem met respect behandelen, maar na een half jaar waren we er wel klaar mee, dus dan gedragen wij, door zijn slechte gedrag, ons ook een stuk slechter. Hierdoor reageert hij nog kutter en zo gaat het maar door.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2019, 11:08
Verwijderd
"En we deden niks!" als ik een kwartje zou moeten betalen iedere keer dat mijn klasgenoten of ik dit gebruikten dan had ik nu, ruim 20 jaar na mijn eindexamen, nog steeds een miljoen terug te betalen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2019, 14:15
Verwijderd
Dat hele "we deden niks" is inderdaad een beetje twijfelachtig. Ik zou daarentegen wel contact opnemen met zijn leidinggevende. Ik heb ooit zo'n slechte leraar gehad en wij hebben toen met een aantal klasgenoten een brief opgesteld waarin feiten werden benoemd (en geen "Oh maar ik voelde me zo kut" maar "Op datum X zei hij iets over datum Y en op datum Y zelf hield hij zich daar niet aan."). We hebben toen een gesprek gehad met de teammanager en hij mocht toen geen mentor meer zijn en mocht geen les meer geven aan ons. Het bleek dat wij niet de enige waren die klachten hadden. Hou het feitelijk. Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Hij begon in de eerste les al helemaal boos toen we niks deden, en wij reageerden daar naartoe heel kut. We bleven de hele tijd op zich wel hem met respect behandelen, maar na een half jaar waren we er wel klaar mee, dus dan gedragen wij, door zijn slechte gedrag, ons ook een stuk slechter. Hierdoor reageert hij nog kutter en zo gaat het maar door.
Ik denk dat jullie gewoon een stel rotkinderen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 19:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ben benieuwd naar zijn kant van het verhaal. Hij doet dit natuurlijk niet voor niks.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2019, 21:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik denk dat jullie gewoon een stel rotkinderen zijn.
vriendelijk van je heb ik niets aan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2019, 22:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Update: Er is een audio gemaakt van zijn woede in de klas, en die hebben we vanmiddag ingeleverd bij de teamleider. Kwestie van wachten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2019, 22:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Update: Er is een audio gemaakt van zijn woede in de klas, en die hebben we vanmiddag ingeleverd bij de teamleider. Kwestie van wachten
Tja, gefelicitaart I guess.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2019, 22:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ben benieuwd naar zijn kant van het verhaal. Hij doet dit natuurlijk niet voor niks.
Same
Met citaat reageren
Oud 03-06-2019, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Update: Er is een audio gemaakt van zijn woede in de klas, en die hebben we vanmiddag ingeleverd bij de teamleider. Kwestie van wachten
Je mag geen dingen opnemen als iemand daar geen toestemming voor gegeven heeft.

Raakt kant noch wal als je niet het voorgaande, dus datgene waar de docent boos om werd, opgenomen hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.