Oud 18-10-2019, 22:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En ik kreeg gisteren een trap tegen mijn kaak aan en er is niks te zien maar ik heb het gevoel dat mijn hele kaak en mijn halve oor blauw is.
Misschien komt het nog? Soms komen blauwe plekken pas later op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 18-10-2019, 22:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Zo had ik van de week ook die Pipo die niet geloofde dat ik snel blauwe plekken krijg. 1 kneep later en ik heb nu een gigantische blauwe unit
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-10-2019, 22:27
Verwijderd
Maar nog na 24 uur? Misschien is mijn gezicht niet zo blauweplek gevoelig. Mijn benen daarentegen zitten helemaal onder en ik weet nooit waarvan.
Oud 19-10-2019, 02:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Of nou jah stiekem door Brannon Braga denk ik, maar Data heeft het stiekem het meest geschreven.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-10-2019, 14:45
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Deadlock, plokje, wat is een goede password manager?
Oud 19-10-2019, 15:19
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
een briefje op een stiekeme plek! bijna hackproof
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 19-10-2019, 15:25
Verwijderd
Ik ben deadlock niet maar ik vroeg hem dat een half jaar geleden of zo ook en toen zei hij lastpass
Oud 19-10-2019, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Vera ik heb je pm gehad en gelezen en ik ga binnenkort terug pm'en!
(k)
Oud 22-10-2019, 13:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb mijn voorlopig rijbewijs.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2019, 13:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Nice!
Oud 22-10-2019, 14:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik heb mijn voorlopig rijbewijs.
En wat houdt dat in?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 22-10-2019, 16:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dat ik met een zichtbare L in de auto moet rijden, op bepaalde tijdstippen niet mag rijden en niet zomaar iedereen als passagier mag meenemen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2019, 17:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar je mag wel alleen rijden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-10-2019, 17:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Yup.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2019, 18:21
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Nou van mij mag je die L wel in je broek houden hoor
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-10-2019, 18:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dat ik met een zichtbare L in de auto moet rijden, op bepaalde tijdstippen niet mag rijden en niet zomaar iedereen als passagier mag meenemen.
Dat zichtbare L betekent "Loser"!!!1
Oud 22-10-2019, 18:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
He took the L
Oud 22-10-2019, 18:36
Verwijderd
Is er iemand met een beetje verstand van het Amerikaanse rechtssysteem die ik wat mag vragen?
Oud 22-10-2019, 18:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
NFS bas naamzoek
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-10-2019, 18:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Nou daar heb ik niet zo veel verstand van hoor, maar je kunt het proberen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-10-2019, 18:56
Verwijderd
Kan iemand die veroordeeld is tot life without possibility of parole vrij komen en zo ja, hoe dan?
Oud 22-10-2019, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand die veroordeeld is tot life without possibility of parole vrij komen en zo ja, hoe dan?
In de VS? Condemned to die in prison.

Tenzij het een Federale gevangenis is en de president je gratie verleent. Maar dat is bijna uitgesloten voor misdaden waar je de doodstraf voor kan krijgen. Het is weleens gebeurd (heb het twee maanden geleden toevallig opgezocht omdat ik wilde weten of je de doodstraf kan krijgen voor hoogverraad en raakte toen in een wikihole), maar eigenlijk nooit voor misdaden waar mensen zich over het algemeen aan schuldig maken. Dan eerder zo iemand als Edward Snowden, die iets heeft gedaan wat eigenlijk echt niet kan, maar het belang oversteeg de plicht.

In staten kunnen Governors volgens mij gratie verlenen en dat gebeurt met enige regelmaat maar ik denk ook niet voor misdaden waar capital punishment op staat. Hooguit "commuting a death sentence to life imprisonment" enzo.
Oud 22-10-2019, 19:12
Verwijderd
Het gaat om een california state prison en ik begrijp dat er in Californië nog nooit iemand gratie (of hoe het dan ook heet) heeft gekregen.
Oud 22-10-2019, 19:16
Verwijderd
Ik kan er niet zo snel iets over vinden helaas maar mijn gut feeling zegt dat je inderdaad tot in lengte van dagen in de gevangenis zit dan in Californië, tenzij de zaak overturned wordt.
Oud 22-10-2019, 19:24
Verwijderd
Wat is de zaak overturnen?
Oud 22-10-2019, 19:49
Verwijderd
Nou, er zijn indicaties dat 10 tot 25% van de mensen die vastzitten voor ernstige misdaden, onschuldig zijn. Met enige regelmaat worden er zelfs mensen vrijgesproken die eerder ter dood veroordeeld zijn zelfs. https://en.wikipedia.org/wiki/Innocence_Project

Overturned is dus zoals je het bord omgooit bij monopoly, alles moet opnieuw.
Oud 22-10-2019, 19:55
Verwijderd
Oké dank je knappie!
Oud 22-10-2019, 19:55
Verwijderd
Basje hoe is het met jou?
Oud 22-10-2019, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, plokje, wat is een goede password manager?
Citaat:
Ik ben deadlock niet maar ik vroeg hem dat een half jaar geleden of zo ook en toen zei hij lastpass
Het hangt er vanaf; Ik heb alles bij Google geparkeerd. Dat is op m'n iPhone af en toe wel lastig, maar voor een Droid zou het ideaal zijn.

Lastpass is, als je betaalde versie neemt, en je bent afhankelijk van ook mobiel overal makkelijk bij kunnen, denk ik de beste oplossing.

Alternatief is natuurlijk PassKeeper, maar die heeft geen Cloud Sync. Is wel goedgekeurd door de AIVD/MIVD!
Oud 22-10-2019, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Basje hoe is het met jou?
Ja wel lekker op het moment Zin in donderdag naar Krezip met zoefske <3 En met jou?
Oud 22-10-2019, 20:29
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Lastpass is, als je betaalde versie neemt, en je bent afhankelijk van ook mobiel overal makkelijk bij kunnen, denk ik de beste oplossing.
Ik had voorheen Premium omdat cross-platform/multi-device support destijds een premium feature is. Maar dat hebben ze gratis gemaakt, en sindsdien ben ik lekker teruggegaan naar de gratis versie
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-10-2019, 20:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja wel lekker op het moment Zin in donderdag naar Krezip met zoefske <3 En met jou?
Ik ga ook!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-10-2019, 20:32
Verwijderd
Ik ben echt hele leuke dingen in huis aan het doen. Ik heb dus een slaapkamer van 24m2 die sinds mei leegstaat. En sinds gisteren ben ik daar bezig gegaan om het behang van de muur te halen en in de logeerkamer planken aan de muur om er m'n inloopkast van te maken, dat soort dingen opeens.

WANT op de grote slaapkamer komt dus m'n treinkamer. En m'n idee voor treinbaan is denk ik ook zo goed gelukt! Het wordt een niet bestaand station op de grens van de EU en de VS (Vermont heeft zich afgescheiden van de VS en bij Schengen gevoegd ofzo). En er komt dus prikkeldraad tussen de sporen. En een Trump-muur. En daarna de hoek om richting Salt Lake City kom je bij Provo, Utah, waar ik in de zomer altijd naartoe ga. En dan maak ik een mormoonse tempel na in de stationsomgeving, zelfbouw.

En de Europese kant wordt Nederlands landschap maar wel heuvelachtig, zodat je ook zo in Duitsland of België zou kunnen zijn, dan kan ik alle soorten treinen die ik heb door elkaar gebruiken en fuck al die idioten die alles tot in Nederland-1932 nauwkeurig willen hebben. Ik ben een rasechte panspoorseksueel zeg maar.
Oud 22-10-2019, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook!
Sweet! Meeten bij de bar dan
Oud 22-10-2019, 20:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Krezip lijkt me ook leuk om te zien En dat treinkamerplan vraagt om foto's Tetplok
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-10-2019, 20:42
Verwijderd
Ik heb nu dus alleen nog maar een ruwe schets in m'n hoofd, ik zal het even op papier zetten, monumentje.
Oud 22-10-2019, 20:45
Verwijderd
<3 Deadlock wat ben je toch leuk!

Hier gaat het wel oké. Blij dat we bijna een eigen huis hebben. Ben er klaar mee om bij mijn ouders te wonen. Hard werken en weinig direct resultaat (is ook niet te verwachten maar dat vind ik wel stom). Doris is het beste kind ever. Sporten is beter voor me dan het in tijden is geweest.
Oud 22-10-2019, 21:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Noem de grensplaats Hallertown
Oud 22-10-2019, 21:14
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Het hangt er vanaf; Ik heb alles bij Google geparkeerd. Dat is op m'n iPhone af en toe wel lastig, maar voor een Droid zou het ideaal zijn.

Lastpass is, als je betaalde versie neemt, en je bent afhankelijk van ook mobiel overal makkelijk bij kunnen, denk ik de beste oplossing.

Alternatief is natuurlijk PassKeeper, maar die heeft geen Cloud Sync. Is wel goedgekeurd door de AIVD/MIVD!
Dank je wel !
Oud 22-10-2019, 21:16
Verwijderd
Oud 22-10-2019, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Noem de grensplaats Hallertown
Iets met Kaas wordt het.
Oud 22-10-2019, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel !
Alsjeblieft Ik moest zondag aan je denken, toen was ik in Carré en toen dacht ik HEY ECNELIS WOONT OOK IN AMSTERDAM OKAY AAN DEZE GEDACHTE HEB IK NU ECHT BIJZONDER WEINIG GROETJES
Oud 22-10-2019, 21:19
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Iets met Kaas wordt het.
Hallertownerkaasdorf
Oud 22-10-2019, 21:25
Verwijderd
Citaat:
<3 Deadlock wat ben je toch leuk!
No u

Citaat:
Hier gaat het wel oké. Blij dat we bijna een eigen huis hebben. Ben er klaar mee om bij mijn ouders te wonen. Hard werken en weinig direct resultaat (is ook niet te verwachten maar dat vind ik wel stom). Doris is het beste kind ever. Sporten is beter voor me dan het in tijden is geweest.
Ja, het is niet de meest ideale situatie en dat zorgt er ook voor dat je niet echt tot rust kan komen gewoon met je gezin. Maargoed, je hebt in ieder geval iets concreets om houvast te geven.
Oud 22-10-2019, 21:26
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Alsjeblieft Ik moest zondag aan je denken, toen was ik in Carré en toen dacht ik HEY ECNELIS WOONT OOK IN AMSTERDAM OKAY AAN DEZE GEDACHTE HEB IK NU ECHT BIJZONDER WEINIG GROETJES
Je hebt toch mijn nummer! Had je iets mee kunnen doen!
Oud 22-10-2019, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch mijn nummer! Had je iets mee kunnen doen!
Ja nou ik ging 18:00 eten bij Wagamama Rembrandtplein, daarna naar Carré gelopen waar The Book of Mormon om 19:15 begon. 21:20 klaar ofzo, toen nog garderobe wachten, met de Mormonen buiten staan kletsen over Provo heel eventjes en toen snel naar huis om de laatste bus in Zwolle te kunnen pakken, wat dus gelukt zou zijn ware het niet dat ik op de fiets was en dus best nog een uurtje in de stad had kunnen blijven
Oud 22-10-2019, 23:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wajooo! Ik zit er ook over te denken om donderdag naar Krezip te gaan!
Oud 23-10-2019, 00:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
De derde paragraaf van Genki I zojuist afgemaakt. Nog 9 er gaan.
Oud 23-10-2019, 02:32
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh die heb ik ook, maar nog niet aan begonnen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-10-2019, 10:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Stel je voor dat uit een topic van het archief wordt gereageerd, kan ik die dan wel zien?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Fundamentele principes binnen de animatie
Verwijderd
49 15-09-2011 12:03
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap " De nachtmerrie van een links Kabinet "
Sanctus
296 06-04-2006 10:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314
Machiavelli
500 04-02-2005 11:09
Levensbeschouwing & Filosofie Uitvindingen door de jaren heen
Frida
23 16-09-2002 18:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.