Oud 08-01-2005, 17:17
nps
Avatar van nps
nps is offline
Hey

Ik heb dit in maya gemaakt - hij is nog lang niet af, maar zit ik een beetje op de goeie weg, wat kan er beter aan (behalve wielen en een interieur) ok thnx









__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2005, 18:13
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Ik ken er niets van maar kvind et wel goed uitzien. Behalve die achterkant, is zo plat... mjah
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 20:09
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
de achterkant is lelijk, je moet iets doen met de grill, want teveel auto's zijn er al die zo'n soort grill hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 20:19
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
kitesurfertje schreef op 08-01-2005 @ 20:09 :
de achterkant is lelijk, je moet iets doen met de grill, want teveel auto's zijn er al die zo'n soort grill hebben.
zoals? ik heb geen verstand van grills ik heb wel een beetje rondgezocht maar kon echt niet op leuke dingen komen
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 20:56
Verwijderd
verhoog die grill iets, maak em iets aggressiever bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 15:59
Verwijderd
Achterkant is niet echt geslaagd en het niveau van detail op het hele chassis mag een stuk hoger. Ik neem aan dat het materiaal nog niet definitief is; zo ja, het mag een stuk minder reflectief (of iig beter, met behulp van hdri). Zelfde geldt voor de grond, reflectie mag daarvan sowieso op nul wat mij betreft.
Maak je het model aan de hand van voor/zij/bovenaanzichten? Op blueprints.onnovanbraam.com staan een hoop goede referentie pics. Misschien kun je daar nog wat mee.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 21:13
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Die uitstulping bij de luchtinlaat is niet mooi, het lijkt nu net een stofzuiger. De lampen zitten te hoog, als je ze lager zet ziet de hele auto er lager (en aggressiever en sneller) uit. De voorkant doet vrij groot en massief aan, in tegenstelling tot de achterkant (van schuin van voren gezien dan) die klein en dun aandoet, hij lijkt ook lager te zijn dan de voorkant.

De achterkant is te plat, alsof hij is afgesneden. Het past ook niet bij de voorkant, die wat weg heeft van Ferrari/Ascari/Koenigsegg, en de achterkant lijkt meer op een Honda Civic type R, met nep-Italiaanse achterlichten. Voor de achterkant zou je je misschien moeten laten inspireren door Ascari.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 21:19
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Lijkt van de voorkant net een Porsche, acherkant is echt lelijk
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 01:27
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
ik snap die achterkant niet echt render em eerst eens normaal zou ik zeggen
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 11:29
nps
Avatar van nps
nps is offline
ah bedankt voor jullie reacties

de achterkant had ik zoiezo nog niet echt veel aandacht aan besteed moet ook anders idd.

ik ga jullie adviezen ff toepassen en dan post ik ff nieuwe renders hell yeah

ik gebruik trouwens geen blueprints, de gehele auto is zeg maar zelf verzonnen/gemaakt.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:19
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Voorkant als een stofzuiger is genoemd.
Voorkant lijkt op een Porsche is genoemd.
Lelijke achterkant is genoemd.
Slechte materialen zijn genoemd.
Toevoegende waarde van deze post: Op sommige plaatsen meer polygonen (lampen, luchtinlaat aan de voorzijde..).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 10:10
nps
Avatar van nps
nps is offline
hey, ik heb wat van jullie reacties doorgevoerd, zoals andere grill, lagere koplampen (die ik overigens ook nog opnieuw ga maken)
omdat ik het idd allemaal goede feedback vind.

hier de "improved" versie.











de bumper achter ga ik nog veranderen (uitlaat erbij enz.) maar het gaat even om de achterkant/lichten en nieuwe grill
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 11:16
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Een GT4 ????

wel lache, Moet wel een spoiler op, anders plakt i niet aan de weg, is zo lastig sturen met hoge snelheden.
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:43
Verwijderd
Ik vind het allemaal nog iets te hoekig. Iets meer polygonen kan geen kwaad.

En eigenlijk hoef je niet echt ieder stapje in je werk te posten. Post het eens als het helemaal af is en er een scene omheen is gebouwd. Dan spreekt het geheel meer aan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 14:55
nps
Avatar van nps
nps is offline
dat kan ik niet, mijn pc loopt nu al half vast als ik een vertex verplaats
ik zal m dus ook niet af kunnen bouwen
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:40
hansolo
Avatar van hansolo
hansolo is offline
Ik ben trots op je
__________________
[url]www.blackshore.eu[/url]
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 00:29
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
de overhang aan de voorkant lijkt me iets te lang. Vooral GEEN spoiler achterop zetten! de grille is een stuk beter, de koplampen misschien te recht/hoekig voor de (vrij ronde) lijnen van de auto. De achterlichten doen me aan een porsche 928 denken (wat overigens niet negatief is). Verder is er niet echt veel te onderscheiden van de achterkant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Schoenen in de vorm van auto's
Verwijderd
17 10-03-2009 16:25
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.