Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Welke coalitie(s) en bepaalt dit je stemgedrag?
CDA-VVD 20 15.50%
CDA-VVD-D66 7 5.43%
CDA-VVD-CU 13 10.08%
D66-CU-PvdA 5 3.88%
CDA-PvdA-D66 9 6.98%
D66-PvdA-SP-GL 28 21.71%
PvdA-SP-GL-CU 23 17.83%
PvdA-SP-GL 56 43.41%
PvdA-CDA-CU 8 6.20%
VVD-PVV-EenNL-CDA 13 10.08%
PvdA-D66-GL 20 15.50%
VVD-PvdA-D66 14 10.85%
VVD-PvdA-GL 17 13.18%
VVD-PvdA-CU 6 4.65%
Andere coalitie, namelijk .... 7 5.43%
De te vormen coalitie is WEL van invloed op mijn stemgedrag. 17 13.18%
De te vormen coalitie is NIET van invloed op mijn stemgedrag. 57 44.19%
PvdA-CDA 13 10.08%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 129. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2006, 16:03
Daevrem
Daevrem is offline
Sylph is voor eeen GL-D66-VVD coalitie?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 17:00 :


Ik vraag waarom je denkt dat de VVD een goed financieël beleid voert en ik geef aan waarom ik vind dat dat niet goed is. Dingen waarvan jij het met me eens was dat ze slecht waren voor Nederland. En nu kom je met deze aanval als antwoord?

Waar slaat dit op?
Het was een uitleg waarom ik liever een paarse coalitie zie dan een volkomen links kabinet. Mijn kritiek op de VVD richt zich bovenal op het sociale deel. Dat verneukt de VVD gewoon. Illegalen, gehandicapten, ouderen - veel mensen worden de dupe van de bezuinigingsdrift. Mocht de VVD een wat meer sociaal-liberaal gezicht krijgen (wat wel betekent dat Verdonk & co moeten oprotten), dan sta ik niet afwijzend tegen samenwerking met de VVD. Omdat ik denk dat je in een paarse coalitie goed financieel beleid kan combineren met goed sociaal beleid, de partijen houden elkaar immers in toom.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 12-11-2006 @ 17:03 :
Sylph is voor eeen GL-D66-VVD coalitie?
Mogelijk, maar dat vind ik weer iets te rechts.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 16:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 17:05 :
Het was een uitleg waarom ik liever een paarse coalitie zie dan een volkomen links kabinet. Mijn kritiek op de VVD richt zich bovenal op het sociale deel. Dat verneukt de VVD gewoon. Illegalen, gehandicapten, ouderen - veel mensen worden de dupe van de bezuinigingsdrift. Mocht de VVD een wat meer sociaal-liberaal gezicht krijgen (wat wel betekent dat Verdonk & co moeten oprotten), dan sta ik niet afwijzend tegen samenwerking met de VVD. Omdat ik denk dat je in een paarse coalitie goed financieel beleid kan combineren met goed sociaal beleid, de partijen houden elkaar immers in toom.
Maar hoe zit het met de punten die ik noemde? De VVD zal niet accepteren dat er iets gedaan wordt aan de hypotheekrenteaftrek en AOW, om maar eens wat te noemen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 17:07 :
Maar hoe zit het met de punten die ik noemde? De VVD zal niet accepteren dat er iets gedaan wordt aan de hypotheekrenteaftrek en AOW, om maar eens wat te noemen.
Ik heb ook nooit gezegd dat het een realistische coalitie is op dit moment. For the time being zou ik PvdA-CDA-GL wel zien zitten. GL voor optimistische en frisse politiek om de beide fossielen wat op te kleuren. Maar niet zuiver links.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 17:07 :
Maar hoe zit het met de punten die ik noemde? De VVD zal niet accepteren dat er iets gedaan wordt aan de hypotheekrenteaftrek en AOW, om maar eens wat te noemen.
Dan spreken ze af in het regeerakkoord dat ze eerst twintig jaar heftig gaan bouwen om de budgetval van beginnende kopers tegen te gaan. Dat kan niet in de regeerperiode waarvoor de coalitie gekozen is, maar het geeft de aanzet tot de enige oplossing die beide partijen kunnen accepteren, namelijk een langzaam verdwijnen van de hypotheekrenteaftrek zonder dat er zich allerlei rampen voltrekken.

Zo worden coalities bij elkaar onderhandelt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-11-2006 @ 18:15 :
Dan spreken ze af in het regeerakkoord dat ze eerst twintig jaar heftig gaan bouwen om de budgetval van beginnende kopers tegen te gaan. Dat kan niet in de regeerperiode waarvoor de coalitie gekozen is, maar het geeft de aanzet tot de enige oplossing die beide partijen kunnen accepteren, namelijk een langzaam verdwijnen van de hypotheekrenteaftrek zonder dat er zich allerlei rampen voltrekken.

Zo worden coalities bij elkaar onderhandelt.
Grappig dat jij altijd begint over die zogenaamde rampscenario's als de hypotheekrenteaftrek zou worden beperkt/afgeschaft, terwijl de VVD'ers en CDA'ers in elke krant en in elk tv-optreden of in welk debat dan ook niet verder komen dan "de huizenmarkt heeft met zekerheid te maken" als argument vóór de h-aftrek. Zijn zij zo slecht in beargumenteren of klets jij maar wat uit je nek?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:18 :
Grappig dat jij altijd begint over die zogenaamde rampscenario's als de hypotheekrenteaftrek zou worden beperkt/afgeschaft, terwijl de VVD'ers en CDA'ers in elke krant en in elk tv-optreden of in welk debat dan ook niet verder komen dan "de huizenmarkt heeft met zekerheid te maken" als argument vóór de h-aftrek. Zijn zij zo slecht in beargumenteren of klets jij maar wat uit je nek?
Nee, jij blijft dat slechts zonder onderbouwing roepen terwijl de onderbouwing van de standpunten van VVD en CDA vanuit zowel de economie als de planologie ijzersterk zijn.

Dat sommigen dat weigeren te begrijpen is hun probleem, kwestie van weten waar je het over hebt. Je ziet dat bijvoorbeeld de PVDA wel zegt voor beperking te zijn, maar net zo goed de overgangsperiode inbouwt waar ik het ook constant over heb, zij begrijpen dus net als de mensen van de VVD en het CDA hoe het werkt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:27
reno
reno is offline
Ik ben heftig tegen de hypotheekrenteaftrek, maar tegelijk snap ik ook wel dat je iets waar zoveel geld in omgaat niet van de een op de andere dag kan afschaffen.
Waarom is dat voor jou zo moeilijk te begrijpen, Mark?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-11-2006 @ 18:23 :
Nee, jij blijft dat slechts zonder onderbouwing roepen terwijl de onderbouwing van de standpunten van VVD en CDA vanuit zowel de economie als de planologie ijzersterk zijn.
Ga fietsen met die karikatuur dat ik zomaar wat roep. Ik heb de argumentatie van SP/GroenLinks/PvdA doorgenomen en helaas heb je daar geen speld tussen kunnen krijgen.

Citaat:
Dat sommigen dat weigeren te begrijpen is hun probleem, kwestie van weten waar je het over hebt. Je ziet dat bijvoorbeeld de PVDA wel zegt voor beperking te zijn, maar net zo goed de overgangsperiode inbouwt waar ik het ook constant over heb, zij begrijpen dus net als de mensen van de VVD en het CDA hoe het werkt.
Alleen de mensen waar jij op wilt stemmen, begrijpen het? Gefeliciteerd, je behoort nu officieel tot de 5% arrogantste mensen van Nederland.

Je hebt trouwens mijn vraag niet beantwoord, dus ik houd het erop dat jij uit je nek kletst.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:27 :
Ik ben heftig tegen de hypotheekrenteaftrek, maar tegelijk snap ik ook wel dat je iets waar zoveel geld in omgaat niet van de een op de andere dag kan afschaffen.
Waarom is dat voor jou zo moeilijk te begrijpen, Mark?
Omdat andere mensen er anders over denken. Waarom is dat zo moeilijk voor jou om dat te begrijpen reno?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:28 :
Ga fietsen met die karikatuur dat ik zomaar wat roep. Ik heb de argumentatie van SP/GroenLinks/PvdA doorgenomen en helaas heb je daar geen speld tussen kunnen krijgen.
Hoe zijn ze dan van plan de drastische terugloop in budget op te vangen? De PVDA moet je overigens niet meenemen in je bewering, die hangen mijn standpunt aan. Het zijn Groenlinks en de SP die destructieve maatregelen willen.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:28 :
Omdat andere mensen er anders over denken. Waarom is dat zo moeilijk voor jou om dat te begrijpen reno?
Dan zullen die andere mensen dus wel met de predikaten 'kortzichtig' en 'slecht voor de koopkracht' door het leven moeten gaan. Het is maar waar je jezelf mee wilt verbinden. Groenlinks en zeker de SP hebben kennelijk geen moeite met het aanhangen van maatregelen die duizenden mensen hun huis en/of baan zullen kosten.

Heb je al bedacht wat een daling van de huizenprijs aanricht in de bouwsector?

Ik zal je alvast wat verklappen: lagere huizenprijzen betekenen dat projectontwikkelaars minder of geen winst meer kunnen maken, hun projecten stil leggen of afblazen, en dat de mensen die hun brood verdienden met de bouw hun baan verliezen.

Lekker plan van SP en Groenlinks dus, duizenden mensen hun baan laten verliezen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:37
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:28 :
Omdat andere mensen er anders over denken. Waarom is dat zo moeilijk voor jou om dat te begrijpen reno?
Het gaat helemaal niet over zienswijzes, het gaat over (markt-)mechanismen. En dat na-apen van mijn vraag, kom op zeg. Ga eens inhoudelijk op mijn punt in in plaats van die gebruikelijke kinderachtige rhetoriek van je.
De hypotheekrenteaftrek is een 'huge thing', je moet het geleidelijk aan afbouwen als je geen financiele ramp wil. De huizenmarkt is gewoon superbelangrijk voor een land, je moet er zorgvuldig mee omspringen.
Begrijp me goed: ik ben het volkomen met je eens dat de hypotheekrenteaftrek een walgelijke en volstrekt inefficiente regeling is die we kwijt moeten. Maar doe dat intelligent, doe het op een dergelijke manier dat zo'n markt niet ineenstort. Is dat teveel gevraagd?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat rechtse mensen graag alles wat tegen hen ingaat volkomen onterecht demoniseren als 'kortzichtig' etc. deert me niet. Dat ben ik wel gewend. Maar eens zullen ze erop terugkomen. PvdA was toch zo 'rampzalig' voor de middeninkomens? Nou, we hebben het gezien. Dat soort fabeltjes... ach, ze doen maar. Ondertussen wil een meerderheid van de mensen een linkse coalitie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:37 :
Ga eens inhoudelijk op mijn punt in in plaats van die gebruikelijke kinderachtige rhetoriek van je.
Jij gaat mee in de demoniserings-tactiek van T_ID en PGWR? Mag jij je als rechtgeaarde communist wel inlaten met die kapitalisten?

Citaat:
Begrijp me goed: ik ben het volkomen met je eens dat de hypotheekrenteaftrek een walgelijke en volstrekt inefficiente regeling is die we kwijt moeten. Maar doe dat intelligent, doe het op een dergelijke manier dat zo'n markt niet ineenstort. Is dat teveel gevraagd?
Check wat mijn partij is. Check hun standpunt over hypotheekrenteaftrek. Van algehele en directe afschaffing is geen sprake.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:42
Verwijderd
Ik dacht dat communisten tegen alle soorten van markten zijn? Hoe bedoel je hypocriet, ahum.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:44
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:41 :
Jij gaat mee in de demoniserings-tactiek van T_ID en PGWR? Mag jij je als rechtgeaarde communist wel inlaten met die kapitalisten?


Check wat mijn partij is. Check hun standpunt over hypotheekrenteaftrek. Van algehele en directe afschaffing is geen sprake.
Waarom heb je het dan over die bullshit dat "andere mensen er anders over denken", als we het eens zijn?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:44
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 18:42 :
Ik dacht dat communisten tegen alle soorten van markten zijn? Hoe bedoel je hypocriet, ahum.
Hoe bedoel je, niet ter zake doende discussie?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:44 :
Hoe bedoel je, niet ter zake doende discussie?
Hoe bedoel je belachelijke opmerking nummer tienduizend van jou?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:41 :
Jij gaat mee in de demoniserings-tactiek van T_ID en PGWR? Mag jij je als rechtgeaarde communist wel inlaten met die kapitalisten?
Lekker inhoudelijk joh.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:47
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 18:46 :
Hoe bedoel je belachelijke opmerking nummer tienduizend van jou?
Waar heb je het over? Waarom begin je over kapitalisten en communisten als we het over de hypotheekrenteaftrek hebben?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:44 :
Waarom heb je het dan over die bullshit dat "andere mensen er anders over denken", als we het eens zijn?
Jij beweerde dat er een soort ramp zou gebeuren als de hypotheekrenteaftrek zou worden afgeschaft. Ik geloof daar niet in, maar ben het ondanks dat niet eens met SP, omdat ik denk dat geleidlijk beter is- psychologisch, voor de meeste mensen. Niet feitelijk dus. Da's een verschil.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:49
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:47 :
Waar heb je het over? Waarom begin je over kapitalisten en communisten als we het over de hypotheekrenteaftrek hebben?
Als communist ben jij überhaupt tegen alle constructies die ook maar iets met het kapitalisme te maken hebben, tenminste, dat neem ik aan, dus je vindt het nu niet erg hypocriet dat je je zorgen maakt dat de huizenmarkt instort?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:49
reno
reno is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-11-2006 @ 18:46 :
Lekker inhoudelijk joh.
Dat is de Groenlinks-way: vooral erg goed in persoonlijk aantijgingen (die zelden ergens op slaan) zonder in de eigenlijke discussie te springen.

En nu hebben we het weer over de hypotheekrenteaftrek, of is die discussie dan toch te hoog gegrepen voor onze mentaal gehandicapte linkse kindertjes?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-11-2006 @ 18:46 :
Lekker inhoudelijk joh.
Dit ook weer.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:50
Verwijderd
Ahum, wie is hier mentaal gehandicapt met z'n 'kapitalisme is slecht omg111!!!!"?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:51
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 18:49 :
Als communist ben jij überhaupt tegen alle constructies die ook maar iets met het kapitalisme te maken hebben, tenminste, dat neem ik aan, dus je vindt het nu niet erg hypocriet dat je je zorgen maakt dat de huizenmarkt instort?
Dat is een heel andere discussie. Daar wil ik het ook wel over hebben, maar niet als ik met een andere discussie bezig ben.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:51 :
Dat is een heel andere discussie. Daar wil ik het ook wel over hebben, maar niet als ik met een andere discussie bezig ben.
Hopeloos, echt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:51
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:49 :
Jij beweerde dat er een soort ramp zou gebeuren als de hypotheekrenteaftrek zou worden afgeschaft. Ik geloof daar niet in, maar ben het ondanks dat niet eens met SP, omdat ik denk dat geleidlijk beter is- psychologisch, voor de meeste mensen. Niet feitelijk dus. Da's een verschil.
Ik had het alleen over een directe afschaf van de hypotheekrenteaftrek, DIE is rampzalig.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:49 :
Dat is de Groenlinks-way: vooral erg goed in persoonlijk aantijgingen (die zelden ergens op slaan) zonder in de eigenlijke discussie te springen.
Jij begon toch weer over "je gebruikelijke persoonlijke aanvallen blablabla". Als jij dat soort fabeltjes rondstooit, waarom zou ik dan inhoudelijk moeten reageren?

Het is zoals VVD en CDA met Bos proberen te doen, zoals Bos zo mooi aangaf in de Telegraaf: iemand proberen als persoon kapot te maken. Er wordt op de man gespeeld in plaats van op de bal. Maar vaak genoeg roepen dat iemand altijd persoonlijk aanvalt en nooit inhoudelijk reageert (net als met Bos), ook al is dat aantoonbaar onjuist, dan geloven de mensen het na verloop van tijd zelf wel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:49 :
Dat is de Groenlinks-way: vooral erg goed in persoonlijk aantijgingen (die zelden ergens op slaan) zonder in de eigenlijke discussie te springen.

En nu hebben we het weer over de hypotheekrenteaftrek, of is die discussie dan toch te hoog gegrepen voor onze mentaal gehandicapte linkse kindertjes?
En jij maakt nu dezelfde fout waar je GL van beschuldigt :')
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:54
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 18:51 :
Hopeloos, echt.
Je kan blijkbaar niets anders dan dit soort opmerkingen maken en alles teruggooien op de communisme/kapitalisme discussie zonder feitelijk in te gaan op wat ik zeg.
Anders kanker je ff op, nerdje.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:54 :
Anders kanker je ff op, nerdje.
...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:55
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 18:52 :
Jij begon toch weer over "je gebruikelijke persoonlijke aanvallen blablabla". Als jij dat soort fabeltjes rondstooit, waarom zou ik dan inhoudelijk moeten reageren?

Het is zoals VVD en CDA met Bos proberen te doen, zoals Bos zo mooi aangaf in de Telegraaf: iemand proberen als persoon kapot te maken. Er wordt op de man gespeeld in plaats van op de bal. Maar vaak genoeg roepen dat iemand altijd persoonlijk aanvalt en nooit inhoudelijk reageert (net als met Bos), ook al is dat aantoonbaar onjuist, dan geloven de mensen het na verloop van tijd zelf wel.
pot-ketel-roepen, ik laat het je zelf verder uitzoeken.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:56
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:54 :
Anders kanker je ff op, nerdje.
En jij maakt nu dezelfde fout waar je GL van beschuldigt :')
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:57
reno
reno is offline
Citaat:
domus schreef op 12-11-2006 @ 18:56 :
En jij maakt nu dezelfde fout waar je GL van beschuldigt :')
Waarom plaats je twee keer exact dezelfde opmerking en dezelfde lame smily? Spam is verboden op dit forum.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:57 :
Waarom plaats je twee keer exact dezelfde opmerking en dezelfde lame smily?
Omdat je twee keer hetzelfde deed wat je GL verwijt.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:55 :
pot-ketel-roepen, ik laat het je zelf verder uitzoeken.
Nee, dat is inhoudelijk, net als je "kanker op, nerdje" of "mentaal gehandicapte kindjes", zeker.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 17:59
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 18:54 :
Je kan blijkbaar niets anders dan dit soort opmerkingen maken en alles teruggooien op de communisme/kapitalisme discussie zonder feitelijk in te gaan op wat ik zeg.
Anders kanker je ff op, nerdje.
Waarom zou ik? Ik vind jou wel grappig, eigenlijk. Ik dacht dat ik vooral (extreem-)rechtse mensen dom vond, maar jij verdient zeker een plaatsje in de top-10.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:00
reno
reno is offline
Citaat:
domus schreef op 12-11-2006 @ 18:58 :
Omdat je twee keer hetzelfde deed wat je GL verwijt.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.
Wat moet ik dan doen? Sylph (en Mark in mindere mate) speelt uitsluitend op het persoonlijke.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 19:00 :
Wat moet ik dan doen? Sylph (en Mark in mindere mate) speelt uitsluitend op het persoonlijke.
1. Nee
2. Pot-ketel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:00
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 18:59 :
Waarom zou ik? Ik vind jou wel grappig, eigenlijk. Ik dacht dat ik vooral (extreem-)rechtse mensen dom vond, maar jij verdient zeker een plaatsje in de top-10.
En weer. Maar nog steeds geen woord over de hypotheekrenteaftrek.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 19:00 :
En weer. Maar nog steeds geen woord over de hypotheekrenteaftrek.
Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje

Als je naar het andere topic had gekeken zou je kunnen weten dat ik de hypotheekrenteaftrek alleen voor de hoogste inkomens zou willen beperken.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:02
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 19:00 :
1. Nee
2. Pot-ketel
Is ook maar een opmerking van Sylph jegens mij het afgelopen half uur een inhoudelijke reactie geweest?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 19:00 :
Wat moet ik dan doen? Sylph (en Mark in mindere mate) speelt uitsluitend op het persoonlijke.
Ja, maar zij verwijten niet GL dat die hetzelfde doen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 19:02 :
Is ook maar een opmerking van Sylph jegens mij het afgelopen half uur een inhoudelijke reactie geweest?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:03
reno
reno is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-11-2006 @ 19:02 :
Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje Wannabecommunistje

Als je naar het andere topic had gekeken zou je kunnen weten dat ik de hypotheekrenteaftrek alleen voor de hoogste inkomens zou willen beperken.
Fair enough, helaas kijk ik niet naar al jouw posts. En dat kun je ook moeilijk van mij verwachten.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:04
reno
reno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-11-2006 @ 19:03 :
Ja.
Welke dan?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:05
reno
reno is offline
Oh wacht, laat me raden: hij gaat over het communisme?
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 18:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
reno schreef op 12-11-2006 @ 19:04 :
Welke dan?
"Ik dacht dat communisten tegen alle soorten van markten zijn? Hoe bedoel je hypocriet, ahum."

Hier vraagt Sylph hoe je jouw communist-zijn kunt verenigen met het geloof in het concept 'markt'. Je had een fantastische inhoudelijke onderbouwing kunnen schrijven. Gemiste kans. Jammer hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.