Oud 09-10-2001, 16:02
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
wat zijn de nadelen van de tongpiercing (en dan hebbik het niet over de eerste paar daagjes niet zo goed kunnen eten) maar BLIJVEND? kun je bepaalde dingen niet meer eten of wel?

TELL ME TELL ME
Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 17:28
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Van de meeste verhalen die je hoort, is errug weinig waar. Wat wel zo is, is dat als ze "mis" prikken, je je smaak kwijt kan raken. Dat komt door iets met je smaakpapillen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 17:40
misscattie
misscattie is offline
Dat zijn er ene heleboel:
*In je tong lopen bepaalde zenuwen die erg belangrijk voor je zijn, deze kunnen beschadigen en zo kunnen er allerlei functies beschadigd raken
*je tong kan afsterven, hij wordt dan zwart enzow, en aangezien je zonder tong niets kan, lijkt me dit jiet fijn...

Maar dit zijn dingen die KUNNEN gebeuren maar in praktijk bijna nooit voorkomen!
__________________
het is mijn lust en mijn leven....!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 18:41
Nadelen op de lange termijn; t zijn maar kleine dingetjes...
  • Eens in de zoveel tijd wil het nog weleens voorkomen dat je tijdens het eten op je tongpiercing bijt; dit is slecht voor je tanden/kiezen en kan pijn doen. Hoe verder je piercing naar achteren is gezet, hoe minder kans erop. Mijn piercing zit vrij ver naar achteren dus mij gebeurt het zelden.
  • De meeste mensen met een tongpiercing hebben de neiging ermee te gaan zitten 'spelen' als ze zich vervelen; dat ziet er erg vreemd uit (gekke bekken trekken) en kan ook slecht voor je tanden zijn. Ik heb het mezelf afgeleerd, en ook kun je een plastic bolletje nemen aan de bovenkant, is beter voor je tanden.
  • Spagettie kan heel irritant om je piercing blijven hangen
  • Bij sommige bijbaantjes kicken ze je de deur uit als ze weten dat je een tongpiercing hebt; denk aan horeca.
  • Ik heb er sochtends altijd een beetje pijn van als ik net wakker ben en mn tong beweeg; heel maf. Komt omdat je in je slaap niet eet en praat denk ik...
  • De kans op ontsteken blijft denk ik altijd wel, vooral als je verminderde weerstand hebt. Mijn neuspiercing ontsteekt in ieder geval altijd een beetje mee als ik griep heb. Mn tong niet.

Dat was wel weer genoeg

Cat
Met citaat reageren
Oud 09-10-2001, 18:50
Verwijderd
tongen lijkt me niet erg fijn eigenlijk als je een tongpiercing hebt....heb er geen ervaring mee of zow maar dat lijk mij...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 11:28
Citaat:
henri schreef:
tongen lijkt me niet erg fijn eigenlijk als je een tongpiercing hebt....heb er geen ervaring mee of zow maar dat lijk mij...

dat merken we vanzelf wel..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 11:45
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
henri schreef:
tongen lijkt me niet erg fijn eigenlijk als je een tongpiercing hebt....heb er geen ervaring mee of zow maar dat lijk mij...

lijkt mij juist heel lekker haha
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 15:54
luvgirl
luvgirl is offline
nadelen van een tongpiercing....lolly's eten wordt wel een tikkie irritanter
__________________
Luv ya hon!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2001, 21:28
Verwijderd
Citaat:
luvgirl schreef:
nadelen van een tongpiercing....lolly's eten wordt wel een tikkie irritanter
haha!! "tikkie"? *tikt met lolly tegen tongpiercing*

Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 08:18
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
jah dat gevoel heb ik ook s'ochtends maar ik vind dat wel leuk altijd lijkt het alsof ie iets strakker om het staafje is gaan zitten! dat doet ook geen pijn bij mij.

en ja ik bijt ook weleens op een balletje maar sinds ik een kleiner staafje heb neit echt meer, heb ook altijd plastic balletjes in.

maar verder vind ik er niet zoveel nadelen aan zitten...ja zoenen is wel anders geworden maarjo je kan em er na een tijd wel ffies uithalen enzow. En zoenen doe je toch niet 24/7
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 19:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 12:27
Lifestyle Piercing topic
Verwijderd
470 29-09-2003 09:37
Lichaam & Gezondheid piercings
Yamyam
43 08-10-2002 11:11
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 18:27
Lichaam & Gezondheid de zoveelste over...
moedergans
10 26-02-2002 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.