Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2012, 21:40
anoniem1993rd
anoniem1993rd is offline
Hoi allemaal,

Ik heb nu 2 jaar een relatie met mijn vriend. Hij is een heel aardige jongen en ook mijn seksleven is goed.

Toen ik een half jaar een relatie had met hem, hebben we voor het eerst seks gehad. Niet heel veel bijzonders ofzo maar het was wel lekker. Na 2 maanden vroeg hij me of ik hem wilde pijpen. Dat wilde ik eerst niet, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Ondanks dat ik alles met hem doe, vroeg hij me gisteren of ik niet eens wat verder wilde gaan.

Ik was verbaasd, en vroeg hem wat hij bedoelde. Hij stelde voor om deze week SM seks te hebben. Daar schrok ik eerlijk gezegd een beetje van. Ik dacht eerst dat het een grap was, maag hij meende het dus echt...

Hij zei dat we al 2 jaar een relatie hebben en dat we elkaar vertrouwen en dus best wat verder kunnen gaan, maar ik weet het echt niet... Hij vroeg of hij spelerig op mijn clerotis mocht slaan met een houten lepel. Ik moest eigenlijk een beetje lachen, maar aan de andere kant leek het me een naar idee vastgeboeid te zitten terwijl hij op mijn clerotis slaat. Ik vroeg hem of hij weg wilde gaan, waarna hij zijn excuses aanbood en weg ging.

De volgende dag ging ik naar hem toe, om mijn excuses aan te bieden. Ik had toch best een beetje normaal kunnen doen... Echter, toen ik op zijn kamer was, zat hij me de hele tijd te strelen en slijmerig te doen terwijl we film aan het kijken waren. Wat er toen gebeurde, daar schrok ik behoorlijk van. Zonder dat ik het in de gaten had, had hij me vastgebonden aan zijn bed. De rest van de details vertel ik eerlijk gezegd liever niet... Maar hij trok zijn broek uit, en we hebben seks gehad. Verder zonder gekke dingen.

Maar toen schrok ik echt behoorlijk. Toen hij gekomen was, pakte hij die houten lepel waar hij het de dag er voor over had. Ik werd zenuwachtig, maar hij stelde me gerust... Hij beloofde me dat hij me gewoon een beetje zou plagen en dat ik zou genieten. Inderdaad, het viel mee, maar ik zat nog steeds vastgebonden en zijn ouders waren weg.. Het deed verder geen pijn, maar echt lekker was het ook niet.

Toen hij klaar was, maakte hij me los. Hij vroeg me toen of ik eens verder wilde gaan dan dit. Ik weet niet wat hem mankeert, maar hij zei dat hij zichzelf ook eens wilde vastbinden. En hij vroeg me of ik hem wilde plagen door op zijn balzak te slaan.

Dat was best een raar moment. Hij zei dat hij al een tijd liep met de behoefde aan SM seks. Toen vertelde hij me iets waar ik van schrok: hij wilde dat ik hem sloeg met een zweep en wilde dat ik kaarsvet op zijn eikel laat vallen, en erger nog, dingen doen met een cactus.

Ik ben weg gegaan. Weten jullie wat ik hier mee moet? Ik hou echt van hem, maar hij heeft nu eenmaal zulke rare gedachtes. Alsjeblieft, help me... Ik wil hem niet kwetsen.
Advertentie
Oud 09-08-2012, 21:45
Verlegen321
Verlegen321 is offline
klinkt heftig
maar wees nou eerlijk
het lijkt mij wel lekker hoor
Oud 09-08-2012, 21:51
feniks
feniks is offline
ja...
beide posters zijn dezelfde figuren, die waarschijnlijk op een goedkope site voor 'opwindende' verhalen thuishoren.
Oud 09-08-2012, 21:54
Verwijderd
Sjonge wat een verhaal. Ik snap dat je ermee zit, zelf zou ik het ook niet leuk vinden.
Ik vind dat je juist hebt gereageerd, (door te vragen of hij weg wilde gaan) ook al had het niet nodig geweest om naar hem toe te gaan om je excuses aan te bieden. De vraag of je SM seks wil, krijg je namelijk niet dagelijks gesteld en het is dus niet vreemd dat je een beetje geschrokken en boos reageert.

Ik vind dat je vriend te ver is gegaan door je ongemerkt vast te knopen aan zijn bed. Dit hoef je niet te pikken en je had naar mijn mening in je recht gestaan door boos te worden. Het valt me op dat je vriend zich heel sterk op zijn gevoelens richt, en doorvraagt, net zo lang tot je het doet. (dat van het pijpen) Maar wees duidelijk, zowel voor jezelf als voor hem: als jij iets niet wil, in dit geval SM seks, dan is het gewoon nee. Het is absoluut niet raar dat je het niet wilt, ik zou het zelf ook nooit willen. En stel jezelf voor de keuze: de rest van mijn leven mijn vriend én SM seks, of de rest van je leven zonder deze jongen en geen SM seks. Er lopen meer leuke jongens rond.
Oud 09-08-2012, 22:00
Verwijderd
Als mijn vriendje me ongemerkt aan bed zou vastbinden om seks met hem te hebben zou ik dat pas leuk vinden als hij mij eerst helemaal geruststelde, niet als hij dan gewoon zijn broek uittrekt en je pas na de seks geruststelt dat hij je niet al te erg pijn zal doen, ofzo.

Maw ik vind je vriend een ontzettende griezel en als je hem keihard weggeschopt had terwijl je daar vastgebonden lag had je imo volledig in je recht gestaan.
Oud 09-08-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je vriend een ontzettende griezel en als je hem keihard weggeschopt had terwijl je daar vastgebonden lag had je imo volledig in je recht gestaan.
Oud 09-08-2012, 22:14
Verwijderd
Ik ben het met bovenstaande eens, maar wil even benadrukken dat ik je vriendje niet een griezel vind omdat hij SM seks wil, dat is nou ook weer niet zo vreemd, maar omdat hij ongevraagd dingen met jou doet waarvan hij weet dat jij er nog niet uit bent of je die wel wil.
Oud 09-08-2012, 22:15
Verwijderd
Clerotis?

Mmm, jij en Verlegen321 die beiden vandaag geregistreerd hebben.
Beiden met een vreemd verhaal en spelfouten.

Do the math...
Oud 10-08-2012, 04:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, dit is duidelijk onzin en de TS is verbannen, dus deze kan op slot.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.