Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2013, 20:45
W.A.L.L.I.E
Avatar van W.A.L.L.I.E
W.A.L.L.I.E is offline
Ik wil het liefst deze avond nog een nieuwe telefoon bestellen, maar ik blijf twijfelen..
De mogelijkheden zijn:
- Apple Iphone 4s
- Apple Iphone 5c (die ik er zelf een beetje goedkoop uit vindt zien)
- Htc One (waar ik ongelofelijk goede recensies van hoor)

Welke telefoon zouden jullie nemen en waarom?
__________________
motivation is the key to success.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2013, 20:53
Verwijderd
De HTC. Want: geen Apple.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2013, 08:55
Verwijderd
Ik zou nu niet meer voor de 4s gaan, die is voor een gebruik van twee jaar toch al te oud, zeker met de nieuwe ios. De 5c heb ik nog nooit in actie gezien, dus daar kan ik niks over zeggen. De HTC one is een geweldige telefoon qua hardware, maar over de Android + sense software die er op zit kan ik nou niet echt enthousiast worden, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Maar beter denk je er even over, ga je met de 5c en de One spelen bij de foonsjop, lees je wat reviews op tweakers.net en kijk volgende week nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 23:32
sayhellox
sayhellox is offline
Apple the best. Ik meen het je.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2013, 19:02
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Moeilijke keuze inderdaad! Zelf twijfel ik ook nogsteeds tussen de Iphone 4s en de samsung galaxy s4 mini.
Een Iphone is wel erg duur, zeker de 4s (in verhouding), aangezien deze ook al 2 jaar oud is. Maar koop je een Iphone dan heb je wel een soort zekerheid. Het werkt gewoon goed, zeker in combinatie met een macbook werkt het denk ik erg fijn. Updates van apple zijn ook altijd goed en optijd.
Htc one lijkt me ook een goede keuze, hij is immers goedkoper en je krijgt 'meer voor minder', heb ik het idee. Zelf zou ik niet voor de htc gaan, aangezien ik het interactieve homescreen niet zo zie zitten. Maar dat is enkel mijn persoonlijke voorkeur..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.