Oud 28-01-2003, 18:43
<(-_-)>
Avatar van <(-_-)>
<(-_-)> is offline
hallo,
ik had een vraagje ik kreeg vandaag op school ineens erg veel pijn in me borst, veel steken en wert hellemaal niet lekker en begon te zweten.
zou dit misschien borstkanker zijn?? ik weet het niet misschien weet iemand hier meer van.
en vanaf welke leeftijd kan je het krijgen??
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:46
Verwijderd
Dan kan je alles wel afschrijven op borstkanker. Volgens mij moet je dan ook iets in je borst voelen dat 'anders' is (bobbeltje ofzo). Als je je zorgen maakt, ga dan langs je huisarts ipv je helemaal gek te maken en je allerlei dingen in je hoofd te halen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 18:54
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik weet niet of het borstkanker is, maar het lijkt me niet. Er zijn ook andere redenen waardoor je pijn in je borst kan krijgen. Ga even langs de huisarts als je het toch niet vertrouwd, dat kan namelijk nooit kwaad...!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:41
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
hmmm... denk niet dat dit borstkanker is hoor!!
ik heb da ook gehad... ben zelf een paar dagen thuis gebleven, met koorts...
bij mij was er wel een knobbeltje in mijn borst... hebben we laten controleren, maar bleek niets ernstigs te zijn...

'k zou gewoon es bij de huisarts langsgaan...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 19:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wat jij beschrijft past het beste bij hyperventilate, borst kanker geef iig niet zulke pijn klachten. dus dat zal het niet zijn, wees gerust.
wanneer kreeg je het precies? Is er vooaf nog iets gebeurt, anders dan anders?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:24
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
flink vitamine tekort kan het ook zijn, dan krijg je vanzelf pijnen, steken en voel je je niet goed etc
snoep gezond eet een kiwi (appel is niet goed voor je tanden )
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:43
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik heb ook wel eens stekende pijn in mijn borststreek maar ook dat gaat na een minuutje of iets dergelijks weer weg. Heel vaag, maar op dat moment hyperventileer ik dan weer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 01:23
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Martin schreef:
Ik heb ook wel eens stekende pijn in mijn borststreek maar ook dat gaat na een minuutje of iets dergelijks weer weg. Heel vaag, maar op dat moment hyperventileer ik dan weer niet.
idd. heb ik ook wel eens last van. heel irritant, best vervelend, maar gaan meestal redelijk snel weg.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 07:53
Verwijderd
kan ook zijn dat je ongesteld moet worden dat ze extra gevoelig izjn, of dat ze gaan groeien dat dan ook wel een bobbeltje kan geven, meestal komt kanker niet voor op 17 jarig leeftijd hoor, grote kans dus dat t niet is
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Is het in een van je borsten zelf, of in de borstkast? Dat is wel even een essentieel verschil

In je borst zelf: zou ik even aankijken. Borstkanker op zo'n jonge leeftijd is vrijwel onmogelijk. Daarnaast spelen bij borstkanker hele andere symptomen mee. Gevoelige borsten kunnen ook een gevolg zijn van je menstruatie of een kleine hormoonschommeling (door stress ofzo).

In de borstkas: als het vaker voorkomt, zou ik even langs de dokter gaan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 11:00
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm.. kanker zal het wel niet zijn hoor.. Dat ontdek je eigenlijk aan hele andere dingen, zoals moeheid etc.. Koorts je niet lekker voelen en je zou dan wel een uhh.. verandering moeten voelen lijkt mij in je borst, behalve een steek..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:32
1drunen
1drunen is offline
nee is geen kanker
dat heten negerzoenen aan welke kant van je borst is het
waarschijnlijk gewoon de groei
weet het wel zeker maar ja meld me maar aan als je meer wilt weten weet er veel van mijn pa is doctor
vermeulenmichael@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:26
Lakitu
Lakitu is offline
Ik denk ook aan hyperventilatie. Meest voorkomende symptomen zijn pijn op de borst, droge mond, panisch gedrag, buikpijn... heb het zelf ook gehad. Probeer de volgende keer als je zoiets hebt (hopen dat die keer niet komt!) eens in een zakje in en uit te ademen, desnoods op de wc.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn op de borst
Martiño
18 16-04-2008 19:24
Lichaam & Gezondheid Pijn op de borst
duivelaartje
1 16-11-2007 08:00
Lichaam & Gezondheid bultje na verwijdering van teek
ninie
34 17-07-2005 09:44
Lichaam & Gezondheid pijn bij inademen, wtf?
Ninnoc
21 04-07-2004 18:55
Lichaam & Gezondheid pijn in borst
Verwijderd
14 30-04-2003 06:40
Lichaam & Gezondheid pijnlijk gevoel in de borsten
een meiske
5 31-07-2002 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.