Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 11:56
sjefke
sjefke is offline
Is hier iemand besneden op onngeveer 16 jarige leeftijd? Wat was dit voor n besnijdenis en ben je tevreden?

Ik denk er namelijk zelf aan om mezelf te laten besnijden maar ik ken bijna niemand die besneden is en als ze al besneden zijn dan zijn ze dat al als klein kind dus iemand ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 14:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Wat is je motivatie?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:10
sjefke
sjefke is offline
ach van alles hygieniser en een krap voorhuidje maar ik vind het vooral mooier!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:20
Verwijderd
't is op zich niet hygienischer. Wel makkelijker te wassen, maar als je 't gewoon goed wast dan is er geen verschil in hygiene. Maargoed, als jij het cosmetisch wil, dan mag dat natuurlijk ook

Mijn vriend is besneden toen hij 17 was, vanwege een te nauwe voorhuid. De voorhuid is niet helemaal weggehaald, maar wel grotendeels. Er zijn geen rare dingen gebeurd bij de operatie, dus hij is tevreden.
Het deed wel na de operatie een paar weken lang veel pijn. De penis aanraken was al nauwelijks te verdragen, in het begin kon hij niet eens bewegen. Na ongeveer een week kon hij weer lopen, wel alleen met strak zacht ondergoed & een wijde broek.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:23
Sqnk!
Avatar van Sqnk!
Sqnk! is offline
Ah joh, ik zou het gewoon doen.
__________________
I've got a girl out there, I suppose
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:37
NG
Avatar van NG
NG is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 17:20 :
Mijn vriend is besneden toen hij 17 was, vanwege een te nauwe voorhuid. De voorhuid is niet helemaal weggehaald, maar wel grotendeels. Er zijn geen rare dingen gebeurd bij de operatie, dus hij is tevreden.
Het deed wel na de operatie een paar weken lang veel pijn. De penis aanraken was al nauwelijks te verdragen, in het begin kon hij niet eens bewegen. Na ongeveer een week kon hij weer lopen, wel alleen met strak zacht ondergoed & een wijde broek.
Een week niet kunnen lopen vind ik wel heel erg.. Maar het schijnt idd op latere leeftijd meer pijn te veroorzaken.

Ik ben op mijn twaalfde besneden en had er alleen de eerste nacht erg veel last van, omdat de hechtingen beginnen te trekken als je een erectie krijgt. Het is in het begin wel extreem gevoelig en ongemakkelijk, maar de eerste paar dagen wel strak ondergoed gedragen en verder had ik er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:49
Verwijderd
Ja, hij kón wel lopen, maar dat deed gewoon erg veel pijn. Hij kon na een paar dagen wel redelijk vooruit schuifelen, met zn knieeen bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:54
NG
Avatar van NG
NG is offline
Sorry.. maar dat lijkt me een best grappig gezicht om iemand zo te zien lopen..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 09:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 19:49 :
Ja, hij kón wel lopen, maar dat deed gewoon erg veel pijn. Hij kon na een paar dagen wel redelijk vooruit schuifelen, met zn knieeen bij elkaar.
Jezus doet dat zoveel pijn? Mijn ex overweegt ook zich te laten besnijden, maar als hij dit leest ziet hij er ongetwijfeld vanaf
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 09:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Het is uit het ziekenfondspakket gehaald...Als het te krap zit zou ik het laten doen, maar omdat het mooier is....dat zou ik zelf een beetje te duur vinden. Maargoed. Ik heb vanaf het begin aan, nooit 1 keer pijn gehad...ohja 1 keer, toen de hechting ergens aan vast zat, ik niet op zat te letten, broek omlaag trok en er een hechting aan vast zat...RATS OUCH (hij bleef gewoon vast zitten overigens ). Ik scheen wel een probleem te hebben gehad wat maar 1 op de 10.000 mensen hebben...Ben ik weer mooi klaar mee Maargoed dat verlengde alleen maar het genizingsproces en niet hoe goed het uiteindelijk werd. MAar zoals ik zei, eigenlijk nooit pijn gehad en ik heb het meer recent laten doen dan Sarah haar vriend (weet niet of dat veel zegt of dat het gewoon toeval is).

conclusie: Als het echt is vanwege "te krap" 100% zeker doen. IS het niet vanwege krap: heb je het geld ervoor over.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 17:54
sjefke
sjefke is offline
Verder niemand?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:02
Verwijderd
Hij is op zich misschien wel een beetje kleinzerig... maar de hoeveelheid pijn verschilt natuurlijk ook per persoon (en per chirurg?)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 17:20 :
't is op zich niet hygienischer. Wel makkelijker te wassen, maar als je 't gewoon goed wast dan is er geen verschil in hygiene. Maargoed, als jij het cosmetisch wil, dan mag dat natuurlijk ook
Volgens mij is het wel hygienische, ik bedoel er kan immers geen smega onder de voorhuid gaan zitten. Zelf al was je je goed, smegma vorming daar kan je niet voorkomen.

Natuurlijk als je je als niet besneden jongen goed wast is dat ook hygienische hoor.

@TS: heb je er al eens met een arts over gepraat. Hij zal je wel kunnen vertellen wat de voor en nadelen zijn voor jou om je te laten besnijden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit besneden
timska
94 22-02-2013 11:18
Seksualiteit Hoe voel je je op seksueel gebied? #13
Verwijderd
500 06-12-2010 14:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groei meisje medisch stopgezet
Love & Peace
236 11-01-2007 08:21
Seksualiteit Besneden
Bubbeldoosje
51 20-07-2006 13:31
Seksualiteit besneden ? en dan?
vaag_san
62 20-01-2004 12:10
Seksualiteit Besneden (GIRLS)
Operator Cool guy
23 11-08-2003 09:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.