Oud 10-06-2002, 11:26
Verwijderd
Ik heb vandaag 3 concertkaartjes gekocht (een voor myrthe) en ik wilde nog een 4e kopen voor Less Than Jake maar toen begon ik het eigenlijk best wel HEEL erg duur te vinden want ik was vergeten dat er ook nog 2 EURO PER KAARTJE bijkwam!!! EN DAN OOK NOG EEN MAAND LIDMAATSCHAP HALLOOOOOOOOO!!! Dus die heb ik maar geschrapt aangezien ik ook nog naar merchandise wil kijken Maar is 10 euro niet erg veel voor een concertje van 2 uur? ik bedoel als je gaat kijken naar de reiskosten van een band, de kosten, hoeveel mensen er komen etc etc? Maar voor 3 avondjes plezier vlak achter elkaar meer dan 75 piek uitgeven vind ik toch best wel veel klinken (of ik ben gewoon krenteig )...

En dan lijkt Lowlands opeens best wel goedkoop wantvoor 102 euro kun je toch wel 20 (?) bands zien die je misschien anders in de melkweg (ofdergelijk) zou gaan bekijken EN daarbij ook nog camping!

Maar Heineken Music Hall vind ik nou ECHT duur terwijl ik de melkweg zelfs wat leuker vind! En tis 'onpersoonlijker'...

Wat vinden jullie? (ik vraag dus niet welke zalen jullie kut vinden maar of in het algemeen concertkaarten een beejte duur zijn...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
Maar is 10 euro niet erg veel voor een concertje van 2 uur? ik bedoel als je gaat kijken naar de reiskosten van een band, de kosten, hoeveel mensen er komen etc etc? Maar voor 3 avondjes plezier vlak achter elkaar meer dan 75 piek uitgeven vind ik toch best wel veel klinken (of ik ben gewoon krenteig )...
Ik weet het niet, ik ben gewend aan prijzen van tussen de € 40 en € 70 voor feesten...en dan nog exclusief vervoer, garderobe, rook-, drink- en slikwaren...dus dat komt in totaal wel op zo'n € 125-150 voor een complete avond, maar dan ben je dus wel van 21:00 tot 07:00 onder de pannen. Maar goed, inderdaad niet iets wat je elk weekend doet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 11:30
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
dat ligt eraan waar je heen gaat... De concerten waar ik heen ga, daarvan varieren de kosten van 2 tot 7 euro... Van de zomer ga 'k naar Hollidays In The Sun: da's dan 100 euro, maar dan zie je wel +/- 100 bands in 3 dagen. Ik vind 10 euro voor een concertje iig veel tye duur, vooral als je bedenkt dat er dan ook nog lidmaatschap oid bovenop komt. Wat dat betreft zijn tenten als Nighttown en Watewrfront een beetje kut.
Eurodusnie, Baroeg, Poortgebouw ed. vallen meetal mee qua prijzen.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 11:37
Verwijderd
Ja, Tool en Bush ging ik in 1x kopen en dat was ong. 75 euro samen Helaas maar waar, mojo is de schuldige. Het wordt te duur voor hun, dus vragen ze meer geld voor kaartjes. De bands zien hier echt niet veel extra van terug. Gevolg --->> Bands willen ook wel eens extra inkomsten en zo wordt de merchandise ook nog eens reteduur
Conclusie --->> Wij zijn de lul




Gelukkig verdien ik veel centjes...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:18
Verwijderd
ja, de meeste konsertkaartjes zijn reteduur, (een geeltje voor 2 uur) maar dat komt ook omdat dat een groot deel van hun inkomsten zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:19
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
10€vink nog wel meevallen eerlijkgezegd.

ik ga 30 juni naar Rammstein en daar betaal je 30€ voor een kaartje. eigeluk niet leuk meer. Dynamo Open Air kost etzelfde en daar treden 16 bands op. dus sommige bands maken et wel te gek ja.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
ik ga 30 juni naar Rammstein en daar betaal je 30€ voor een kaartje. eigeluk niet leuk meer. Dynamo Open Air kost etzelfde en daar treden 16 bands op. dus sommige bands maken et wel te gek ja.
Nogmaals, de band bepaalt de prijzen niet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:45
Verwijderd
modje zuigt gewoon hard..

Als je een band wil regelen via modjo moet je ook de apparatuur van modjo huren en als het nog ff kan ook nog het podium enzo
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:49
Verwijderd
Ik vind 10 euro ook wel meevallen..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:51
Rick FSB
Rick FSB is offline
Ik vind concerten wel vaak aan de dure kant. Maar aan de andere kant heb ik de mogelijkheid om gratis naar binnen te gaan meestal...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:51
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vind 10 euro ook wel meevallen..
Da's IMO reteduur: voor hetzelfde geld heb je seks net zo lang als dat concert duurt.

Hmm. Beetje vage vergelijking, maar de boodschap komt vast over
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:54
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Da's IMO reteduur: voor hetzelfde geld heb je seks net zo lang als dat concert duurt.

Hmm. Beetje vage vergelijking, maar de boodschap komt vast over
Nu wil ik dan wel eens weten waar deze wijsheid vandaan komt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:55
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:


Nu wil ik dan wel eens weten waar deze wijsheid vandaan komt
Gokje
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:


Da's IMO reteduur: voor hetzelfde geld heb je seks net zo lang als dat concert duurt.

Hmm. Beetje vage vergelijking, maar de boodschap komt vast over
ik skank toch liever dan dat ik sex heb
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:


Da's IMO reteduur: voor hetzelfde geld heb je seks net zo lang als dat concert duurt.

Hmm. Beetje vage vergelijking, maar de boodschap komt vast over
Tis ook wel duur, maar in vergelijking met veel andere concertjes (net als Rammstein ofzo) valt het toch best wel mee..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vind 10 euro ook wel meevallen..
dat ligt aan je inkomen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind het soms erg meevallen...die 4 euro die ik moet neertellen om distillers te zien vind ik echt NIET veel.
Maar het word wel steeds duurder ja,ik koop soms wel eens een concert kaartje waarbij ik achteraf echt zoiets heb van "what the fok".
Bij de melkweg ga ik misschien toch maar zo'n jaarlidmaatschap dinges kopen omdat ik er nu toch wel erg vaak te vinden ben en die maandlidmaatschappen ook centjes kosten.
mjah ik vind het jammer dat het steeds duurder word.

*zit nu ook in een hevig dilemma...word het mark foggo/jammah tammah en the slackers of toch maar less than jake*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:27
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
ik heb een kaartjuh voor Wu-Tang Killabeez die was ook 19Euro (weet niet hoelang het duurt) maar vind dat zwaar goedkoop...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2002, 15:20
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ozzfest was 50 euro en dat vond ik dus echt veel te duur, werd flink winst gemaakt daar... bands als rammstein zijn al heel erg duur, als ze in de heineken music hall spelen nog veel duurder sommige concerten/festivals zijn te betalen, maar de meeste zijn eigenlijk gewoon te duur
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:11
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
te fuckin duur, neem bijvoorbeeld bad religion, 20 euro, en dan zeggen mensen, ja maar het was wel heel erg vet. Wat kan mij dat nou weer verotten, 20 euro is gewoon teringduur. 10 euro kan ik nog wel mee leven als de bands een beetje goed zijn.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:12
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
niet zeuren dat moet je over hebben voor je favoriete artiesten anders ga je tog niet...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:16
Verwijderd
Garbage was wel duur
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:24
MoNiQue15
Avatar van MoNiQue15
MoNiQue15 is offline
Ik wilde naar het concert van Kylie Minogue...
Maar omdat niemand met me mee wilde of mocht ging ik niet... Eergister ofzo kon je ergens last minute kaarten kopen en die waren 55 euro! Dat vind ik wel overdreven duur das 120 gulden!

Een kaartje voor de edison awards was 20 euro... Eigenlijk vond ik dat niet zo duur, maar toch 45 gulden dat klinkt heel anders... Maar dat vond ik wel het geld waard: Kylie Minogue, Anastacia, Shakira, Jewel en nog meer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:27
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
je moet het voor je artiesten over hebben anders moet je niet gaan...

ik vind het dom dat iedereen zo zeurt van het is duur bla bla je hebt tog de keuze je moet niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:30
dystopia
dystopia is offline
Vergelijk maar:

Lowlands. 3 dagen; 100 EUR ofzo.
Pinkpop. 3 dagen; 90 EUR ofzo.
Summer Breeze (Duitsland). 3 dagen; 32 EUR ofzo.

In Duitsland is 't gewoon veel goedkoper. Nou weet ik 't waar de prijzen naar verhouding 'normaal' zijn....
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 16:31
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
tool in Groningen kostte iets van 35 euro... kheb ze gezien op ozzfest voor 45 euro (en daar had je dan ook meerder bands)... waanzinnig krom
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:10
MoNiQue15
Avatar van MoNiQue15
MoNiQue15 is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
je moet het voor je artiesten over hebben anders moet je niet gaan...

ik vind het dom dat iedereen zo zeurt van het is duur bla bla je hebt tog de keuze je moet niet hoor...
Ik heb het er misschien wel voor over, maar kijk ik moet dan ook voor een vriendin betalen en de treinkaartjes enzo, bij elkaar wordt het dan iets van 300 gulden... Ik zou het er wel willen uitgeven maar ik heb et niet
En ik mag ook niet eens >(
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:29
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
te fuckin duur, neem bijvoorbeeld bad religion, 20 euro, en dan zeggen mensen, ja maar het was wel heel erg vet. Wat kan mij dat nou weer verotten, 20 euro is gewoon teringduur. 10 euro kan ik nog wel mee leven als de bands een beetje goed zijn.
ja maar dr is nog altijd zoiets als een band jarenlang kennen en kool vinden en dan opeens de kans te krijgen ze te zien een echte fan heeft dan ff schijt
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:39
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:


Nogmaals, de band bepaalt de prijzen niet.
maar dat kan wel
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:49
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
10 euro is goedkoop.
ik betaal meestal rond de 22 euro voor een ticket...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:50
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
je moet het voor je artiesten over hebben anders moet je niet gaan...

ik vind het dom dat iedereen zo zeurt van het is duur bla bla je hebt tog de keuze je moet niet hoor...
lekkere logica heb jij... kan je er niet van balen dat iets duur is terwijl je toch een keuze hebt?? net zoiets als "mijn goudvis is voor de trein gesprongen... maar niet getreurd! ik had de keuze om em bij aankoop gelijk op te eten, dan was hij nooit voor die trein gesprongen!"
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:53
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
De duurdere kaartjes zijn toch meestal wel voor bands die commercieel wat bekender zijn.

Onbekender bandjes zoals dillinger four, favez, arid betaal je toch rond de 10 euro maar of minder
Ik vind het best meevallen, maar ja ik werk wel al en voor de mensen die nog op school zitten haal je dat niet telkens zomaar even tevoorschijn
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:55
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
maareuh ontopic.. sommige concertkaartjes zijn duur en sommigen niet Bad Religion voor 20 euro schrok ik behoorlijk van toen ik dat las... dan maar geen Bad Religion (naast groezrock dan).. 'k vond gelijk de muziek ook een stuk minder mooi
maareuh 20 euro is nog goedkoop als je het vergelijkt met al die afschuwelijke dingen uit de top40 en overbekende artiesten... en DAT is dan weer niks als je het vergelijkt met bijvoorbeeld die bokswedstrijd waar ze et op TV over hadden... dan vallen Kylie Minogue & consorten in het niets...

neuh geef mij maar gewoon concerten van tot 10 euro en af en toe wat er overheen als het heel koel is of in festivalvorm is ofzo... er blijft genoeg over
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:11
MoNiQue15
Avatar van MoNiQue15
MoNiQue15 is offline
tmf awards kaartjes kosten geloof ik iets van 50 euro ofzo... Dat vind ik wel belachelijk duur... Ik zou dat er echt niet voor betalen... Er kwamen nog niet eens zulke hele leuke artiesten (vind ik)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:15
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
ik heb een kaartjuh voor Wu-Tang Killabeez die was ook 19Euro (weet niet hoelang het duurt) maar vind dat zwaar goedkoop...
Dat concert is dacht ik verplaatst naar een andere datum. Weet niet of je dat wist
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:37
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Mortischa schreef:


ik skank toch liever dan dat ik sex heb
Toch aisa?
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2002, 19:04
Verwijderd
Citaat:
MoNiQue15 schreef:
tmf awards kaartjes kosten geloof ik iets van 50 euro ofzo... Dat vind ik wel belachelijk duur... Ik zou dat er echt niet voor betalen... Er kwamen nog niet eens zulke hele leuke artiesten (vind ik)
Vind ik ook.

En ik vind ook dat concertkaartjes in de regel veeeeels te duur zijn... voor Steve Vai in de HMH betaalde ik 3 geeltjes.. da's erg duur vind ik..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:05
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
10 euro voor 2 uur.....ja, het hangt ervanaf wat voor band en wat voor fan je bent.

Ik ben niet zo into bands maar een gemiddeld 2step/Garagefeest is tussen de 15 en 20 euro entree en dan heb je ongeveer 4 a 5 uur coole muziek.

Voor Splendid leg ik 20 euro neer. Dat is incl. garderobe en ze komen tijdens het feest langs met gratis dingetjes(je kon snoep en sigaren bijv. pakken uit zo'n bak waar zo'n vent mee langskwam, zo'n bak waar ze peanuts en coke mee verkopen bij zo'n baseballwedstrijd) en 4 a 5 uur goede muziek.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:15
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Dat mensen de tijden weten van hoe lan het duurt verbaasd me erg, maar goed

het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor artiest het is, wie hij met zich meebrengt en waar hij vandaan komt want ieder lid van de groep/band wil natuurlijk wel wat ontvangen en als de artiest wat bekender is dan zullen ze er waarschijnlijk meer voor willen.

ik vind die avonden waar meer artiesten op een avond komen eigenlijk veel handiger en vooral goedkoper

ik ben prijzen van 7 tot 40(heineken music hall) gewend
en die gesprekskosten moet je altijd betalen in de voorverkoop, hoeveel je er ook koopt het is per kaartje
en lidmaatschapt bij melkweg en/of paradiso verschilt ook per evenement


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah het ligt eraan, als je zoveel bij elkaar koopt is het inderdaad best duur... maar ik denk dat het in de ska/punk dinges nie echt duur is als ik vergelijk wat je moet dokken voor de backstreetboys, britney, eminem of tool ofzow...

als ik bekijk dat bijvoorbeeld kaartjes voor zown dance feest 40 euro neerlegt en voor groezrock of de deco 20... dus opzich zijn de kaartjes niet echt duur...

kaartjes worden alleen duur als je geen ov hebt want dan moet je er weer 30 euro reiskosten bij optellen (less than jake) das het ergste eigenlijk... en verder eventueel iets drinken en eigenlijk altijd wel een merch dingetje... die dingen maken het duur, alleen het toegangskaartje nie...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:26
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
ik vind dat het best meevalt, maar met de Red Hot Chili Peppers was het wel een beetje abnormaal duur(81 gulden), maar dat had ik er wel voor over
en Incubus kostte ongeveer 25 euro. valt mee, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:28
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
nou ik vind 10 euro niet echt duur ofzo hoor.. mja HMH dan wel, maar daar gaak toch niet zo vaak heen dus..
ach zo arm benk ook niet
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 01:06
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
McMotion schreef:


lekkere logica heb jij... kan je er niet van balen dat iets duur is terwijl je toch een keuze hebt?? net zoiets als "mijn goudvis is voor de trein gesprongen... maar niet getreurd! ik had de keuze om em bij aankoop gelijk op te eten, dan was hij nooit voor die trein gesprongen!"
ik vind ze niet duur...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 01:09
The Untouchable
Avatar van The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:


Dat concert is dacht ik verplaatst naar een andere datum. Weet niet of je dat wist
is inderdaad verplaats na 16Juni dat las ik net op www.melkweg.nl

Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 08:27.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 02:39
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
te fuckin duur, neem bijvoorbeeld bad religion, 20 euro, en dan zeggen mensen, ja maar het was wel heel erg vet. Wat kan mij dat nou weer verotten, 20 euro is gewoon teringduur. 10 euro kan ik nog wel mee leven als de bands een beetje goed zijn.

u praat raar meneer

u zegt: na een concert kunnen ze zeggen: het was wel erg vet.
maar je kan met 10 euro leven als de bands goed zijn? is hetzelfde .


Ik vind het vrij goedkoop nog, en bij melkweg: koop een lidmaatschap, zie je paar x per jaar gratis dingen, zoals in 2000, papa roach, mudvayne enz. kon je gratis zien! (voordat papa roach met die hit kwam).

Ik vind het niet echt duur, studenten hebben toch OV , je kunt ook niet gratis naar concerten
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 03:31
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
10 euro vind ik best een mooie prijs. Vergelijk het maar met Tool: 35 euro. Dat doe ik dus ook niet meer. En top40 acts kosten soms nog wel meer.

Citaat:
dystopia schreef:
Vergelijk maar:

Lowlands. 3 dagen; 100 EUR ofzo.
Pinkpop. 3 dagen; 90 EUR ofzo.
Summer Breeze (Duitsland). 3 dagen; 32 EUR ofzo.

In Duitsland is 't gewoon veel goedkoper. Nou weet ik 't waar de prijzen naar verhouding 'normaal' zijn....
Ehm, dat vind ik niet echt representatief. Op Summer Breeze komen (commercieel gesproken) niet echt grote bands. Festivals als Rock am Ring/im Park of Bizarre kosten bijna net zoveel als Lowlands of Pinkpop.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 07:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Het verschil tussen een concert van mojo en dat van een zaal zelf (zij regelen die concerten dan toch?) kun je wel iets te opvallend zien aan de prijzen.
Ik vind het meestal erg meevallen, maar als je achteraf kijkt ben je weer veel te veel geld kwijt

Festivals zijn goedkoop alternatief.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
En top40 acts kosten soms nog wel meer.
maar die bieden meestal wel meer show dan een metalband. (niet uit eigen ervaring)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 08:41
dr martens
dr martens is offline
Ik kocht laatst 2 kaartjes voor Graspop bij het postkantoor toen betaalde ik voor 2 kaartjes 100 euro plus 8.62 bespreek kosten en dat vinnik aan de veel ste duren kant betaal je bijna 20 gulden meer vor een kaartje
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:03
Verwijderd
mja, het hangt gewoon van de band af.. hoe bekender de band, hoe duurder de kaartjes, simple as that.

neemt niet weg dat de meeste kaartjes inderdaad veel en veel te duur zijn :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek hell yeah, TOOL!
Metal
500 05-06-2006 18:43
Lifestyle wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 27-05-2005 16:23
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 15:32
Lifestyle aan wat voor dingen heb jij een hekel om ze te kopen
Black Reina
73 22-04-2002 22:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.