Oud 20-01-2006, 22:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-01-2006 @ 22:02 :
Ik ben op zoek naar lieve, kleine, eventueel grappige cadeautjes...gewoon iets dat leuk is om iemand zomaar te geven.

Ik snap dat het ook leuk is als ik zo iets zelf bedenk, dat doe ik over het algemeen ook, maar op dit moment ben ik even 'leeg'.
Een vriendin van me geeft altijd kaarsjes (van die geurkaarsjes, of waxinelichthoudertjes, of gelkaarsjes) en dat vind ik altijd wel een leuk kadootje. Kan je ook aan heel veel mensen wel geven enzo. Verder vind ik van die mini flesjes douchespul enzo altijd wel leuk als je die zelf leuk verpakt in een mandje, toilettasje oid. Verder zou ik zo gauw ook niets weten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 20-01-2006, 23:00
Verwijderd
Maar dat zijn wel dingen die heel erg voor de hand liggen... Bovendien vind ik altijd dat iets toch een soort van 'reden' moet hebben (ook als het zomaar is )...een toilettasje met douchespulletjes vind ik wel leuk als iemand bv. een jaar gaat backpacken oid.
Oud 24-01-2006, 19:33
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Leuk cd'tje en/of dvd'tje
Fotolijstje met leuke foto van samen
Iets lekkers om samen te eten tijdens gezellig kletsen
__________________
________________
Oud 24-01-2006, 20:18
Verwijderd
He, ik wil ff advies vragen.

Ik wil eigenlijk graag mijn vriend verrassen met een weekendje (1 of 2 nachtjes) weg. Nu zit ik eigenlijk met een probleem.. Hij houdt niet van winkelen, cultuur of wandelen in de kou. Ik kwam een film arrangement tegen in Scheveningen, maar ik vind 180 euro voor 1 nachtje erg duur..

Toen kwam ik op het idee om ons nachtje te koppelen aan zo'n moordspel-diner.. maar daarvoor moet je met een groep zijn, en we zijn maar met zijn tweetjes. (En dat is natuurlijk ook de bedoeling).

Hij houdt wel heel erg van lekker eten en ik wilde er sowieso een etentje bij doen, maar aangezien ik niet onorgineel wil overkomen wil ik het daar niet bij laten (dat heeft hij mij nl. de vorige keer gegeven). Maar ik raak zo langzaam aan wel een beetje uit mijn ideeën.

Iemand nog leuke tips?
Oud 24-01-2006, 21:58
Verwijderd
Waar houdt hij wel van (naast lekker eten)?

Even los van de prijs (het is ook maar een voorbeeld ), misschien een overnachting ergens en dan zoiets erbij? Op http://www.cadeaupagina.nl/ staan wat dat betreft ook erg leuke dingen.

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 22:09.
Oud 25-01-2006, 06:34
starfishie
starfishie is offline
Jullie moeten eens kijken op www.ciazzo.nl
Daar staan heel veel leuke moderne, aparte dingen op oms als cadeau te geven. Wel duur
Oud 25-01-2006, 15:32
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
hey
ik heb al rond gekeken hier en vorige topic en ook op sites maar ik weet nix voor m'n vriend voor valentijnsdag.
ja kweet dat dat nog wel even duurt, maar ben komende weken zeer druk dus moet nu al vast nadenken.

nou het probleem: mijn vriend houd niet van bloemen, kettingen enz. geen hartjes dat vind ie allemaal veel te klef haha. hij hou wel van kaarsjes in huis maar dat is het dan wel.
ik wou em zoiezo een kaartje geven met text er op maar verder weet ik nix

iemand enig idee...

alvast bedankt
liefs, sara
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 25-01-2006, 15:40
Verwijderd
Je vriend houdt toch wel van meer dan alleen kaarsjes in huis...?

Hoeveel geld wil je ongeveer uitgeven aan een cadeautje?

Zelf vind ik zo'n foto op doek wel leuk. Met een mooie foto van jou vindt ie dat vast wel leuk. Of anders iets leuks van de Expo ofzo (niet per se iets valentijnsdagachtig, maar gewoon iets wat ie wel leuk vindt?)?
Oud 25-01-2006, 16:20
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-01-2006 @ 15:40 :
Je vriend houdt toch wel van meer dan alleen kaarsjes in huis...?

Hoeveel geld wil je ongeveer uitgeven aan een cadeautje?

Zelf vind ik zo'n foto op doek wel leuk. Met een mooie foto van jou vindt ie dat vast wel leuk. Of anders iets leuks van de Expo ofzo (niet per se iets valentijnsdagachtig, maar gewoon iets wat ie wel leuk vindt?)?
nou das dus het probleem, hij vind haast alles te klef
hij houd niet van romantische films, alleen family guy en voor de rest horror
hij houd van death metal muziek dus dat word em ook niet
ik dacht eerst kussensloop maar ik kom om in die dingen

kheb em al x geurtje gegeven en alle dingen die ie nodig had bijv wekker of horloge oid heeft ie al

dus tja, ik moet helaas zeggen: hij houd alleen van kaarsjes

heel vaak lees ik dat allemaal mensen hartjes kettingen geven en allemaal van dat soort dingen, lijkt me nix voor een jongen en mijn vriend vind dat ook nix, vraag me af, ben ik de enigste daarin
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 25-01-2006, 18:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 25-01-2006 @ 16:20 :
heel vaak lees ik dat allemaal mensen hartjes kettingen geven en allemaal van dat soort dingen, lijkt me nix voor een jongen en mijn vriend vind dat ook nix, vraag me af, ben ik de enigste daarin
Nee hoor, daar houden mijn vriend en ik ook helemaal niet van. Omdat we ook allebei absoluut geen sieradentypes zijn, hebben we ook geen ringen of iets dergelijks 'samen', zelfs niet na (bijna) 3 jaar. Het is maar net hoe je er zelf tegenover staat...
Oud 25-01-2006, 18:22
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 25-01-2006 @ 18:16 :
Nee hoor, daar houden mijn vriend en ik ook helemaal niet van. Omdat we ook allebei absoluut geen sieradentypes zijn, hebben we ook geen ringen of iets dergelijks 'samen', zelfs niet na (bijna) 3 jaar. Het is maar net hoe je er zelf tegenover staat...
ha gelukkig niet de enigste
wat koop jij voor je vriend als ik vrage mag>
ik geef meestal nuttige kadootjes maar hij heeft alles al
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 26-01-2006, 17:00
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ja ik heb hetzelfde probleem..
Alleen iets 'nuttigs' maarja alles nuttigs heeft hij al. En bij mij is hij ook al bijna jarig. En dit is zijn eerste verjaardag samen.
__________________
Oud 27-01-2006, 15:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 25-01-2006 @ 18:22 :
ha gelukkig niet de enigste
wat koop jij voor je vriend als ik vrage mag>
ik geef meestal nuttige kadootjes maar hij heeft alles al
Ik heb hem een keer een agenda gegeven, omdat hij altijd alles vergat en geen agenda had, kaartjes voor de dierentuin met een knuffeltje erbij, een zwemabonnement (omdat hij door zijn werk niet meer bij de zwemvereniging kan zwemmen) met een handdoek erbij, dat soort dingen.
Maar dat is allemaal vrij persoonlijk... Je moet gewoon iets verzinnen wat bij je vriend past, dat is leuker dan standaardcadeautjes.
Ik heb van hem ook een keer een pen gekregen met mijn verjaardagsdatum van dat jaar erin gegraveerd, een horloge, een knuffeltje, een fotolijstje met een foto van hem.
Oud 27-01-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 25-01-2006 @ 16:20 :
ik dacht eerst kussensloop maar ik kom om in die dingen
Hij krijgt hem toch ook...? Of wonen jullie samen?

Een foto van jou of een dagje of weekendje samen weg of samen uit eten of iets anders leuks doen ofzo vindt ie ook klef...?

Ik geef mijn man ook geen hartjeskettingen... (Gelukkig niet...ik zou niet eens willen dat ie daar mee liep. ) Hij draagt sowieso geen sieraden, nog niet eens een horloge (alleen een trouwring)...dat is dus allemaal niet aan hem besteed. (Zelf heb ik wel een kettingkje van hem gehad en ik draag, natuurlijk, ook onze trouwring.)

Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 16:51.
Oud 28-01-2006, 00:25
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
zo...teuring...heb alle 3 de Grote Cadeau-Topics doorgelezen...
maaarrrr...IK HEB NOG STEEDS NIET ECHT IETS GOEDS!
kmoet een cadeau hebben voor m'n vriendin der verjaardag.

ik zoek alleen echt iets creatiefs..
Op valentijn ga ik bijvoorbeeld echt der kluisje vol met rozenblaadjes douwen zodat als ze die opent...ze bedolven wordt(prachtig idee, kweet niet meer van wie die was)

natuurlijk moet bij der verjaardag ook een cadeautje erbij..maar ik zoek dus...
een beetje Doen...en dan met een beetje Geven.
iemand nog orginele ideeën?
__________________
punt
Oud 28-01-2006, 06:46
Verwijderd
Citaat:
flipsyde schreef op 28-01-2006 @ 00:25 :
iemand nog orginele ideeën?
Misschien handig om wat meer informatie te geven over wat ze leuk vindt ed...? Doen en 'geven': ga samen bonbons maken: http://www.cadeaupagina.nl/ (of iets anders leuks, staan veel leuke, originele dingen op). Anders misschien een zelfgemaakt 'pakket' (een mooi mandje/kistje/doosje vol met spullen voor in bad of massagespullen of ontbijt op bed of ... (vul zelf maar in)). Of iets met foto's van jou (wees zelf creatief ) ofzo.
Oud 28-01-2006, 11:38
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
ze vind alles eigenlijk wel leuk. maar ik wil het een beetje groter hebben dan normaal.
dus niet van 'hier is een kettinkje' *einde*
ik zoek nog wel even verder ik denk dat als ik m'n fantasie zelf een beetje de loop laat gaan ik der wel uit kom.

(dat zelfgemaakte 'pakket' doe ik ook al voor iemand anders. Leuk idee inderdaad.)
((en je moet niet zo vroeg opstaan op een zaterdag leonoor))
__________________
punt
Oud 28-01-2006, 11:58
Verwijderd
Op die site die ik noemde staan ook grotere dingen.

Zaterdag is ook maar een dag net als iedere andere dag. (Eigenlijk stond de wekker gewoon veel te vroeg...ik had gisteravond nog gevraagd: "de wekker staat toch niet nog op de tijd van vanmorgen", er werd "nee" geantwoord, dus ik ging er van uit dat dat inderdaad niet zo was, vanmorgen bleek hij dus wel om 6.15u te staan... )
Oud 30-01-2006, 15:35
Verwijderd
Doordat ik net een scheurkalender gekocht heb bedenk ik me dat dat ook wel leuk is...maar dan een zelfgemaakte. Beetje het idee van een boekachtig iets maken met dingen uit een relatie ed, maar dan dus in de vorm van een scheurkalender. Lijkt me ook wel leuk voor als iemand een jaar naar het buitenland gaat ofzo. (Voor kortere tijd kan natuurlijk ook.)
Oud 30-01-2006, 21:34
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
wat nou als ze een week voor valentijn jarig is...

stiekem weet ik het al, ik geef dr een cadeau op dr verjaardag en stuur / geef wel een kaart met valentijn, goed plan toch?
Oud 31-01-2006, 07:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hanzz schreef op 30-01-2006 @ 21:34 :
wat nou als ze een week voor valentijn jarig is...

stiekem weet ik het al, ik geef dr een cadeau op dr verjaardag en stuur / geef wel een kaart met valentijn, goed plan toch?
ja, of je geeft haar een cadeau op dr verjaardag en je negeert valentijn gewoon...
Ik vind valentijn helemaal niet leuk als je al een relatie hebt, en zeker niet met cadeautjes. Stuur desnoods een kaartje ofzo, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Omdat het 'hoort'?
__________________
Tsja
Oud 31-01-2006, 10:08
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-01-2006 @ 07:59 :
ja, of je geeft haar een cadeau op dr verjaardag en je negeert valentijn gewoon...
Ik vind valentijn helemaal niet leuk als je al een relatie hebt, en zeker niet met cadeautjes. Stuur desnoods een kaartje ofzo, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Omdat het 'hoort'?
we hebben geen relatie, kunnen het alleen supergoed met elkaar vinden, en een relatie zou ik niet erg vinden
Oud 31-01-2006, 12:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hanzz schreef op 31-01-2006 @ 10:08 :
we hebben geen relatie, kunnen het alleen supergoed met elkaar vinden, en een relatie zou ik niet erg vinden
nou, dan geef je een cadeautje met dr verjaardag en stuur je met valentijn een kaart?
__________________
Tsja
Oud 04-02-2006, 12:40
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-01-2006 @ 16:49 :
Hij krijgt hem toch ook...? Of wonen jullie samen?

Een foto van jou of een dagje of weekendje samen weg of samen uit eten of iets anders leuks doen ofzo vindt ie ook klef...?

Ik geef mijn man ook geen hartjeskettingen... (Gelukkig niet...ik zou niet eens willen dat ie daar mee liep. ) Hij draagt sowieso geen sieraden, nog niet eens een horloge (alleen een trouwring)...dat is dus allemaal niet aan hem besteed. (Zelf heb ik wel een kettingkje van hem gehad en ik draag, natuurlijk, ook onze trouwring.)
hey
nou kheb ondertussen al 1 ding: chocola en dan iets leuks bijv merci of die dure chocolaatjes met die gouden papiertjes vind ie wel lekker (maar ik lekkerder) of met iets leuks dr op.
en hele grote kaart.
verder heeft mijn vriend net als maija zegt ook alles al, horloge is enigste wat ie draagt, mp3 speler het enigste geurtje wat ie lekker vind, wekker, alles voor pc, 300 cd's (en nee hij wil ze niet mooi opbergen tot mijn spijt haha) enz enz enz (die jongen verdient eig nix meer) en we gaan ook heel vaak al uit eten dus das dan niet echt origineel.

al die dingen met boekjes of bandjes of scheurkalenders wat ik net las zijn ook altijd leuk alleen zijn mijn vriend en ik nog geen jaar samen, kheb wel es zoiets gemaakt voor mijn ex maar toen hadden we ook al veel gedaan ofzow, bijvoorbeeld snoepjes die hij lekker vond, plaatje daarvan gezocht en ingeplakt en foto;s die we es x samen hadden gemaakt.

m;'n vriend wil wel graag foto van mij, pasfoto dan, maar das t enigste wat ik zelf nie wil, ben wat dat betrefd nie zo zeker van mezelf maar ik heb em beloofd dak er over na zou denken dus misskien met verjaardag of als we een jaar hebben.

oh ja en we wonen indd samen. misschien heel dekbedovertrek, we moeten er toch nog 1 hebben maar kzou nie weten wat er op moet en waar ik die zou moeten halen.

kwil gewoon altijd iets speciaals, ik word altijd gek met verjaardagen ed want ik wil het altijd perfect doen, dat mensen denken: ja dat heb ik altijd al willen hebben en: ja dat vind ik wel leuk/handig en: lief. zoiets zeg maar
hij zal kaart wel lief vinden hem kennende en chocola wel handig/leuk zeg maar dus ik heb nog iets origineels nodig.
naja zo gepland enzow bedoel ik het niet maar i kmis wel wel

kheb www.kado.nl ook al helemaal afgespeurd.
weet het nou echt nie meer
(lang verhaal)

maar mocht iemand nog iets weten: alvast bedankt

liefs, sara


edit: alle handige dingetjes waar je iets leuks mee kan doen of wat je persoonlijk kan maken heeft hij al, echt alles wat ik bedenk heeft ie al of gebruikt ie niet (hij leest niet kijkt geen tv sport niet hij houd zoiezo niet van stilzitten oid, moet ie altijd nog wat er bij doen hod niet van badderen, we hebben geen eigen keuken (hij houd namlijk wel van koken, doet ie ook altijd) maar kan ik dus ook nix voor kopen, kleding vind ie soms wel leuk maar hij heeft laatst al vet veel gekocht, hij houd eigenlijk alleen van bronwater en bier (maar ook geen bierbeker oid want alleen uit fles of blikje)
normaal gesproken weet ik altijd wel wat, ik weet zelfs nog meer voor zijn broertje dan voor hem, hijs gwoon hopeloos geval dus ik hoop dat hier iemand iets weet
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 13:08.
Oud 05-02-2006, 00:38
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
je bent 18 en je woont nu al samen met hem?
hoe oud is hij dan?

ik zag zo'n blik met een boon er in,
en wanneer je die water geeft en er komt een bonenplantje uit,
staat er I Love You op het bonenplantje.

Supermaf, maar ik ga het denk ik wel kopen voor der.
__________________
punt
Oud 06-02-2006, 11:58
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik hoop dat het hier hoort. Mn vriend vroeg of ik het leuk vond als hij voor mn verjaardag 2 ringen kocht, een voor hem en een voor mij met onze namen erin (tuurlijk vond ik dat leuk ). Hij had alleen geen idee hoe duur dat is en door gebrek aan tijd van zijn kant (3 studies op universiteit) ben ik vandaag even aan het rondkijken. Ik kan alleen niks vinden -_-'

Heeft iemand een idee? Oja, we willen dan wel zilveren ringen, goud vind ik maar niks.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 06-02-2006, 20:34
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 05-02-2006 @ 00:38 :
ik zag zo'n blik met een boon er in,
en wanneer je die water geeft en er komt een bonenplantje uit,
staat er I Love You op het bonenplantje.

Supermaf, maar ik ga het denk ik wel kopen voor der.
Oehoe, waar haal je die. Dit is best wel leuk nl!
__________________
Home is where the heart is...
Oud 06-02-2006, 22:33
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
Citaat:
Oehoe, waar haal je die. Dit is best wel leuk nl!
je hebt een Berichtje
__________________
punt
Oud 07-02-2006, 09:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 06-02-2006 @ 22:33 :
je hebt een Berichtje
Waarom zet je dat niet hier even neer? Daar is dit topic toch voor?
Oud 07-02-2006, 14:04
Suspender
Avatar van Suspender
Suspender is offline
Die verzendkosten en lange leveringstijden op online shops zijn echt hatelijk..
__________________
jeweet
Oud 07-02-2006, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 06-02-2006 @ 11:58 :
Ik hoop dat het hier hoort. Mn vriend vroeg of ik het leuk vond als hij voor mn verjaardag 2 ringen kocht, een voor hem en een voor mij met onze namen erin (tuurlijk vond ik dat leuk ). Hij had alleen geen idee hoe duur dat is en door gebrek aan tijd van zijn kant (3 studies op universiteit) ben ik vandaag even aan het rondkijken. Ik kan alleen niks vinden -_-'

Heeft iemand een idee? Oja, we willen dan wel zilveren ringen, goud vind ik maar niks.
Heel verschillend, mijn ex en ik hebben toen ringen gekocht die €10 per stuk waren, maar je hebt ze vast ook veel duurder..
Oud 07-02-2006, 15:17
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
waar heb je dat gedaan dan??
__________________
punt
Oud 08-02-2006, 11:20
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-02-2006 @ 20:34 :
Oehoe, waar haal je die. Dit is best wel leuk nl!
ff googlen is toch niet zo moeilijk?
http://www.webcadeau.nl/catalog/prod...oducts_id=1194
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 08-02-2006, 14:43
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Ave schreef op 07-02-2006 @ 14:46 :
Heel verschillend, mijn ex en ik hebben toen ringen gekocht die €10 per stuk waren, maar je hebt ze vast ook veel duurder..
Wow, dat is best goedkoop! Waar hebben jullie die gekocht dan?

Ik zag ook een site met zilveren ringen van rond de 1500 euro. Mja, laten we dat nog maar even niet doen. Misschien als we later groot en rijk zijn
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 08-02-2006, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 08-02-2006 @ 14:43 :
Wow, dat is best goedkoop! Waar hebben jullie die gekocht dan?

Ik zag ook een site met zilveren ringen van rond de 1500 euro. Mja, laten we dat nog maar even niet doen. Misschien als we later groot en rijk zijn
Bij de Luigi Lucardi. heb je speciale eisen aan je ring dan?

Een ring van 1500 euro, wat zit daar dan wel niet voor iets bijzonders bij?

Edit: http://groenland-juweliers.nl/index....arget=d19.html op deze site zijn ze bijv. ook niet zo duur (prijzen zijn per paar)

Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 14:53.
Oud 08-02-2006, 19:06
Nuck
Nuck is offline
Een ring van 1500 euro lijkt me gemaakt van witgoud ipv zilver...
__________________
As if!
Oud 10-02-2006, 21:00
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 05-02-2006 @ 00:38 :
je bent 18 en je woont nu al samen met hem?
hoe oud is hij dan?

ik zag zo'n blik met een boon er in,
en wanneer je die water geeft en er komt een bonenplantje uit,
staat er I Love You op het bonenplantje.

Supermaf, maar ik ga het denk ik wel kopen voor der.
ik ben bijna 19 (3 week)
ik woon officieel niet samen, zijn we wel van plan over een jaar of anderhalf, maar hijs wel praktisch altijd bij mij. Is al een jaar zo en bevalt wel. beetje raar misschien maar oke.
Oh en hij word 2 maand na mij 21 dus 2 jaartjes ouders.

ontopic: kheb nu zo'n vet grote valentijnskaart gekocht van VIS met zo'n schaap erop, is namelijk ook iets van ons samen. Hij wou nl x voor mij een knuffel kopen voor als hij er niet was, toen zo'n schaap gekocht en later met sinterklaas daar nog zo'n beker van en das mijn schaapbeker en zo'n sleutelhanger. (Nadeel is dat meneer vet nieuwschierig is, hij ligt onder t bed, maggie niet onderkijken dan natuurlijk)
Ik wou zo'n beker kopen met van die ouderwetse plaatjes en dan staat er iets op als: Romance: an ending of a perfect good relationship oid. Maar dan wou hij iets met alcohol en iets van een kater ofzow, grappige text maar kon die dus nergens vinden, heel vreemd.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!

Laatst gewijzigd op 10-02-2006 om 21:04.
Oud 10-02-2006, 23:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 06-02-2006 @ 22:33 :
je hebt een Berichtje
Ik ben ook wel erg benieuwd waar je dat vandaag hebt omdat mijn vriend helemaal plantenfan is de laatste tijd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-02-2006, 00:37
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
http://www.webcadeau.nl/catalog/prod...oducts_id=1194
__________________
punt
Oud 11-02-2006, 18:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx

Wat worden dan de verzendkosten? Daar is die site een beetje mysterieus over namelijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-02-2006, 22:35
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
laatste keer dat ik het checkte was het €6
je moet daar alleen wel inkopen doen voor een minimum bedrag van €10
__________________
punt
Oud 11-02-2006, 22:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 11-02-2006 @ 22:35 :
laatste keer dat ik het checkte was het €6
je moet daar alleen wel inkopen doen voor een minimum bedrag van €10
Hmm

Evengoed bedankt voor je antwoord
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-02-2006, 13:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
@ saartjeh: Waarom geen koookboek? Als hij zo van koken houdt. En dan kan je er misschien voor de grap zo'n koksmuts of een schort bij kopen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 12-02-2006, 14:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 24-10-2005 @ 18:12 :
Wat ik mijn vriendje voor zn verjaardag en andere gelegenheden (zomaar, half jaar enz) heb gegeven:
- concertkaartjes voor Racoon
Racoon staat 2 maart weer in Utrecht, helaas is mn vriendje dan nog niet terug uit Ohio. Had hem graag kaartjes gegeven, omdat hij naar het vorige concert (17 december) heenwilde, maar de kaarten toen waren uitverkocht. Nu moet ik dus wat anders bedenken! *fantome gaat het topic doorspitten* iemand tips

p.s. het is voor zijn verjaardag, maar dan is hij nog niet terug. zij cadeau krijgt hij dus als hij terug is van Ohio.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2006, 12:27
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Je kunt dat plantje met I Love You ook in Rotterdam kopen, bij Jansen & Jansen
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 13-02-2006, 14:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
cheapquality schreef op 13-02-2006 @ 12:27 :
Je kunt dat plantje met I Love You ook in Rotterdam kopen, bij Jansen & Jansen
ooow, wat is dat voor winkel en waar zit ie? Wat kost dat plantje daar? Ik studeer in Rotterdam dus dat is wel beter
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-02-2006, 15:26
Blackeyed
Blackeyed is offline
Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wou hem als kadootje een collage van fotos van ons geven maar dan in poster formaat. Ik heb al wat zitten zoeken maar vind niet echt een firma op internet die dat doet tegen een mooie prijs ( 70 euro is mij wat te duur).

Ik heb dit idee op dit forum al eens gelezen en ik weet dat iemand in een foto-topic al eens z'n poster heeft gepost. Die had hetzelfde gedaan.

Zouden jullie mij misschien kunnen helpen?
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 14-02-2006, 15:49
Nuck
Nuck is offline
Je kan ook gewoon een grote lijst kopen en dan zelf gaan klussen. Veel leuke foto's uitzoeken, wat teksten erbij, wat knip- en plakwerk et voila. Alleen heb je dan een echte collage en geen poster.
__________________
As if!
Oud 14-02-2006, 20:06
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik zou echt graag zo in posterformaat laten maken aangezien ik dat met die tekstjes enzo al eens gedaan heb in de vorm van een boekje
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 14-02-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-02-2006 @ 20:29 :
Zo, nu kan ik het lekker posten Hij heeft het al gekregen, dus kan ie t best lezen
Laatste tijd beetje bezig geweest met knutselen. Het is allemaal niet zo bijzonder, maar ik kwam op dat idee en het liep al tegen valentijn, dus toen dacht ik: ach, waarom ook niet?
Dus voor valentijn heeft hij het volgende gekregen: een plakboek met daarin allemaal 'liefde is...' blaadjes van mijn afscheurkalender van vorig jaar (een selectie natuurlijk al zijn het er nog wel heel veel) en bij sommigen heb ik iets persoonlijks geschreven.
En er zat een vet hip valentijnskaartje in, met daarin een zelfgeschreven (al wel wat ouder) gedicht
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 15:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 27-02-2009 00:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 16:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 22:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.