Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2006, 09:01
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 06-02-2006 @ 01:17 :
tja... had er dan nog ff 20 cent ingemieterd.
dat is idd flauw, maar feit blijft dat je er dan eigenlijk 5 minuten te lang stond
de politie controleert namelijk érg vaak net iets voordat het gratis parkeren ingaat, zeker in de grote steden.
ik had geen kleingeld meer
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2006, 09:55
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-02-2006 @ 09:43 :
hmm, daar reed ik laatst ook.
Ik rij er dagelijks, en vaak (veel) harder dan die 115, dus ik mag van geluk spreken denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 15:27
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Timmert schreef op 06-02-2006 @ 10:55 :
Ik rij er dagelijks, en vaak (veel) harder dan die 115, dus ik mag van geluk spreken denk ik
ik rij dr eigenlijk nooit, en je weet hoe t gaat als je ergens onbekend bent ; geen enkel benul van de max. snelheid. Tis snelweg, daar ga ik 120 rijden, op zn minst. Ik denk dat ik daar in de file stond, overigens, dus t zal wel meevallen, maar ik heb waar t kon echt geen 100 gereden.

tis een snelweg, geen autoweg.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:00
Verwijderd
Citaat:
rossi46 schreef op 06-02-2006 @ 01:14 :
bij mij was het zo; ik ben op 5 minuten genaaid gewoon! 1755 loopt kaartje af, vanaf 1800 gratis parkeren.. tijdstip bon: 1758
volgens mij wacht de politie dan nog altijd 10 minuten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-02-2006 @ 17:00 :
volgens mij wacht de politie dan nog altijd 10 minuten
de politie heeft wel wat beters te doen dan bekeuren (zou je denken tenminste); hier doet de parkeerwacht dat.

en ja, ook op 5 minuten...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-02-2006 @ 17:01 :
de politie heeft wel wat beters te doen dan bekeuren (zou je denken tenminste); hier doet de parkeerwacht dat.

en ja, ook op 5 minuten...
ahja dat bedoel ik.
Maar ik dacht altijd dat ze 10 minuten ofzo moesten wachten met het uitschrijven van een bon
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 17:29
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-02-2006 @ 17:44 :
ahja dat bedoel ik.
Maar ik dacht altijd dat ze 10 minuten ofzo moesten wachten met het uitschrijven van een bon
wassutmaarwaar.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-02-2006 @ 17:44 :
ahja dat bedoel ik.
Maar ik dacht altijd dat ze 10 minuten ofzo moesten wachten met het uitschrijven van een bon
nee hoor.
Ze schrijven(typen) em rustig onder je neus zonder iets te zeggen.

*heeft dus wel 'ns parkeerbon gehad*
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 06-02-2006 @ 21:06 :
nee hoor.
Ze schrijven(typen) em rustig onder je neus zonder iets te zeggen.

*heeft dus wel 'ns parkeerbon gehad*
ok, ik hoorde dat ze altijd 10 minuten bleven wachten. Was van iemand die een bon kreeg terwijl de automaat gewoon stuk was en hij dat niet had gezien, maar wel geld had ingeworpen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:58
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Mwa, voor mijn deur in het centrum van 1 van de 4grote steden ,
met groot parkeerterrein, lopen ze langs in groepen, zelfs met kerst en wie geen geldig bonnetje/vergunning heeft slingeren ze meteen het apparaat in, bon wordt afgeprint en onder je ruitenwisser gedaan binnen de 3minuten.

En je kan al sinds tijden niet meer met muntjes betalen maar alleen met de chipper(chipknip)
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 08:05
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-02-2006 @ 21:27 :
ok, ik hoorde dat ze altijd 10 minuten bleven wachten. Was van iemand die een bon kreeg terwijl de automaat gewoon stuk was en hij dat niet had gezien, maar wel geld had ingeworpen
bij een kapotte automaat mogen ze uberhaupt geen bekeuring geven.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-02-2006 @ 09:05 :
bij een kapotte automaat mogen ze uberhaupt geen bekeuring geven.
Ja, maar ze dachten dat hij gewoon verlopen was. (het was zo'n individuelle automaat, waar je geld in gooit en een knop omdraait)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 10:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Tiño schreef op 06-02-2006 @ 22:58 :
En je kan al sinds tijden niet meer met muntjes betalen maar alleen met de chipper(chipknip)
Ik vraag me eigenlijk iets af..

Zou het kans maken om beroep aan te tekenen tegen die bon met het argument dat de parkeerautomaat niet de mogelijkheid bood om met wettige betaalmiddelen (waarvan het accepteren verplicht is) te betalen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 11:11
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 11:53 :
Ik vraag me eigenlijk iets af..

Zou het kans maken om beroep aan te tekenen tegen die bon met het argument dat de parkeerautomaat niet de mogelijkheid bood om met wettige betaalmiddelen (waarvan het accepteren verplicht is) te betalen?
nee.

(is al eens geprobeerd).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 11:53 :
Ik vraag me eigenlijk iets af..

Zou het kans maken om beroep aan te tekenen tegen die bon met het argument dat de parkeerautomaat niet de mogelijkheid bood om met wettige betaalmiddelen (waarvan het accepteren verplicht is) te betalen?
Dat is al een paar keer met succes gedaan (en ook met minder succes). Omdat er niet betaalt kan worden met zuivergiraal geld noch met chartaal geld (zoals vastgelegd is gemeentewet 257) moet de gemeente de belastingverschuldigde de mogelijkheid bieden om te kunnen betalen met de chipknip. Er moeten dus oplaadpunten in de buurt zijn.

De uitspraak per gerechtshof kan nogal verschillen. Zo oordeelt een ander gerechtshof bijvoorbeeld dat je je dient te oriënteren op de plaats die je bezoekt en je zo dus op de hoogte had kunnen zijn van de daar geldende bepalingen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 13:27
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
mijn pa wel, reed 180 waar je 100 mocht rijbewijs naar de knoppeh
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 18:51
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Al aardig wat (7)

- Gecorrigeerd 78km/h binnen bebouwde kom, geflitst. Ik dacht dat ik nog buiten de bebouwde reed... €100,-
- Gecorrigeerd 132km/h op de snelweg, geflitst. Bon (en bedrag) ben ik kwijt...
- 2x parkeerboete, 1 voor parkeren zonder kaartje en 1 voor parkeren anders dan op rijbaan, beide €45,-
- Verkeerde rijrichting in een éénrichtingsweg, €45,-
- Het veroorzaken van gevaar voor medeweggebruikers (binnengekregen n.a.v. een eenzijdig ongeval met m'n Mini) á €278,- [dit was kiezen tussen strafrechtelijk vervolgd worden of de boete betalen]
- de 7e ben ik ff vergeten

Maarja, genoeg geld van mij bij het CJIB/gemeente Zoetermeer zo langzamerhand

Eigen schuld, ik weet.

EDIT: Mijn pa had pas 2 boetes gekregen in zijn hele autorijdende-loopbaan. En ik binnen 2 jaar 7, dus de fanmail van het CJIB is altijd voor mij.
En zo is het in een half jaar 2 keer gebeurd dat mijn vader mij een envelop van het CJIB overhandigde. Bleken ze allebei voor hem te zijn (we hebben dezelfde voorletter)
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.

Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 08:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
had ik laatst ook - ik heb ondertussen een stuk of 4 boetes verzameld of zo (das een gemiddelde van elk half jaar eentje).

was de laatste toch echt voor mn pa.... ghehehehehe...

(en mn zus heeft nooit boetes, en das niet eerlijk. het kind rijdt gewoon asociaal gevaarlijk, maar heeft altijd mazzel. En nee hoor, agenten discrimineren niet, maar als ze aangehouden wordt krijgt ze altijd hooguit een waarschuwing...)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
vlep`un schreef op 29-11-2005 @ 11:03 :
Je zou natuurlijk ook gewoon je gas constant kunnen houden en 50 kunnen rijden
Was jij niet degene met een Alfa 156? En zo ja, waarom heeft die dan geen cruisecontrol?
Ik vind dat ook irritant hoor. Want veel mensen kunnen niet constant rijden (ik merk soms ook dat ik ineens een stukkie harder rij ). En ik heb t elke keer dat ik achter iemand rij die rond de 70/80 hangt. De ene keer 70, dan even wat harder naar 80 (toegestane snelheid) en dan weer iets langzamer etc... Zooooo irritant!

Citaat:
BBEM schreef op 29-11-2005 @ 14:45 :

Maar daar kom je nog wel achter hoe kut fietsers zonder licht zijn als je zelf auto gaat rijden.
Dat idd.. Of aangeven waar je heen gaat (zowel op de fiets (hand uitsteken) als met de auto (bv richting aangeven bij het verlaten (dan wel niet verlaten) van de rotonde)).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:50
Verwijderd
Zelf al 1 boete gehad. Te hard rijden. Dacht dat ik bijna 100 reed (waar 80 mag), maar bleek uiteindelijk 89 ofzo te zijn (correctie al gedaan) en iets van 30 euro betaald.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 20:44
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
Shit. K heb er weer eentje

Was maandag ff zwart aan t bijklussen als barkeeper, en gezien een speciale gelegenheid kreeg ik een biertje. En nog een. En nog een. Nu ben ik de moeilijkste niet, maar moest op een gegeven moment toch echt naar huis lopen.

Kom de volgende dag om 10.00uur bij mn auto (met een enorme kater): SHIT! vanaf 9.00 uur betaald parkeren. Score: €48,- (1,10 voor t kaartje en de overige €46,90 'naheffing gemeentelijke belasting' ofzo).

Ach ik dien wel bezwaar. 't vroor ook zó hard, ik kreeg mn auto niet meer open
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 21:32
Verwijderd
hehe, net kreeg mn pa er weer een binnen, 60 waar je 50 mag, €27,-
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 08:18
Q
Avatar van Q
Q is offline
Nu iets van 7 ofzo... 5 tot 10 km te hard.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2006, 08:37
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Q schreef op 09-03-2006 @ 09:18 :
Nu iets van 7 ofzo... 5 tot 10 km te hard.
Jij wegmisbruiker...
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:47
Verwijderd
Ik was gister bezig met een inhaalactie toen opeens het bord 100 opdook (het was donker en het bord niet verlicht dus ik kon het niet ver van te voren zien), ik heb toen wat extra gas gegeven om sneller in te halen en ben vervolgens netjes 100 gaan rijden. Achter mij kwam een man aanracen dus eerder 100 gaan rijden was gevaarlijk. Nu vraag ik me af stel er had een flitspaal gestaan dan zou imo het geven van een boete niet terecht zijn, omdat dat dus zou betekenen dat ze liever zien dat je de verkeersveiligheid in gevaar brengt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 19:35
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 11-03-2006 @ 19:47 :
..............Achter mij kwam een man aanracen dus eerder 100 gaan rijden was gevaarlijk.
100 km/h rijden is je vanaf het bord 100 goed recht.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 20:41
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 11-03-2006 @ 20:35 :
100 km/h rijden is je vanaf het bord 100 goed recht.
Ja natuurlijk, maar persoonlijk voel ik er niet veel voor om een botsing te krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 21:01
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 11-03-2006 @ 21:41 :
Ja natuurlijk, maar persoonlijk voel ik er niet veel voor om een botsing te krijgen
Dan is het zaak dat de achteropkomer afremt.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 17:53
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
langejongen schreef op 09-03-2006 @ 09:37 :
Jij wegmisbruiker...
En ik rij niet eens gevaarlijk behalve een keer dat ik me zeer strikt aan de regels hield en iemand me van rechts ging inhalen, die zag ik toen niet goed. Niks gebeurd verder maar normaal zie ik gewoon alles en als je op je eigen tempo rijdt heb je een veel beter overzicht dan met die beperkingen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 06:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
langejongen schreef op 11-03-2006 @ 20:35 :
100 km/h rijden is je vanaf het bord 100 goed recht.
dat is niet helemaal waar. je hebt niet het 'recht' om die snelheid te kunnen rijden.

over het wel of niet krijgen van een bekeuring : 100 is 100, een hogere snelheid wordt daar niet als veilig gezien. Je moet je gewoon niet zo op laten fokken door mensen achter je, dan is er ook niks aan de hand.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 06:52
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-03-2006 @ 07:38 :
dat is niet helemaal waar. je hebt niet het 'recht' om die snelheid te kunnen rijden.
Als jij geen bon wil dan zal niemand er wat van zeggen als je daar de geldende Vmax rijdt. Dat bedoel ik met dat het je goed recht is.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 08:10
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 14-03-2006 @ 07:52 :
Als jij geen bon wil dan zal niemand er wat van zeggen als je daar de geldende Vmax rijdt. Dat bedoel ik met dat het je goed recht is.
Sowieso zou het raar zijn als iemand er iets van zou zeggen wanneer je de daar geldende verkeersregels niet overtreedt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 11:15
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Ruim 4 jaar in bezit van het rijbewijs. Tot vorig jaar zomer geen enkele boete gehad. En tja toen stroomden ze ineens binnen
3 in een keer

Ik had mooi mazzel, allemaal precies goed op de rem getrapt.
Alle drie waren ze € 41,90 (das dus 5 a 10 Km/h te hard).
Ik ging alle drie de keren minimaal 30 Km/h te hard, mooi mazzel dus
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 14:14
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Een stuk of 7, met de scooter
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 20:47
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Ik heb een aantal parkeerboetes gehad, zelfs een bij mij voor de deur! En laatst kreeg ik een bon voor het niet dragen van de gordel, en ik werd nog es aangehouden toen ik al stil stond bij mn huis. De hufters. 75 euro. Gelukkig vonden mn ouders het zo lullig dat ze em wel wilden betalen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 09:34
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Q schreef op 09-03-2006 @ 09:18 :
Nu iets van 7 ofzo... 5 tot 10 km te hard.
idem
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:59
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
SHIT SHIT SHIT SHIT SHIT!

Gewoon in 1 week 2 boetes! 2 weken geleden een parkeerboete (zie enkele posts terug) en nu krijg ik een envelop van het geliefde CJIB, in diezelfde week (3 dagen later) een snelheidsovertreding op de snelweg: 138 waar ik 120 mocht (A12, utrechtse heuvelrug).

Sanctie á €47,-
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:05
Verwijderd
oh, das niet zo fijn dat ze bij utrecht hebben staan controleren
nou ja, ik merk het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:08
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 23-03-2006 @ 22:05 :
oh, das niet zo fijn dat ze bij utrecht hebben staan controleren
nou ja, ik merk het vanzelf wel
Heb je het over de controle in bovenstaande post??
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 23:54
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Ik doe een grove schatting nu. Een voor inhalen over een verdrijvingsvlak, één voor parkeren zonder te dokken. En ik denk een stuk of 6 á 7 voor te hard rijden. Maar gelukkig nooit hoge boetes. Hoewel die eerste volgens mij wel stevig was, maar dat was ook nog in guldens.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 08:15
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 23-03-2006 @ 22:08 :
Heb je het over de controle in bovenstaande post??
Ja, minstens, aangezien ik daar de afgelopen tijd ook nog wel redelijk wat gereden heb
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 12:31
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
De controle was op 'De rijksweg A12 - Rechts', gemeente: De Utrechtse Heuvelrug, plaats: Leersum. Ik ben op 9 maart om 19.33 geflitst...
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 21:25
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
1x gelaserd 55 euro boete.. werd met 141 geflitst waar ik 120 mocht *gieren.. het heet toch niks voor niks SNELweg) maarja, kreeg die boete ook echt op me eigen verjaardag binnen..:/

Maar kan er nu wel om lachen eigenlijk, lig er totaal niet wakker van ofzo..
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 07:07
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
AMDFreak schreef op 26-03-2006 @ 22:25 :
1x gelaserd 55 euro boete.. werd met 141 geflitst waar ik 120 mocht
Je werd gelaserd met 141 km/h.Flitsen doet zo'n lasergun niet
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 08:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
langejongen schreef op 27-03-2006 @ 08:07 :
Je werd gelaserd met 141 km/h.Flitsen doet zo'n lasergun niet
jammer is dat he. dat ze dr geen grote flitser op monteren die blijft flitsen, zodat je ze van verre al ziet staan
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 10:22
Asiamania
Asiamania is offline
6 boetes gehad en heb 4,5 jaar me rijbewijs.
- 1 voor over de vluchtstrook
- 2 voor parkeren
- 3 voor snelheid

en nog 3 ofzo nooit binnen gehad...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 17:11
Verwijderd
Geen licht

Opgevoerde scooter
Niet de mijne, maar ik reed en regelmatig op en anders ging hij te langzaam op een manier dat het gewoon niet veilig is. Dus ik nam de boetes voor lief (het zou anders haast zelfmoord zijn).
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 13:03
Verwijderd
Vandaag. Mijn 1e. Voor 128 km op de A50. 4km wordt aangerekend, ik moet 14 euro betalen. In België zou dat 50 euro zijn...

Maar nog een geluk, normaal veeg ik met 140 over de snelwegen in Nederland. Ik denk dat mijn geluk ten einde is en dat ik me wat moet gaan beperken ^^.

Beschaafde boetes zeg... in België had je tot voor gisteren de superboetes. Nu zijn die ook al wat beperkt, maar ik ga er een topic over openen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 08:17
Krynn
Krynn is offline
Geen enkele gehad in het jaar dat ik nu m'n rijbewijs heb, terwijl ik me op rustige tijdstippen toch vrij weinig aantrek van maximum snelheden. Als zo'n weg recht is, en goed onderhouden, waarom dan maar 80 gaan?

En m'n vader maar zeuren. Maar wie had laatst een boete omdat hij te hard langs wegwerkzaamheden was gereden?

Blah.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 10:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb vanmorgen een boete gekregen: ik stond 15 minuten mn boodschappen uit te pakken en op te ruimen.. Daarbij stond ik op een vergunninghoudersplek (en ik kan geen vergunning krijgen). Maar goed, 50 euro...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Slaapverlamming
Verwijderd
53 16-07-2016 11:32
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie doe mee aan een onderzoek naar de politie!
crimstudente
14 19-06-2006 00:40
Verkeer & Vervoer Boetes in België
Verwijderd
45 05-04-2006 14:54
Verhalen & Gedichten Verhaal: Enkele reis.
Last_Mohican
61 25-01-2005 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.