Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 17:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Bernadetj schreef op 09-05-2006 @ 12:15 :
Ja ik heb hem gehaald!
In 1 x
feli!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Advertentie
Oud 09-05-2006, 18:00
Verwijderd
gefeliciteerd
Oud 09-05-2006, 21:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Bernadetj schreef op 09-05-2006 @ 12:15 :
Ja ik heb hem gehaald!
In 1 x
Goedzo! Dat ga ik ook doen, volgende week!
Mag ik wel wat beter rijden dan vandaag, 3 ingrepen gehad..

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 18:24.
Oud 10-05-2006, 09:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd!!!!


Soms laat ik even mijn gedachten gaan en stel ik me voor hoe het zou zijn als ik het dinsdag ook zou halen... Maar ik wil niet teveel hopen, dus ik bereid me er maar op voor dat ik het toch niet haal. Dat scheelt ook weer zenuwen.

Iedereen heeft het altijd over ingrepen.. Dat is toch dat je rij-instructeur ook iets doet? Maar alleen als hij echt remt, of ook als hij zégt dat je moet remmen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2006, 13:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2006 @ 10:51 :
Gefeliciteerd!!!!


Soms laat ik even mijn gedachten gaan en stel ik me voor hoe het zou zijn als ik het dinsdag ook zou halen... Maar ik wil niet teveel hopen, dus ik bereid me er maar op voor dat ik het toch niet haal. Dat scheelt ook weer zenuwen.

Iedereen heeft het altijd over ingrepen.. Dat is toch dat je rij-instructeur ook iets doet? Maar alleen als hij echt remt, of ook als hij zégt dat je moet remmen?
Een examinator zal niet zo snel zeggen dat je iets moet doen. Hij zal kijken of je er zelf op komt om datgene te doen en zo niet: kijken hoe je het dan oplost.
Als ie jou gaat voor zeggen dat je moet remmen, dan weet ie namelijk niet of je het zonder hem ook had gedaan.

Maar als het echt noodzakelijk dat er geremd wordt en jij doet het niet, dan doet hij het. En dan heb je een ingreep ja.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-05-2006, 15:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-05-2006 @ 14:34 :
Een examinator zal niet zo snel zeggen dat je iets moet doen. Hij zal kijken of je er zelf op komt om datgene te doen en zo niet: kijken hoe je het dan oplost.
Als ie jou gaat voor zeggen dat je moet remmen, dan weet ie namelijk niet of je het zonder hem ook had gedaan.

Maar als het echt noodzakelijk dat er geremd wordt en jij doet het niet, dan doet hij het. En dan heb je een ingreep ja.
Ja maar, ik had het over mijn rij-instructeur. En mijne zegt dingen die ik vaak een fractie later zelf ook wel had gedaan (wellicht iets te laat, maar oké). Maar daardoor houd ik niet echt bij hoeveel echte ingrepen ik heb gehad. Nou ja, maakt ook niets uit, zolang ik er op het echte examen gewoon geen heb.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2006, 15:18
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2006 @ 16:10 :
Ja maar, ik had het over mijn rij-instructeur. En mijne zegt dingen die ik vaak een fractie later zelf ook wel had gedaan (wellicht iets te laat, maar oké). Maar daardoor houd ik niet echt bij hoeveel echte ingrepen ik heb gehad. Nou ja, maakt ook niets uit, zolang ik er op het echte examen gewoon geen heb.
maar dat je instructeur iets zegt is normaal. dat is ook geen ingreep, toch ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-05-2006, 15:28
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Oeh, ik ga echt duimen voor Vogelvrij
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 10-05-2006, 15:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik zal een kaarsje opsteken!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 15:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-05-2006 @ 16:18 :
maar dat je instructeur iets zegt is normaal. dat is ook geen ingreep, toch ?
Dat vroeg ik dus Mijn instructeur praat namelijk niet in termen van ingreep, die doet gewoon wat nodig is of zo.

En alvast bedankt iedereen

Mijn oma: "Ow, maar het is de eerste keer, dus dat haal je toch niet. En anders zou het héél knap zijn, dan zou je veel beter zijn dan je oma en je moeder."

Ik ben blij dat ze het zo licht opvat dat ik al haar geld met dit gedoe verbras.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2006, 15:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2006 @ 16:10 :
Ja maar, ik had het over mijn rij-instructeur. En mijne zegt dingen die ik vaak een fractie later zelf ook wel had gedaan (wellicht iets te laat, maar oké). Maar daardoor houd ik niet echt bij hoeveel echte ingrepen ik heb gehad. Nou ja, maakt ook niets uit, zolang ik er op het echte examen gewoon geen heb.
Aargh ja, dat had ik ook. Dan zegt hij "Iets gas bijgeven", terwijl ik dat net aan het doen was. Super irritant. Maar wel een goed teken trouwens. Dat betekent dat je er wel klaar voor bent.

Dat is overigens geen ingreep, maar een aanwijzing. Ingreep is dat hij ingrijpt bij de pedalen of het sturen oid, als het fout dreigt te gaan. Dat doen examinatoren vaker dan instructeurs geloof ik.

En veel succes natuurlijk, maar het is toch nog niet zover?
__________________
Oud 10-05-2006, 18:29
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 10-05-2006 @ 16:43 :
Aargh ja, dat had ik ook. Dan zegt hij "Iets gas bijgeven", terwijl ik dat net aan het doen was. Super irritant. Maar wel een goed teken trouwens. Dat betekent dat je er wel klaar voor bent.

Dat is overigens geen ingreep, maar een aanwijzing. Ingreep is dat hij ingrijpt bij de pedalen of het sturen oid, als het fout dreigt te gaan. Dat doen examinatoren vaker dan instructeurs geloof ik.
Ja dat heb ik nu ook voortdurend. Dan kom ik vanuit een 30-zone op een uitrit naar de gewone weg en dan zegt hij 'gas los, beetje remmen, koppeling in', terwijl ik dat allemaal net wilde doen. En dan ook nog aan het eind van de les zeggen 'ik moet je nog wel veel zeggen wat je moet doen' grrr dan heb ik echt zoiets van, 'zullen we het dan eens zonder jouw aanwijzingen proberen'. Heb ook wel gezegd dat ik het allemaal wel weet. Hij bedoelt het vast goed.

En het verschil ingreep-aanwijzing is volgens mij dat als je rij-instructeur echt iets doet, zoals remmen, dat dat dan een ingreep is en aanwijzing is gewoon iets zeggen. Bij mij was het gister dus echt wel een ingreep, hoewel hij ook vrij laat reageerde. En ik snap dus nog steeds niet waar die auto opeens vandaan kwam
Oud 10-05-2006, 18:35
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2006 @ 10:51 :
Gefeliciteerd!!!!


Soms laat ik even mijn gedachten gaan en stel ik me voor hoe het zou zijn als ik het dinsdag ook zou halen... Maar ik wil niet teveel hopen, dus ik bereid me er maar op voor dat ik het toch niet haal. Dat scheelt ook weer zenuwen.
Misschien werkt zo'n houding, maar ik zou toch graag wel wat meer zelfvertrouwen hebben. Ik moet dus volgende week vrijdag, 3 dagen na jou en ik ga er gewoon voor. Ik ben ook nog niet zenuwachtig, maar ik heb nog 3 lessen volgende week en dan pas examen. Ik hoop dat ik mezelf rustig ga weten te houden, want volgens mij komt het daar op aan. Er gewoon niet teveel op letten dat er iemand anders naast je in de auto zit en net zo proberen te rijden als je altijd hebt gedaan en dan maar hopen dat de foutjes die je altijd wel maakt, die dag uitbleven.

Anyway, ik wens je heel veel succes en hoop dat je het gaat halen dinsdag!
Oud 10-05-2006, 18:41
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Zo, na een tijdje bijgelezen te hebben

Mensen, gefeliciteerd!

Kben nu zelf aant motorrijden, en gaat best lekker Volgende week maandag 1e examen.
Ik ben benieuwd nog 3 lessen te gaan

En vogelvrij, ga jij eens knapper dan je oma en moeder zijn
Oud 10-05-2006, 18:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 10-05-2006 @ 19:35 :
Misschien werkt zo'n houding, maar ik zou toch graag wel wat meer zelfvertrouwen hebben. Ik moet dus volgende week vrijdag, 3 dagen na jou en ik ga er gewoon voor. Ik ben ook nog niet zenuwachtig, maar ik heb nog 3 lessen volgende week en dan pas examen. Ik hoop dat ik mezelf rustig ga weten te houden, want volgens mij komt het daar op aan. Er gewoon niet teveel op letten dat er iemand anders naast je in de auto zit en net zo proberen te rijden als je altijd hebt gedaan en dan maar hopen dat de foutjes die je altijd wel maakt, die dag uitbleven.

Anyway, ik wens je heel veel succes en hoop dat je het gaat halen dinsdag!
Zenuwachtig word je pas als je naar de examinatoren gaat en daarna gaat rijden, begin je een beetje te zweten .
Maar als je eenmaal gaat rijden is alles relax!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 19:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 19:44 :
Zenuwachtig word je pas als je naar de examinatoren gaat en daarna gaat rijden, begin je een beetje te zweten .
Maar als je eenmaal gaat rijden is alles relax!
Met tussentijdse toets was het bij mij toen juist andersom...

@Missy: Ik heb gelukkig ook nog drie lessen en ik hoop dat jij het (ook?) gaat halen!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-05-2006, 19:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Niet zo negatief vogelvrij, je haalt het wel, en als je het niet haalt, haal je het de 2e keer. Maar er komt geen 2e keer, let maar op
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 20:28
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Morgen weer rijden, examen alvast betalen, 195 eur . Hopelijk is het maar een keer, want de eerste keer krijg ik nog van mijn ouders
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 10-05-2006, 20:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Hoe kan dat eigenlijk ooit zo duur zijn?Weet iemand dat (MM), 200 piek voor een kleine half uurtje examen vind ik toch erg veel.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 10-05-2006, 21:35
sdekivit
sdekivit is offline
*nagelbijtend*: nog 2 nachtjes slapen ..... arrrrgh was het maar vast vrijdag 10.45

ik heb de afgelopen 10 lessen geen ingreep meer gehad, lekker gereden --> vandaag te horen gekregen: als je zo rijdt als afgelopen periode dan is de kans groot dat je slaagt.

Nu maar zien wat ik vrijdag tussen 10.45 en 11.40 tegenkom in dat half uurtje.

wil het halen ........
Oud 11-05-2006, 06:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 10-05-2006 @ 21:36 :
Hoe kan dat eigenlijk ooit zo duur zijn?Weet iemand dat (MM), 200 piek voor een kleine half uurtje examen vind ik toch erg veel.
Een examen is financieel opgebouwd uit :
1) kosten CBR (ca 90 euro)
2) eigen 'medische' verklaring (15 euro of zo)
3) gebruik voertuig vd rijschool inclusief brandstof, verzekering etc.
4) meestal een les vantevoren of zo, of in elk geval de tijd die het kost om naar het examen toe te rijden
5) betaalde tijd instructeur, die immers op dat moment geen les kan rijden

dan kom je op bedragen tussen de 150 - 250 euro uit.
waarom het cbr zoveel vraagt is mij ook wat onduidelijk, maar ja, die moeten ook hun kosten betalen natuurlijk.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 11-05-2006, 07:44
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
5 september 2005


Wanneer je examen hebt.
waarschijnlijk eind juni 2006

(maar het zou alleen lukken als ik vanaf nu nog wat meer lessen zou nemen, hoezo motiverend :-P)

Hoeveel lessen je hebt gehad.
tot nu toe 31
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 11-05-2006, 10:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-05-2006 @ 16:10 :
Ja maar, ik had het over mijn rij-instructeur. En mijne zegt dingen die ik vaak een fractie later zelf ook wel had gedaan (wellicht iets te laat, maar oké). Maar daardoor houd ik niet echt bij hoeveel echte ingrepen ik heb gehad. Nou ja, maakt ook niets uit, zolang ik er op het echte examen gewoon geen heb.
Oh ik sprak in 't kader van mijn rij-instructeur nooit over ingrepen. Anders waren ze ontelbaar. Maar daarvoor heb je toch ook rijlessen? Om 't feit dat er iemand naast je zit die je instructies geeft en die invalt als jij iets over 't hoofd ziet?

Oh ja, ik bedenk me dat ik op m'n rij-examen wel een soort van mondelinge ingreep heb gehad. M'n examinator vroeg me (als hint) 'zeg, hoe hard mag je hier eigenlijk?'
Toen ging ik van de 70 maar gauw terug naar 50.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-05-2006, 12:00
Verwijderd
Mensen, ik heb dadelijk rijles en ik heb er géén zin in, en dat terwijl ik nog maar een paar lessen gehad heb. En ik ga het gewoon afmaken, want ik wil straks gewoon mn rijbewijs hebben, maar ik krijg mezelf (nu al ) niet meer gemotiveerd. Ik zou ook niet weten waar het door komt, ik vind het gewoon niet leuk meer om te doen. Straaange.

Motiveer mij?
Oud 11-05-2006, 12:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-05-2006 @ 11:08 :
Oh ja, ik bedenk me dat ik op m'n rij-examen wel een soort van mondelinge ingreep heb gehad. M'n examinator vroeg me (als hint) 'zeg, hoe hard mag je hier eigenlijk?'
Toen ging ik van de 70 maar gauw terug naar 50.
Dat is best wel mazzel.

Als ik die verhalen van m'n instructeur moet geloven, zijn examinatoren héél streng wat dat soort dingen betreft.
__________________
Oud 11-05-2006, 12:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 11-05-2006 @ 13:00 :
Mensen, ik heb dadelijk rijles en ik heb er géén zin in, en dat terwijl ik nog maar een paar lessen gehad heb. En ik ga het gewoon afmaken, want ik wil straks gewoon mn rijbewijs hebben, maar ik krijg mezelf (nu al ) niet meer gemotiveerd. Ik zou ook niet weten waar het door komt, ik vind het gewoon niet leuk meer om te doen. Straaange.

Motiveer mij?
Eigenlijk heb ik niet zo'n goed advies, want ik was op het laatst ook totaal niet meer gemotiveerd.
Maar misschien helpt het als je uitdagingen verzint. Door bv de hele les op bepaalde dingen te letten, wat je zwakke punten zijn. Dus stel je kijkt te weinig in je spiegels, dan neem je je voor om daar heel erg goed op te blijven letten, de hele les. Het motiveert echt als het dan wél lukt. Uitdagingen zijn persoonlijk, dus ik hoop dat je iets kunt verzinnen.

Ook hielp mij het om er met anderen over te praten. Wat bij hen goed/slecht gaat en hoe je jezelf kunt verbeteren etc. Elkaar truucjes leren.
__________________
Oud 11-05-2006, 13:42
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Beh, ging voor geen meter, twee keer doorgereden bij een zebrapad (schándalig) en twee ingrepen.
En mijn instructeur maar continue vragen of ik zo'n haast heb, dat ik alles zo snel wil doen
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 11-05-2006, 13:49
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 11-05-2006 @ 13:00 :
Mensen, ik heb dadelijk rijles en ik heb er géén zin in, en dat terwijl ik nog maar een paar lessen gehad heb. En ik ga het gewoon afmaken, want ik wil straks gewoon mn rijbewijs hebben, maar ik krijg mezelf (nu al ) niet meer gemotiveerd. Ik zou ook niet weten waar het door komt, ik vind het gewoon niet leuk meer om te doen. Straaange.

Motiveer mij?
Ik heb ook zo (over 10 min) rijles, en ik heb ook echt totaal geen zin.
__________________
Wark!
Oud 11-05-2006, 13:54
Verwijderd
Hehe, net klaar, en het ging iets beter dan verwacht, dus dat is positief. (Doodeng: gas geven om in te voegen op de snelweg. Aarg!) Miracle: bedankt voor je tip, dat is best een goed idee! Flowtje: succes
Oud 11-05-2006, 16:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
nińa schreef op 11-05-2006 @ 14:42 :
Beh, ging voor geen meter, twee keer doorgereden bij een zebrapad (schándalig) en twee ingrepen.
Zebrapaden zijn irritant. Ik zie ook vaak niet dat er iemand wil gaan oversteken. Daar moet ik op m'n examen goed op gaan letten, want volgens mijn instructeur zijn de examinatoren daar erg streng op.
Oud 11-05-2006, 17:06
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 11-05-2006 @ 17:31 :
Zebrapaden zijn irritant. Ik zie ook vaak niet dat er iemand wil gaan oversteken. Daar moet ik op m'n examen goed op gaan letten, want volgens mijn instructeur zijn de examinatoren daar erg streng op.
daar zijn ze inderdaad vrij streng in. Een voetganger op het zebrapad moet je gewoon voorlaten.

overigens zijn ze inderdaad irritant, voetgangers en zebrapaden.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 11-05-2006, 20:05
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 11-05-2006 @ 14:54 :
Hehe, net klaar, en het ging iets beter dan verwacht, dus dat is positief. (Doodeng: gas geven om in te voegen op de snelweg. Aarg!) Miracle: bedankt voor je tip, dat is best een goed idee! Flowtje: succes
Eigenlijk ging het best goed. En ik heb een half uur extra (en gratis) gereden. Dat invoegen moet bij mij echt beter, mijn eerste reactie is elke keer gas los/afremmen en dan pas kijken. (En ik weet dat ik op hetzelfde tempo moet doorrijden, maar het gaat vanzelf. )
__________________
Wark!
Oud 11-05-2006, 22:30
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 11-05-2006 @ 14:49 :
Ik heb ook zo (over 10 min) rijles, en ik heb ook echt totaal geen zin.
Moet je maar denken dat wij samen gaan touren.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-05-2006, 06:52
sdekivit
sdekivit is offline
nog een klein anderhalf uur en dan ga ik richting cbr voor mn praktijk .....

--> wish me luck om 10.45
Oud 12-05-2006, 07:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Gewoon eventjes rijden en kees is klaar.

Peace of cake
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-05-2006, 07:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-05-2006 @ 18:06 :
daar zijn ze inderdaad vrij streng in. Een voetganger op het zebrapad moet je gewoon voorlaten.

overigens zijn ze inderdaad irritant, voetgangers en zebrapaden.
Waarom? Zebrapaden zie ik echt bijna nooit over het hoofd. Het enige wat ik soms irritant vind, als mensen nog niet helemaal zeker weten of ze over willen steken.
Maar fietsers vind ik duidelijk lastiger... Die gaan zo snel en komen soms overal vandaan.
__________________
Oud 12-05-2006, 07:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Die shit scooter rijders denken echt dat ze alles zijn, verschrikkelijk!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 12-05-2006, 07:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 11-05-2006 @ 21:05 :
Eigenlijk ging het best goed. En ik heb een half uur extra (en gratis) gereden. Dat invoegen moet bij mij echt beter, mijn eerste reactie is elke keer gas los/afremmen en dan pas kijken. (En ik weet dat ik op hetzelfde tempo moet doorrijden, maar het gaat vanzelf. )
Zo herkenbaar! Dat had ik ook altijd. Je bent van de gewone wegen gewend dat je gewoon ff je gaspedaal los laat als je goed moet kijken. Dus dat deed ik op de snelweg ook nog wel eens. Zeker snelwegknooppunten is dat niet handig.
__________________
Oud 12-05-2006, 11:41
sdekivit
sdekivit is offline
ben geslaagd !!!! (voor de 1e keer)

= feest hier vandaag
Oud 12-05-2006, 12:44
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Jolt schreef op 12-05-2006 @ 08:58 :
Die shit scooter rijders denken echt dat ze alles zijn, verschrikkelijk!
Ooit was ik er ook een
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 12-05-2006, 12:48
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
en ik een hinderlijke fietser (maar dat ben ik nu nog)

Dan zit ik in de auto te schelden op een fietser die typisch rijdt als een fietser (dus niet zo prettig voor de auto) en de volgende dag doe ik t zelf
Oud 12-05-2006, 13:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 11-05-2006 @ 13:16 :
Dat is best wel mazzel.

Als ik die verhalen van m'n instructeur moet geloven, zijn examinatoren héél streng wat dat soort dingen betreft.
Zo streng als dat je ze kan treffen, zo makkelijk kan je zo ook treffen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-05-2006, 22:02
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 12-05-2006 @ 08:49 :
Waarom? Zebrapaden zie ik echt bijna nooit over het hoofd. Het enige wat ik soms irritant vind, als mensen nog niet helemaal zeker weten of ze over willen steken.
Maar fietsers vind ik duidelijk lastiger... Die gaan zo snel en komen soms overal vandaan.
Haha, als klein kind rende ik altijd naar een zebrapad, om dan vervolgens braaf op mijn moeder te wachten. Je zag die automobilisten dan ook altijd kijken van "kreng! wat ga je nu doen?"

Oud 15-05-2006, 10:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
"Nou parkeer maar in dat vak daar, mja nu het vak erachter, mja nog maar een keer"x103829 omg ik ben echt erg

over 2 weken al t3, maar ik kreeg wel een kruisje bij voertuigbeheersing vandaag iig en het ging eigenlijk best goed verder
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 15-05-2006, 12:26
JessieL
JessieL is offline
ik lees altijdmee en heb soms wat gepost maar nu moet ik posten

ben gezakt

gedrag op kruispunten was niet goed

helaas, volgende keer beter (was trouwens mijn eerste poging)
Oud 15-05-2006, 16:39
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Chachacha schreef op 15-05-2006 @ 13:26 :
ik lees altijdmee en heb soms wat gepost maar nu moet ik posten

ben gezakt

gedrag op kruispunten was niet goed

helaas, volgende keer beter (was trouwens mijn eerste poging)
hč balen
op "onzin" zijn er vandaag overigens 4 geslaagd
Dus het was vandaag nationale-forum-afrijd-dag ofzo
Oud 15-05-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 15-05-2006 @ 17:39 :
hč balen
op "onzin" zijn er vandaag overigens 4 geslaagd
Dus het was vandaag nationale-forum-afrijd-dag ofzo
Hier is 1 daarvan
Ging vet goed, geen fouten enzo echt super relaxt.
Moest bij rijkswaterstaat afrijden omdat ik al 4 keer gezakt was.
Echt zeer relaxt rijden daarzo, die instructeur maakte alleen maar grappen enzo, in ieder geval veel leuker dan die chagerijnige mensen bij het CBR die je op een heel klein kutje foutje al laten zakken.

Ik was het rijlessen ook helemaal zat, had er totaal geen zin meer, als ik het vandaag niet gehaald had dan was ik totaal gek geworden denk ik, maar ik heb het dus net op tijd gehaald en hoef ik me theorie ook gelukkig niet opnieuw te doen (ergens in augustus).
Oud 15-05-2006, 23:33
JessieL
JessieL is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 15-05-2006 @ 22:34 :
Hier is 1 daarvan
Ging vet goed, geen fouten enzo echt super relaxt.
Moest bij rijkswaterstaat afrijden omdat ik al 4 keer gezakt was.
Echt zeer relaxt rijden daarzo, die instructeur maakte alleen maar grappen enzo, in ieder geval veel leuker dan die chagerijnige mensen bij het CBR die je op een heel klein kutje foutje al laten zakken.

Ik was het rijlessen ook helemaal zat, had er totaal geen zin meer, als ik het vandaag niet gehaald had dan was ik totaal gek geworden denk ik, maar ik heb het dus net op tijd gehaald en hoef ik me theorie ook gelukkig niet opnieuw te doen (ergens in augustus).
Gefeliciteerd!! voor mij was het de 1e poging maar vind het zo rot joh. ben rijlessen ook helemaal zat en moet de motivatie vinden om door te gaan (ga ik ook doen, maar blijft rot)
Oud 15-05-2006, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Chachacha schreef op 16-05-2006 @ 00:33 :
Gefeliciteerd!! voor mij was het de 1e poging maar vind het zo rot joh. ben rijlessen ook helemaal zat en moet de motivatie vinden om door te gaan (ga ik ook doen, maar blijft rot)
Gewoon hopen dat je snel opnieuw op kunt. Ik was op hetzelfde gezakt de 1e x, kijkgedrag op kruispunten.
Wat wel helpt is gewoon om consequent daarop te oefenen, ook als je niet in de auto zit, dan wordt het nog meer een automatisme.
Oud 16-05-2006, 14:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd MightyDuck!

Ik ben gezakt. Tsja. Het ging nog niet eens zo slecht, eigenlijk, de rijles ervoor ging ook heel goed en ik kreeg ineens hoop dat ik het misschien toch ging halen, maar nee. Ik remde vaak net iets te laat, zat iets te dicht op mijn voorganger op de snelweg (argh, vrachtauto's) en mja.

Ik kon wel ineens keren op de weg Nou ja, niet helemaal vlekkeloos en ik had zo'n vrouwtje die het volgens mij niet echt grappig vond dat we butsten op de stoeprand, maar tohc.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.