Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2009, 16:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Terreur Teef slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2009, 16:57
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik ga toch zeker niet copuleren met een vrouw met obesitas.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 16:59
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
haha idd die zijn voor de mannen met obesitas
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 18:07
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
borderline anorexia? als in borderline persoonlijkheidsstoornis of als in volgens de officiele termen heb je geen anorexia maar je bent wel te veel bezig met eten en "help ik ben/word dik" gevoelens? Klinkt hoe dan ook niet echt gezellig.

en onderdanig en geen mak lammetje gaat niet samen
Borderline anorexia als in een heel snel metabolisme en daarom erg mager. Echt lijden aan anorexia nervosa en afgezanten is natuurlijk weer een minpunt.

En onderdanig + geen mak lammetje kan heus wel hoor, ik moet gewoon niet het idee hebben dat alles een wedstrijdje is + ik hang gewoon graag de grote stoere man uit en ben fan van rollenpatronen (lees: ik open de pot met augurken en installeer de nieuwe televisie, maak jij het eten maar klaar).
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 18:12
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
nounounou
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 19:14
Eomer
Eomer is offline
sproetjes

mooie ogen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 22:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Borderline anorexia als in een heel snel metabolisme en daarom erg mager. Echt lijden aan anorexia nervosa en afgezanten is natuurlijk weer een minpunt.

En onderdanig + geen mak lammetje kan heus wel hoor, ik moet gewoon niet het idee hebben dat alles een wedstrijdje is + ik hang gewoon graag de grote stoere man uit en ben fan van rollenpatronen (lees: ik open de pot met augurken en installeer de nieuwe televisie, maak jij het eten maar klaar).
dan moet je het geen anorexia noemen, maar gewoon mager.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 11:51
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
dan moet je het geen anorexia noemen, maar gewoon mager.
Ik zal me voortaan aanpassen op jouw bevattingsvermogen.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 12:19
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
mannen willen sex, tetten, voetbal, koffie, eten en bier

Als jij daarvoor kan zorgen dan valt iedere vent voor je
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 14:36
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
mannen willen sex, tetten, voetbal, koffie, eten en bier

Als jij daarvoor kan zorgen dan valt iedere vent voor je

mwa als je een rotkop hebt ?!
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 16:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik zal me voortaan aanpassen op jouw bevattingsvermogen.
daar gaat het niet om. Het punt is dat dit een scholierenforum is, met veel jonge meiden dus. en als je in zo'n topic als deze gaat vertellen dat anorexia sexy is, kun je ze verkeerd beinvloeden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 18:59
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
daar gaat het niet om. Het punt is dat dit een scholierenforum is, met veel jonge meiden dus. en als je in zo'n topic als deze gaat vertellen dat anorexia sexy is, kun je ze verkeerd beinvloeden.
In dat geval heb je mensen zoals ik die ze daar weer vanaf praat.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 19:51
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
maar wat ze willen horen heeft vier keer zoveel invloed als wat ze niet willen horen. en gezien ze willen horen dat anorexia goed zou zijn...

armoed, ik ging vandaag nog bijna zelf een nieuwe binnenband om mijn achterwiel leggen, (ik had alleen geen sleutels en was te lui om ze bij iemand te bietsen en te arm om ze te kopen), je valt dus niet op mij? Hihi, gelukkig maar, want als ik een televisie krijg wil ik m zelf installeren. Ik laat er zeker niet zo'n ezel van een man achter zitten die de gebruiksaanwijzing niet eens leest
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2009, 23:04
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
daar gaat het niet om. Het punt is dat dit een scholierenforum is, met veel jonge meiden dus. en als je in zo'n topic als deze gaat vertellen dat anorexia sexy is, kun je ze verkeerd beinvloeden
Ik bedoelde dus niet de ziekte anorexia nervosa, ik bedoelde 'mager'. Of ze dat eruit op zouden kunnen maken is een hele andere discussie en dan heb ik ook zo mijn vragen bij andere reacties hier in dit topic. Ik hoop dat je later je toekomstige kind niet verbiedt om agressieve videogames te spelen oid met die gedachtengang van je, maar waarschijnlijk extrapoleer ik te ver.

Citaat:
armoed, ik ging vandaag nog bijna zelf een nieuwe binnenband om mijn achterwiel leggen, je valt dus niet op mij?
Zelfstandigheid kan juist heel erg aantrekkelijk zijn en als ik naar jouw leeftijd kijk en zou moeten bepalen of die actie van je je aantrekkelijker zou maken dan zou dat zeker het geval zijn. Ik ga ervan uit dat je een studente bent, waarschijnlijk met bijbaantje en geen vriend die 24/7 bij je is om dat soort dingen voor je te doen (en misschien zelfs helemaal geen vriend). Misschien woon je ook nogeens op kamers en is een fiets belangrijk voor je. Dan zou die actie je aantrekkelijker maken.

Woon je echter samen met je vriend en is hij gewoon thuis dan heb ik zoiets van... Ik doe dat soort dingen liever want dat vind ik fijn, ookal zit ik bv op dat moment voetbal te kijken met bier (nu haat ik voetbal en drink ik niet, maar als voorbeeld).

Citaat:
Ik laat er zeker niet zo'n ezel van een man achter zitten die de gebruiksaanwijzing niet eens leest
Je verwart mannen met (vaak MBO-)volk dat niet analytisch is ingesteld, maar zogenaamd 'doeners' zijn en geen 'denkers'. Als ik een kast in elkaar moet zetten pak ik de gebruiksaanwijzing en ga niet op eigen inzicht schroefjes indraaien.

--

Een goed voorbeeld van wat ik bv niet moet hebben - ik ging een keer wat eten met een date en ik kreeg de menukaart van de ober (was een relatief goedkoop restaurant, vandaar dat er maar 1 menukaart was denk ik). Mijn date grist die menukaart uit mijn handen en maakt wat opmerkingen zoals 'waarom krijgt hij hem? omdat hij een man is? omdat dat zo hoort?' en andere extreme anti-patriarchische uitspraaksels. Toen de ober terugkwam en aan mij vroeg of we al een keuze hadden gemaakt en we vol.2 kregen van mijn date ben ik opgestaan en weggelopen.

Ik ben dan ook weer niet te beroerd om bijvoorbeeld het eten voor ons allebei te betalen (natuurlijk niet op de eerste date, maar in latere stadia) of haar bioscoopkaartje te betalen, of haar fiets te maken of er zelfs nieuwe onderdelen voor te kopen uit eigen zak en wat allemaal niet, zolang zij ook typische vrouwendingen doet (zoals afwassen, eten maken en tijdens het thuis filmkijken tegen mij aan in slaap vallen).
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss

Laatst gewijzigd op 04-03-2009 om 00:39.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 01:23
Verwijderd
Citaat:
tijdens het thuis filmkijken tegen mij aan in slaap vallen).
Offtopic: Sorry ik had een benoemends-waardig-'aaawwww' moment.

Ontopic: Alle mannen vinden wat anders leuk, dit is echt niet het eerste topic over dit onderwerp. (So why are we still talking?)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dus niet de ziekte anorexia nervosa, ik bedoelde 'mager'. Of ze dat eruit op zouden kunnen maken is een hele andere discussie en dan heb ik ook zo mijn vragen bij andere reacties hier in dit topic. Ik hoop dat je later je toekomstige kind niet verbiedt om agressieve videogames te spelen oid met die gedachtengang van je, maar waarschijnlijk extrapoleer ik te ver.



Zelfstandigheid kan juist heel erg aantrekkelijk zijn en als ik naar jouw leeftijd kijk en zou moeten bepalen of die actie van je je aantrekkelijker zou maken dan zou dat zeker het geval zijn. Ik ga ervan uit dat je een studente bent, waarschijnlijk met bijbaantje en geen vriend die 24/7 bij je is om dat soort dingen voor je te doen (en misschien zelfs helemaal geen vriend). Misschien woon je ook nogeens op kamers en is een fiets belangrijk voor je. Dan zou die actie je aantrekkelijker maken.

Woon je echter samen met je vriend en is hij gewoon thuis dan heb ik zoiets van... Ik doe dat soort dingen liever want dat vind ik fijn, ookal zit ik bv op dat moment voetbal te kijken met bier (nu haat ik voetbal en drink ik niet, maar als voorbeeld).



Je verwart mannen met (vaak MBO-)volk dat niet analytisch is ingesteld, maar zogenaamd 'doeners' zijn en geen 'denkers'. Als ik een kast in elkaar moet zetten pak ik de gebruiksaanwijzing en ga niet op eigen inzicht schroefjes indraaien.

--

Een goed voorbeeld van wat ik bv niet moet hebben - ik ging een keer wat eten met een date en ik kreeg de menukaart van de ober (was een relatief goedkoop restaurant, vandaar dat er maar 1 menukaart was denk ik). Mijn date grist die menukaart uit mijn handen en maakt wat opmerkingen zoals 'waarom krijgt hij hem? omdat hij een man is? omdat dat zo hoort?' en andere extreme anti-patriarchische uitspraaksels. Toen de ober terugkwam en aan mij vroeg of we al een keuze hadden gemaakt en we vol.2 kregen van mijn date ben ik opgestaan en weggelopen.

Ik ben dan ook weer niet te beroerd om bijvoorbeeld het eten voor ons allebei te betalen (natuurlijk niet op de eerste date, maar in latere stadia) of haar bioscoopkaartje te betalen, of haar fiets te maken of er zelfs nieuwe onderdelen voor te kopen uit eigen zak en wat allemaal niet, zolang zij ook typische vrouwendingen doet (zoals afwassen, eten maken en tijdens het thuis filmkijken tegen mij aan in slaap vallen).
Oh god, wij zouden echt niet kunnen daten Je kan toch juist leuk sámen koken en afwassen, en ik zou me echt een sloeber voelen als iemand altijd voor mij zou betalen, ik ben toch zeker geen gold digger of de Nederlandse studentikoze variant. Hoewel ik er absoluut geen bezwaar tegen heb als m'n vriendje mijn fiets wil maken, zolang ik maar niet in ruil huisvrouwtje hoef te spelen. Maar goed, de meeste jongens die ik ken laten je niet eens meer aan je fiets komen op het moment dat je ze toestaat te helpen, zo blij zijn ze om even de stoere man uit te hangen

(Hoewel ik moet zeggen dat ik wel een beetje smolt als mijn ex eens in de zoveel tijd voor mij ging koken en ik mocht niks doen En andersom is dat ook leuk, om hem es te verwennen. 't Moet alleen in geen van beide richtingen de norm worden, dat maakt het veel minder leuk. En samen koken blijft toch het gezelligst.)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 13:27
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Offtopic: Sorry ik had een benoemends-waardig-'aaawwww' moment.

Ontopic: Alle mannen vinden wat anders leuk, dit is echt niet het eerste topic over dit onderwerp. (So why are we still talking?)
Wat een onzin

Alle mannen willen tetten
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 14:36
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Offtopic:

Weet je Hachina, nu ik je posts zo lees is mooi en dun zijn volgens mij het enige wat je wilt.
Er is nog meer in de wereld, zoals je gelukkig en gezond voelen?

Ik ben dik, ja dik, ik weeg 75 kilo, ernstig hé? Volgens mij zou jij daar niet mee kunnen leven?
Nou, ik heb dikke schijt aan de wereld en ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als nu.
Mijn vriend houdt namelijk van me, en nee hij heeft geen puisten en is ook geen nerd.
En iedereen houdt verder ook net zoveel van me als toen ik nog dun was.

En jawel, ik heb zelfs vrienden! Want die kan het ook geen ene reet schelen hoe je er uit ziet (tenzij het modepopjes zijn die vechten om de duurste merkkleding misschien)...
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 15:49
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Mijn vriend houdt namelijk van me, en nee hij heeft geen puisten en is ook geen nerd.
En iedereen houdt verder ook net zoveel van me als toen ik nog dun was.
Houden van... en mooi vinden zijn volgens mij twee verschillende dingen.
Het spreekt voor zich dat je geen puisten hoeft te hebben en geen nerd hoeft te om door iemand als lelijk bestempelt te worden (uiteraard subjectief oordeel; hier wil ik niet mee zeggen dat jouw vriendje lelijk is hoor). Het neemt echter niet weg dat er genoeg mensen zijn, die door mensen van een bepaald publiek als lelijk worden gezien, maar wel door hun partner aantrekkelijk gevonden worden. Eigenlijk valt over het betreffende in individuele gevallen niet zoveel te zeggen. Als men echter door een bepaalde (sub)cultuur als mooi gezien wilt worden zijn er volgens mij wel een aantal parameters te vinden. Zo is het niet onwaarschijnlijk dat de ‘’anorexia dames’’ andere parameters dan obesitas minnend publiek hebben etc.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 04-03-2009 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 15:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dan heeft mijn vriendje toch een verkeerde smaak Want:
Ik heb bruin haar
Ik ben niet sletterig
Ik ben niet extreem dun
Ik heb geen grote tieten
Ik heb geen dikke kont

Dus...
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 16:28
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je kan toch juist leuk sámen koken en afwassen
Tuurlijk kan dat leuk zijn, alleen krijg ik altijd kritiek bij het eten maken naar mijn hoofd geslingerd (je moet de uien er nog niet doorheen doen!) en zij weer bij het afwassen van mijn kant (de crevasses tussen de vorken moet je al draaiend wassen anders blijft het detergent ertussen zitten en dat zorgt voor een nasmaak), alhoewel dat vaak een hoop geleuter is omdat ik gewoon boos ben omdat ze kritiek leverde op mijn kookkunsten maarjemoettochwatharharhar. Ik kan over het algemeen geen eten klaarmaken (buiten van die basic dingen zoals brood smeren, salade maken, soep opwarmen, pizza in de magnetron, bij Hassan en Mohammed langs voor een broodje jeweetzelf etc.) en dan gaat vrouwmensch in kwestie mij dat "leren" ( ) en dat loopt altijd uit op een schermutseling. Ik zie niet per se op tegen de acties zelf maar vaak alle negatieve interacties die daaruit volgen (alhoewel ik 1x succesvol gekookt heb met een meisje, dat eindigde in wie-smeert-de-tomaat-als-eerste-over-de-ander-zijn/haar-gezicht-uit en kun-je-knoflooksaus-als-glijmiddel-gebruiken (antwoord: nee)).

En om de een of andere reden willen mijn dates of een of ander gourmet-food/iets uit een ander land zoals mousaka en dan moeten we weer naar de AH of de super om aubergines te halen (vaak nog gevolgd door "HEB JIJ GEEN AUBERGINES IN HUIS????? OMG????? CULTUURBARBAAR" terwijl ze zelf nog nooit van The Wizard of Oz hebben gehoord). Maar dan is ze toevallig toch al bij de super dus haalt ze gelijk krentenbollen, tomaten, Ben & Jerry's (en het is altijd die smerige carameltroep die ik niet lust), Chips (en toevallig heb ik uit de 100 meisjes net het meisje dat van Naturel chips houdt), komkommers, haring, augurken (wat misschien verstandig is aangezien ik haar voor dit alles zo hard ga laten boeten dat die condoom het echt niet houdt, niets wint van Mt. Stromboli), een broodsoort die ik niet kan onthouden of uitspreken, kauwgom en vaak na een half uur in het gangpad van de chocolade te staan een reep chocola (en het is altijd witte chocola, en dat is alleen voor homo's en meisjes).

Dan gaan we naar de kassa, pakt ze nog snel een Mars uit die rekjes bij de kassa, schiet ik haar voor want ze hebben nooit genoeg geld bij, moet ik alles in het tasje stoppen, krijg ik commetaar als ik zeg dat we 2 tasjes nodig hebben en een natuurkundig verhaal mompel over de gewichtsdistributie van het zakje en het gewicht van de boodschappen, gaan we naar huis, scheurt het zakje (zoals voorspeld), krijg ik een hele preek over hoe je mensen in hun waarde moet laten en iedereen fouten maakt en je elkaar niet op dingen af moet rekenen na een "nanana I told you so" van mijn kant en dan gaan we fijn lekker koken.

Sterf.

Citaat:
ik ben toch zeker geen gold digger of de Nederlandse studentikoze variant.
Dat is een correlatie die je zelf creeërt.

Citaat:
En samen koken blijft toch het gezelligst.)
Ja fantastisch
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 17:56
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ik denk dat deze discussie een beetje dood loopt, zoals mijn voorgaande posters hebben proberen duidelijk te maken, ieder zijn smaak. Dus ik zal me als ik jou was niet druk maken of je wel in de smaak valt bij de jongens. Als jij je uiterlijk maar goed verzorgd, er naar jou standaard leuk uitziet en je voelt je er goed in, zie ik geen enkel probleem!
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 18:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
*knip*
Je kán je natuurlijk ook wat minder arrogant en betweterig opstellen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 19:38
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Oja, wat ik érg eng vind, is vrouwen die boven de 1,60 minder dan 45 kilo wegen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 19:41
Verwijderd
@Armoed, jezus, dat klinkt inderdaad niet gezellig. Niet per se door haar doen trouwens

En knoflooksaus als glijmiddel Als je een nare infectie wil oplopen ja, brrr! Maar smeren en dan samen onder de douche is wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 20:03
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
Houden van... en mooi vinden zijn volgens mij twee verschillende dingen.
Het spreekt voor zich dat je geen puisten hoeft te hebben en geen nerd hoeft te om door iemand als lelijk bestempelt te worden (uiteraard subjectief oordeel; hier wil ik niet mee zeggen dat jouw vriendje lelijk is hoor). Het neemt echter niet weg dat er genoeg mensen zijn, die door mensen van een bepaald publiek als lelijk worden gezien, maar wel door hun partner aantrekkelijk gevonden worden. Eigenlijk valt over het betreffende in individuele gevallen niet zoveel te zeggen. Als men echter door een bepaalde (sub)cultuur als mooi gezien wilt worden zijn er volgens mij wel een aantal parameters te vinden. Zo is het niet onwaarschijnlijk dat de ‘’anorexia dames’’ andere parameters dan obesitas minnend publiek hebben etc.
Eigenlijk was het een antwoord op een ander topic van haar, waar ze concludeerde dat een andere forumster overgewicht heeft en dat die waarschijnlijk alleen aandacht had van jongens met puisten. Zoals ze daar letterlijk zei. Dus ik zei dit niet zomaar uit mezelf maar je hebt natuurlijk wel gelijk in wat je zegt!

Ze was er van overtuigd dat jongens alleen op magere meisjes vallen en dat stevige/dikke meisjes alleen aandacht krijgen van lelijke jongens. Ik denk dus niet dat dit zo is.
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.

Laatst gewijzigd op 04-03-2009 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2009, 20:32
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
-goed kunnen pijpen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 20:44
A.Quaresma
A.Quaresma is offline
mooi, lief, spontaan, zelfverzekerd meisje. een met hersencellen waar je normaal mee kunt praten. en
een die zo min mogelijk make-up.op heeft.

Hoogachtend
A.Q
__________________
don't get high on your own supply.

Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 20:47. Reden: ..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 22:24
nederbelg
nederbelg is offline
Citaat:
mooi, lief, spontaan, zelfverzekerd meisje. een met hersencellen waar je normaal mee kunt praten. en
een die zo min mogelijk make-up.op heeft.

Hoogachtend
A.Q
Sluit ik me bij aan.
Verder geen gezeur over nou wel of geen grote tieten (uit onderzoek ik overigens gebleken dat intelectuele mannen instinctief op vrouwen met kleine borsten vallen(!))

Verder moet ze niet zo heel veel om geld geven, zoals 99% van de vrouwen dat wel doet.

Helaasch, maar waar...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 22:33
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Bron van het onderzoek?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2009, 23:44
Verwijderd
Ervaring hiero
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 08:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Alsof je vriend tijdens het bedrijven van de liefde tegen je zegt dat ie groot toch mooier vindt.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Alsof je vriend tijdens het bedrijven van de liefde tegen je zegt dat ie groot toch mooier vindt.
Zou ie vooral moeten doen. Maar als een jongen echt op grote borsten valt, gaat ie mij toch niet versieren, dus 't is vrij simpel. Ik heb de vriendjes die meer van een hand vol zijn en die doen meestal intellectueel ja, of ze het ook zijn laat ik aan anderen over
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Zou ie vooral moeten doen. Maar als een jongen echt op grote borsten valt, gaat ie mij toch niet versieren, dus 't is vrij simpel. Ik heb de vriendjes die meer van een hand vol zijn en die doen meestal intellectueel ja, of ze het ook zijn laat ik aan anderen over
Je snapt het niet helemaal. Dat mannen op grote borsten vallen wil niet zeggen dat ze dan dus iedereen die geen enorme memmen heeft negeren. Er is maar één lekkerste wijf in de wereld en drie miljard mannen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 16:23
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
uit onderzoek ik overigens gebleken dat intelectuele mannen instinctief op vrouwen met kleine borsten vallen
Dat lijkt mij vrij sterk.

+ ik val op grote tetten
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 17:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Verder geen gezeur over nou wel of geen grote tieten (uit onderzoek ik overigens gebleken dat intellectuele mannen instinctief op vrouwen met kleine borsten vallen(!))
Daar geloof ik geen zak van. Dan zouden alle intelligente vrouwen met grote borsten de zak zijn omdat ze dan geen vent kunnen krijgen die net zo slim is als hen. (en dat zou nogal balen zijn)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 19:50
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
*heel verhaal over nare kook/winkel ervaring met meisje*

(en het is altijd witte chocola, en dat is alleen voor homo's en meisjes).
Je bent wel beschadigd huh door dat meisje?

en witte chocolade is
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 19:50
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Daar geloof ik geen zak van. Dan zouden alle intelligente vrouwen met grote borsten de zak zijn omdat ze dan geen vent kunnen krijgen die net zo slim is als hen. (en dat zou nogal balen zijn)
pcies, anders ben ik wel een beetje de lul.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 20:32
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
pcies, anders ben ik wel een beetje de lul.
pix
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 21:03
Verwijderd
Deceptie, intelligente mensen schrijven niet 'pcies' als ze 'precies' willen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 21:31
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je bent wel beschadigd huh door dat meisje?

en witte chocolade is
1. ja 2. ja

ik zal nooit meer kunnen koken
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 01:23
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
1. ja 2. ja

ik zal nooit meer kunnen koken
Koken, als man? Dat doe je als man alleen maar als het niet anders kan, heb je geen vriendin?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 18:09
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Koken, als man? Dat doe je als man alleen maar als het niet anders kan, heb je geen vriendin?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:19
xXAngelBoyXx
Avatar van xXAngelBoyXx
xXAngelBoyXx is offline
eerlijk gezegt eh... da maakt ni uit

gewoon een meisje die een gamer is B)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 19:28
martnoort
Avatar van martnoort
martnoort is offline
Citaat:
het kwam in me op
en toen moest ik het ff weten

vinden jongens meiden leuk..,die blond haar hebben?
meiden die mager zijn?
meiden die net als een slut zijn?
meiden die zelfverzekerd zijn?
of toch een verlegen meisje?

verder aanvullen

zeer benieuwd
blond? bruin is ook leuk
dik of dun? liever dun
slut? nee
zelfverzekerd? als je daarmee bedoeld dat ze gewoon doen wat ze willen en niet zo bang zijn... ja
verlegen? ik zeg zelf meteen wat ik bedenk dus liever niet zo verlegen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
kudt je hebt ons door
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 18:26
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
kudt
Hier zit er eentje teveel op GeenStijl ^^
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Hier zit er eentje teveel op GeenStijl ^^
+ powned compound
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 17:53
celendria
Avatar van celendria
celendria is offline
Citaat:
Hm ik vind een meisje dat een beetje verlegen is erg fijn, aangezien ik dat zelf ook best wel ben. Dat wil niet zeggen dat ik niets durf maar ik ben wel een beetje aan de verlegen kant. Ik hecht niet heel erg veel waarde aan iemands uiterlijk, maar het is en blijft wel het punt waar je iemand op beoordeelt in het begin, als je die persoon tegenkomt. Ik let echter vooral op de uitstraling die iemand heeft ipv naar de rest van het lichaam meteen te kijken.

In iemands uitstraling kun je al heel veel zien qua hoe die persoon is. Even tussendoor @bartieboy. Grappig dat je denkt dat je kunt plannen op wie je verliefd wordt. Als je iemand die niet zo knap is zeg maar leert kennen en die persoon blijkt heel erg aardig te zijn, of juist niet, dan kun je niet plannen of jij echt verliefd gaat worden of niet. En als iemand meteen verliefd wordt, omdat die ander er mooi uitziet, is het naar mijn mening meer lust dan liefde. Geen persoonlijke aanval bart, maar dat bedoelde ik eigenlijk algemeen mijn mening daarover.

Een slet is een gigantische afknapper voor mij. Misschien voor (veel) andere jongens niet, maar voor mij wel. En wat blond haar betreft, dat speciaal mooi vinden is cliche. om het even bot uit te drukken, het type met blond haar en dikke tieten.. Ik heb niet perse een voorkeur daarvoor. ogen wel over het algemeen. Het liefst grote bruine ogen en een beetje een verlegen uitstraling.

Mager hoeft niet perse, hoewel ik liever het woord slank daar neer zou zetten dan mager. Hm en om dan ook meteen maar iets toe te voegen hieraan, is dat je bij een echt goede zoen niets merkt van hoe die ander eruit ziet, omdat je helemaal in elkaar opgaat. En daarvoor is een emotionele klik nodig en dat heeft niet te maken met uiterlijk imo.

Belangrijkste punten zijn, ook op volgorde

1. Het moet emotioneel goed klikken. Daarmee bedoel ik dat je met elkaar moet kunnen lachen maar ook met elkaar moet kunnen huilen. En je moet niet bang hoeven te zijn als je elkaar iets wil vertellen
2. Uitstraling (en dat is iets heel anders dan uiterlijk). Hoe ik precies moet uitleggen waarom ik dit zo belangrijk vind weet ik niet. Maar het geeft me een bepaald gevoel en dat is erg belangrijk imo.
3. Uiterlijk dan maar, omdat ik niet op andere punten kan komen zo gauw.

En qua gezicht de mooiste combinatie is imo donkerbruin haar en bruine ogen. Maar ook dan weer is uitstraling het belangrijkste. Hm, dat is waarschijnlijk ook omdat mijn vriendin die combinatie heeft en een erg mooie uitstraling heeft. =)

En uiterlijk is zwaar overrated imo, dankzij de media. \o/ Dat helpt de hele maatschappij al naar de knoppen met de media. Er moet eens wat meer aandacht worden besteed aan het karakter dat iemand heeft. Dat mensen elkaar eens helpen. Want als die persoon die jij zo mooi vindt ouder wordt, krijgt die ook rimpels, net als iedereen. Maar het karakter van iemand dat blijft. En dat is ook het deel waar je wat aan hebt.

En sorry voor de vage en lange post.. Tis bijna 4 uur. =p
ik vind het echt lief geschreve ;P
haha
als ik zou denke aan een meisje dat bijna elke jonge leuk vind zou ik zegge:
dikke tieten, blond haar, slank, blauwe ogen, happy/peppy, sletterug

gelukkig denken ni alle manne er zo over! halleluja xD
ik haat namelijk dat soort wijfen en ik spring liefer van een brug af dan dat k zo'n type word.... of is ophangen een betere keus?
haha lol

ikzelf ben namelijk et type meisje met bruin haar, blauwe ogen, dood voor insecten die in m'n buurt zijn (op tv kan ik ze wel aan ), creatief, onsportief maar heb toch een vrij slank postuur, kan me gedrage als je moeder maar ook als een 6 jarige xD haha
ik weet wannneer ik wat kan zijn gelukkig

maar okeyyy
ik ben gewoon happy dat er nog ook een ander beeld van een 'ideale' vrouw bestaat
ciao <3
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 18:10
Verwijderd
Intelligente, leuke, vrolijke, sociale, spontane, bloedmooie slanke/dunne meisjes die ook op eigen benen kunnen staan en niet in een of ander eigen wereldje leven, want je wilt ook dat je vrienden/vriendinnen ermee kunnen opschieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk aan meisjes ?
xxanoniempjexx
27 31-05-2015 07:35
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 19:24
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk aan een meisje?
Koekieex
42 29-06-2013 08:51
Wegwijzen & Voorstellen wat vinden jongens leuk aan meiden?
Vivonia
2 30-09-2012 16:50
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 20:49
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.