Oud 05-09-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Hoe denk je dat onzekere meisjes aan vriendjes komen
Dude ik ben ook onzeker :') soms dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2011, 15:56
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
nu zul je nooit bij hem kunnen scoren, too sad
@ groentensoep, denk juist dat hij bedoelt dat ze niet onzeker moeten zijn , (wie vindt onzekere meisjes nou leuk?)
Onzeker heeft steun nodig, steun geven geeft voldoening.

Alternatief: Onzeker is makkelijker?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dude ik ben ook onzeker :') soms dan
En jij hebt ook vriendjes gehad denk ik .. Dus er zijn zeker jongens die onzekere meisjes leuk vinden *Knipoog*
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
En jij hebt ook vriendjes gehad denk ik .. Dus er zijn zeker jongens die onzekere meisjes leuk vinden *Knipoog*
Ja klopt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:16
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Wat vinden jongens dan eigenlijk van verlegen meisjes?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:16
Verwijderd
onzekere meisjes ^^
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jongens dan eigenlijk van verlegen meisjes?
ik vond het wel leuk. Toen ik het ook was ^^
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat vinden jongens dan eigenlijk van verlegen meisjes?
Ik weet niet wat ik er van zou moeten vinden. Het is eingelijk wat groentensoep zegt..

Onzeker heeft steun nodig, steun geven geeft voldoening.

Iemand helpen met iets geeft mij voldoening en voel ik mezelf ook beter bij. Dus ik vind meisjes die op zijn tijd een beetje onzeker zijn wel leuk . Zolang ze maar niet TE onzeker is, ook al zou ik dan nog steeds proberen te helpen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:24
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik er van zou moeten vinden. Het is eingelijk wat groentensoep zegt..

Onzeker heeft steun nodig, steun geven geeft voldoening.

Iemand helpen met iets geeft mij voldoening en voel ik mezelf ook beter bij. Dus ik vind meisjes die op zijn tijd een beetje onzeker zijn wel leuk . Zolang ze maar niet TE onzeker is, ook al zou ik dan nog steeds proberen te helpen natuurlijk.
Onzeker = onzeker
Verlegen = verlegen

Niet, onzeker = verlegen. Dat kan wel samen gaan, maar het is zeker niet hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:25
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Wat vinden jongens dan eigenlijk van verlegen meisjes?
Een beetje verlegen is schattig. Bovendien ben ik zelf ook verlegen, dus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik zie het nu.. Er is niks mis met verlegen meisjes. Ik ben zelf ook verlegen, ik ben bang dat als ik een vriendin krijg die alles is behalve verlegen dat ik dan nooit mijn mening zou laten horen.

Conclusie: Liever beetje verlegen dan helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Hoe denk je dat onzekere meisjes aan vriendjes komen
Volgens mij denkt 'ie vooral: "Lack of self-esteem? Easy target."
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 07:45
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Een beetje verlegen is schattig. Bovendien ben ik zelf ook verlegen, dus
Dit klopt 100%.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 15:36
Verwijderd
Ik hou van meisjes die een normaal gewicht hebben, geen te dikke billen, maar ook niet TE mager. Dikke tieten, natuurlijk niet TE dik. En een gezicht waaraan je weken aan een stuk kunt denken en een exclusieve lach.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 15:10
x_Liselotte
Avatar van x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
Ik hou van meisjes die een normaal gewicht hebben, geen te dikke billen, maar ook niet TE mager. Dikke tieten, natuurlijk niet TE dik. En een gezicht waaraan je weken aan een stuk kunt denken en een exclusieve lach.
Zeg dat vooral niet tegen dat meisje waar je zo hopeloos verliefd op bent. Dit is niet het meest vleiende.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 18:13
Verwijderd
Inderdaad ja waar ik ook van hou is dat ze je op verschillende manieren aanraakt. Bv het meisje op mijn kamp vind/vond me wel lekker (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd ) en wa hadden een gesprekje en ondertussen was ik m'n voeten in het zand aan het wurmen, toen zei ik plots dat ik vast zat en dus duwde ze me omver op m'n borst, het perfecte moment van haar om m'n lichaam eens aan te raken, het had wat mee van een soort voorspel. HEEEEL AANTREKKELIJK, en sexy...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 18:28
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Inderdaad ja waar ik ook van hou is dat ze je op verschillende manieren aanraakt. Bv het meisje op mijn kamp vind/vond me wel lekker (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd ) en wa hadden een gesprekje en ondertussen was ik m'n voeten in het zand aan het wurmen, toen zei ik plots dat ik vast zat en dus duwde ze me omver op m'n borst, het perfecte moment van haar om m'n lichaam eens aan te raken, het had wat mee van een soort voorspel. HEEEEL AANTREKKELIJK, en sexy...
haha gast
Je komt hier om hulp vragen en nu weet je precies te reden waarom ze je omduwde. Dat was niet omdat je zo gespierd bent en ook niet om je lichaam aan te raken. Het was gewoon plagen.

En het is al helemaal geen soort voorspel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 19:03
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
' (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd ) '

HAHAHAHAH tering xD
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 19:51
Verwijderd
Ok, ja. Maar toch wel om geil van te worden
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 19:57
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Nou bij mij ligt die drempel wel iets hoger (of ergens anders)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 19:59
Verwijderd
Haha verschilt van persoon tot persoon he.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 20:00
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
En waarschijnlijk ook het feit dat mijn hormonen niet meer zo hard door mijn lijf gieren als toen ik jouw leeftijd had
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 20:17
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ok, ja. Maar toch wel om geil van te worden
Nee eigenlijk niet.
Alhoewel, beter dan papzak/slapjanus
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 07:19
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Inderdaad ja waar ik ook van hou is dat ze je op verschillende manieren aanraakt. Bv het meisje op mijn kamp vind/vond me wel lekker (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd ) en wa hadden een gesprekje en ondertussen was ik m'n voeten in het zand aan het wurmen, toen zei ik plots dat ik vast zat en dus duwde ze me omver op m'n borst, het perfecte moment van haar om m'n lichaam eens aan te raken, het had wat mee van een soort voorspel. HEEEEL AANTREKKELIJK, en sexy...
Smooth boy
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja waar ik ook van hou is dat ze je op verschillende manieren aanraakt. Bv het meisje op mijn kamp vind/vond me wel lekker (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd ) en wa hadden een gesprekje en ondertussen was ik m'n voeten in het zand aan het wurmen, toen zei ik plots dat ik vast zat en dus duwde ze me omver op m'n borst, het perfecte moment van haar om m'n lichaam eens aan te raken, het had wat mee van een soort voorspel. HEEEEL AANTREKKELIJK, en sexy...
Jij denkt dat ze je omduwde omdat ze zich niet kon inhouden en zo graag aan jouw heerlijk gespierde lichaam wilde zitten?

Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 08:37
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Bv het meisje op mijn kamp vind/vond me wel lekker (vind ik ook, ik ben redelijk gespierd;) )
Je bent toch wel een beetje een narcist, nouja, een beetje...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 09:42
Verwijderd
Nou ergens heeft hij wel weer gelijk... als je een jongen niet leuk vindt en je weet dat hij je wél leuk vindt, dan zorg je er wel voor dat je hem niet aanraakt en hem ook niet omverduwt. Aan de andere kant wist ze dat toen nog niet, toch? Dus dan kan het gewoon vriendschappelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 03:04
Ivotje
Ivotje is offline
Ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bijna 16 ik heb nog nooit gezoent maar wel eer. Vriendin gehad. Helaas maar voor een maand.

Ik kan gezellig mee praten maar ik kan ook wat stil zijn.
Ik ben ruim 1.80 groot.

Heb een rustig karakter, Speel basketbal en ben er best goed in.

Nu is echt mijn vraag. Ik vind van me zelf dat ik vaak een beetje te verlegen ben. Ook ben ik biet echt iemand die elke vrijdag avond ga stappen. Maar ik game helemaal niet veel.

Wat vinden jullie als meiden van mij als je dit zo leest. Dit wil ik graag weten want ik voel me vaak een beetje onzeker.

Ivo
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 08:55
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Haha grappig hoe je een verband legt tussen uitgaan en gamen

Maar niemand kan met deze info zeggen wat ze van je vinden hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 14:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bijna 16 ik heb nog nooit gezoent maar wel eer. Vriendin gehad. Helaas maar voor een maand.

Ik kan gezellig mee praten maar ik kan ook wat stil zijn.
Ik ben ruim 1.80 groot.

Heb een rustig karakter, Speel basketbal en ben er best goed in.

Nu is echt mijn vraag. Ik vind van me zelf dat ik vaak een beetje te verlegen ben. Ook ben ik biet echt iemand die elke vrijdag avond ga stappen. Maar ik game helemaal niet veel.

Wat vinden jullie als meiden van mij als je dit zo leest. Dit wil ik graag weten want ik voel me vaak een beetje onzeker.

Ivo
en maak een eigen topic....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
haha gast
Je komt hier om hulp vragen en nu weet je precies te reden waarom ze je omduwde. Dat was niet omdat je zo gespierd bent en ook niet om je lichaam aan te raken. Het was gewoon plagen.

En het is al helemaal geen soort voorspel
Plagen is vaak flirten, I'll give him that
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 12:25
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ooh dat zeker, maar hem duwen omdat hij gespierd is. Dat lijkt me een beetje overdreven
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bijna 16 ik heb nog nooit gezoent maar wel eer. Vriendin gehad. Helaas maar voor een maand.

Ik kan gezellig mee praten maar ik kan ook wat stil zijn.
Ik ben ruim 1.80 groot.

Heb een rustig karakter, Speel basketbal en ben er best goed in.

Nu is echt mijn vraag. Ik vind van me zelf dat ik vaak een beetje te verlegen ben. Ook ben ik biet echt iemand die elke vrijdag avond ga stappen. Maar ik game helemaal niet veel.

Wat vinden jullie als meiden van mij als je dit zo leest. Dit wil ik graag weten want ik voel me vaak een beetje onzeker.

Ivo
Ik vind je nogal onzeker. Gast! Hoe kunnen meisjes nou weten hoe je bent als ze je niet irl kennen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraagje.
Ik ben zelf bijna 16 ik heb nog nooit gezoent maar wel eer. Vriendin gehad. Helaas maar voor een maand.

Ik kan gezellig mee praten maar ik kan ook wat stil zijn.
Ik ben ruim 1.80 groot.

Heb een rustig karakter, Speel basketbal en ben er best goed in.

Nu is echt mijn vraag. Ik vind van me zelf dat ik vaak een beetje te verlegen ben. Ook ben ik biet echt iemand die elke vrijdag avond ga stappen. Maar ik game helemaal niet veel.

Wat vinden jullie als meiden van mij als je dit zo leest. Dit wil ik graag weten want ik voel me vaak een beetje onzeker.

Ivo
Ik vind je een jongen van zestien die een maand een vriendin heeft gehad, gezellig is om mee te praten maar ook wat stil kan zijn en ruim 1.80 groot is. Ook vind ik je karakter rustig en kun je goed basketballen. Je komt niet over als iemand die leke vrijdagavond gaat stappen maar je gamet ook niet veel. En je bent vaak een beetje onzeker.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ooh dat zeker, maar hem duwen omdat hij gespierd is. Dat lijkt me een beetje overdreven
Nee, maar ik denk dat deze jongen een beetje teveel naar al het geduw in 'the Expendables' heeft gekeken
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 15:09
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ik ook, maar ik weet ook beter
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 15:33
Ivotje
Ivotje is offline
Wat nou als ik wel eens op een vrijdag avond eens uit ga hoe pak ik dat aan?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 15:43
Verwijderd
Hoe pak je wat aan? Uitgaan? Je kunt toch wel met mensen omgaan op een normale manier? Als je uitgaat met als enige doel meisjes versieren straal je dat sowieso uit. Wanhopig doen werkt niet. Ga gewoon uit, heb plezier en zie wat ervan komt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 15:50
Ivotje
Ivotje is offline
Bedankt, ik weet er nu al meer van. Ik ga het uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 20:58
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Donker blonde
spontane, aardige enz
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 20:30
Lucvandijk
Lucvandijk is offline
Ik persoonlijk vind een aardige meid leuk. Geen bitch, leuk kan je goed mee praten, mee lachen. Uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, maar het is natuurlijk wel het eerste waar je vanuit gaat. Trouwens, ik zoek een vriendin, dus als je een vriend zoekt overweeg mij dan alsjeblieft (zie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846858)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 15:51
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
ik vind een meisje leuk als ze lief voor me is mee kan lachen niet verlegen uiterlijk mag er wel netjes uitzien verder heb ik geen voorkeur voor blond of bruin haar ofzo.

owja en dat ze eerlijk is en open
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 21:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik persoonlijk vind een aardige meid leuk. Geen bitch, leuk kan je goed mee praten, mee lachen. Uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, maar het is natuurlijk wel het eerste waar je vanuit gaat. Trouwens, ik zoek een vriendin, dus als je een vriend zoekt overweeg mij dan alsjeblieft (zie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846858)
Psst, wanhopig gedrag is een ontzettende afknapper.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:50
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Mijn vriendin 8-)
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:08
estellecarlijn
Avatar van estellecarlijn
estellecarlijn is offline
Citaat:
Gewoon spontaan zelfverzekerend verzorgd uitziend meisje.
Niet te dik, niet te dun.

En zeker geen slut.
de dus voor velen onbereikbare meisjes, haha
denk ook niet dat er hier veel van zijn
meisjes die zelfverzekerd, spontaan en mooi zijn maar niet zo van de aandacht genieten die ze krijgen van jongens dat ze veranderen in een slut.
dat zie je wel vaak nl

Laatst gewijzigd op 27-11-2011 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:11
estellecarlijn
Avatar van estellecarlijn
estellecarlijn is offline
jongens moeten niet altijd zulke ontzettend hoge verwachtingen hebben van meisjes.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:12
NoID87
Avatar van NoID87
NoID87 is offline
ik vind meisjes leuk die een mooi lief innerlijk hebben.. waar je mee kan lachen.. die goeie muziek luisteren en die niet zeiken over elk klein iets..
__________________
Een oester maakt van haar probleem een parel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:15
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik vind meiden mooi met:

niet te grote borsten, handjevol

lekkere strakke kont

blauw ogen of groene ogen

bruin of blond haar

mooie, rechte tanden

lang haar
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:23
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
en besides haar uiterlijke neukbaarheid, is er ook nog iets wat je op basis van karakter vindt? was even benieuwd
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:27
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
en besides haar uiterlijke neukbaarheid, is er ook nog iets wat je op basis van karakter vindt? was even benieuwd
Retorische vragen ftw!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk aan meisjes ?
xxanoniempjexx
27 31-05-2015 08:35
Liefde & Relatie Wat vinden jongens nou aantrekkelijk??
FlorenceFlo
4 05-09-2014 20:24
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk aan een meisje?
Koekieex
42 29-06-2013 09:51
Wegwijzen & Voorstellen wat vinden jongens leuk aan meiden?
Vivonia
2 30-09-2012 17:50
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk?
sarahanna
24 16-09-2009 21:49
Liefde & Relatie Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
BrunetJuh
68 12-02-2004 14:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.