Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2009, 08:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En zij reageerden met hun eigen mening. Dus.

OT: Druk druk druk weekend gehad, maar het was wel leuk. Ik heb een lief nichtje! Zondag naar m'n beste vriendinnetje gegaan en het was echt leuk. Ze heeft daar een lekker stel bij elkaar Ik moet echt harder m'n best doen om haar vaker te zien...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 09-06-2009, 08:36
Verwijderd
Maar Cven doet nergens zielig toch? Dus dan is die reactie een beetje over the top..
Oud 09-06-2009, 08:36
Cven
Cven is offline
mijn punt was dat zij reageerden alsof ik aandacht zocht. wat niet zo was. dus.

maargoed ^^
Oud 09-06-2009, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Maar godverdomme, die vriend van ons... Ik ben toch niet achterlijk, wat denkt hij dan? Ik heb hem gemeld niet met me te voetjevrijen, maar nee, dat was helemaal niet de bedoeling. Dus dit weekend had hij schoenen aan, en dan maar langs mijn been wrijven en vertellen dat het beeld dat hij ooit dat dat ik preuts was compleet veranderd was, maar niet willen vertellen waarom dan. De dag daarna is hij weer afstandelijk, en soms kiest hij er wel voor om gewoon vriendschappelijk te doen. Ik wil gewoon vriendschap zonder gezeik want het is een aardige jongen. Maar ik ga me niet steeds aanpassen aan hoe hij verkiest zich vandaag te gedragen . Maakt me onnodig in de war en ik vind dat helemaal niet leuk. Maar ik zie hem nooit 1-op-1 en ik weet niet zo goed hoe ik mijn vragen en ongenoegen moet brengen...
Ik zou daar heel duidelijk in zijn. Hij heeft bepaalde gedragen tov jou waar jij je ongemakkelijk door voelt, waar jij het niet mee eens bent. Neem hem eens apart van de groep en stel hem je vragen/zeg wat je dwars zit. Wees duidelijk maar wel vriendelijk. Mocht hij de hint dan nog niet snappen, dan zou ik zo lomp zijn om in het bijzijn van de groep op zijn gedrag aan te spreken. Maar goed, dat ben ik. En ik ben in dat soort gevallen vaak wel eens té lomp
Oud 09-06-2009, 08:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Er is een jongen bij mn vereniging en die is echt sexy, zie m wel vaker en dan had ie altijd wel interesse, en gister zag ik m weer en toen vroeg ie mn nummer gister al beetje gesmst maar ik wil een date! beetje jammer want hij heeft nogal een slechte reputatie, iedereen waarschuwt me voor hem, is nogal agressief en een player enzo, maargoed boeie want hij is sexxxxy
en nu ben ik in de war want ik vind de andere jongen toch heel leuk, die ik vanavond zie, dus het gaat weer lekker allemaal!
Oud 09-06-2009, 09:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Maar Cven doet nergens zielig toch? Dus dan is die reactie een beetje over the top..
Soirin geeft ook nergens aan dat Cven niet zielig moet doen. Ze geeft haar mening, weliswaar ongevraagd, maar dat is het risico van hier posten. Stoepkrijtje noemt inderdaad wel het 'zielig doen', ik interpreteer dat als toevoeging op Soirin.

Ik snap dat Cven zich aangevallen voelt of onbegrepen, maar nee, persoonlijk vind ik de reacties niet echt over the top. Ik geloof ook niet dat Cven als aandachtvrager oid wordt gezien... Dus
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-06-2009, 09:07
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik vind dat best snel, nog geen 1,5 jaar samenwonen! mja als het goed zit
ik ben na twee maanden al bij mijn vriend ingetrokken, gaat perfect
Oud 09-06-2009, 09:11
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Maar godverdomme, die vriend van ons... Ik ben toch niet achterlijk, wat denkt hij dan? Ik heb hem gemeld niet met me te voetjevrijen, maar nee, dat was helemaal niet de bedoeling. Dus dit weekend had hij schoenen aan, en dan maar langs mijn been wrijven en vertellen dat het beeld dat hij ooit dat dat ik preuts was compleet veranderd was, maar niet willen vertellen waarom dan.
ik zou hem onder tafel gewoon een stamp verkopen


OT: hier nog altijd alles perfettomundo
Oud 09-06-2009, 11:07
Verwijderd
Ik ervaar geluksmomenten als ik de afteldagen in mijn agenda zie, nog maar 17 dagen en dat gaat best snel. Ik heb er zo'n zin in mensen
Oud 09-06-2009, 11:17
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
ik zie nergens staan "REACTIES AUB WANT IK BEN ZO ZIELIG"
ik gaf aan waar ik mee zat
Als je op een forum iets post kan je reacties verwachten.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 09-06-2009, 11:33
Verwijderd
Huuu verliefd
Oud 09-06-2009, 11:51
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
ik ben na twee maanden al bij mijn vriend ingetrokken, gaat perfect
nja ik weet niet hoor maar 2 maanden vind ik gwoon belachelijk snel. Ja je hoort het wel vaker, dat iemand gelijk bij de ander intrekt, samen een huis zoeken zal mischien minder vaak gebeuren. Maar in mijn ogen is een relatie van 2 maanden vaak nog niet heel stabiel.
Oud 09-06-2009, 11:56
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
nja ik weet niet hoor maar 2 maanden vind ik gwoon belachelijk snel. Ja je hoort het wel vaker, dat iemand gelijk bij de ander intrekt, samen een huis zoeken zal mischien minder vaak gebeuren. Maar in mijn ogen is een relatie van 2 maanden vaak nog niet heel stabiel.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe makkelijk je weer weg kan trekken. Ik heb een vriend die zijn ouders vlakbij heeft wonen, daarnaast staat hij hier standaard ingeschreven bij Idealis en kent hij veel particuliere huurmogelijkheden. Voor hem is intrekken een kwestie van zijn spullen verplaatsen, maar hij is gelijk goedkoper uit.

OT: *stuiter stuiter stuiter* Ik ben een pingpongbal ... (nog steeds single, geen potentieeltjes, druk aan het werk etc).
__________________
Altijd nuchter
Oud 09-06-2009, 11:59
Cven
Cven is offline
Citaat:
Als je op een forum iets post kan je reacties verwachten.

Citaat:
mijn punt was dat zij reageerden alsof ik aandacht zocht. wat niet zo was. dus.

maargoed ^^
lezen is blijkbaar ook een kunst

maargoed, ontopic: alles gaat goed ^^
Oud 09-06-2009, 12:06
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
lezen is blijkbaar ook een kunst
Genoeg hierover [FB-muts opzet]
__________________
Altijd nuchter
Oud 09-06-2009, 12:08
Cven
Cven is offline
*valt op knieeën neer* het spijt me!
ik bewandelde alweer de goede weg!
Oud 09-06-2009, 14:40
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe makkelijk je weer weg kan trekken. Ik heb een vriend die zijn ouders vlakbij heeft wonen, daarnaast staat hij hier standaard ingeschreven bij Idealis en kent hij veel particuliere huurmogelijkheden. Voor hem is intrekken een kwestie van zijn spullen verplaatsen, maar hij is gelijk goedkoper uit.

OT: *stuiter stuiter stuiter* Ik ben een pingpongbal ... (nog steeds single, geen potentieeltjes, druk aan het werk etc).
Dat + hoe snel je je eigen ding wil opgeven. Ik ben persoonlijk erg gehecht aan mijn kamer, hij ook. Gewoon een eigen plekje hebben, niet standaard op elkaar lip zitten. Ik zou ook echt niet samen op een appartementje van 25 vierkante meter willen wonen.
Oud 09-06-2009, 14:58
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe makkelijk je weer weg kan trekken.



ik dacht: "wat een instelling "

ik moet overigens wel nuanceren dat we eind mei iets kregen, en dat ik vanaf juli enkel maar elk weekend bij hem 'inwoonde' (omdat ik tijdens de maand juli nog in een totaal andere streek werk had), en vanaf begin augustus was ik eigenlijk 5/7 bij hem (ik woonde toen nog bij mijn ouders), en ik ging telkens naar daar met een volle reistas en kwam terug bij mijn ouders aan met een lege, en vanaf september woonde ik dus 'echt' bij hem en kwam ik eigenlijk alleen nog maar (samen met hem) bij mijn ouders op bezoek. sinds juni 2008 hebben we dan een eigen appartement. heeft altijd perfect gewerkt.
als je weet dat je nooit bij iemand gaat weg willen gaan moet je ook niet te lang wachten met er naartoe te gaan hé, that's a waste of time.
Oud 09-06-2009, 15:00
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Dat + hoe snel je je eigen ding wil opgeven. Ik ben persoonlijk erg gehecht aan mijn kamer, hij ook. Gewoon een eigen plekje hebben, niet standaard op elkaar lip zitten. Ik zou ook echt niet samen op een appartementje van 25 vierkante meter willen wonen.
hoe kan je iets van 25m˛ nu een 'appartement' noemen? da's hoogstens een studio... (een kleine dan nog)
Oud 09-06-2009, 16:07
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je iets van 25m˛ nu een 'appartement' noemen? da's hoogstens een studio... (een kleine dan nog)
Een studio is een eenkamerappartement, en een appartement heeft gewoonlijk meerdere kamers.
Oud 09-06-2009, 16:31
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Een studio is een eenkamerappartement, en een appartement heeft gewoonlijk meerdere kamers.
ik ken de definitie wel, maar ik zie gewoon niet in hoe je een ruimte van 25m˛ nog kan onderverdelen in verschillende kamers en het een appartement noemen
dan lijkt het mij gewoon een studio met een scheidingswand + deur voor je slaaphoek, ofzo want in een studio staat de badkamer/toilet gewoonlijk ook niet IN de kamer, of wel?
Oud 09-06-2009, 16:50
Verwijderd
Oke oke. Maar ik heb ook in een heel klein huis gewoond, ik denk 32 m2 en dat was ook onderverdeeld in een woonkamer met keuken, een slaapkamer en een badkamer. Dus het kan wel
Oud 09-06-2009, 18:50
Verwijderd
*bezichtiging van appartement van 45m2 heeft* Maar da's dan lekker wel voor mij alléén ja
Oud 09-06-2009, 21:28
Verwijderd
Morgen gaan we heel lang bellen want dan kunnen we een week (bijna) geen contact hebben want te duur enzo. Maargoed. Ik heb zin in de 22e en donderdag en bellen en en en op relationeel gebied gaat het best goed. Stiekem.
Oud 10-06-2009, 00:06
Verwijderd
Reacties van vriendinnetje en huisgenootje waren min of meer gelijk: hij kan niet zo dronken zijn geweest dat hij niks meer weet. Eens. En dit komt niet nergens vandaan, en ik was niet de enige die iets deed. Ehm... neutraal en eens.

Maar heb hem zelf niet meer gesproken of gezien sinds maandagochtend. Morgen weer, als het goed is. En ik moet niet teveel van dingen uitgaan, maar ik heb er echt geen zin in omdat ik al weet hoe hij doet.
Oud 10-06-2009, 00:30
Verwijderd
Ik ben geloof ik nog nooit zo onder de indruk geweest van een man en dat maakt me verdrietig, want nu is hij voorgoed aan de andere kant van de oceaan.
Oud 10-06-2009, 07:16
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
OT: Nu begint het drukke deel van de week. Leuk, vermoeiend... half om half zin in.
__________________
Altijd nuchter

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:50.
Oud 10-06-2009, 07:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
OT: Hmm, mailen enzo is best leuk, ben blij dat ik 'm vandaag weer zie.

En nu op school, bizar, ik heb mijn klas al weken niet gezien. Raar rooster!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:50.
Oud 10-06-2009, 08:00
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Oke oke. Maar ik heb ook in een heel klein huis gewoond, ik denk 32 m2 en dat was ook onderverdeeld in een woonkamer met keuken, een slaapkamer en een badkamer. Dus het kan wel
ik kan het me zo moeilijk voorstellen, twee van onze drie slaapkamers zijn opgeteld al bijna 50m˛

ik heb wel ooit op een studio gewoond van 44m˛, met een keukentje van 4m˛ en een badkamertje van 4m˛, en dan had ik beneden een eethoek en mijn bureau, en boven een zithoek en een slaaphoek...
Oud 10-06-2009, 09:44
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Lol hele discussie gestart over de grote van appartementen.. ik denk dat 25m2 ook wel erg overdreven is voor een appartement, hoewel het natuurlijk wel kan voor een studio. Maar ja ik bedoel gewoon dat ik niet zou willen samenwonen op iets met maar één ruimte, of één kleine slaapkamer, dat ik ruimte wil hebben voor ons allebei zodat we ons eventueel nog wel kunnen terugtrekken als we dat willen.
Oud 10-06-2009, 09:51
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Maar ja ik bedoel gewoon dat ik niet zou willen samenwonen op iets met maar één ruimte, of één kleine slaapkamer, dat ik ruimte wil hebben voor ons allebei zodat we ons eventueel nog wel kunnen terugtrekken als we dat willen.
daar kan ik me ook wel in vinden
Oud 10-06-2009, 10:38
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld en verwarrend.
Ik wil:
- dat hij liever doet en meer laat merken dat hij me leuk vindt
- dat de ander een date voorstelt
Zo.
Oud 10-06-2009, 12:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
nja ik weet niet hoor maar 2 maanden vind ik gwoon belachelijk snel. Ja je hoort het wel vaker, dat iemand gelijk bij de ander intrekt, samen een huis zoeken zal mischien minder vaak gebeuren. Maar in mijn ogen is een relatie van 2 maanden vaak nog niet heel stabiel.
Ik woon eigenlijk vanaf dag 1 samen met mijn vriend. Komt ook doordat ik op straat zat toen we iets kregen. Maar onze relatie was al heel stabiel (vind dat je al een stevige basis moet hebben voordat je een liefdesrelatie begint) ik kende hem toen ook al een jaar of 4. En we hadden al eerder samen gewoond. Zijn vandaag 2 jaar en 4 maanden samen en we zijn super happy samen (maar ik vind na 2 maanden samen wonen stiekem ook gewoon super vroeg, vooral omdat mensen elkaar dan meestal pas net 3 maanden kennen ofzo.

on topic: Ik heb de allerbeste vriend ter wereld! Hij heeft helemaal niks met planten maar is net zo blij als ik ben met het feit dat mijn zaadjes mini plantjes aan het worden zijn. Omdat ik het leuk vind maar ook omdat hij nu inziet dat planten helemaal niet zo lame zijn als hij altijd dacht. Ik vind het geweldig dat we nog steeds elke dag dansen in de woonkamer en hij liedjes op de gitaar voor mij oefent en ik op mijn fluit voor hem. We gaan binnenkort voor het eerst samen op vakantie en we kijken er allebei ontzettend naar uit. Ik ben echt gek op mijn vent En hij ook op mij
Oud 10-06-2009, 15:00
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
vandaag "gestudeerd" met vrienden, wat resulteerde in ongeveer 4 uur studeren en 3 uur koffiedrinken.. was wel gezellig.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 10-06-2009, 16:35
stephaniee
stephaniee is offline
het gaat niet zo top.
zit flink met mezelf in de knoop!
heb nu bijna 9 maanden wat met mijn vriend maar het gaat niet altijd even lekker, door de week is het geweldig en heel fijn maar in de weekenden als we uitgaan hebben we nu al een paar maanden lang standaard irritaties en vaak loopt dat dan ook uit op ruzie.
het komt iedere keer wel weer goed maar ik blijf er wel mee rond lopen en hij ook wel merk ik.
het is ook al een keer 2 weken uitgeweest door die irritaties en in die 2 weekenden hebben we beide keren keiharde ruzie gehad maar we kunnen niet zonder elkaar dus toch weer aangemaakt.
maar nu is er ook nog iemand waar ik voor hem een half jaar mee heb gelopen, die ik toen wel erg leuk vond en hij mij ook. Nu zie ik hem nog vaak met uitgaan en in die tijd dat het uit was met mijn vriend hebben we elkaar weer veel gesproken via msn. ik merkte ook wel dat hij er weer van baalde toen het weer aan was tussen mij en mijn vriend.
maar de laatste paar weken zit ik nu steeds meer aan die jonge te denken en we spreken elkaar ook weer af en toe via msn en in de weekenden en als we elkaar tegen komen is het 1 en al oogcontact. ik denk dat het te maken heeft met dat het niet helemaal goed zit in mijn relatie en dat ik gewoon de spanning die er tussen mij en hem zit heel leuk vind maar het is wel heel vervelend.
het is zelfs zo erg dat ik merk dat ik me alleen kan vermaken als die andere jonge er is met uitgaan en dan het liefst als mijn vriend er niet bij is. misschien voel ik me ook wel extra tot hem aangetrokken omdat mijn vriend altijd als ik met die jonge sta te praten bij me komt en om me heen gaat hangen omdat hij het niet kan hebben dat ik wat voor hem voelde enzo, vreselijk vind ik dat want bij andere jongens doet hij dat niet.

poeh he wat een verhaal, nouwja kortom: ik zit dus met mezelf in de knoop!
Oud 10-06-2009, 16:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@stephaniee: ik herken dat wel, dat heb ik ook heel lang gehad. Bij ons heeft het heel erg geholpen het gewoon tegen elkaar te zeggen als er irritaties waren, hoe klein dan ook. En wat betreft die andere gast, waarom is dat na een half jaar mis gelopen? Als dat met een goede reden was, kan het best zijn dat het inderdaad met je huidige relatie te maken heeft waarom je hem nu opeens weer zo interessant vindt. Ik zou er iig mee oppassen en voor jezelf eens op een rijtje zetten waarom je die andere gast nu opeens zo leuk vindt en eens met je vriend gaan praten
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-06-2009, 17:50
Verwijderd
Hij zei vandaag ineens dat hij 100% zeker wist dat we over een halfjaar nog steeds bij elkaar zijn. Ik zei dat ik dat 97% zeker wist, want 1% voor hem, 1% voor mij, en 1% voor Sziget overleven haha. Dat vond hij niet zo HEEL leuk om te horen, maar gelukkig was het een grapje. Hoewel je zoiets natuurlijk nooit voor 100% zeker weet, maar ik kan geen reden bedenken waarom het uit zou gaan.
Oud 10-06-2009, 17:59
stephaniee
stephaniee is offline
Citaat:
@stephaniee: ik herken dat wel, dat heb ik ook heel lang gehad. Bij ons heeft het heel erg geholpen het gewoon tegen elkaar te zeggen als er irritaties waren, hoe klein dan ook. En wat betreft die andere gast, waarom is dat na een half jaar mis gelopen? Als dat met een goede reden was, kan het best zijn dat het inderdaad met je huidige relatie te maken heeft waarom je hem nu opeens weer zo interessant vindt. Ik zou er iig mee oppassen en voor jezelf eens op een rijtje zetten waarom je die andere gast nu opeens zo leuk vindt en eens met je vriend gaan praten
nouwja we hebben nooit echt ''iets' gehad. we zoende alleen bijna ieder weekend en veel geflirt enzo maar ik zat toen nog in mijn fase dat ik geen relaties wou dus vandaar is het nooit wat geworden. Maar het is nooit echt gestopt, het is meer dat ik op een gegeven moment verliefd werd op mijn huidige vriend maar ik ben hem eigenlijk nooit echt vergeten en nu het niet zo goed gaat met mijn vriend en mij begin ik weer steeds meer aan hem te denken en alles en dat helpt allemaal niet echt. Ik zou ook nooit wat met hem willen, het is gewoon die spanning.
En wat betreft die irritaties, daar praten we ook wel over maarja dat maakt de irritaties er niet minder om. En nu ik de hele tijd met die ander in mijn hoofd zit merk ik dat ik alleen nog maar geirriteerde aan mijn vriend raak. Het is zo vervelend want we willen zo graag een fijne relatie en bij elkaar blijven enzo maar soms heb ik gewoon het idee dat het niet meer werkt
__________________
-- but she never could get drunk enough to get him of her mind .
Oud 10-06-2009, 18:14
Cven
Cven is offline
woehoew, alles verteld en nog steeds samen <3
hij spoort echt niet...
Oud 10-06-2009, 18:44
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
woehoew, alles verteld en nog steeds samen <3
hij spoort echt niet...
Dat doet ie inderdaad niet.... Ik hoop wel echt voor hem dat je hem dusdanig respecteerd dat je het 'm niet nog een keer flikt

Ontopic: hij is momenteel echt aaibaar <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-06-2009, 08:19
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Weet je dat ik me dat onlangs ook zat af te vragen? Het ging allemaal onwijs goed, toen wat verontrustende posts en toen was ze weg... Maar ik weet het in elk geval ook niet

@ Cven: Mooi dat dat in elk geval uitgepraat is
@ Soirin: Damn, dat moet moeilijk zijn allemaal... Ik vind het al moeilijk dat ik op sommige momenten niet bij vriendlief kan zijn en we wonen op 20 min afstand (auto). Dan kan je nog zeggen: hey, ik zie je morgen, ofzo. Anyway, sterkte ermee *knuv*

OT: Gistermiddag en avond waren raar. Ik geloof dat ik issues heb, alleen ik weet niet welke Het kwam iig onze nacht samen niet ten goede. Dan istie weer zo verdomde lief voor me... Maar oké. We komen er wel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-06-2009, 08:28
Cven
Cven is offline
@Xentric: grappig, want het is gewoon mn voorletter en mn achternaam

@ICU: lief dat je dat zegt alleen ik begrijp het nog steeds niet goed van hem, maarja, er zal wel iets zijn dat ik dit weekend te horen krijg wat ik ook niet leuk vind maargoed
Oud 11-06-2009, 08:44
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
20 daagjes
de tijd is opeens best snel gegaan, kan niet wachten m weer te zien!

hij heeft afgelopen week een aantal dingen laten zien die ik niet zo waardeer (hij was heel dronken en heeft bonje geschopt met de politie, is laks met school/werk), maar zoals hij al zei: "i'm not as perfect as you want to believe".
maar we hebben er veel over gepraat, en hij weet hoe ik er over denk nu.. vind t zo moeilijk, ik wil hem niet proberen te veranderen, maar ik wil dat hij zelf inziet (en het ook DOET) dat dit niet de manier is.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 11-06-2009, 09:09
Verwijderd
Wil 'm wel proberen te veranderen dus
Oud 11-06-2009, 10:12
wup
wup is offline
Gister voor het eerst in weeeken de ouwe weer gesproken. Hij moet over een poos spelen op mijn werk.. hmm.. Verder was het wel ok. Hij deed een voorstel eens wat te gaan drinken, maar ik weet het niet. Hij wilde ook wel weer eens op mijn werk langskomen, maar heb gezegd dat ik dat niet wil. Ik voel me supergoed, maar heb echt geen idee hoe ik erop ga reageren om hem weer te zien... Het gaat met hem wel ok, maar hij zit zo met zichzelf in de knoop en dat vind ik naar om te horen.
Oud 11-06-2009, 10:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Scripties zijn echt funest voor vriendschappen, ik stel al mijn afspraken uit tot na de deadline zodat ik niemand eigenlijk meer zie en als ik mensen spreek, dan klaag ik alleen maar over die scriptie zodat ik niet bepaald over kom als een gezellige betrouwbare vriendin. Pfff...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-06-2009, 11:01
Verwijderd
'T wordt alleen maar verwarrender en daar kunnen we smakelijk om lachen. We'll see.
Oud 11-06-2009, 11:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
@ICU: lief dat je dat zegt alleen ik begrijp het nog steeds niet goed van hem, maarja, er zal wel iets zijn dat ik dit weekend te horen krijg wat ik ook niet leuk vind maargoed
Ghehe, als ik mijn vader té lief benader, vraagt ie zich ook af of ik iets (lees: geld) van 'm nodig heb, maar dat is heus niet altijd het geval. Geen idee hoe dat gesprek tussen jullie verder is gegaan, maar mb valt het mee? Reageerde hij heel heftig of niet?

OT: Oeh, smsjes en mail en... Leuk leuk leuk. 't Vriendje is lief en het lijkt wel alsof hij mij beter wil laten voelen over gisteravond ofzo, alsof hij iets moet goedmaken, wat niet zo is. Mjah. Ach, allesch komt goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-06-2009, 12:53
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jeetje wat een drama ineens. En het stomme is dat ik mijn humeur erdoor laat beďnvloeden. Ik heb een huilerig gevoel, ook al zo raar, want zo goed ken ik hem niet, ook al vond ik hem wel leuk. En ik hoef er ook echt niet om te huilen ofzo maar het gaat echt ineens zo bizar slecht...Seriously, what happened?!
Sinds wanneer zijn mannen de nieuwe vrouwen?
Oud 11-06-2009, 12:57
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
helemaal prima!
wordt wel raar binnenkort, als ik ga werken ... nu zien we elkaar praktisch 24/7, dat gaat écht echt raar worden ...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.