Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2009, 12:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Feestje, nummer 100

__________________
<):o)
Advertentie
Oud 27-06-2009, 12:26
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Spekkie was eerst. Topicwin voor Spekkie!

OT: Ik ben nu bij d'r... Fijn om gewoon echt contact te kunnen maken ipv MSN enz.
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-06-2009, 12:26
Verwijderd
Ik was eerst
Oud 27-06-2009, 12:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Leg jij dat eens even uit, Spekkie!
Was mijn magisch onweer van laatst niet een enorme hint?
__________________
<):o)
Oud 27-06-2009, 15:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gefeliciteerd met topic no. 100

OT: Hmm, woensdag was fijn en vrijdagavond was ook fijn: eindelijk weer het 'samen'-gevoel zonder van hot naar her te moeten. En de bbq van m'n werk was ook gezellig Hartstikke goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-06-2009, 15:04
Verwijderd
allemachtig, 100 topics met eigenlijk steeds hetzelfde erin.

OT: Goed hoor
Oud 27-06-2009, 15:09
Verwijderd
Pfff, stiekem is mn vriendje best kleinzerig. Maar goed, ik zorg een beetje voor m, vind het vooral heel rot voor hem dat ie net in zn vakantie weer last krijgt van zn kies enzo. Maar ja..
Oud 27-06-2009, 15:16
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gooooed, gisteren bruiloft van zijn zus en hij was helemaal ontroerd en nou ja, hij is nu ook overtuigd dat áls we gaan trouwen ooit dat het dan niet in Nederland gebeurt maar gewoon ergens lekker ver weg op het strand. Feestje puur voor ons en niet voor de gasten hehe.
Desondanks was het echt súperleuk en ze zag er zo belachelijk mooi uit pff.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 27-06-2009, 15:24
wup
wup is offline
@ SA: Ja, doe zeker voorzichtig. Ik ben ook helemaal neit hoteldebotel, maar ben vrij nuchter. En ik ken hem goed genoeg en verwacht dan ook elk moment het 'dit was niet verstandig' mailtje.. Maar van mij mag het nog wel een paar keer

Ow en nummer 100
Oud 27-06-2009, 17:59
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Sidhe: de meeste mannen/vriendjes zijn volgens mij stiekem een beetje kleinzerig

Met mijn lief en mij gaat het goed, ik zit nu op zijn kamer te 'studeren' terwijl hij naar zijn ouders is. 't is lekker rustig hier.
__________________
To eu zčn
Oud 27-06-2009, 18:22
Verwijderd
Citaat:
allemachtig, 100 topics met eigenlijk steeds hetzelfde erin.)
Amai nie
Oud 27-06-2009, 21:09
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Signy, neejoh helemaal niet nodig om jaloers te zijn de dates die ik heb zijn ook niet allemaal geweldig hoor.

heb maar besloten dat ik de jongens die ik niet echt leuk vind maar uit mn leven 'verban', want het slaat allemaal niet echt ergens op en het wordt een beetje ingewikkeld, en zonder is mn leven ook leuk
morgen date met de seks jongen en we gaan heel romantisch de zonsondergang op het strand kijken, ehh ja.. zin in!
Oud 28-06-2009, 10:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
100 topics En volgens mij heb ik in elk topic wel íets gepost, ik zit hier duidelijk te lang

Op vriendschappelijk relationeel gebied gaat het nog steeds goed, maar verder mag er écht wel wat gebeuren. Helaas is er niemand in mn directe omgeving waar ik dat mee zie ga gebeuren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-06-2009, 10:16
Verwijderd
Kijk in het 100e topic moet ik natuurlijk ook reageren
Met Theodoor en mij nog steeds alles goed, alleen met Theodoor zelf wat minder, want zijn vader is ongeneeslijk ziek en omdat zijn ouders gescheiden zijn moet hij nu heel veel voor hem doen, maar hij heeft helemaal niet zo'n goede band met zijn vader en dat maakt het allemaal nog ingewikkelder. Ik weet zelf altijd niet zo goed wat ik daarin voor hem kan doen, dus ik probeer maar gewoon niet te veel te zeuren over zijn tentamens enzo en als ik hem ergens concreet mee kan helpen dan vertelt hij dat vast wel. Hij heeft nu in elk geval weer allemaal studieplannen warvan ik denk dat ze heel goed bij hem passen, dus ik hoop dat dat geen bevlieging is.
En op vriendschappelijk rationeel gebied heb ik het enerzijds heel druk met sociale dingen met mensen die nog geen echte vrienden zijn omdat ik ze pas kort ken, terwijl aan de andere kant steeds minder contact is met iemand die acht jaar geleden mijn beste vriendin was, en zij probeert daar ook niets aan te doen. Dat is soms wel even lastig. Maar zo gaan dingen. Misschien bloeit het over een tijdje wel weer op.
Oud 28-06-2009, 10:26
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Shit, gister een leuke jongen ontmoet en omdat ik zo sociaal debiel ben, ben ik na een tijdje gewoon weggegaan zonder specifiek doei te zeggen tegen mensen (gewoon een algemene doei ), maar ik zou em graag nog wel eens willen zien. Heb zijn email-adres maar dat heb ik alleen omdat 'ie ook in een CC-tje stond.. Kom ik ook zo lekker stalkerig over als ik em mail.. En het is ook weer zo typisch Lieke om te mailen in plaats van om een nummer te vragen hahaha anyway, even lef krijgen denk ik!
Oud 28-06-2009, 11:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Hij was zo lief bezorgd om me<3
Het gaat nog steeds zo goed tussen ons, wonderbaarlijk, ik wist niet dat het kon haha. Morgen alweer anderhalf jaar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-06-2009, 12:01
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Shit, gister een leuke jongen ontmoet en omdat ik zo sociaal debiel ben, ben ik na een tijdje gewoon weggegaan zonder specifiek doei te zeggen tegen mensen (gewoon een algemene doei ), maar ik zou em graag nog wel eens willen zien. Heb zijn email-adres maar dat heb ik alleen omdat 'ie ook in een CC-tje stond.. Kom ik ook zo lekker stalkerig over als ik em mail.. En het is ook weer zo typisch Lieke om te mailen in plaats van om een nummer te vragen hahaha anyway, even lef krijgen denk ik!
opzoeken op hyves en aanmelden als vriendje?

ot.:
jaaaa goed. elkaar een tijdje niet kunnen spreken omdat we beide teveel feestjes hebben. maar hij belde gisteravond en t was zo lief. woensdag
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-06-2009, 12:07
Verwijderd
Ik heb al minstens 15 uur niks van 'm gehoord dus nu ben ik weer onzeker
Ads door Google
Oud 28-06-2009, 12:13
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hm, het gaat wel op het moment. Ik heb niet uitzonderlijk het gevoel dat ik doodga vandaag, dus dat zal wel iets goeds zijn
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 28-06-2009, 12:36
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Hm, het gaat wel op het moment. Ik heb niet uitzonderlijk het gevoel dat ik doodga vandaag, dus dat zal wel iets goeds zijn
is je vriend moordlustig? of hoe heeft dit verband met je relationeel gebied?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-06-2009, 12:50
Verwijderd
Gisteren met hem, een vriend van hem + zijn vriendin naar de bios geweest, en dat was gezellig! Ik post volgens mij alleen nog maar dat het goed gaat, haha. Hmm nouja, het gaat ook HEEL erg goed.
Oud 28-06-2009, 12:54
wup
wup is offline
Citaat:
Ik heb al minstens 15 uur niks van 'm gehoord dus nu ben ik weer onzeker

Al weet ik zelf nog steeds niet hoe ik tegenoven gisternacht sta.. dus dat scheelt
Oud 28-06-2009, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Al weet ik zelf nog steeds niet hoe ik tegenoven gisternacht sta.. dus dat scheelt
Ik vind het stom dat je dat gedaan hebt Je moet rebounden met ándere mensen, niet met je ex.
Oud 28-06-2009, 13:54
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
is je vriend moordlustig? of hoe heeft dit verband met je relationeel gebied?
Hehe, het is vorige week zondag uitgegaan en ik voel me er heel erg slecht bij. Maar vandaag valt het gevoel dat de wereld vergaat cq het gevoel dat ik doodga wel mee

Maar ik heb eerder het gevoel dat ik nooit meer zal voelen, beetje 'numb' zeg maar.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 28-06-2009, 14:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Hehe, het is vorige week zondag uitgegaan en ik voel me er heel erg slecht bij. Maar vandaag valt het gevoel dat de wereld vergaat cq het gevoel dat ik doodga wel mee

Maar ik heb eerder het gevoel dat ik nooit meer zal voelen, beetje 'numb' zeg maar.
sorry, dan kwam mijn reactie vast heel kut over. sterkte.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Oud 28-06-2009, 14:23
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
sorry, dan kwam mijn reactie vast heel kut over. sterkte.
Valt wel mee eigenlijk, ik word/werd eerder moordlustig door hem
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 28-06-2009, 17:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hehe, vanavond de grote avond.
Ben zeer benieuwd hoe de avond gaat verlopen. Eerst maar wat verdovende middelen tot me nemen met vrienden, gewoon omdat het kan.
Oud 28-06-2009, 19:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
opzoeken op hyves en aanmelden als vriendje?
helaas, niet gevonden
Oud 28-06-2009, 19:40
Verwijderd
hij heeft het uitgemaakt.
hij was niet verliefd

ik ben kapot
Oud 28-06-2009, 19:49
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik ben mijn hart verloren aan precies de verkeerde, en hij is te oud voor me en alles maar pfff het voelde zó goed. Wat moet ik hier nou weer mee..
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 28-06-2009, 19:53
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
hij heeft het uitgemaakt.
hij was niet verliefd

ik ben kapot
Neeeee sanne wat erg, hoe kan dat nou?! :knuffel:
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 28-06-2009, 20:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
hij heeft het uitgemaakt.
hij was niet verliefd

ik ben kapot
ahhh nee toch..hij was net langs gekomen toch? wat kut, sterkte..
Oud 28-06-2009, 20:48
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ik ben zoekend*tevergeefs...*
__________________
Yoloswag 420
Oud 28-06-2009, 21:28
Verwijderd
Citaat:
hij heeft het uitgemaakt.
hij was niet verliefd

ik ben kapot
wtf sanne?! echt?! jezus wat kut... heel veel sterkte ermee chick, hoop dat je de laatste weken in finland nog een beetje heel door komt dan...
Oud 28-06-2009, 21:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
hij heeft het uitgemaakt.
hij was niet verliefd

ik ben kapot
aaah wat een eikel !
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-06-2009, 22:41
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
aaah wat een eikel !
nouja, eikel? je kunt iemand toch niet verwijten maken als ie niet meer verliefd is?

maar sanne echt heel kut voor je.. ik hoop dat je wat hebt aan je finse vrienden en er nog wat van kan maken die laatste dagen (toch?)..
Ads door Google
Oud 28-06-2009, 22:42
Verwijderd
Aaah arme Sannetje, ben je zo verliefd en doet hij zo verliefd terug, en dan flikt ie dit? Dat slaat echt nergens op, waarom deed ie zoveel moeite en zo leuk dan? Heel veel sterkte!
Oud 29-06-2009, 06:06
Verwijderd
dank jullie voor alle lieve reacties <3

en indd, ik ga vrijdag terug naar nederland. heb gelukkig erg veel steun van mn finse vriendinnetjes, dus veel afleiding en feestjes. baal er gewoon van dat mn laatste week, na zo'n geweldige periode, zo moet eindigen. + dat we zo'n fijne tijd hadden gehad toen ie hier was, en dat het nu gewoon ineens over is, bah. het lijkt wel of ie die dagen toneel heeft gespeeld.
Oud 29-06-2009, 08:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ S/-\nne: Jeetje, echt klote. En inderdaad, net nadat hij langs is geweest en je berichtjes daarover waren zo positief... Bah Sterkte meis!

OT: Het weekend was fijn! Samen Ben&Jerry's gegeten, Lost gekeken (dat wordt onze serie ) en gepraat enzo. Het gaat gewoon erg goed, het is zo fijn dat hij duidelijk laat merken dat hij me leuk vindt. Ja.

Alleen op vriendschappelijk gebied Ik weet niet hoor, er is zo verdomd weinig tijd als ik ze mag geloven, terwijl je naar mijn idee gewoon tijd kan maken... Ik baal daar gewoon van! Tis toch te sneu voor worden dat ik een vriendinnetje pas in augustus weer zal zien?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-06-2009, 08:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Wauw, weer echt een fijn weekend gehad en samen leuke dingen gedaan Oeh, en gisteren kwam hij spontaan aan met B&J, <3 Het verbaasde me echt, maar hij is echt lief op het moment. En dan ga ik nu twee nachtjes kamperen met mijn studiegenootjes!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 29-06-2009, 08:14
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@ Sanne: Pfff wat onverwacht en klote , sterkte!

OT: Ik ben zo'n ongelooflijke stomme doos. Eerst sta ik te shaken en moet ik bijna kotsen van de zenuwen en een paar uur later duik ik doodleuk de bosjes in met hem (ook nog letterlijk ) Nu heb ik 36 muggenbulten, moet ik een morningafter halen en vind ik mezelf heel stom.
Oud 29-06-2009, 08:59
Verwijderd
Citaat:
@ Sanne: Pfff wat onverwacht en klote , sterkte!

OT: Ik ben zo'n ongelooflijke stomme doos. Eerst sta ik te shaken en moet ik bijna kotsen van de zenuwen en een paar uur later duik ik doodleuk de bosjes in met hem (ook nog letterlijk ) Nu heb ik 36 muggenbulten, moet ik een morningafter halen en vind ik mezelf heel stom.
thanks meisje

ennn.. sorry ik moest stiekem een beetje lachen om je post, met je muggenbulten in de bosjes, haha.. is dit je ex waar het over gaat?
Oud 29-06-2009, 09:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
@ Sanne: Pfff wat onverwacht en klote , sterkte!

OT: Ik ben zo'n ongelooflijke stomme doos. Eerst sta ik te shaken en moet ik bijna kotsen van de zenuwen en een paar uur later duik ik doodleuk de bosjes in met hem (ook nog letterlijk ) Nu heb ik 36 muggenbulten, moet ik een morningafter halen en vind ik mezelf heel stom.
Fijn dat ik niet de enige ben die zo krankzinnig is soms
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 29-06-2009, 09:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Haha, exen blijven aantrekkelijk zo te lezen
__________________
<):o)
Oud 29-06-2009, 09:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
@ Sanne; wat ontzettend klote voor je. Het klinkt misschien heel raar, maar ik las je berichtjes altijd en op de 1 of andere manier verbaast dit me niet..ik heb altijd al het idee gehad dat hij iemand is waar je niet van op aan kunt. Dat is niet lullig bedoeld, maar ik hoop dat je snel in zult zien dat hij het zó niet waard is! En dat je iemand ontmoet die wel lief voor je is en waar je op kunt bouwen. Zo raar, hij is die week bij je geweest en nu ineens dit!

@ Halflight, ik moest stiekem ook wel lachen. Jullie blijven je tot elkaar aangetrokken voelen hč? Zijn jullie door niemand betrapt in de bosjes toen jullie..bezig waren ? Heb je hem erna nog gesproken? Is het echt niet mogelijk dat jullie weer bij elkaar komen, als jullie na zo'n lange tijd nog steeds die aantrekkingskracht hebben naar elkaar?

Ot: Hier gaat het eigenlijk wel prima, we praten veel de laatste tijd maar wel op een goede manier. En we zijn aan het kijken voor een vakantie, en daar kijk ik wel enorm naar uit, lekker samen op het strand liggen <3.
Oud 29-06-2009, 10:14
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@ Sanne: Ik ben blij dat je nog een beetje kan lachen En dat is inderdaad -verrassend- mijn ex..

@ Groovy: Ja die aantrekkingskracht gaat maar niet weg Hehe, nee gelukkig niet betrapt, het was ook niet echt geen romantisch bos waar je lekker kan wandelen dus nee .

Heb hem niet meer gesproken, behalve later nog even op het feest. Heb hem nog een smsje gestuurd vanochtend dat ik onder de schrammen en doornen zit maar daar heeft ie niet op gereageerd haha . Maar dat komt niet meer goed. Ik blijf hem altijd veel te leuk vinden en hij vindt mij -denk ik?- ook nog wel leuk maar hij wil geen relatie en dan houdt het sowieso op..
Oud 29-06-2009, 10:47
Verwijderd
Citaat:
@ Sanne; wat ontzettend klote voor je. Het klinkt misschien heel raar, maar ik las je berichtjes altijd en op de 1 of andere manier verbaast dit me niet..ik heb altijd al het idee gehad dat hij iemand is waar je niet van op aan kunt. Dat is niet lullig bedoeld, maar ik hoop dat je snel in zult zien dat hij het zó niet waard is! En dat je iemand ontmoet die wel lief voor je is en waar je op kunt bouwen. Zo raar, hij is die week bij je geweest en nu ineens dit!

Ot: Hier gaat het eigenlijk wel prima, we praten veel de laatste tijd maar wel op een goede manier. En we zijn aan het kijken voor een vakantie, en daar kijk ik wel enorm naar uit, lekker samen op het strand liggen <3.
dankje voor je reactie
ennn, ik vat het absoluut niet lullig op, vind het juist fijn om zo´´n dingen te horen want dan besef ik steeds meer dat hij helemaal niet hét ideale vriendje voor me was. maar waaruit heb je dat opgemaakt?

en vakanties plannen is fijnnn voorpret is bijna even leuk als de vakantie zelf!
Oud 29-06-2009, 10:55
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Jeetje wat een balen voor relaties die uit gaan! Vooral als je net een hele leuke tijd hebt gehad. Maar als je zelf nog verliefd bent is het toch altijd onbegrijpelijk. Sterke Sanne.

OT:Afgelopen weekend een vriendin uit het buitenland te logeren gehad waardoor vriendlief niet bij me kon komen slapen tot zijn grote teleurstelling, een geweldig weekend gehad met mijn vriendinnetje, en op vrijdag haakte hij in toen we naar een feestje gingen.

We zouden gisteravond iets afspreken maar zijn telefoon stond uit (ik HAAT smartphones, al is het om dat de batterij zo snel op gaat) dus dat ging niet door. Ik een beetje bozig teleurgesteld, maar vanochtend maakte hij me wakker per telefoon omdat hij een croissantje bij zich had en voor de deur stond.. Fijn

Vanavond lekker uit eten met mijn moeder en vriend
__________________
hieperdepiepp!
Oud 29-06-2009, 11:12
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben echt heel blij en gelukkig met hem Gisteren voor het eerst in mijn leven een ontbijtje op bed gehad, enorm lief Het gaat gewoon supergoed, zo mag het zeker blijven
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 29-06-2009, 11:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Veel gebeurd hiero.

Ik heb 3 jaar geleden een vriendin uit Noorwegen gehad. Dat is eigenlijk altijd de enige echte liefde geweest, er zijn uiteraard wel wat crushes geweest maar nooit zo erg als haar. Destijds zijn we er mee gestopt omdat de afstand te groot was en omdat het zo niet zou werken. We hebben in die jaren daarna sporadisch nog wat contact gehad, maar ook uit zelfbescherming niet veel of langdurig contact.
Ze was in het begin van juni jarig en ik besloot maar eens een smsje te sturen, waarom ook niet? Daar kreeg ik direct een antwoord op en na wat heen-en-weer gesms bleek dat ze naar Nederland kwam. Ze heeft 2 vriendinnen die hier studeren (inmiddels studeerden) en ze gingen ook 2 dagen richting Amsterdam en ze vroeg of ik ook langskwam, daar had ik wel interesse in aangezien ik ook nog met de nodige vragen zat.

Na met z'n allen uit eten te zijn geweest zijn we op een bankje gaan zitten om over alles te praten. Toen bleek dat ze in grote lijnen in dezelfde situatie en gevoelens zoals ik zat; er zijn nog wel wat anderen geweest, maar het is nooit meer zo leuk geworden als toen. Zonder verder alle details uit te wijden, dat zou veeeeel te lang zijn, ik ben daar blijven slapen (nou ja, slapen ) en nu zit ze weer in Noorwegen. Komende maandag ga ik op vakantie voor een maand naar de VS en daarna komt ze nog hierheen <3 wat we daarna doen zien we dan wel weer..Maar het gaat iig een mooie zomer worden
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.