Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2009, 22:01
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben nog steeds helemaal blij <3
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Advertentie
Oud 05-07-2009, 22:50
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Fout fout fout, maar zo leuk

Geslaagd weekend! *brak*
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 06-07-2009, 09:08
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
helemaal geweldig
Oud 06-07-2009, 10:40
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik voel me nog steeds beledigd dat mijn date had afgezegd -_-
Tijd voor wat nieuws!
__________________
Addicts of communication..
Oud 06-07-2009, 12:21
Verwijderd
Ik ben zo zo zo zo blij met'm.
Oud 06-07-2009, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo zo zo zo blij met'm.
Oud 06-07-2009, 15:27
Verwijderd
Hahaha, exvriendje en ik worden nog steeds achtervolgd door roddels en theoriën. Spannende levens hebben die mensen!
Oud 06-07-2009, 16:58
wup
wup is offline
Citaat:
@Wup: volgde jouw verhalen nog niet zo heel lang en nam aan dat 'de ouwe' je vader was haha!

..
he bah



ot: Jeujtje.. wat voel ik me goed! Ben blij met de situatie. Word wel bijna gek van vriendin die gaat trouwen. Pff.. ze heeft het alleen nog maar over trouwen en hun pas gekochte huis. Sitekem zie ik door haar nu heel erg in dat ik dat (nog laaaaaang) niet wil. Vind mijn leven stukken interessanter zo, dan wanneer alle grote levensvragen ineens al beantwoord zijn. Maar goed... ben wel blij voor dr natuurlijk en moet binnenkort maar beginnen met een vrijgezelle ding. Haar schoonzusje wilde dat doen, maar ik vind dat ik als beste vriendin het recht heb om dat te organiseren/bedenken Iig wil ik veel inspraak!
Oud 06-07-2009, 18:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, het was heerlijk al die dagen samen. V.a. woensdag samen geslapen en sowieso de avonden doorgebracht. Ja, het was fijn en leuk. We zijn goed samen. Oh, en we gaan ons geloof ik serieus inschrijven voor een woning enzo... Aiii!

Oh, en rare droom over een oude vlam van me, in mijn droom wees ik 'm af vanwege m'n vriendje, ook al wilde ik die oude vlam best doen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-07-2009, 18:52
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Uiteindelijk toch een ontzettend leuk weekend gehad met vriendinnen. Lange en goede gesprekken gevoerd met een vriendin en dat was goedd

Nu zit ik te graven door de spullen van mijn ex en heb ik net alle foto's die op mijn computer staan van ons laten afdrukken. Die mogen allemaal in een doos. Dan hoef ik er niet meer 'per ongeluk' naar te kijken op de computer. Hij zit veel in mijn hoofd maar ik ben te sloom om me er druk om te gaan maken vrees ik. Tja.
Oud 06-07-2009, 19:01
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Het doet nog steeds zeer, maar het gaat steeds beter. Ik mis hem wel, maarja. Blijf je houden.

En woehoe, zometeen komt een vriend van me langs en gaan we filmpjes kijken en zuipen en dat gaat keileuk worden

Ik ga serieus wel van de ene kater naar de andere moet ik zeggen..
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 06-07-2009, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het weekend samen was fijn We hadden elkaar ook al lang niet gezien en hij had me gemist zei ie want hij werd elke nacht wakker met zijn hoofd op mijn pyjama die bij hem in bed (aan mijn kant) lag Lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2009, 06:37
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
We zijn nu alweer meer dan een week constant samen en ik word er eerlijk gezegd nogal zenuwachtig van. Ik ben als de dood dat hij straks weer flipt en we dat hele gesprek opnieuw moeten houden en als ik iets niet wil... Maar moet ik dan nu degene zijn die afstand gaat inbouwen terwijl ik dat helemaal niet wil?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-07-2009, 11:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bah ik word nog steeds elke ochtend zo naar wakker. Normaal kan ik me dan wel weer snel vermannen, alleen vanmorgen ging het niet zo goed. Maar nu ben ik weer een beetje tot mezelf gekomen en zit ik maar een beetje schoon te maken onder het genot van zomerhits om de positiefheid erin te houden. Het is gewoon niet eerlijk dat het nog steeds zo moeilijk is. Of eigenlijk vind ik het gewoon niet eerlijk dat het überhaupt gebeurd is. Ik zoek wel zoveel mogelijk afleiding overal, maar het blijft gewoon zo knagen. Ik hoop nog steeds de hele tijd dat ie weer voor de deur staat. Ik kan niet tegen dit soort veranderingen, alles is nu stuk. En nu zit ik toch weer de hele tijd te janken. Verdorie!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-07-2009, 11:09
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
he bah



ot: Jeujtje.. wat voel ik me goed! Ben blij met de situatie. Word wel bijna gek van vriendin die gaat trouwen. Pff.. ze heeft het alleen nog maar over trouwen en hun pas gekochte huis. Sitekem zie ik door haar nu heel erg in dat ik dat (nog laaaaaang) niet wil. Vind mijn leven stukken interessanter zo, dan wanneer alle grote levensvragen ineens al beantwoord zijn. Maar goed... ben wel blij voor dr natuurlijk en moet binnenkort maar beginnen met een vrijgezelle ding. Haar schoonzusje wilde dat doen, maar ik vind dat ik als beste vriendin het recht heb om dat te organiseren/bedenken Iig wil ik veel inspraak!
Telkens als ik Groningen een wat oudere man (nou ja, je weet wel) die er 'jong' bijloopt ziet lopen, denk ik: zou dat 'm zijn?
Oud 07-07-2009, 12:19
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
heerlijk! zn vrienden zijn superleuk, familie is aardig, en edinburgh is cool. hij is nog steeds superlief en van mij ik ben heel gelukkig
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 07-07-2009, 12:59
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Pfft, net weer een serieus gesprek gehad. Hij wil meer tijd voor zichzelf en ik wil dat eigenlijk ook. Hier zitten we dus al een hele tijd om heen te draaien. Kon ik hem eindelijk ook eens uitleggen waarom ik nog twijfel over het samenwonen. Ik wil gewoon niet te veel vastigheid maar wel bij hem blijven, want hij is echt heel leuk en lief en zo. Maar we hebben er geen goede balans in en ik weet niet of samenwonen dat probleem oplost.

Hij wil juist samenwonen, zodat hij zich hier meer thuis voelt en het idee heeft dat hij iets voor zichzelf kan doen, terwijl ik dan ook in de buurt ben. En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heel graag wil, maar ik wil eerst even zien hoe het volgend jaar allemaal gaat, als hij gaat studeren, hoe dat dan verloopt.

Ingewikkeld allemaal...

Hij is nu in ieder geval naar zijn werk, en ik moet studeren voor mijn tentamen van vrijdag. Bah, iedereen heeft vakantie behalve ik, lijkt het wel..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 07-07-2009, 14:07
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Samenwonen gaat goed. Beetje te goed, het wordt saai. Soms heb ik het idee dat ik eigenlijk helemaal geen relatie wil, of in ieder geval niet zo serieus. Maar ik ben gek op hem dus ik moet niet zeuren.
Oud 07-07-2009, 15:10
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Net was mn ex hier, had m sinds donderdag niet meer gezien, om de spullen te halen en brengen die we nog van elkaar hadden.
Ik weet niet of ie boos was, of verdrietig, opgefokt of wat dan ook. Maar die houding was echt ronduit belachelijk. Hij komt binnen, zegt niets, rent gelijk naar mn laptop om daar fotos vanaf te plukken die er nog op stonden, geeft me mn spullen terug en andersom, en rent gelijk weer de deur uit zonder gedag te zeggen. Ben m nog achterna gegaan, ligt tegengehouden, maar dr stond iemand in dus ben omgekeerd. Hij bekijkt het maar, als je op deze manier een relatie van 2 jaar wil beeindigen hou ik het voor gezien .
Hij laat zich echt meer kennen dan ik ooit van m verwacht zou hebben.
Oud 07-07-2009, 16:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Bah, dat klinkt heel klote. Misschien dat hij bang was dat het te emotioneel zou worden (voor hem)? Niet dat dat een goed excuus is... Naar! *gooit chocola*

OT: Zo tapas eten met een vriendinnetje, zin! Dagje sauna gereserveerd voor volgende week, nog twee weken en dan met volle auto naar het zuiden. Ja, allesch komt goed.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-07-2009, 16:26
Verwijderd
Ja leuk Zaterdag heb ik me met hem, zijn zus en zijn moeder zitten bezatten. Ik zie echt uit naar juli, een hele week samennnnnnnn
Oud 07-07-2009, 16:33
Verwijderd
Vandaag gehad over m'n cadeau omdat ik morgen jarig ben, maar toen kwamen we op het idee om elkaar geen verjaardagscadeautjes te geven maar gewoon samen een stedentrip te doen voor onze verjaardagen Anders krijg je toch alleen maar crap waar niemand iets aan heeft, huhu. Praag staat dus op de planning voor over een halfjaar ofzoiets, haha. Verderrrr is hij er gewoon de hele tijd voor me ivm m'n opa, maar sowieso is hij er altijd voor me, en dat is goed! Het gaat ook allemaal heel lekker en vanzelf, en ik vind ons echt een vet leuk stel hehe
Oud 07-07-2009, 16:51
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hmm ik zie er een beetje tegenop dat ik niet met hem kan vieren dat we 1 jaar samenzijn en dat ik dan bijna 2 weken zonder 'm moet *klaag*. Maar gelukkig daarna lekker op vakantie met hem , lalala. Nu nog even goede voorbereidingen treffen!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-07-2009, 17:17
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Hier ook uit, bijna een maand nu en het gaat best chill .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 07-07-2009, 17:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij is stiekem best wel leuk Maar 't kan echt niet
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-07-2009, 18:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het niet leuk dat ik gewoon overdag van acht tot vijf werk en hij deze hele week laat heeft waardoor ie van vier tot twaalf ongeveer werkt. Als ik uit m'n werk kom is hij net gaan werken, als hij thuis komt lig ik in bed, als hij wakker is ben ik alweer aan het werk Zo is het echt onmogelijk om elkaar te zien of te spreken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2009, 20:24
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Damn, stomme ouders van vriendje. Hij kan nog steeds zo in de war raken van hun ruzies/ meningsverschillen terwijl ze echt al best een poos gescheiden zijn. Hij belde me een uurtje geleden op en deed eerst alsof er niks was, tot hij vertelde wat er vanmiddag gebeurd was. Ik vind het zo rot voor hem . En hij zei dat hij me miste en ik mis hem ook en dat kan toch niet want we moeten het straks 12 dagen volhouden, dus ik krijg vast halverwege een heimwee-aanval. Maarja.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-07-2009, 21:49
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik voel me extreem klef als ik zeg hoeveel ik van 'm houd en hoe fijn het nog steeds met 'm is, maar het is wel zo <3
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 08-07-2009, 00:04
Soundwave
Avatar van Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Hij is stiekem best wel leuk Maar 't kan echt niet
__________________
Heroes last forever
Oud 08-07-2009, 01:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik had het dit keer even over m'n hete Est, sorry
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2009, 07:27
Verwijderd
Sjongejonge, wat heb ik daar nou aan. Belooft ie mee op te staan, maar als het dan echt moet is meneer te moe. Nou ja, dan laat ik de honden wel weer in mn eentje uit lamzak. Hopelijk snapt ie de rest wel
Oud 08-07-2009, 09:20
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Vandaag gehad over m'n cadeau omdat ik morgen jarig ben, maar toen kwamen we op het idee om elkaar geen verjaardagscadeautjes te geven maar gewoon samen een stedentrip te doen voor onze verjaardagen Anders krijg je toch alleen maar crap waar niemand iets aan heeft, huhu. Praag staat dus op de planning voor over een halfjaar ofzoiets, haha. Verderrrr is hij er gewoon de hele tijd voor me ivm m'n opa, maar sowieso is hij er altijd voor me, en dat is goed! Het gaat ook allemaal heel lekker en vanzelf, en ik vind ons echt een vet leuk stel hehe
gefeliciteerd!

ot: Vanaaf vertrek ik voor 5 weken naar Amerika Ben benieuwd of ik nog een crush krijg op een leuke amerikaan of canadees .
Oud 08-07-2009, 10:25
Verwijderd
JAIKS crisismoment. Nou ja, nu is het echt up to him. Ik sta in mijn recht, dit komt niet uit mijn onzekerheid maar puur uit hem, en ik vind het niet kunnen. Het moet echt anders gaan. Hopelijk komt de boodschap nu wel over, want ik hou zoveel van die vent.. <3
Oud 08-07-2009, 10:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
jeutje sidhe wat zijn jullie toch aan het doen *beetje zorgen maakt*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-07-2009, 11:38
Verwijderd
Oh poe hij blijft waarschijnlijk nog een week langer op vakantie, dan zien we elkaar meer dan 6 weken niet Ik vind dit duidelijk níet leuk, maar het kan ook echt niet als hij het om mij níet zou doen. Bovendien kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik zelf 4 weken weg ga en hij dat niet mag Maar toch, grm, aan het eind van die weken weet ik niet eens meer hoe het is om een vriendje te hebben

Bij wijze van compensatie doet ie nu wel vreselijk leuk en lief trouwens En hij wil geloof ik alsnog mee naar het vliegveld, ookal zouden we elkaar een paar dagen van tevoren al voor het laatst zien. Weet niet hoe leuk mijn reispartner dat gaat vinden alleen
Oud 08-07-2009, 11:47
Verwijderd
gefeliciteerd uuf!!

ot: maandag weer naar de stad gegaan waar we beide studeren, had het er super moeilijk mee; al zijn vrienden gezien, hem gelukkig niet tegen gekomen. leek wel alsof ik het toen pas besefte, jaiks, moet er heel erg aan wennen.

vriendinnetjes zijn de beste, ontzettend fijn om weer terug te zijn en met iedereen weer leuke dingen te doen!
Oud 08-07-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
jeutje sidhe wat zijn jullie toch aan het doen *beetje zorgen maakt*
Ja echt eah. :/ Maar goed, dit keer was het echt vriendlief die fout zat, en dat snapt ie ook.. Hopelijk verandert t' Het komt vast wel goed, gewoon rouch patches.
Oud 08-07-2009, 13:59
wup
wup is offline
Citaat:
Telkens als ik Groningen een wat oudere man (nou ja, je weet wel) die er 'jong' bijloopt ziet lopen, denk ik: zou dat 'm zijn?
haha! hier moest ik hardop om lachen


Ik maak me ook een beetje zorgen Sidhe! Je ppost veel negatiefs de laatste tijd? Jullie wonen net samen toch? Of zit ik verkeerd? Nou ja.. hoop dat ie zijn fouten inziet...


@Xentric: Ik vind dat hij zich aanstelt. Je stond bij de uitgang, het was laat.. wat verwacht ie dan? Dat je het hele weekend huilend op de bank gaat wachten? Vind het juist goed van je, dat je gegaan bent. Niemand was er wat mee opgeschoten als je die avond op de bank had gezeten en hij had niet eens gebeld toen...
Oud 08-07-2009, 14:01
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Edit: net contact.
t gaat goed met hem, maar ik heb hem zooooooo teleurgesteld.
Nee dat heb je niet. Jij had groot gelijk door naar dat feest te gaan. Natuurlijk is op de bank zitten afwachten een hel op zo'n moment en jij deed er alles aan om bereikbaar te zijn voor je vriend. Ik weet niet of dit typerend gedrag is voor je vriend, maar het is niet okay dat hij zo reageert.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-07-2009, 14:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh poe hij blijft waarschijnlijk nog een week langer op vakantie, dan zien we elkaar meer dan 6 weken niet Ik vind dit duidelijk níet leuk, maar het kan ook echt niet als hij het om mij níet zou doen. Bovendien kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik zelf 4 weken weg ga en hij dat niet mag Maar toch, grm, aan het eind van die weken weet ik niet eens meer hoe het is om een vriendje te hebben

Bij wijze van compensatie doet ie nu wel vreselijk leuk en lief trouwens En hij wil geloof ik alsnog mee naar het vliegveld, ookal zouden we elkaar een paar dagen van tevoren al voor het laatst zien. Weet niet hoe leuk mijn reispartner dat gaat vinden alleen
ik overweeg best serieus om jullie weg te brengen hoor, leuk dramatisch afscheid nemen 2 van mijn beste vriendjes 4 weken weg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-07-2009, 14:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou net weer contact gehad:
Kort maar krachtig.. hij is zwaar teleurgesteld dat ik heb staan 'feesten' terwijl hij kogels lag te ontwijken.
Het vergelijkt het met de vriendin van zn buddy die haar verjaardagsfeest heeft afgezegd om wat er gebeurde.
Ik snap zijn standpunt.. maar niet dat hij me hiervoor dus dumpt.
Volgens hem geef ik dus geen reet om hem en hij vertrouwd het helemaal niet, ik heb het verziekt.
Ik mag in de stront zakken en me zorgen gaan maken om andere dingen. Zn collega's daar snappen het ook niet en vinden het een rotstreek. Ik heb gezegd dat het me geen reet interesseert wat anderen vinden.
Hij zegt daarop dat er dus anderen zijn die verder van hem afstaan die blijkbaar bezorgder zijn en meer om hem geven als zijn eigen vriendin.

Het is al vaker uitgeweest tussen ons.. maar voelt nu wel heel definitief. Hij zegt ook letterlijk dat hij me hier om haat.

Well.. dont know what to do know..
Jouw vriendje stelt zich aan. Echt waar meid. Hij kiest voor een beroep waarbij hij met enige regelmaat het gevaar loopt om aangevallen te worden, hij moet blij zijn dat hij een vriendin heeft die dat aankan zonder alleen maar angstig op de bank te gaan zitten. Zeggen dat je, omdat je ook besluit iets te gaan doen op een dag, minder om hem geeft is absolute onzin en als hij dat niet ziet, dan moet hij maar een meisje vinden wiens leven bestaat uit angstig afwachten of hij al neer is geschoten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-07-2009, 15:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Nou net weer contact gehad:
Kort maar krachtig.. hij is zwaar teleurgesteld dat ik heb staan 'feesten' terwijl hij kogels lag te ontwijken.
Het vergelijkt het met de vriendin van zn buddy die haar verjaardagsfeest heeft afgezegd om wat er gebeurde.
Ik snap zijn standpunt.. maar niet dat hij me hiervoor dus dumpt.
Hij heeft je er zelfs voor gedumpt? Wat een mafkees. Ik mag hopen dat hij in shock is door de aanval oid en hierop terug komt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-07-2009, 16:53
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Xentric: tjees, wat een ei zeg. Hij weet toch dat je hartstikke bezorgd was. Waarom mag je in hemelsnaam niet naar een feest? Net alsof het hem beter zou gaan als hij wist dat jij thuis zat . Ik zou dat standpunt van hem echt niet kunnen snappen. Hij heeft er nota bene ook nog zelf voor gekozen om dit werk te gaan doen...

OT: het is fijn dat ik hem kan bellen als ik in een dip zit en nu ga ik bedenken of ik inderdaad morgenavond nog een laatste nachtje bij hem kan slapen. (Oei, dat klinkt wel heel definitief . Maar daarna een tijdje vakantie, dus dan niet...)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 08-07-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
ik overweeg best serieus om jullie weg te brengen hoor, leuk dramatisch afscheid nemen 2 van mijn beste vriendjes 4 weken weg
Oh nou dat vind ik superleuk, hoor! Maar moet je wel vroeg weg + eind heen en weer rijden + ons geklef aan zien

Citaat:
Nou net weer contact gehad:
Kort maar krachtig.. hij is zwaar teleurgesteld dat ik heb staan 'feesten' terwijl hij kogels lag te ontwijken.
Het vergelijkt het met de vriendin van zn buddy die haar verjaardagsfeest heeft afgezegd om wat er gebeurde.
Ik snap zijn standpunt.. maar niet dat hij me hiervoor dus dumpt.
Volgens hem geef ik dus geen reet om hem en hij vertrouwd het helemaal niet, ik heb het verziekt.
Ik mag in de stront zakken en me zorgen gaan maken om andere dingen. Zn collega's daar snappen het ook niet en vinden het een rotstreek. Ik heb gezegd dat het me geen reet interesseert wat anderen vinden.
Hij zegt daarop dat er dus anderen zijn die verder van hem afstaan die blijkbaar bezorgder zijn en meer om hem geven als zijn eigen vriendin.

Het is al vaker uitgeweest tussen ons.. maar voelt nu wel heel definitief. Hij zegt ook letterlijk dat hij me hier om haat.

Well.. dont know what to do now..
Tjezus zeg wat een sukkel is hij Hij beschuldigt je er telkens van dat je andere mannen zou versieren, jezus, wat is hij ontzéttend onzeker. En het feit dat hij zo ver weg is, zal wel niet helpen. Maar dat is echt geen gezonde manier van met jou omgaan. Er valt wederóm niet met hem te communiceren, hij luistert gewoon niet naar wat jij zegt, hij hoort alleen maar zijn eigen verhaal. Ik zou me niet láten dumpen, ik zou hém gewoon laten zitten. Of je nou zo veel van 'm houdt of niet. Het is toch niet te doen om een relatie met iemand te hebben die gewoon nóóit naar je luistert?!
Oud 08-07-2009, 18:15
Verwijderd
@Sidhe: Bah, ik maak me zorgen... Hoop dat het goed komt tussen jullie twee, mocht ik ietes kunnen doen, pm staat open. *Knuff*
Oud 08-07-2009, 19:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Edit: net contact.
t gaat goed met hem, maar ik heb hem zooooooo teleurgesteld.
Zaterdagochtend hoorde we wat er is gebeurd en ze hadden verwacht dat ze die dag aankwamen en zouden bellen.
Ik had de dag ervoor met een vriendin kaartjes gekocht voor een feest en belde haar dus zaterdag op op met wat er gebeurd was.
We hebben toen samen besloten wel te gaan, maar bij de uitgang te vlijven voor als t vriendje belde.
We waren om half 12 daar..bij hem zu het dan 2 uur zijn en waarcshijnlijk zou hij niet meer bellen, maar voor te geval dat telefoon erbij gehouden. En dus bij de uitgang gebleven.
Uiteindelijk na n klote weekend vol onderzekeheid hoorde ik pas zondagavond wat van hem.
Nu is hij dus pissig dat ik 'lekker stond te feesten en mannetjes stond op te geilen' terwijl hij daar in gevaar was.
Ik snap zijn punt.. maar als ik uitleg dat ik ook liever niet thuis zat en constant te moeten wachten.. dan neemt hij dat niet aan. Hij zegt nu dus dat ik zijn leven even veel waard vind als mijn toegangskaartje van 12 euro,.

Wat vinden jullie hier nou van? Is het nou echt zo heel fout geweest om ff de deur uit te gaan ipv alleen thuis te zitten en nagelbijtend op de bank te zitten?
eh, nee. Mag jij dan geen leven hebben omdat hij weg is? Wat heeft het voor zin alsjij alleen maar thuis gaat ziteen. daar heeft niemand wat aan. sorry, maar hij klinkt echt als een bezitterige jaloerse lul. (excuses voor mn taalgebruik, maar ik kon niet anders)
edit: zie net dat t uit is, sterkte daarmee, ik denk echt dat je beter af bent zonder hem
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-07-2009, 21:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
eh, nee. Mag jij dan geen leven hebben omdat hij weg is? Wat heeft het voor zin alsjij alleen maar thuis gaat ziteen. daar heeft niemand wat aan. sorry, maar hij klinkt echt als een bezitterige jaloerse lul. (excuses voor mn taalgebruik, maar ik kon niet anders)
edit: zie net dat t uit is, sterkte daarmee, ik denk echt dat je beter af bent zonder hem
Ik ben het eens. Jij kan vanaf hier niets aan de situatie veranderen dus zo raar is het toch niet om je eigen ding te blijven doen. Wil hij een afhankelijk angstig zielig kindje ofzo? Maar voor jou voelt het natuurlijk wel heel erg kut.

OT: ik zag hem ineens, hij was aan het basketballen in het park en ik fietste daar met een vriendin langs. Ik weet niet of hij mij zag maar ik zag hem van verre al en ik was natuurlijk helemaal aan het flippen. Ik hou niet van dat soort onverwacht gedoe. Ook al fietsten we er alleen langs, bleh. En daarna ging ik er ook erg aan denken, want hij was schattig met een klein jongetje aan het basketballen en dat is zo lief en bleh. En dan is hij niet meer bij mij. En jeej ben ik lekker weg met vriendinnen naar de bios, moet ik zonodig misstappen en nu loop ik mank, als dat maar geen krukken worden. Iemand daarboven haat me. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 08-07-2009, 21:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Iedereen bedankt voor de steun!! Doet me erg goed om van alle kanten te horen dat eigenlijk iedereen het met mee eens is. Ik begon al te twijfelen.

Hij heeft inderdaad weer gebeld en bevestigd dat hij sowieso voor de laatste uitzendweken klaar is met ons.
Dat we daarna wel zien. Ik heb duidelijk gemaakt dat het dan ook klaar is dat ik hem ook niet meer hoef te zien.
Ik ben zn speeltje niet en nu is het dus echt klaar. Moest contact opnemen met zn buurjongen voor zn spullen.. en voorlopig spreek ik hem niet.

weird
Knap dat je vol hebt gehouden meid. Het klinkt echt alsof dit voor jou beter is. Een relatie is for better and for worse, maar dat lijkt niet helemaal tot hem door te dringen. En dat hij dan als hij thuis is opnieuw wil bekijken of hij weer zin heeft om je vriendje te spelen gaat natuurlijk ook niet werken. Sterkte!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-07-2009, 22:01
Lauwie101
Lauwie101 is offline
@Xentric: Woow. Weirde reactie van hem hoor! Ik vind dat je het super goed hebt aangepakt. Volgens mij is hij een beetje de realiteit kwijt door dat hij daar zit. En dat is op zich niet zo gek, maar dat hij zich zo gedraagt naar jou toe is niet goed te praten.
Oud 08-07-2009, 22:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@Xentric: Ik hoop dat je hier sterk genoeg voor bent en voet bij stuk houdt. Het is niet makkelijk om iemand los te laten waar je om geeft maar ik weet zeker dat jij erop vooruit zult gaan! Sterkte!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.