Oud 07-09-2009, 01:23
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik kan er verdomd slecht tegen dat ze me negeert.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Advertentie
Oud 07-09-2009, 05:32
Verwijderd
Oef het is echt superfijn <3 Alleen kut dat het weekend te kort is om iedereen genoeg te zien, vooral hem.
Oud 07-09-2009, 11:09
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Mijn huisgenootje vertelde gisteravond opeens dat ze misschien volgende maand gaat verhuizen En ehm tja, ik wilde op zich wel samenwonen met mijn vriendje en hij heel graag met mij, maar nu komt het allemaal ineens wel eng dichtbij.Misschien heb ik toch iets meer bindingsangst dan ik dacht...

Maar op zich slaapt hij hier al bijna een jaar lang elke nacht en liggen al zijn kleren hier en staat zijn computer hier en zijn studieboeken... Praktisch gezien wonen we eigenlijk al samen, maar toch ook weer niet. Zucht, ik moet er toch nog maar even serieus over nadenken.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 07-09-2009, 12:23
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ja, ik ga 'm over een paar uur van het station halen! Dan zie ik mijn vriendje weer een avond en nacht.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 07-09-2009, 12:28
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmm, weer een weekje terug van vakantie, was echt heel mooi en leuk daar. Heb er moeite mee weer in het ritme hier te komen . Verder besef ik ineens hoe lief mijn vriendje eigenlijk is, dat ik onvoorwaardelijk op hem kan bouwen en dat hij alles voor me over heeft en dat dat toch echt veel waard is. Mijn vriend heeft altijd al een kindje gewild, maar voor mij was zoiets pas bespreekbaar over 10 jaar zei ik altijd. Nu door mijn petekindje merk ik dat het toch wel iets heel moois is, een kindje op de wereld zetten en zou ik het misschien toch eerder willen. Hij zei op vakantie dat hij het liefst nu al een kindje met me wilde maken <3. Dat vond ik wel heel lief, het idee dat hij mij als moeder van zijn kindje(s) wil .
Oud 07-09-2009, 13:45
Verwijderd
Ja goed, het gaat echt goed en is gezellig en leuk en mooi. Ik hoop dat ik de negentiende niet hoef te werken, want dan kunnen we een heel weekend samenzijn. Hier kan dat ook wel, maar is het toch anders. Mijn ouders/zusjes en zijn ouders/zusje zjin toch altijd aanwezig en als we bij hem thuis zijn zijn we gewoon alleen en en en en en ik hoop het!
Oud 07-09-2009, 13:49
Verwijderd
Met m'n vriendje gaat het goed, gisteren zijn familie ontmoet, en dat was leuk en gezellig. Alleen een beetje jammer dat 2 vriendinnetjes voor heel erg lang in het buitenland zitten.
Oud 07-09-2009, 14:50
Verwijderd
mijn broer is goed bevriend met mijn ex en toen ik mijn broer dit weekend sprak en hem vertelde over donderdag en dat we weer veel smsen, werd hij heel boos en zei hij dat mijn ex mij gebruikte en dat het een 'klapmongool' was omdat hij sinds een paar weken serieus aan het daten is met een ander meisje.

VERROT DUS
Oud 07-09-2009, 16:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
He bah ik kwam stomme chickie tegen en dat bracht me een beetje van m'n stuk ofzo, daarna ging ineens alles mis. Dat maakt ook een beetje dat ik weer opzie tegen de dagen deze week dat ik het niet kan vermijden om hem te zien en waar hij is is zij tegenwoordig dus tja. Maar verder gaat het best goed geloof ik.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-09-2009, 17:05
Verwijderd
@S/-\nne: wat een eikel

OT: M'n college was zo saai dat ik een vriendinnetje helemaal heb kunnen updaten en we er vervolgens een hele analyse op los hebben gelaten. Gevolg: ik zit er weer over na te denken. Aaargh!
Oud 07-09-2009, 17:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Goed weekend, dagje sauna was precies wat ik nodig had. Very nice! Ben benieuwd naar de rest van de week, school enzo...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-09-2009, 19:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Het is een dotje, ik hou zo van onze kleine ritueeltjes en dingetjes. Ik vind het ook tof om te merken dat we steeds vaker op hetzelfde moment hetzelfde zeggen, of hij zegt wat ik denk. Ik ben echt nog zo verliefd, merk ook dat ik steeds meer vertrouwen krijg en minder onzeker ben en das natuurlijk helemaal goed
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-09-2009, 19:58
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wauw. Gisteren zag ik hem weer na een paar dagen niet en een weekend waarin ik hem wel miste, omdat veel mensen om me heen wel aan iemand 'hingen' en het was zoooo heerlijk . Ik kon niets anders dan heel gelukkig zijn en tegen hem aanliggen toen ik hem weer zag. Soms ben ik een beetje blind door verliefdheid, maar het is zo fijn <33. En nu wil ik een huisje voor ons samen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 07-09-2009, 20:08
Verwijderd
En en en en en ooh! Ik vind het zo mooi dattie met me mee denkt over mijn plannen voor VerWeg! Ik kreeg vandaag zelfs een smsje met daarin hoeveel een vliegticket naar Colombo kostte. Hij leeft met me mee en gunt me het ontzettend, heeft nog niet een keer gezegd 'jamaar dat is wel lang' en dat vind ik zó bijzonder!
Oud 08-09-2009, 00:44
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Bluhhh buitenlandse lover dat wordt m denk ik toch niet, en er is wel iemand andes die wel op het interesselijstje zou mogen maar geen idee of dat wederzijds is.
Oud 08-09-2009, 03:40
Verwijderd
Hij zit niet zo lekker in z'n vel de laatste tijd, wel begrijpelijk, maar toch niet echt fijn...
Oud 08-09-2009, 12:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
mijn broer is goed bevriend met mijn ex en toen ik mijn broer dit weekend sprak en hem vertelde over donderdag en dat we weer veel smsen, werd hij heel boos en zei hij dat mijn ex mij gebruikte en dat het een 'klapmongool' was omdat hij sinds een paar weken serieus aan het daten is met een ander meisje.

VERROT DUS

Gelukkig heb je een broer die hem klapmongool noemt. Dat verzacht de pijn misschien een klein beetje
Andere date-jongen niks geworden trouwens?

ot: we zijn samen weer thuis en lekker aan het klooien in huis. Hij kan met zn knie nog niet zoveel dus ik doe veel voor hem. Maar ik ben zo blij dat we weer onze eigen gang kunnen gaan zonder mensen eromheen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-09-2009, 14:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hmmm, aantal maanden geleden in een dronken bui iemand gezoend, heel slecht idee want een vriendin van me vond hem nogal leuk. Ik had het haar verteld en ze vond het wel kut maar ze had me wel vergeven. Alleen nu woon ik dus zo ongeveer half bij hem in huis en zie ik hem nogal vaak, en zondag waren we met zn allen een film aan het kijken en we zaten naast elkaar en nogal dicht op elkaar... Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Hij is heet en wat dat betreft zou ik het niet zo erg vinden als er iets zou gebeuren. Maar ik hoef verder niks met m en mn vriendin is er ook nog (die nu ook mn huisgenoot is), maar ik geloof dat zij nu wel zo ongeveer over m heen is... Waarschijnlijk nog niet slim om iets te doen natuurlijk, maar zoals ik al zei hij is heet

Oh en zondag en gister gewerkt en allebei de dagen was er een leuke Amerikaan, hoop dat ik die nog een keer tegen het lijft loop
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-09-2009, 15:00
Verwijderd
We hadden een fijn gesprek gisteren over skype. Dat heb ik soms even nodig. En er liggen wat plannen.
Oud 08-09-2009, 15:20
wup
wup is offline
Hmm, heb gewoon zin in 'iets'. Ben niet wanhopig ofzo, maar beign het een klein beetje te missen. Beetje spanning is nooit verkeerd. Wel is er een ongelooflijke heterd weer op school nadat hij ineens een jaar kwijt was. In ieder geval weer wat om naar te kijken!
Oud 08-09-2009, 16:08
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
De oom van mijn moeder is ook overleden, bah, dat moet echt stoppen. Ik moet me sterk houden maar ik krijg zoveel op mijn brood ineens. En straks heb ik een picknickfeest van een vriendinnetje van scandinavistiek en dat is leuk, alleen dat is in het parkje vlak naast mijn oude huis & het huis van stomme chickie. Ik ben bang dat ik ze onverwachts samen tegenkom of alleen hem. Dat vind ik echt vet stom, maar ik mag van mezelf geen leuke dingen gaan vermijden om dat soort redenen en dat doe ik ook niet. Ik ga mijn leven niet inperken om hen. Af en toe voelt dat heel sterk, maar ook af en toe voelt het zo ontzettend moeilijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 08-09-2009, 16:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wel goed, hoor. Maar vorig jaar zaten we nog gedeeltelijk bij elkaar in de klas ennu niet meer en ik mis 'm ;x.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-09-2009, 16:58
Verwijderd
nothing's happening.. wat een drama
Oud 08-09-2009, 20:21
Verwijderd
hey! ik weet niet of ik het doel van dit topic goed heb begrepen hoowr, maar van wat ik las klopt het wel! Ik heb dus zoals je in mijn topic kon lezen egt een probleem, volgens mij ziet hij me niet meer staan (ik had op de basisschool al met hem gehad)! Ik voel me opeens egt super lelijk en ik kijk veel te veel naar of hij me wel mooi vind en zo. En als ik hem dan een stille hint geef van dat ik hem leuk vind merkt hij hem niet op! egt vervelend...
Oud 08-09-2009, 21:16
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Hmmm, aantal maanden geleden in een dronken bui iemand gezoend, heel slecht idee want een vriendin van me vond hem nogal leuk. Ik had het haar verteld en ze vond het wel kut maar ze had me wel vergeven. Alleen nu woon ik dus zo ongeveer half bij hem in huis en zie ik hem nogal vaak, en zondag waren we met zn allen een film aan het kijken en we zaten naast elkaar en nogal dicht op elkaar... Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Hij is heet en wat dat betreft zou ik het niet zo erg vinden als er iets zou gebeuren. Maar ik hoef verder niks met m en mn vriendin is er ook nog (die nu ook mn huisgenoot is), maar ik geloof dat zij nu wel zo ongeveer over m heen is... Waarschijnlijk nog niet slim om iets te doen natuurlijk, maar zoals ik al zei hij is heet
Misschien even met je vriendin bespreken, of ze inderdaad over die jongen heen is en wat ze er van zou vinden als er iets tussen jullie gebeurd?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 08-09-2009, 21:52
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
En.... Alweer een topic vol
Oud 08-09-2009, 21:52
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Nu dan ...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.