Oud 11-08-2009, 16:02
Zoethoudertje
Avatar van Zoethoudertje
Zoethoudertje is offline
Citaat:
Ik mis hem
Ik mis haar
Advertentie
Oud 11-08-2009, 17:22
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Citaat:
Wat ga je doen! Leuk zeg
We hebben film gekeken bij hem thuis
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 11-08-2009, 17:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Kutzooi, zo heb je niets en zo heb je ineens teveel en weet je niet wat je er mee aan moet en is het alleen maar ingewikkeld
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 11-08-2009, 18:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Wat moet je doen als je aan je lief kunt merken dat ze om haar gevoelens heen zeilt in een poging zich niet meer aan je bloot te stellen? Wat te doen als haar zelfbeschermingsmechanisme in werking treedt en ze voor zichzelf besluit dat het zo niet goed meer voor haar is? Als ze gaat liegen, niet in het minst tegen zichzelf?

Hoe kun je daar als buitenstaander, immers geen onderdeel uitmakend van haar innerlijk, goed op inspelen? Hoe in godsnaam kun je in discussie gaan met een ontkennend borderliner?

Al die projecties die ze doet, alle schuld die opeens bij jou ligt, alle zelf geselecteerde momentopnames die ze bij elkaar optelt om een zo negatief mogelijk beeld van de situatie te creëren… om dan binnen het uur te kunnen besluiten dat het over is. Een deur die vrijwel direct in het slot valt, je kunt haar niet meer bereiken. Er zou in theorie een manier moeten bestaan om haar te wijzen op waar de sleutels liggen, maar voor het ontdekken van die manier is zoveel inlevingsvermogen nodig, dat je voor een moment bijna haar moet zijn. Om het daarna ook meteen weer als buitenstaander objectief te benaderen, anders beland je in net zo’n vicieuze, van doemdenkerij doordrongen cirkel als zij.

Het is uit. Ik ben keihard gedumpt.
Oh, pff he. Je verhalen over jullie relatie waren zo positief. Jammer zeg...
Oud 11-08-2009, 19:11
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
nice kuik

en, kut voor je timo, sterkte
jaa . ik heb vandaag zijn ouders per ongeluk ontmoet haha.

hoe is het met jou en je date?
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 11-08-2009, 20:29
Verwijderd
Oww Timo, wat klote!
Oud 11-08-2009, 21:39
Verwijderd
knuf voor Changshan
Oud 12-08-2009, 09:18
Verwijderd
Hallo tieteuuuuhhhh *toeter doe*

OT;

Staaaapel op jou...
Oud 12-08-2009, 09:30
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
het is fijn om te merken dat ik niet de enige ben die jaloerse trekjes heeft.
heerlijk geskyped, het was bijna alsof ik echt bij m was, minus het fysieke.
nog 9 daagjes.
Vertrek jij ook vrijdag 21 augustus naar Spanje ? Ik namelijk wel .
Oud 12-08-2009, 10:50
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
We hebben nu besloten om te praten als hij terug is. Ondertussen behandeld hij mij gewoon als zijn vriendin en moet ik hem af en toe even afremmen, zodat hij niet vergeet dat ik t niet vanzelfsprekend vind dat we weer bij elkaar komen.
Ik zou het heel graag willen.. maar hoe hij mij behandeld heeft kan echt niet. Ik weet dat een deel weg te schrijven is aan wat hij daar allemaal meemaakt, maar niet alles.
Ondertussen doet hij heel hard zijn best. Als hij ook maar een klein beetje tever gaat, kap ik het meteen af en kan hij zichzelf gaan vermaken, omdat ik hem dan niet wil spreken.

Oftewel, we zijn er nog steeds niet uit en weet niet of we er wel uit komen.
Ik hoop van wel, maar we zullen zien!

En nu voel ik me niet meer zo schuldig dat jullie mij geholpen hebben en geen update hebben gehad
Ik vind je echt heel erg dapper En je kat ziet er ontzettend schattig uit! Een beetje een pittig karakter is alleen maar leuk
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 12-08-2009, 11:07
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Dankje. En de poes heeft echt karakter, hoop dat ze nog ietsje rustiger wordt (vastwel) maar nu is het echt 2 uur rennen en dan n kwartier slapen. Dan weer 2 uur rennen.

Komt goed
Dat is normaal, doet mijn kitten ook. Volgens mij gaat het vanzelf over.

En alles gaat goed hier. Hij blijft de hele week. Jeeuj vakantie!
Alleen is hij door zijn rug gegaan dus erop uit gaan zit er niet in.
Nou ja we hebben het hier ook wel gezellig
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 12-08-2009, 15:55
Verwijderd
Hij is terug en het is hartstikke leuk weer samen
alleen heeft dit wel een negatief effect op mijn nachtrust, moet er weer aan wennen dat er iemand naast me slaapt (die het hele bed in beslag neemt ) en ik slaap veel slechter.
Het is echt een lieverd, hij heeft een hele hoop al opgeruimd en schoongemaakt, helemaal uit zichzelf. En ik heb een mp3 speler van m gekregen
Oud 12-08-2009, 19:40
Verwijderd
Ik neem helemaal niet het hele bed in.
Oud 12-08-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik neem helemaal niet het hele bed in.


ontopic: ja. Afstand is even goed. Maar dit...kutjekanonne.
Oud 12-08-2009, 22:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Zoooo terug van vakantie . Was super gezellig met vriendinnen, onwijs gelachen en optimaal uitgerust, heerlijk. Ook nog een heerlijke kerel nach hause mitgenommen, seeehr gut .

Was een beetje pissig op een vriendinnetje. Had haar een paar dagen voor mijn vakantie nog gesproken en de dag voor ik wegging haar veel plezier gewenst bij iets wat ze ging doen, maar ze heeft met geen woord over mijn vakantie gerept, geen plezier gewenst of wat dan ook en dat zat me een beetje dwars maar dat zal wel vrouwelijk zijn ofzo Haar vanmiddag heel even gezien en gebeld en ik zie haar vrijdag, wordt het vast weer erg gezellig .

Ennn kwam vanmiddag mijn ex tegen in de supermarkt, was even raar. Wat met hem gekletst en bij het afrekenen was ik mijn pinpas vergeten, dus heeft hij me voorgeschoten wat echt heel idioot voelde. Vanavond maar even langs hem gegaan om het geld terug te geven en JA HOOR. van het een kwam het ander. Zo jammer. Tis al bijna een jaar uit en dan lig ik toch weer vrolijk naast hem in bed . Ach ja...
Oud 13-08-2009, 09:57
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ennn kwam vanmiddag mijn ex tegen in de supermarkt, was even raar. Wat met hem gekletst en bij het afrekenen was ik mijn pinpas vergeten, dus heeft hij me voorgeschoten wat echt heel idioot voelde. Vanavond maar even langs hem gegaan om het geld terug te geven en JA HOOR. van het een kwam het ander. Zo jammer. Tis al bijna een jaar uit en dan lig ik toch weer vrolijk naast hem in bed . Ach ja...
Ohhh Wat is dat toch tussen jullie?
Oud 13-08-2009, 10:51
wup
wup is offline
Citaat:
Ik neem helemaal niet het hele bed in.
haha, ik vind jullie zo schattig


@ halflight: wtf. En hoe voel je je er nu over?


OT: Zit dus op Sziget en hier gebeurt dus meer dan in Nederland in een heel jaar. Gister met een jongen gezoend. Maar was wat dronken enzo.. Straks met hem afgesproken, maar schijt hem enorm, want ben bang dat het eigenlijk een sukkel is ofzo. Hmm..
Oud 13-08-2009, 12:02
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Weer terug van onze vakantie samen, het was leuk . We kunnen echt goed samen dingen doen...

straks maar weer eens sociaal doen met andere mensen.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 13-08-2009, 12:19
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
@ Iduna: Hij wil sex en ik wil hem, dus dan is dit kennelijk het resultaat. Daarnaast kunnen we nog steeds heel leuk lachen en kletsen en is het altijd heel gezellig. Het is gewoon een hele stomme actie van mij en hij zou zich moeten beheersen .

@ wup: Hmm, ik kan er steeds beter mee omgaan volgens mij. Op deze manier kom ik alleen nooit van hem los. Maar dat is sowieso moeilijk omdat hij vlak bij me woont, een connectie heeft met mijn werk en we wederzijdse vrienden hebben. Maar hij laat over de sex geen onduidelijkheid bestaan verder en vraagt ook altijd of ik er geen last van zal hebben. Hij wil vrijheid en is egocentrisch, dus een vriendin past niet in zijn leven. En dat begin ik me steeds meer góed te beseffen en ik begin er vrede mee te krijgen geloof ik. &&& hoe is het met jou en de ouwe? Nog steeds vervelende gevoelens over de exsex? Succes met je festival date

Tis jammer dat er in Groningen verder geen leuke kerels rondlopen, misschien dat ik het dan eens goed afsluiten .
Oud 13-08-2009, 12:28
Verwijderd
^ Dat is niet alleen in Groningen zo. Volgens mij is dat overal zo, behalve op de plaatsen waar je niet bent.

Een beetje net als regen, maar dan andersom. Ze zeggen altijd "hier en daar een bui," maar het is altijd hier en nooit daar. D:

Mannen. Pfft.
Oud 13-08-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
@ Iduna: Hij wil sex en ik wil hem, dus dan is dit kennelijk het resultaat. Daarnaast kunnen we nog steeds heel leuk lachen en kletsen en is het altijd heel gezellig. Het is gewoon een hele stomme actie van mij en hij zou zich moeten beheersen .
Hoezo zou hij zich moeten beheersen Je eindigt er toch naast It takes two!
Oud 13-08-2009, 12:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het is echt raar om hem nu elke dag weer te zien ipv een paar weken niet. Ik weet ook echt niet hoe ik me moet gedragen, wat ik moet zeggen, het is allemaal erg raar en ongemakkelijk. En dan is er zo'n stom chickie dat de hele tijd bij hem zit en alles. En ik weet dat dat chickie 'm al een keer eerder heeft proberen te versieren toen we nog wat hadden en dat was toen een beetje raar toen ze hoorde dat ie dus een vriendin had. Maar ik denk dus natuurlijk precies te weten wat haar bedoelingen zijn. En hij gaat er ook allemaal op in, gezellig samen een eetgroep oprichten, gezellig krabbelen op hyves. Elke keer als hij er is dan is zij er ook en als hij weggaat gaat zij ook, wat een toeval allemaal. En ik vond haar best oke, alleen een beetje een jongenshopper, maar nu vind ik haar dus zwaar niet oke. Het is nog geen twee maanden uit, ik hoop nog steeds dat het weer goedkomt, ik kan het echt nog niet hebben als hij nu al met een ander zou gaan. Gelukkig heb ik lieve vrienden die het begrijpen en heb ik ondanks dat soort leuke dingetjes toch nog een redelijk leuke avond.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-08-2009, 12:51
Verwijderd
Ik mis mijn vriendje.. Ik heb hem sinds onze vakantie samen (ruim 2 weken geleden) maar 2 keer heel kort en gehaast gezien. Deze week heeft hij het zelfs zo druk dat ik hem alleen kan smsen en we bellen als hij mij belt..
Echt niet leuk want deze week was toch wel weer heftig (gedoe met werk) en dan kan ik hem niet even bellen of een knuffel of kus bij hem halen.
Ik heb echt heel erg veel zin in de tijd dat de drukte weer voorbij is maar helaas moet ik me er toch echt bij neerleggen dat het komende jaar erg druk voor hem wordt en hij dus heel weinig tijd voor mij heeft. Voor mij betekent dat dus dat ik me meer op mijn eigen studie en werk kan/ moet gaan storten en mijn sociale leven een beetje moet oppeppen.
Het is wel echt een super schat en altijd als we contact hebben of elkaar zien laat hij me heel duidelijk merken hoeveel hij van me houdt. Dat maakt altijd alles weer goed en dan weet ik weer dat ik alles voor hem over heb .
Ik kijk echt uit naar de rest van ons leven samen!
Oud 13-08-2009, 12:52
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Vrijdag de 21e ga ik hem ophalen, na bijna 5 maanden!
Dus vrijdag de 21e wordt gewoon een hele mooie dag

Ook nog maar even ot: Wel goed, eigenlijk. We beginnen volgens mij meer te wennen aan het semi-samenwonen en een beetje een ritme te krijgen. De 1e week wilde ik wat hij niet wilde en andersom, nu zitten we meer op 1 lijn en is de rust teruggekeerd. Ik ben verbaasd dat het zo vanzelfsprekend kan gaan allemaal. En volgende week lekker een weekje weg, kijk er echt naar uit, even niemand die om een gunst vraagt en gewoon echt even tijd voor onszelf/elkaar .

Laatst gewijzigd op 13-08-2009 om 12:58.
Oud 13-08-2009, 12:56
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Hoezo zou hij zich moeten beheersen Je eindigt er toch naast It takes two!
Ik zeg toch dat het ook een stomme actie van mij is
Was er zelf bij vrees ik.
Oud 13-08-2009, 12:57
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
^ Dat is niet alleen in Groningen zo. Volgens mij is dat overal zo, behalve op de plaatsen waar je niet bent.

Een beetje net als regen, maar dan andersom. Ze zeggen altijd "hier en daar een bui," maar het is altijd hier en nooit daar. D:

Mannen. Pfft.
Hahaha ja dat klopt . Als ik uitga in een andere stad kijk ik mijn ogen uit naar het aanzienlijk grotere aanbod leuke mannen, maar van de inwoners hoor ik dan weer dat het vies tegenvalt
Oud 13-08-2009, 13:53
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vond mezelf de afgelopen dagen nogal zielig, maar dat is nergens voor nodig want eigenlijk gaat het heel erg goed. dus daar ga ik nu ook mee ophouden
En de sexy jongen weer even gezien maar we negeren elkaar braaf. En het zou beter geweest zijn als ik niet ik met m gezoend had, maar eigenlijk wil ik het wel weer. Wie weet vanavond..
Oud 13-08-2009, 14:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
hihi terug uit Amerika, erg leuke Amerikaan op de kop getikt, die ik stiekem al jaren ken. Er is wel echt een klik te merken en ik mis m nu ook echt verschrikkelijk. Ach we zien in de loop van het jaar wel hoe of wat, dit krijgt mss nog wel een vervolg .
Oud 13-08-2009, 15:56
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Mijn hart jeukt nogal.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 13-08-2009, 16:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mijn hart jeukt nogal.
Lijkt me lastig krabben.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 13-08-2009, 16:42
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Is er iemand van jullie eigenlijk bekend met het idee dat het te goed gaat?

Ik denk dat mijn jarenlange bindingsangst is overgeslagen naar een verlatingsangst, wat ik eigenlijk een stuk rotter vind, omdat ik me nu een zeurende bange afhankelijke muts voel.

Dit jaar zijn plots 2 vriendinnen van me overleden - sindsdien ben ik bang om iedereen waar ik ook maar een beetje om geef kwijt te raken .
Oud 13-08-2009, 17:32
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@ Xentric, ik had zelf de relatie ook al gelegd, maar ik probeer het te onderdrukken omdat ik niet claimend wil overkomen. Probleem is dat als ik alleen ben ik me dan enorm rot ga voelen...
Oud 13-08-2009, 17:40
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hij weet het wel, en hij doet er heel lief en begripvol over. Toch is het lastig om er rekening mee te houden - bijvoorbeeld als hij in het buitenland is dan heb ik vaak het gevoel dat ik hem niet kan bereiken en dat is dan ook wel is zo, en dan raak ik best in paniek, maar aan dat soort dingen denkt hij niet echt en dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen...
Oud 13-08-2009, 19:05
Verwijderd
Morgenavond ga ik naar hem toe, zijn zus en vriendje van zus zijn ook het hele weekend daar. Ze logeren bij hem en waarschijnlijk zit ik het hele weekend met hen opgescheept. Opzich zijn het heel gezellige mensen, echt. Ze zijn allebei ontzettend druk, ze stuiteren alle kanten op, vooral als ze enthousiast zijn. Gelukkig denkt hij daar ook zo over, dus met een beetje geluk zitten we niet het héle weekend met hen samen. Maargoed, we zien wel. Ergens vind ik het stom dat ze daar zijn, ik wil hem voor mij alleen.

En ik hoop echtechtecht écht niet dat we met z'n vieren gaan winkelen, vriendjevanzus is net een wijf en ik hou helemaal niet van winkelen. HIj wel, dus dat gaat gegarandeerd botsen.
Oud 13-08-2009, 22:37
Verwijderd
Heheheh, die vriend van m'n broertje blijft het proberen, player dat ie is. Maar wel een leuk joch. Nog drie nachtjes!
Oud 14-08-2009, 00:11
Verwijderd
bindingsangst en verlatingsangst zijn sowieso stiekem toch eigenlijk hetzelfde..
Oud 14-08-2009, 04:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Lijkt me lastig krabben.
Wij gaan sowieso een keer vechten.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 14-08-2009, 06:40
Verwijderd
Citaat:
bindingsangst en verlatingsangst zijn sowieso stiekem toch eigenlijk hetzelfde..
QFT.

Ontopic: Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat ik voel. Kan niet zeggen dat ik ongelukkig ben. Het lijkt eigenlijk een beetje op een 'lack of feelings'.

Ik sprak hem gisteren even en ik voelde er niet echt wat bij. Geen verdriet, geen geluk, geen liefde, geen woede. Ik voel me een beetje leeg. Ik mis wel gigantisch wat we ooit hebben gehad, maar het lijkt alsof het onmogelijk is om dat terug te krijgen. Of.. zo voelt het op dit moment een beetje.

Ach ik weet het ook niet meer. Vanavond lekker een avondje voor mezelf. Ik heb genoeg films en series en heel veel chocolade, koekjes, ijs en andere dingen om lekker in m'n eentje op de bank te hangen. Lekker rustig.
Oud 14-08-2009, 08:13
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Dat is ook mijn plan voor vanavond!

Net weer terug van vakantie, dat was echt super. Drie weken samen maakt eigenlijk alleen maar dat je nog meer samen wilt zijn en... Nou ja, het is raar om weer alleen te slapen en alleen te koken en dat soort dingen. Het gewone leven slaat weer toe. Gelukkig hebben we de foto's nog!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-08-2009, 09:20
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Zulke aandacht was gisteren niet goed voor me.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 14-08-2009, 09:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
En als je denkt dat het niet erger kan allemaal, wordt het dat wel. Dat wijf hangt de hele tijd bij hem, echt non-stop. Ik wilde hem eigenlijk vertellen dat ik het stom van mezelf vind hoe we tegen elkaar doen, omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen en wat ik moet zeggen. En dat ik hem mis. En dat ik hoop dat hij niet alleen aan de mindere dingen denkt maar juist aan de fijne tijden. Ik weet wel dat dat ook absoluut niet verstandig is allemaal. Maar daar kreeg ik de kans niet eens voor. Volgens mij zaten ze op een gegeven moment zelfs een soort van hand in hand. Ik was al zo misselijk toen ik ze bij elkaar zag, maar nu ben ik constant weer misselijk, net als in het begin toen het net uit was. Echt damn het is bijna twee maanden uit, dit kan ik nu echt nog niet aan. Zeker niet voor mijn neus. Ik ben natuurlijk wel met een vriendin ergens anders heengegaan toen, maar dat maakt het niet minder erg. Hij zei toen het net uit was dat hij hoopte dat ie alsnog weer heel verliefd op me werd en dat ie me regelmatig wilde blijven zien en alles. Ik voel me nu zo bedrogen. Ik heb de hele nacht rare dromen gehad met hem en haar erin en met rare situaties en praten over 'ons'. Ik mis hem zo, ik hou nog zoveel van hem. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-08-2009, 10:05
Verwijderd
Kun je op z'n Kazets niet gewoon alle contact verbreken? Lijkt me heel wat gezonder in deze situatie.
Oud 14-08-2009, 10:09
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@ Tink*: ik kan me voorstellen dat je je daar heel erg vervelend onder voelt Is het niet mogelijk om wat meer afstand te nemen van elkaar, om hem een tijdje te mijden? Misschien niet de beste oplossing, maar als je er letterlijk ziek van wordt als je hem samen ziet met die meid... Lijkt mij op deze manier een marteling om dat steeds aan te zien en het is de vraag of je jezelf dat aan moet doen.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-08-2009, 10:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Tink*: Wat er al eerder gezegd is: kun je hem niet beter mijden? Misschien dat dat je de mogelijkheid geeft om er overheen te komen en het bespaart je hen te zien.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-08-2009, 11:57
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
En als je denkt dat het niet erger kan allemaal, wordt het dat wel. Dat wijf hangt de hele tijd bij hem, echt non-stop. Ik wilde hem eigenlijk vertellen dat ik het stom van mezelf vind hoe we tegen elkaar doen, omdat ik niet weet hoe ik me moet gedragen en wat ik moet zeggen. En dat ik hem mis. En dat ik hoop dat hij niet alleen aan de mindere dingen denkt maar juist aan de fijne tijden. Ik weet wel dat dat ook absoluut niet verstandig is allemaal. Maar daar kreeg ik de kans niet eens voor. Volgens mij zaten ze op een gegeven moment zelfs een soort van hand in hand. Ik was al zo misselijk toen ik ze bij elkaar zag, maar nu ben ik constant weer misselijk, net als in het begin toen het net uit was. Echt damn het is bijna twee maanden uit, dit kan ik nu echt nog niet aan. Zeker niet voor mijn neus. Ik ben natuurlijk wel met een vriendin ergens anders heengegaan toen, maar dat maakt het niet minder erg. Hij zei toen het net uit was dat hij hoopte dat ie alsnog weer heel verliefd op me werd en dat ie me regelmatig wilde blijven zien en alles. Ik voel me nu zo bedrogen. Ik heb de hele nacht rare dromen gehad met hem en haar erin en met rare situaties en praten over 'ons'. Ik mis hem zo, ik hou nog zoveel van hem. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Het is echt heel heel lullig, maar als hij nu met dit meisje is, dan zorgt dat er waarschijnlijk wel voor dat je nu echt heel snel over hem heen bent. Ik heb het ook gehad met een van mijn exvriendjes, nadat wij drie jaar waren samen geweest had hij na 2 maanden een nieuwe vriendin. Het is stom, het is zo snel en dat geeft je het idee dat wat jullie samen hadden niets betekent, of weinig. Maar om eerlijk te zijn is er nooit een goed moment waarop je ex, waar je nog gek op was/bent, een ander krijgt. Je bent nu sowieso nog verdrietig erover, en nu ga je ook meteen hierdoorheen, maar als het straks over is ben je er wel echt af. Stel dat je met een half jaar of wat het zeer een beetje kwijt was en hij dàn ineens een ander zou ontmoeten, zou je alsnog terug geggooid kunnen worden in het diepe zwarte gat. Beter maar alles snel en hard over, dan kun je des te sneller weer doro met je eigen leven.

Als ik jou was zou ik op vakantie gaan, nog even snel een weekje een andere omgeving opzoeken met een vriendin en een aantal goede boeken en een aantal nacten uit in een vreemde omgeving met nieuwe mensen waardoor je deze ellende vergeet. Sterkte iig.

OT: Ik ben net terug van vakantie en Oh oh oh, wat drie weken afstand wel niet kan doen voor je relatie als ie soms zo zo is. Ik heb mijn lief nog niet gezien sinds ik terug ben, dat is namelijk pas net en hij is nu aan het werk, maar de hoeveelheid lieve smsjes die ik heb gekregen is groter dan alle smsjes die ik ooit heb gekregen in het jaar dat we elkaar nu kennen. En emails en berichten op facebook en hyves, hij heeft me zeker wel heeeeeeeeel erg gemist, en daar kan ik alleen maar blij om zijn. Voor zover ik er nog twijfels over had dat hij me niet leuk vond, en nog belangrijker, voor zover hij twijfels had over zichzelf of hij wel een relatie wilde... dat is allemaal voorbij.

De 10 pagina's hyvesberichten van allemaal meisjes waarvan ik nog nooit gehoord heb die hij heeft leren kennen de afgelopen tijd maken me dan ook niets uit, alhoewel ik er wel even van stond te kijken. Vanavond moet ik iets chiques aan want hij schijnt ergens gereserveerd te hebben, en daarna lekker uit. En volgende week gaan we lekker naar Lowlands! Ik heb er alleen maar heeeeeeeeel veel zin in om hem straks te zoenen!
__________________
hieperdepiepp!
Oud 14-08-2009, 13:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kan hem niet mijden. Ik spreek wel niet met hem af enzo, maar als ik alle contact zou verbreken zou dat ook betekenen dat ik een groot deel van mijn sociale leven op moet geven en dat heb ik er ook niet voor over. Het kan ook helemaal niet want ik heb verplichtingen. Ik denk ook wel dat het beter is dat het nu gebeurt (dat ie een ander krijgt) dan over een half jaar, maar ik blijf zo'n vervelende hoop houden. Stel dat het gewoon even nodig is dat er iemand tussen zit, dat ze de rebound chick is, of dat ze hem weer snel dumpt als het wat wordt (kan, want ze is een jongenshopper, maar thenagain, hij is heel leuk). Aan de andere kant hoop ik dat ik gewoon een ander heel leuk persoon tegenkom om de pijn te verzachten, maar ik heb ook helemaal geen zin in een andere kerel. Ik wou dat ik me nu gewoon lekker kon concentreren op vrienden en hobby's en dat soort dingen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 14-08-2009, 14:17
Verwijderd
Kutsituatie lieve tink ook weinig anders aan te doen dan wachten tot het gevoel minder wordt en/of een leukere kerel tegen het lijf lopen
Oud 14-08-2009, 15:15
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Goed goed, het is allemaal nog wat prematuur maar het is echt een toffe en lieve meid waar ik het goed mee kan vinden. Ik zie wel wat de komende tijd ons gaat brengen.

En verder; ontbijt op bed krijgen <3.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 14-08-2009, 17:11
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
Ik denk ook wel dat het beter is dat het nu gebeurt (dat ie een ander krijgt) dan over een half jaar, maar ik blijf zo'n vervelende hoop houden. Stel dat het gewoon even nodig is dat er iemand tussen zit, dat ze de rebound chick is, of dat ze hem weer snel dumpt als het wat wordt.
Het fijne van het klote als hij een ander krijgt is dat die hoop snel weg zal gaan. Je moet er even doorheen, dus doe inderdaad leuke dingen met je vrienden zoveel mogelijk zonder hem, ga lekker uit op plaatsen waar je normaal gesproken niet heen gaat en probeer een beetje je blik te verwijderen van hem en je oude leventje, maa er misschien iets naast te vinden. Een nieuwe vriendin of vriend waar hij helemaal niets mee te maken heeft bijvoorbeeld. Keihard gaan sporten doet het ook nog wel eens voor mij, rennen, spinnen, iets waarbij je je agressie kwijt kan, je krijgt er nog een leuk lichaam van ook.
__________________
hieperdepiepp!
Oud 14-08-2009, 21:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Knuffel voor Tink* Je verhaal klinkt erg herkenbaar en ik vind het fijn dat er iemand is op het forum die haar gevoelens zo openlijk opschrijft. Dat geeft anderen het gevoel dat ze niet alleen staan.

En verder kan ik me heel goed vinden in Haflight's posts
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09.