Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2009, 01:02
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik voel me nu even zulk slecht relatiemateriaal. Zelfs als ik zoveel mogelijk geef, alles van mijn inlevingsvermogen gebruik, is het nog niet goed genoeg...

Wanneer komt dat meisje in mijn leven dat me waardeert, me aankan, me gewoon lief kan hebben?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Advertentie
Oud 15-08-2009, 03:50
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als ik zoveel mogelijk geef, alles van mijn inlevingsvermogen gebruik, is het nog niet goed genoeg...
Zo gaat het heel vaak met borderliners, dat moet je niet op jezelf betrekken.
Oud 15-08-2009, 09:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wanneer komt dat meisje in mijn leven dat me waardeert, me aankan, me gewoon lief kan hebben?
Citaat:
^ Haha, iedereen zegt juist dat ik voor de zoveelste keer voor een klein onzeker gothicje (om het maar even te overdrijven) heb gekozen. Het lijkt eerder mijn type te zijn, ondanks dat ik ook anders zou verwachten bij mezelf.

Ik denk dan dat je toch echt een andere doelgroep moet nemen... Niet lullig bedoeld hoor, maar je geeft zelf al aan dat je vaak voor de 'moeilijkere' meisjes gaat, daarmee maak je het jezelf ook alleen maar moeilijk natuurlijk.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-08-2009, 09:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bedankt allemaal overigens voor de tips en steun.

Chickie was er gisteren eerst niet, later toen ik net mijn goede daad aan het verrichten was (iemands dienst overnemen, hellloooooooo karmapunten) kwam ze binnen en gingen ze later op de bank hangen, lekker dicht tegen elkaar aan. Ik mocht van mezelf niet omkijken omdat ik daar toch niet vrolijker van zou worden. Ze gingen ook samen weg, geen idee of het naar iemands huis was of whatever, beetje jammer dat de jongen met wie ik aan het praten was op dat moment dan een verhaal begint over hoe ze om elkaar aan het heendraaien zijn. Maar goed, het wordt waarschijnlijk iets en nu mag ik boos zijn. Het is nog geen twee maanden uit en hij heeft al bijna iemand anders, ik ben meer waard dan dat. So much voor vrienden blijven en hopen dat ie weer verliefd op mij wordt. Ik ben nu in een sterke onafhankelijke hij-is-een-eikel-bui en hopen dat dat zo blijft. Ik heb iig al leuke vriendendingen gepland voor binnenkort en ga als het studiejaar ook weer begint ook lekker sporten en lekker bezig met hobby's. Dit komt goed, het duurt alleen lang.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-08-2009, 10:42
Verwijderd
staat er een vaste tussentijd op wanneer je weer verliefd mag worden op een ander dan.?of op, wat waarschijnlijker is, wanneer je op zoek mag gaan naar wat aandacht om je verdriet een beetje te vergeten?alsof het beter had gevoeld wanneer hij een maand later hieraan begonnen was..
Oud 15-08-2009, 10:58
Verwijderd
^Natuurlijk niet, maar ik kan begrijpen dat het voor je gevoel van eigenwaarde toch wel hard aankomt, als iemand bijvoorbeeld na 2 weken alweer een nieuwe relatie krijgt.

Alhoewel natuurlijk iedereen anders met dat soort dingen omgaat. Wanneer bij mij een relatie stop heb ik helemaaaaal geen zin in andere gozers om me heen, terwijl anderen dan juist aandacht nodig hebben. Ik denk dat het vrij persoonlijk is.

Ontopic:
Bah, wat is het lastig om afleiding te vinden. Het maakt letterlijk niet uit wat ik aan het doen ben, ik kan alles in verband brengen met hem; boeken, verhalen, films, muziek, gesprekken met mensen. Alles. Het wordt een beetje.. vervelend soms.
Oud 15-08-2009, 11:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Introweek voorbij en het was vermoeiend, maar ook echt leuk. Veel mensen van vereniging weten nu dat ik met de sexy jongen gezoend heb, en ze vinden het allemaal ook erg interessant. Ach. Hoor ook allemaal rare verhalen over hem, en ga ´m steeds minder sexy vinden dus dat is goed.
Had laatst ook de seks jongen verteld wat ik eigenlijk al wil zeggen sinds ik hem ken (wil dat je meer moeite voor me doet), en had verwacht dat ik nooit meer iets van hem zou horen daarna, kreeg ik vannacht echt het liefste smsje ooit <3
Oud 15-08-2009, 12:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hij wil dus weer neuken?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-08-2009, 15:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Autsj

Oeh, ik heb zin in vanavond en ik ben vet goed bezig: de auto is schoon, de badkamer is schoon, de droger is zo klaar en ik ruik ook nog es lekker (en niet meer naar schoonmaakmiddel!). Ik ben blij da tik zo m'n vriendje weer zie
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-08-2009, 15:48
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Pff, vrouwen en emoties... waarom worden veel meisjes/vrouwen opeens pijnlijk zakelijk wanneer een relatie uit is? Terwijl een man dan juist snakt naar emotionele bevrediging, poepen zij allemaal logische woorden uit zonder ook maar een moment te bedenken dat ze alleen maar iets liefs hoeven zeggen als ze je willen troosten...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-08-2009, 15:59
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Pff, vrouwen en emoties... waarom worden veel meisjes/vrouwen opeens pijnlijk zakelijk wanneer een relatie uit is?
Als ik voor mezelf antwoord: als het uit is dan ben ik niet meer de aangewezen persoon om mijn ex te troosten. Bovendien is het een stukje zelfbescherming, ik wil me dan niet openstellen, omdat er een kans bestaat dat dat pijn doet. Niet dat ik altijd koud en harteloos ben als het uitgaat maar als ik zo doe dan is dat de reden.

OT: ik realiseer me net dat mijn huisgenote weer terugkomt van vakantie deze week Eigenlijk vind ik het veeeeeel leuker in mijn eentje. Ik erger me voortdurend aan haar en andersom is dat misschien ook zo.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 15-08-2009, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Pff, vrouwen en emoties... waarom worden veel meisjes/vrouwen opeens pijnlijk zakelijk wanneer een relatie uit is? Terwijl een man dan juist snakt naar emotionele bevrediging, poepen zij allemaal logische woorden uit zonder ook maar een moment te bedenken dat ze alleen maar iets liefs hoeven zeggen als ze je willen troosten...
haha ja jongen, vrouwen zijn veel kouder en harder dan mannen, is mij ook al vaak opgevallen....
Oud 15-08-2009, 17:13
Verwijderd
Citaat:
hij wil dus weer neuken?



ot: het gaat hier GOED, heb de liefste vriendinnetjes en ik vermaak me prrrrima

Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 17:21.
Oud 15-08-2009, 18:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
haha ja jongen, vrouwen zijn veel kouder en harder dan mannen, is mij ook al vaak opgevallen....
Maar tijdens relaties worden ze niet voor niets vaak zeikwijven genoemd.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-08-2009, 19:14
Verwijderd
^ Pfft. Het is ook nooit goed.

Ontopic:
Mijn beste vriendin is net thuisgekomen. Ze heeft een tijdje in een gesloten inrichting gezeten. Ben eigenlijk wel een beetje nerveus om morgen te zien hoe het met haar is.
Mijn broertje is trouwens schattig met z'n nieuwe vriendinnetje. Leuk om te zien hoe gelukkig hij is.
Op liefdesgebied. Oh bah, het is moeilijk om hem te negeren wanneer hij me nodig heeft, maar eigenlijk wil ik het liefst zoveel mogelijk afstand, want hij doet me teveel pijn. Zelfs al is het allemaal zijn schuld niet (of nouja, het is in ieder geval te begrijpen dat-ie 95% van de tijd een kuthumeur heeft), ik word er echt helemaal gek van dat-ie het allemaal op mij afreageert, nog steeds. Dus, *block* en telefoon uit en lekker een tijdje rust.
Oud 15-08-2009, 19:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben nog zoo verliefd en het gaat zo goed tussen ons. Dit weekend even zonder hem feesten met vriendinnetjes en de lol kan niet op, gisteravond was al weer een dolle boel en we zijn nog maar op de helft!
Woensdag met mn vriendje en naar Pukkelpop, zinnn!!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-08-2009, 19:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
hij wil dus weer neuken?
nou zeg
Oud 15-08-2009, 20:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ben je nou echt zo naïef?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-08-2009, 20:39
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
ben je nou echt zo naïef?
Hm, van buitenaf kan je toch moeilijk beoordelen hoe een relatie tussen twee mensen is. Je weet niet wat hij schreef en het kan toch dat ze elkaar oprecht leuk vinden en seks met elkaar hebben, zonder liefdesrelatie? Ik krijg door de posts van ST*R niet bepaald het idee dat ze smachtend, naief en zielig op hem zit te wachten.

en over mijzelf: mijn lief is niet in Nederland en ik mis hem. Niet dat het zonder hem niet leuk is, maar met hem is alles toch in ieder geval leuker, mooier. Komend jaar gaan we elkaar sowieso maar weinig zien (allebei niet studeren en veel reizen zonder elkaar) en ik ben erg benieuwd naar hoe dat ons zal veranderen en of we straks nog steeds zo goed samen zijn als nu. Het is geweldig dat we elkaar los kunnen en durven laten om het avontuur aan te gaan... Maar ergens stiekem ver weg droom ik er ook van om uiteindelijk samen oud te worden.
__________________
To eu zèn
Oud 15-08-2009, 20:58
Verwijderd
jeetje ster wij passen vast héél goed bij elkaar
Oud 15-08-2009, 22:23
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ En het zal je nog verbazen, Ster, maar dat bedoelt 'ie nog quasi serieus ook. ^^ Zo zijn jongens dan weer.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 16-08-2009, 00:37
Verwijderd
Ik ben al ruim anderhalf jaar bezig met een blauwtje lopen en probeer nu over de verloren liefde die ik nooit gehad heb heen te komen.

Ik word er bijna poetisch van.
Oud 16-08-2009, 00:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem erg
Oud 16-08-2009, 02:44
Verwijderd
*zucht* ik ben jaloers op m'n zuske!

Kamperen was leuk, hij is sexy.
Oud 16-08-2009, 03:43
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
waaaaaaaaaa eventjes een jaloerse aanval
hij moet ook maar niet zo verdomde sexy zijn, zon prachtig lichaam hebben, ook nog eens het populairste jongetje uithangen binnen ze vriendengroep of uberhaupt zn highschooljaar, fucking goed zijn in bed en overheerlijk zoenen en teveel meisjes om zich heen hebben. die allemaal wel een vriend hebben voor zover ik weet maar toch

Kortweg komt het er op neer dat mn oude jeugdmsnliefde de meest sexy amerikaan blijkt te zijn die er is, ik hopeloos verliefd ben geworden toen ik m afgelopen vakantie opzocht en hij volgens mij ook. Anders zou ie niet zeggen dat ie deze gevoelens nooit eerder heeft gehad, complete nachten met mij op het strand blijven en me toch zo vaak mogelijk berichtjes sturen. Maar ik haat die focking afstand, de instelling 'we zijn allebei zo druk en ik leef liever hier in het nu dan in de toekomst dus ik wil geen plannen maken' en het gevoel om te weten dat iemand ver weg mss wel die persoon is maar je er zoveel moeite voor moet doen om samen te zijn .

Maar dan ben ik hier uitgeweest in Nederland en zie ik de Nederlandse mannen en bedenk ik me dat ik mn ex ook wel echt goed zat was en ik gewoon echt nog eventjes niet toe ben aan een vriend in Nederland. Dus dan is een liefde in verwegistan Florida misschien wel beter...

Het stomme is dat ik maanden lang verliefd ben geweest op iemand anders ten tijde van mijn relatie met mijn ex, relatie met de ex beeindigd, die gevoelens konden toen niet verder ontpoppen want vakantie was daar + meneer Florida. Maar misschien is meneer Crush toch wel meer dan alleen een crush

Ach ik ga maar gewoon slapen, anders kom ik en nooit van die jetlag af en heb ik morgen weer zon slaaptekortkater.
Oud 16-08-2009, 09:43
Verwijderd
Okeee. Ik ben weer thuis, en ik vind het helemaal niks. Er is niks veranderd hier. Ik heb zo geen zin om weer back to normal te gaan. Maar om nou echt achter 'm aan te gaan...?
Oud 16-08-2009, 10:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hm, van buitenaf kan je toch moeilijk beoordelen hoe een relatie tussen twee mensen is. Je weet niet wat hij schreef en het kan toch dat ze elkaar oprecht leuk vinden en seks met elkaar hebben, zonder liefdesrelatie? Ik krijg door de posts van ST*R niet bepaald het idee dat ze smachtend, naief en zielig op hem zit te wachten.

ik zeg ook niks over haar, wel over hem. Ik zie gewoon een patroon op basis van haar posts, ik kán er natuurlijk wel naast zitten...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-08-2009, 10:30
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik sta er eigenlijk niet meer bij stil en dat is wel zo relaxed. Sex was ook niet de reden dat het uitging dus logisch dat als je elkaar weer (toevallig of niet ) tegenkomt het daarop uit draait.

Vrijdag uitgeweest en er waren zowaar allemaal aardige mannen, het is een wonder! En verder vermaak ik me zeer goed met vrienden.
Oud 16-08-2009, 11:29
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
7 uur gekletst eergisteren. fijn.
nog 4 dagen tot onze vakantie in spanje.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 16-08-2009, 12:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
ik zeg ook niks over haar, wel over hem. Ik zie gewoon een patroon op basis van haar posts, ik kán er natuurlijk wel naast zitten...
Ja grote kans dat hij inderdaad seks met haar wil en met dat in zijn achterhoofd dat berichtje stuurt... Maar door het zo neer te zetten doe je alsof dat het enige is en hij de lieve dingen die hij schrijft alleeeen daarom schrijft en verder niks betekenen.
__________________
To eu zèn
Oud 16-08-2009, 12:32
Verwijderd
Het gaat steeds beter Jay!

SA: Ik wacht vol spanning af!
Oud 16-08-2009, 12:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja grote kans dat hij inderdaad seks met haar wil en met dat in zijn achterhoofd dat berichtje stuurt... Maar door het zo neer te zetten doe je alsof dat het enige is en hij de lieve dingen die hij schrijft alleeeen daarom schrijft en verder niks betekenen.
dat kan ik niet beoordelen, maar ik zie een bepaald patroon. maar misschien ben ik de enige die dat ziet hoor en verder




Hier echt helemaal super, zoooo'n leuke verjaardag gevierd dit weekend. Poolparty FTW. gave cadeautjes gekregen én dat datum voor onze vrijgezellenfeesten en

<3 vrienden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-08-2009, 15:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Het enige probleem is dat ik voortdurend denk dat er een probleem is. Omdat ik te onzeker ben om te geloven dat een ruzietje of meningsverschil of misinterpretatie of oneffenheidje er af en toe nou eenmaal bij horen.. .Zucht. Ik word soms wel een beetje moe van mezelf.
Oud 16-08-2009, 22:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hij is op het moment echt heel erg lief Over een weekje weer anderhalf jaar bij elkaar Ik blijf stiekem wel nog een beetje voorzichtig, eerst zien hoe het gaat wanneer hij verhuist is. Maar dat is pas in november, dus dat zien we dan wel weer...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 17-08-2009, 00:16
Verwijderd
Meiden die zeuren dat jongens nooit smsen moeten voortaan stil zijn, want niet smsen is echt een van de moeilijkste dingen om te doen lijkt het wel.
Oud 17-08-2009, 00:36
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Het is uit, na 2,5 jaar. Eens zien of ik het deze keer langer dan maand vol kan houden, om het ook uit te houden.

Even flink doorbijten en over hem heen komen dus. *zucht*
Oud 17-08-2009, 14:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Merci. Ik had net toch een gefeliciteerdmailtje van hem. Ik weet niet of ik nou stiekem wel of niet had gehoopt dat ie het zou zijn vergeten, dan kon ik tenminste lekker teleurgesteld in hem zijn ipv nu de huilie uithangen. Het doet pijn, vorig jaar was het fijn en was ie bij me en hadden we veel plezier. Dit is nog een kuttere verjaardag dan die dat een familielid werd gecremeerd. Ik was gisteren naar de paranormaalbeurs en haal wel veel steun en kracht uit het consult, dat is wel fijn. Gelukkig komen mijn vrienden straks en vanavond.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-08-2009, 15:06
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Godverdomme mn exhuisgenoot.scharrel is écht een fucking klootzak. Mn vriendin zei het al maar nu is het dus echt officieel.
Eerst dus al geen vrienden willen zijn op facebook. Nu smste ik m omdat ik nog spullen bij m had staan, hij zei dat ik whenever langs kon komen, ik zei vandaag rond 1 uur en hij zei ok cool. Dus ik kom daar aan, IS IE ER GEWOON FUCKING NIET. Mn andere exhuisgenoot was er en die heeft me de spullen gegeven. Godverdomme klootzak. Ik heb je bijna 8 weken niet gezien en dan wil je me niet zien? Niet eens een 'oh dan ben ik er niet maar Tobias wel en die kan je je spullen geven' maar alleen een ok cool en er dan gewoon niet zijn. Jezus. Ik dacht dat we vrienden waren, heb ik me daar even danig in vergist. Jezus, ik snap er echt geen bal van, waarom waarom waarom? Waarom eerst doen alsof je het ontzettend gezellig met me hebt en altijd met me praten en over de anderen roddelen maar zodra ik er niet meer woon telt dat blijkbaar niet meer. Godver.
En ik had juist vanmorgen mn allerlaatste echte vriendin uitgezwaaid en ik voel me nu zo fucking alleen hier.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 17-08-2009, 15:16
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
@Tink: gefeliciteerd met je verjaardag
@Briseis: misschien is het goed hem te laten weten dat je teleurgesteld bent? (op een niet al te dramatische toon) ik kan me voorstellen dat dat op kan luchten.
__________________
To eu zèn
Oud 17-08-2009, 15:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik drijf echt op een roze wolk van geluk *kwijlslijmslobber* maar tis nou eenmaal zo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-08-2009, 16:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
@Briseis: misschien is het goed hem te laten weten dat je teleurgesteld bent? (op een niet al te dramatische toon) ik kan me voorstellen dat dat op kan luchten.
Hmm, misschien wel een goed idee ja. Ik ben normaal niet zo van de 'confrontaties' en ik ben ook altijd bang dat ik dingen verkeerd begrijp, maar ik heb nu wel het recht om boos te zijn toch?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 17-08-2009, 17:45
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Godverdomme mn exhuisgenoot.scharrel is écht een fucking klootzak. Mn vriendin zei het al maar nu is het dus echt officieel.
Eerst dus al geen vrienden willen zijn op facebook. Nu smste ik m omdat ik nog spullen bij m had staan, hij zei dat ik whenever langs kon komen, ik zei vandaag rond 1 uur en hij zei ok cool. Dus ik kom daar aan, IS IE ER GEWOON FUCKING NIET. Mn andere exhuisgenoot was er en die heeft me de spullen gegeven. Godverdomme klootzak. Ik heb je bijna 8 weken niet gezien en dan wil je me niet zien? Niet eens een 'oh dan ben ik er niet maar Tobias wel en die kan je je spullen geven' maar alleen een ok cool en er dan gewoon niet zijn. Jezus. Ik dacht dat we vrienden waren, heb ik me daar even danig in vergist. Jezus, ik snap er echt geen bal van, waarom waarom waarom? Waarom eerst doen alsof je het ontzettend gezellig met me hebt en altijd met me praten en over de anderen roddelen maar zodra ik er niet meer woon telt dat blijkbaar niet meer. Godver.
En ik had juist vanmorgen mn allerlaatste echte vriendin uitgezwaaid en ik voel me nu zo fucking alleen hier.
Misschien wil hij je liever op een afstand houden omdat hij bang is dat je een zwak voor hem hebt en dat niet wederzijds is. Helaas. Get over it
Oud 17-08-2009, 17:47
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hmm, misschien wel een goed idee ja. Ik ben normaal niet zo van de 'confrontaties' en ik ben ook altijd bang dat ik dingen verkeerd begrijp, maar ik heb nu wel het recht om boos te zijn toch?
Je hebt altijd het recht om boos te zijn op mensen die hun afspraken niet nakomen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 17-08-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Misschien wil hij je liever op een afstand houden omdat hij bang is dat je een zwak voor hem hebt en dat niet wederzijds is. Helaas. Get over it
Dit. Bovendien, had 'ie niet een vriendin in de tijd dat jullie seks hadden? Dan kan het ook zijn dat hij wat rationeler werd en daarom het contact drastisch wilde verminderen. Al dan niet na een pijnlijk gesprek met die vriendin

Seks verandert vriendschappen. Zijn gedrag is misschien onaardig, maar wel heel logisch.
Oud 17-08-2009, 18:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Misschien wil hij je liever op een afstand houden omdat hij bang is dat je een zwak voor hem hebt en dat niet wederzijds is. Helaas. Get over it
Citaat:
Dit. Bovendien, had 'ie niet een vriendin in de tijd dat jullie seks hadden? Dan kan het ook zijn dat hij wat rationeler werd en daarom het contact drastisch wilde verminderen. Al dan niet na een pijnlijk gesprek met die vriendin

Seks verandert vriendschappen. Zijn gedrag is misschien onaardig, maar wel heel logisch.
Klinkt allemaal heel logisch, maar dat klopt niet helemaal. Ok, even een timeline. Eind december ben ik daar komen wonen, eind januari hadden we voor het eerst seks. Op dat moment kenden we elkaar natuurlijk nog niet zo goed dus waren ook niet echt bevriend. Op dat moment had ie een vriendin, maar dat is vrij snel daarna uitgegaan. Ik weet niet precies wanneer, maar ik gok begin maart. Het was toen af en toe een beetje raar, maar dat was denk ik meer mijn eigen gedachten dan iets van zijn kant. Begin april hadden we opnieuw seks. Daarna geen seks meer, wel nog een keer gezoend. In deze periode zijn we steeds closer geworden en ik dacht dus dat we vrienden waren. Vlak voordat ik weg ging (eind juni) hebben we nog een keer gezoend, we wilden allebei seks maar vanwege vage redenen is er toen verder niks gebeurd. Ook nog belangrijk: in deze periode heb ik met andere mannen gezoend en ook seks gehad, en daar weet hij van.

Seks kan onze vriendschap dus niet echt veranderd hebben, omdat we geen vrienden waren voordat we seks hadden. De vriendin is niet meer belangrijk omdat het al zo'n 5 maanden uit is, en hij wil haar ook zeker niet terug. En ik zou echt niet weten hoe hij zou kunnen denken dat ik een zwak voor hem heb, aangezien hij weet dat ik dingen met andere mannen heb gedaan en het zoenen/seks altijd op zijn initiatief was.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 17-08-2009, 19:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik word er nog steeds af en toe aan herinnerd dat het nog steeds pijn doet *zucht*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-08-2009, 20:58
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
...
Blijkbaar ziet hij het dus niet als vriendschap maar zag hij je echt als scharrel en niks meer. Het komt over alsof 'ie klaar met je is en nu wel van je af wil zoals mannen dat vaker willen bij scharrels. Als vrouw moet je hier niet teveel overna denken en verder gaan met je leven. Maak er niet meer van dan het is.

Oh en leg geen contact meer, want zo gaat hij juist denken dat je iets voor hem voelt en dat zal 'm nog meer afschrikken. Om eerlijk te zijn komt het nu op mij ook zo over dat je meer voor hem voelt als vriendschap, want je tilt er wel erg zwaar aan dat hij er niet was.
Oud 17-08-2009, 21:07
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Goed ik moet echt eventjes gaan leren om afstand van mn vakantielover te gaan nemen. Ik heb nu 2 dagen niets meer van m gehoord, ja oke dat is niet zo heel lang wetende dat hij 12 uur per dag werkt. Maar toch dan denk ik als ie echt aan me zou denken dan zou ie me toch eventjes kunnen mailen oid? Nja hoe dan ook ik heb m de afgelopen dagen 2 mailtjes gestuurd en een brief richting Amerika gestuurd. Ben er zelf wel content mee (kaart om te showen hoe leuk nederland wel niet is, brief met lange lulverhalen maar ook persoonlijke gevoelens en nog een zelfgemaakte fotocollage van mezelf met allerlei blikken die ie altijd zo leuk vind van me). Oftewel ik heb genoeg contact ondernomen van mijn kant. Hij mag het nu aanpakken
Oud 17-08-2009, 21:28
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
jeetje ster wij passen vast héél goed bij elkaar
haha omdat ik naief ben?

Nouja iig, ik weet ook wel dat hij niet ontzettend verliefd op me is, maar weet ook dat hij het niet alleen maar voor de seks doet, hij vindt me ook leuk en gezellig enzo. En vooral omdat ik laatst serieus smste, dat ik eigenlijk wel meer van hem wil, en hij daar lief op reageerde, dan denk ik niet gelijk aan seks als motief.
Oud 17-08-2009, 23:08
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Knuffel voor Tink en nog gefeliciteerd!

OT: Gister (stiekem eergister) zijn we teruggekomen van drie weken vakantie. Heerlijk gefietst, best okee weer, prachtige kusten en ik ging me niet vervelen en hij is lief en het was gewoon ontzettend supertof met hem. Vooruit, een keer ruzie gehad, maar dat mocht ook wel eens gebeuren... Echt heerlijk en het is raar dat hij er nu niet is, maar: relatietest geslaagd . En morgen weer tof vriendinnetjes zien .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.