Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 13:02
Verwijderd
Mijn huisgenoot is vandaag opgerot, dus weer een stap dichterbij een SUPER gezellig huis waar over 2 weken een van m'n beste vriendinnetjes ook in woont Relationeel gebied gaat verder goed op eigenlijk alle vlakken, maar ik zou wel wat meer met vrienden willen hangen. Dat is alleen onmogelijk omdat ik 4 dagen per week stage heb op extreem vreemde dagen en tijden.
Advertentie
Oud 17-09-2009, 15:55
wup
wup is offline
Mijn ouders zijn echt te lief. Elke dag als ik in mijn nieuwe huisje kom, hebben zij weer behangen, geverfd, nieuwe stopcontacten opgehangen of wat dan ook. Doe zelf bijna niets Moet ze na de verhuizing maar een goed bedankje geven...

Een van mijn beste vriendinnetjes heeft echt zo'n enorm sociaal leven en das best jammer. Bijna onmogelijk om haar buiten school te zien, want dan heeft ze altijd al 400 andere afspraken
Oud 17-09-2009, 20:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hem weer gezien, en oww ik ga hem steeds leuker vinden. Haha elke keer als we elkaar weer zien, kunnen we de eerste paar minuten niks anders doen dan zoenen en lief doen enzo, staan we daar op het station, heel cliché Toch ben ik nog wel beetje bang om te laten zien hoe leuk ik hem vind, ookal is dat miss onzin, hij was degene die na 1,5 week al voorstelde om vast verder te gaan, maar toch durf ik het nog niet echt aan hem te uiten.
En nu wil ik m weer zien!!
Oud 17-09-2009, 20:32
Verwijderd
fack vanmiddag echt een superchille date geregeld, echt chill!
Oud 17-09-2009, 20:35
Verwijderd
hmm dat is een beetje veel chill
Oud 17-09-2009, 21:06
Verwijderd
Lol @ Bartezz

Superchill, joh!!11!
Oud 17-09-2009, 21:18
Verwijderd
Morgenavond ga ik weer een weekendje naar hem toe. Het is zo fijn om te merken dat ik gewoon boos kan zijn en mag schoppen en dat hij niet wegrent. God, wat hou ik van hem...
Oud 18-09-2009, 03:20
Verwijderd
Fack, wat een avonfd
Oud 18-09-2009, 07:17
honnepon88
Avatar van honnepon88
honnepon88 is offline
tja...hoe voel ik me op relationeel gebied? mijn antwoord...ik weet het niet meer
ik heb nu al 5 jaar lang een relatie met mn vriend (vanaf mn 15de) en ik heb het gevoel dat onze relatie
niet meer de relatie is die we hadden.
Sinds onze laatste mega ruzie zijn mijn gevoelens veranderd. Het ergste nog is dat ik denk dat ik misschien verliefd ben op een andere jongen ook!
I'm so messt up!!! Ik hou van mijn vriend, maar of ik nog steeds echt verliefd op hem ben weet ik niet...
Maar wat de uitkomst ook is...ik zou hem nooit zo snel aan de kant kunnen zetten. ik durf het gewoon niet uit te maken. Ik weet dat ik alles ben voor hem. En hij is ook mijn maatje in alles...
Maar ik weet niet of we zo nog 5 jaar aan vast gaan plakken...

just dont know what to do
__________________
As long as I'm living, I'll be waiting
Whenever you need me, I'll be there
Oud 18-09-2009, 08:18
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmm, ik voel me aan de ene kant niet geweldig omdat sommige dingen niet lopen zoals ik had gewild dat ze liepen en ik er daardoor ontzettend veel energie aan kwijt ben waardoor ik niet echt kan ontspannen.

Maar aan de andere kant is hij er dan weer, en hij steunt me echt en ik kan uithuilen bij hem en hij troost me dan zonder me verder het gevoel te geven dat ik dom bezig ben, en hij blijft benadrukken dat wij samen een team zijn en dat voelt fijn . Ik ben blij dat ik zo'n lief vriendje heb die zo met me meeleeft waardoor ik het gevoel krijg dat ik er weer tegen aan kan.
Oud 18-09-2009, 10:22
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
tja...hoe voel ik me op relationeel gebied? mijn antwoord...ik weet het niet meer
ik heb nu al 5 jaar lang een relatie met mn vriend (vanaf mn 15de) en ik heb het gevoel dat onze relatie
niet meer de relatie is die we hadden.
Sinds onze laatste mega ruzie zijn mijn gevoelens veranderd. Het ergste nog is dat ik denk dat ik misschien verliefd ben op een andere jongen ook!
I'm so messt up!!! Ik hou van mijn vriend, maar of ik nog steeds echt verliefd op hem ben weet ik niet...
Maar wat de uitkomst ook is...ik zou hem nooit zo snel aan de kant kunnen zetten. ik durf het gewoon niet uit te maken. Ik weet dat ik alles ben voor hem. En hij is ook mijn maatje in alles...
Maar ik weet niet of we zo nog 5 jaar aan vast gaan plakken...

just dont know what to do
Dat hoor je niet vaak, een relatie vanaf je 15e die al 5 jaar duurt. Ik heb ook een relatie van meer dan 5 jaar, misschien kan ik je een beetje helpen...

Natuurlijk verandert je relatie in 5 jaar, jullie zijn als het goed is allebei ook veel veranderd in deze 5 jaar. En je relatie is niet zoals hij was, dat hoeft ook niet. Als je maar tevreden bent over hoe hij nu is (dat lijk je niet te zijn).

Verliefd zijn op een ander kan gebeuren... Dat hoeft niet erg te zijn, kan je ook vrij weinig aan doen. Maar ben je misschien verliefd op een ander omdat hij iets heeft wat je bij je vriend mist? Verliefdheid is erg onschuldig, zo lang je er niks mee doet.
Dat je niet meer verliefd bent op hem is normaal. Verliefdheid is een chemisch gebeuren en op een gegeven moment is dat op.

Maar waar je over twijfelt is of je wel met hem samen wil blijven? Dat kan je alleen zelf beslissen. Maar ik kan je vertellen dat een gedeeld verleden geen goede reden is om samen te blijven. Alleen als je nu echt samen wil zijn, moet je samen zijn. Hoe mooi het vroeger ook was, dat was vroeger.

Misschien is het echt de liefde van je leven, misschien is het nu gewoon even moeilijk en komen jullie daar wel overheen. Maar als hij dat niet is, als 't niet meer werkt, tsja, waarom zouden jullie dan samen blijven? Dat uit elkaar gaan moeilijk is, is natuurlijk geen goede reden. Succes ermee.
__________________
To eu zèn
Oud 18-09-2009, 12:53
Verwijderd
ik heb hoofdpijn van het nadenken en de chaos in mn kop.
Oud 18-09-2009, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dat hoor je niet vaak, een relatie vanaf je 15e die al 5 jaar duurt. Ik heb ook een relatie van meer dan 5 jaar, misschien kan ik je een beetje helpen...

Natuurlijk verandert je relatie in 5 jaar, jullie zijn als het goed is allebei ook veel veranderd in deze 5 jaar. En je relatie is niet zoals hij was, dat hoeft ook niet. Als je maar tevreden bent over hoe hij nu is (dat lijk je niet te zijn).

Verliefd zijn op een ander kan gebeuren... Dat hoeft niet erg te zijn, kan je ook vrij weinig aan doen. Maar ben je misschien verliefd op een ander omdat hij iets heeft wat je bij je vriend mist? Verliefdheid is erg onschuldig, zo lang je er niks mee doet.
Dat je niet meer verliefd bent op hem is normaal. Verliefdheid is een chemisch gebeuren en op een gegeven moment is dat op.

Maar waar je over twijfelt is of je wel met hem samen wil blijven? Dat kan je alleen zelf beslissen. Maar ik kan je vertellen dat een gedeeld verleden geen goede reden is om samen te blijven. Alleen als je nu echt samen wil zijn, moet je samen zijn. Hoe mooi het vroeger ook was, dat was vroeger.

Misschien is het echt de liefde van je leven, misschien is het nu gewoon even moeilijk en komen jullie daar wel overheen. Maar als hij dat niet is, als 't niet meer werkt, tsja, waarom zouden jullie dan samen blijven? Dat uit elkaar gaan moeilijk is, is natuurlijk geen goede reden. Succes ermee.

Ik sluit me hierbij aan .
En ik denk dat als je relatie al zo lang duurt, het de moeite waard is om voor te werken. En dat je verliefd bent op een ander is natuurlijk vreselijk voor je vriend, maar ook vreselijk voor jou. Als je tenminste nog genoeg van je vriend houdt.

OT: Waar is mijn gevoel gebleven??? I couldn't care less... .

Laatst gewijzigd op 18-09-2009 om 13:53.
Oud 18-09-2009, 14:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Hem weer gezien, en oww ik ga hem steeds leuker vinden. Haha elke keer als we elkaar weer zien, kunnen we de eerste paar minuten niks anders doen dan zoenen en lief doen enzo, staan we daar op het station, heel cliché Toch ben ik nog wel beetje bang om te laten zien hoe leuk ik hem vind, ookal is dat miss onzin, hij was degene die na 1,5 week al voorstelde om vast verder te gaan, maar toch durf ik het nog niet echt aan hem te uiten.
En nu wil ik m weer zien!!
eh, als je elkaar ziet en de eerste minuten alleen maar kan kleffen laat je wel zien dat je hem leuk vindt of niet??!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-09-2009, 15:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Klote.
Nee, mijn relationeel gebied is niet klote, maar hij geeft me niet meer het gevoel dat ik belangrijk voor hem ben. 't Is alsof ik een meubelstuk in zijn leven ben geworden, niet dat bijzondere leuke meisje met wie hij zijn leven wil delen. Ik heb het er met hem over gehad dinsdagavond en enerzijds snapt hij heel goed wat ik bedoel, anderzijds merk ik geen fuck van die zogenaamde verandering die hij wel even zou bewerkstelligen.
Misschien moet ik hem ook meer tijd geven. Misschien moet ik meer uitleggen wat ik bedoel, waar ik nu precies mee zit. Maar hoe kan dat als ik niet meer kan vertellen dan dat wat ik al verteld heb?

Ik wéét dat we heel goed zijn samen, maar als dat er niet uitkomt, is 't het voor mij ook niet waard. Ik wil geen relatie meer waaruit ik niet de voldoening haal die ik nodig heb. & ik wil heel hard m'n best voor ons doen, maar op dit moment is hij aan zet. Ik ga geen oplossing verzinnen voor dingen waarvan ik vind dat hij ze verkeerd doet, en waarvan ik al honderd keer heb gezegd dat er iets moet veranderen.

Is dat heel oneerlijk van me?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-09-2009, 18:14
Verwijderd
Yikes herkenbaar, Roosje. En nee, ik denk niet dat dat oneerlijk is.
Oud 18-09-2009, 20:20
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
eh, als je elkaar ziet en de eerste minuten alleen maar kan kleffen laat je wel zien dat je hem leuk vindt of niet??!
haha ja, maar dan laten we het tegelijk sámen zien, ik vind het nog eng om opeens in mn eentje te zeggen ´hey weet je, ik vind je echt heeeel erg leuk´, al is het ws al wel duidelijk ja overigens slaat die onzekerheid nergens op, maar toch.
Oud 19-09-2009, 00:14
Verwijderd
[frustratie]
Aaargh... ik heb net weer eens "maar waarom hebben jullie dan niks?! / jullie passen echt goed bij elkaar / jullie hebben toch wel wat?" moeten aanhoren/verdedigen. Ditmaal voor een meisje die hij van vroeger kent en die ik 2x eerder gezien heb op verjaardagen van z'n zusje, en waar hij naast zat (al was hij aan het werk en vroeg ze het dus aan mij). Heb braaf m'n standaardantwoord gegeven dat we gewoon goeie vrienden zijn, maar ze bleef maar doorvragen en hij liet mij me er uit redden, waarna we vervolgens een heel pleidooi kregen wat we moesten doen.

Dit is echt al de zoveelste keer, en na al het vage gedoe van eergister en gister weet ik absoluut niet meer wat ik er nou van moet denken. Ik wil onze vriendschap niet kwijt, en das een van de meest waarschijnlijke uitkomsten als ik er 'echt' over zou gaan praten met hem. M'n vriendinnen zijn compleet verdeeld over wat ik moet doen, dus ik luister maar naar alles en doe niks. Mannen zijn echt onbegrijpelijk
[/frustratie]
Oud 19-09-2009, 07:35
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ook ik ben behoorlijk gefrustreerd aangezien ik bang dat het binnenkort na drie jaar uit raakt. Ze twijfelt of ze nog verliefd is maar ze houdt wel nog van me...
Ik heb ook niet meer het gevoel dat ze de situatie nog enigszins probeert te redden.

Tja ik laat haar nu een beetje met rust om te laten merken wat ze gaat 'missen' maar zij laat ook niets van zich horen. Dit doet zoveel pijn, ik wil gewoon weer gelukkig worden met haar (waarschijnlijk wel voor altijd).

Je beseft echt pas wat je hebt als je het dreigt te verliezen.
__________________
ofzoiets
Oud 19-09-2009, 07:54
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Jeej, over een week ben ik gewoon getrouwd. Vreemd idee, maar wel leuk
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 19-09-2009, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Klote.
Nee, mijn relationeel gebied is niet klote, maar hij geeft me niet meer het gevoel dat ik belangrijk voor hem ben. 't Is alsof ik een meubelstuk in zijn leven ben geworden, niet dat bijzondere leuke meisje met wie hij zijn leven wil delen. Ik heb het er met hem over gehad dinsdagavond en enerzijds snapt hij heel goed wat ik bedoel, anderzijds merk ik geen fuck van die zogenaamde verandering die hij wel even zou bewerkstelligen.
Misschien moet ik hem ook meer tijd geven. Misschien moet ik meer uitleggen wat ik bedoel, waar ik nu precies mee zit. Maar hoe kan dat als ik niet meer kan vertellen dan dat wat ik al verteld heb?

Ik wéét dat we heel goed zijn samen, maar als dat er niet uitkomt, is 't het voor mij ook niet waard. Ik wil geen relatie meer waaruit ik niet de voldoening haal die ik nodig heb. & ik wil heel hard m'n best voor ons doen, maar op dit moment is hij aan zet. Ik ga geen oplossing verzinnen voor dingen waarvan ik vind dat hij ze verkeerd doet, en waarvan ik al honderd keer heb gezegd dat er iets moet veranderen.

Is dat heel oneerlijk van me?
Sja joh op een gegeven moment wen je gewoon aan elkaar Okee meubelstuk is wel erg heftig, maar op een gegeven moment is het gewoon niet meer zo bijzonder dat je met elkaar samen bent, dat gebeurt nou eenmaal als de verliefdheid wat minder wordt en je lang bij elkaar bent...
Oud 19-09-2009, 10:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jeej, over een week ben ik gewoon getrouwd. Vreemd idee, maar wel leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-09-2009, 10:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oeh, veel trouwerijen over een week

Hmmm, beetje ziekjes, maar vriendlief is lief en het gaat wel goed. Studie is één grote teleurstelling, gewoon uitzitten tot ik aan m'n afstuderen mag beginnen. Oh well.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-09-2009, 10:50
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
De afgelopen tijd was ik zo overdreven op zoek naar een leuk meisje dat het daarom juist mislukte. En op een plek waar je het juist niet verwachte ben ik een uniek exemplaar tegen gekomen! Ik doe 5 weken lang vrijwilligers werk in een verzorgingstehuis en zomaar vanuit het niets liep zij daar langs een rolstoel te duwen. Meteen glimlachte we naar elkaar. Toen ik koffie zat te drinken met wat bewoners kwam ze erbij zitten! Een superlieve meid! Volgende week een afspraakje, erg veel zin in!

Juist op de plekken waar je het niet verwacht en wanneer je niet opzoek bent kom je diegene tegen! Heerlijk!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Oud 19-09-2009, 12:03
Verwijderd
We kunnen zo onderhand ook wel een trouwtopic oprichten

OT: Met vriendinnetje was onwijs gezellig .
Oud 19-09-2009, 16:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sja joh op een gegeven moment wen je gewoon aan elkaar Okee meubelstuk is wel erg heftig, maar op een gegeven moment is het gewoon niet meer zo bijzonder dat je met elkaar samen bent, dat gebeurt nou eenmaal als de verliefdheid wat minder wordt en je lang bij elkaar bent...
Dat vind ik juist ook leuk aan een relatie, dat je aan elkaar went en dat het vanzelfsprekend is dat je samen bent.
Samenwonen helpt daarbij, wij horen gewoon bij elkaar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-09-2009, 16:38
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Ik voel me opperbest op dit gebied. Afgelopen week aan de babbel geraakt met een meisje van school en het is echt super gezellig enzo en ik vind haar echt leuk. Krijg ook het idee dat dat wederzijds is, dus mijn humeur kan niet meer stuk^^
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 19-09-2009, 16:52
Springy
Avatar van Springy
Springy is offline
Niet zo tof, eigenlijk.

Helemaal stapel op m'n beste vriend, die niet dezelfde gevoelens heeft. Duurt al veel te lang, en het is iets wat ik achter me moet laten.. Maar het feit dat we zo close zijn maakt het niet makkelijk.
Oud 19-09-2009, 17:42
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht
het eerste kleed dat ik gepast heb
Oud 19-09-2009, 17:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wow, heb je die nu al gekocht, dat doe je snel zeg. maar gaaf he? Bij mij was ook meteen de eerste jurk bingo!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-09-2009, 18:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht
het eerste kleed dat ik gepast heb
Wat gaaaaaaf! Foto doe je vast niet aan he?... (A)
__________________
Tsja
Oud 19-09-2009, 19:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik heb mijn afleiding weer even gehad... geinig, na een relatie met iemand die 3 jaar ouder is, nu bij iemand blijven slapen die bijna 4 jaar jonger is... enige verwarrende is wel dat we alletwee net uit een relatie komen en niet goed weten wat voor gevoel hierbij speelt en wat we ermee zouden moeten doen. Voorlopig niets.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 20-09-2009, 07:56
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Wat gaaaaaaf! Foto doe je vast niet aan he?... (A)
jawel hoor: nà de grote dag krijgen jullie foto's te zien
Oud 20-09-2009, 07:57
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ohja, en gisteren hebben we een zaal bekeken, binnenkort gaan we eens een afspraak maken om ook hun aanbod qua menu's enzo te leren kennen
Oud 20-09-2009, 09:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
het is nu 11 maanden sinds onze kennismaking en eerste kus. gaat snel! nog steeds goed! het wordt steeds moeilijker om hem zo lang te missen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 20-09-2009, 09:53
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Volgende week komt ze weer!
Oud 20-09-2009, 14:13
Verwijderd
Het gaat goed, zelfs klussen samen gaat goed! Ik heb een nieuwe kamer, en hij had het over dat ik dan misschien dezelfde bank als hij kon kopen, want dat was makkelijk als we gaan samenwonen. En als ik spullen nodig had die we misschien ook in 'ons' huis kunnen gebruiken (over 1,5 jaar ofzo, huhu) wilde hij wel meebetalen, haha Vanmorgen ging hij naar huis, en m'n vader kwam ineens langs op de motor om me te helpen met verven, super lief!
Oud 20-09-2009, 15:18
Verwijderd
Het is opzich niet erg als je gewend raakt aan elkaar, als de ander je bij momenten wel nog laat merken dat hij je waardeert en van je houdt enzo... Toch?

ot: Het is dit weekend echt relaxed. Lekker even bijkomen samen, vandaag de hele dag in bed gelegen en allerlei rare discussies gehad en en en en en wauw <3
Oud 20-09-2009, 16:40
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
School is weer begonnen dus het is wat rustiger op relationeel gebied, moet een beetje afkicken van elke dag met vrienden hangen.. Volgend weekend wel een heel chill weekend gepland met de chicks .

Gisteren nog even de stad in geweest met een vriendin en dat was heel erg gezellig. Op straat kwam ik twee vrienden van mijn ex tegen en die bleken naar dezelfde kroeg te gaan dus daar liep ik later nog even heen en dat was eigenlijk wel heel erg gezellig. Ze zaten daar met alle studievrienden van mijn ex die er gelukkig niet bij was. Toch altijd gezellig om geintroduceerd te worden als 'de ex van', haha, maar ze keken me niet heel gek aan dus ik vertrouw mijn ex toch maar dat hij geen rare dingen over me zegt .
Oud 20-09-2009, 17:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
op vriendschappelijk gebied is het echt heerlijk, doe heel veel met mn vrienden en ook leer ik best heel wat nieuwe mensen kennen via de studievereniging. Heb het heel erg naar mn zin, lekker druk .
Relationeel beetje warrig, mn ex doet nog steeds heel raar tegen me. Wil gewoon geen contact en als we elkaar tegen komen wisselen we hooguit een blik van verstandshouding met elkaar uit. Nja als ie op deze manier 2 jaar weg wil gooien doet ie maar. Ik ben er redelijk klaar mee..
En mn Amerikaan is super, hij wil dus naar Europa komen volgend jaar, het liefste om een jaar te kijken wat het tussen ons kan worden. Ik wil daar heel graag voor gaan als ie eenmaal echt een ticket boekt en daadwerkelijk komt. Anders vind ik het toch wel lastig, zo weinig zekerheid .
Oud 20-09-2009, 19:18
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ook ik ben behoorlijk gefrustreerd aangezien ik bang dat het binnenkort na drie jaar uit raakt. Ze twijfelt of ze nog verliefd is maar ze houdt wel nog van me...
Ik heb ook niet meer het gevoel dat ze de situatie nog enigszins probeert te redden.

Tja ik laat haar nu een beetje met rust om te laten merken wat ze gaat 'missen' maar zij laat ook niets van zich horen. Dit doet zoveel pijn, ik wil gewoon weer gelukkig worden met haar (waarschijnlijk wel voor altijd).

Je beseft echt pas wat je hebt als je het dreigt te verliezen.
Inmiddels ruim 24 uur later is mijn relatie na bijna 3,5 jaar ten einde.
Het kwam keihard aan ook al had ik het wel een beetje verwacht.
Één ding is zeker, aan mij ligt het niet ik heb altijd alles voor haar gedaan en alles voor haar over gehad. Maar daar heb je weinig aan.

Het lijkt me heel moeilijk om te leven met het idee dat er 'iemand' rondloopt waar je 3,5 jaar alles mee gedaan, gedeeld en beleefd hebt maar die je nooit meer ziet. En als je die persoon ziet dan is alles zo anders, net alsof het zomaar iemand is.

Gelukkig zijn we niet met ruzie uit elkaar, ze wil vrienden blijven maar ik weet niet of ik dat kan, ik hou té veel van haar. Daarbij stort ik in als ik hoor dat ze over een tijdje een andere vriend krijgt...
__________________
ofzoiets
Oud 20-09-2009, 20:14
Verwijderd
kut voor je ouwe.. ik heb in eenzelfde situatie gezeten en ben het volledig met je eens dat vrienden blijven niet werkt in jouw situatie.. je wil verschillende dingen van elkaar en je hebt samen, als stelletje, teveel meegemaakt om het als vrienden te kunnen laten werken... ontzettend moeilijk om alle banden in één keer te verbreken, zal misschien ook niet lukken, maar knap dat je je dat nu al beseft. heeft bij mij een stuk langer geduurd..

succes ouwe, hard times.
Oud 20-09-2009, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels ruim 24 uur later is mijn relatie na bijna 3,5 jaar ten einde.
Het kwam keihard aan ook al had ik het wel een beetje verwacht.
Één ding is zeker, aan mij ligt het niet ik heb altijd alles voor haar gedaan en alles voor haar over gehad. Maar daar heb je weinig aan.

Het lijkt me heel moeilijk om te leven met het idee dat er 'iemand' rondloopt waar je 3,5 jaar alles mee gedaan, gedeeld en beleefd hebt maar die je nooit meer ziet. En als je die persoon ziet dan is alles zo anders, net alsof het zomaar iemand is.

Gelukkig zijn we niet met ruzie uit elkaar, ze wil vrienden blijven maar ik weet niet of ik dat kan, ik hou té veel van haar. Daarbij stort ik in als ik hoor dat ze over een tijdje een andere vriend krijgt...
Heel veel succes..
Oud 20-09-2009, 22:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik voel gewoon fuckin een keer niks

Ofzo Succes man !
__________________
Yoloswag 420
Oud 21-09-2009, 08:25
Verwijderd
23 oktober Antwerpen, 19 december Parijs.
Oud 21-09-2009, 08:43
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Bedankt voor de steun collega's!


@Bartezz:
In principe hebben we afgesproken dat ik (als ik daar klaar voor ben) contact opneem met haar om samen iets leuk te gaan doen.
Maar ik kan me nu gewoon niet voorstellen of, hoe en wanneer dat moment komt.
Aan de ene kant wil ik het wel omdat je stiekem hoopt dat het weer wordt zoals het was omdat ze nu weet wat ze 'mist'. Maar aan de andere kant, stel dat ze tegen die tijd een andere relatie heeft, dan zit ik misschien weer helemaal in zak en as...

Moeilijk, maar het beste is om er gewoon niet aan te denken.
__________________
ofzoiets
Oud 21-09-2009, 10:44
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
*knuffelt Thijs*

sterkte!

Ot: ik ben net op de trein gestapt richting huis/school en ik zie hem tot vrijdag niet. ( ben verwend geweest )

komt hij ineens aangereden om me nog even een kus en knuffel te geven terwijl hij eigenlijk aan het werken was ik hoorde hem niet toeteren dus ik liep gewoon door, kwam hij achter me aangerend echt zoo vreselijk lief..
Oud 21-09-2009, 10:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Moeizaam. Ik ben deze week emo en hij is net gestopt met roken en dus nogal licht geraakt en die wisselwerking is wat vervelend.
Maar we hebben wel net een reis naar Londen geboekt en dan kan ik ein-de-lijk mijn ene grote liefde met mijn andere grote liefde delen en daar ben ik wel heel erg blij mee Het wordt voor hem de eerste keer vliegen en de eerste keer engeland en ik vind het leuk om hem dat te kunnen geven.
En verder zijn we alweer bijna een maand non stop bij elkaar en ik vind het heerlijk, maar ben wel bang dat hij straks toch weer terug krabbelt.
En verder voel ik me schuldig tegenover mijn poes omdat ik nu altijd bij hem thuis ben om voor de mamapoes met babytjes bij hem te zorgen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-09-2009, 11:47
Verwijderd
sterkte @ o0fz0o

ot: er gebeurt niet zo veel op het moment en ik vind het heerlijk! ex heeft beloofd me met rust te laten en daar houdt hij zich goed aan en zo kan ik hem echt veel beter vergeten.
Oud 21-09-2009, 13:30
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Fijne dag donderdag Qimm!
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.