Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2010, 16:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Ja, het kutte is eigenlijk ook dat ik weet wat er van mij uit fout ging/gaat en dat is toch best wel heftig, omdat ik me nu dus ook besef dat ik daar aan moet werken.

Ik wil namelijk niet dat hij zich verwijten gaat maken oid, die nergens op slaan.
Hmm tegengesteld herkenbaar. Ik wist ook wat er mis met mij was (ik was niet gelukkig) en hij wist ook precies wat er mis met mij was. Maar die koekenbakker van een vent had een bord voor z'n kop als het op zijn gedrag aankwam.

Ik wil juist WEL dat hij zichzelf verwijten gaat maken en hij inziet dat hij gewoon nooit zijn best heeft gedaan om mij gelukkig te maken. Maargoed, de beste wraak is niet actief, maar passief: ik ben er van overtuigd dat ik een betere vent vind dan hij was, maar hij moet nog maar afwachten of hij ooit een vrouw/meisje/tiener vindt die zoveel van hem zal houden/voor hem over zal hebben als ik
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Advertentie
Oud 24-03-2010, 16:47
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Hmm tegengesteld herkenbaar. Ik wist ook wat er mis met mij was (ik was niet gelukkig) en hij wist ook precies wat er mis met mij was. Maar die koekenbakker van een vent had een bord voor z'n kop als het op zijn gedrag aankwam.

Ik wil juist WEL dat hij zichzelf verwijten gaat maken en hij inziet dat hij gewoon nooit zijn best heeft gedaan om mij gelukkig te maken. Maargoed, de beste wraak is niet actief, maar passief: ik ben er van overtuigd dat ik een betere vent vind dan hij was, maar hij moet nog maar afwachten of hij ooit een vrouw/meisje/tiener vindt die zoveel van hem zal houden/voor hem over zal hebben als ik
Ja, maar het is bij mij niet echt wel/niet gelukkig, maar echt iets van mij, mijn hoofd enzo, iets wat verder niet aan hem ligt of waar iets aan veranderd kan worden, maar wel iets waar ik samen met hem aan moet werken.
Gelukkig was mijn vriendje gewoon lief en dat is hij nog steeds. Ik kreeg vandaag lieve smsjes dat ik het rustig aan moet doen en alles. Over wraak hoef ik helemaal niet na te denken dus.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 24-03-2010, 19:03
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik kan amper nog functioneren in zijn bijzijn, mijn god. Hij wilde vandaag per se weten of ik een oogje op iemand had. En toen ik nee zei dacht ie dat ik loog.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-03-2010, 19:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Al zou dat zo zijn, in principe is dat zijn zaak toch niet?? of ben ik nu heel harteloos??
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-03-2010, 19:20
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Al zou dat zo zijn, in principe is dat zijn zaak toch niet?? of ben ik nu heel harteloos??
Was dat voor mij bedoeld? Nou ja in principe is het inderdaad niet zijn zaak maar goed, hij had wel gelijk haha. Niet dat ik dat heb toegegeven... Volgens mij begint ie het door te krijgen. /
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-03-2010, 19:24
Verwijderd
Ik wil een vriendje. Gewoon, een lief vriendje, niks geen gedoe met getrouwde mannen en daddy issues. Ik vraag me af of dat erin zit.

Oud 24-03-2010, 21:36
wup
wup is offline
Ben weer een lopende zak hormonen. Bah...
Oud 24-03-2010, 21:40
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Zijn ex is op bezoek en dat zit me veel meer dwars dan ik zou willen. Gisteravond gingen ze samen (weet niet of er nog anderen bij waren) wat drinken, en ik heb vervolgens uren lang in bed wakker gelegen van het idee wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren.

Verder is het volgens mij niet alleen dat, maar twijfel ik gewoon heel erg aan ons. Denk dat het gedeeltelijk is omdat zijn ex hier is wat me gewoon erg onzeker maakt, dan daarbij ook nog het feit dat hij ruim 1.5 week ziek is geweest en dat de interactie tussen ons toch wel behoorlijk veranderde, en dan nog wat dingen die al eerder speelden.

Lang verhaal kort: ik vraag me af of hij wel net zo veel moeite en energie in onze relatie wil stoppen als dat ik bereid ben te doen, of dat hij meer iemand nodig heeft die voor hem zorgt ipv een meer gelijkwaardige relatie. Naast dat hij fysiek ziek was is hij de laatste tijd ook behoorlijk gedeprimeerd en ik heb daardoor de laatste week echt het gevoel dat al de energie uit me gezogen wordt omdat ik zoveel moeite voor hem doe, en ik momenteel niet het idee heb dat ik veel voor terug krijg.

Ach misschien denk ik te veel over alles na, en is dit gewoon een dip. Sowieso vertrek ik zaterdag voor 2.5 week naar Cyprus voor mijn studie, dus dan zullen we elkaar noodgedwongen toch niet zien wat misschien wat meer helderheid geeft.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 24-03-2010, 21:59
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Nou ik heb de brief geschreven en overgetypt en opgestuurd naar twee vriendinnen en mijn moeder. Een van die vriendinnen had geen idee dat dit met mij aan de hand was en ik ben een beetje bang voor haar reactie. Ik geloof niet dat ze boos is of kut doet of wat dan ook, maar het is nogal heftig allemaal.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 25-03-2010, 07:36
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Pff, even gesmst wanneer ik hem z'n broodtrommel terug kan geven (en dus meteen ook die brief) en oh meteen een smsje terug. Oooh jee, vandaag zie ik hem weer en omg.
Ik ben blij dat ik vannacht beter geslapen heb en me wat beter voel.

Ik zit zowat te bibberen op mijn stoel hier.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 25-03-2010, 07:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Breg: geef het tijd! Van ziek zijn word je ook een beetje depri (ik wel, althans), dus dat is wel begrijpelijk. Misschien moet je 'm een paar dagen met rust laten om jezelf wat ademruimte te geven. Cyprus is sowieso gaaf, trouwens!

OT: Damn, tis echt een drukke week, bijna niet thuis... Blij dat ik morgen in elk geval wel gewoon thuis ben, grotendeels samen met vriendlief. Dit weekend komt m'n nichtje logeren, gaan we naar de dierentuin enzo Hip!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-03-2010, 08:36
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Mijn hoofd is zo groot denkproces! Ik word er gek van. Er is helemaal niks aan de hand, maar in mijn hoofd maak ik van alles wijs. Ik maak het mijzelf soms erg moeilijk! Niet alleen in de liefde, maar ook op ander gebieden. Maar goed, ik maak kleine stapjes vooruit en dat voelt goed!

Behalve dat mijn draaitafel naar de klote is! Yuk.

Ot:
Vriendin lief stuurde wel een erg lief smsje vanochtend! Ik ben er even stil van!

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 08:41.
Oud 25-03-2010, 11:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou afgelopen dinsdag kwam ik mijn ex dus ineens tegen in dezelfde ruimte als waar meneer het vriendje ook was en ik had het niet meer. Ik was overstuur, in de war en al die dingen meer. Nu is het weer wat rustiger in mijn hoofd, maar nu beginnen de nachtmerries weer. Typisch typisch.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 25-03-2010, 12:05
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
De date was gezellig! Hij was leuk en knap en grappig enzo, en sexy. vanmorgen zei hij ´vond het gezellig, spreek je snel´, en een lange kus, maar nu weet ik niet of dat een ´ik vind het opzich wel gezellig, en wie weet zie ik je ooit weer´, of een ´ik vond het echt gezellig en het lijkt me leuk om je snel weer te zien´ was. hmm nouja.
vanavond uit!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 25-03-2010, 13:10
Verwijderd
Hihi ik heb sociale sportcontacten opgedaan maar volgens mij ook een bewonderaar, alleen vind ik dat altijd zo stom want wanneer moet ik nu nonchalant gaan laten vallen dat ik een vriendje heb? Aan de andere kant, yay, gezellige mensen om mee te sporten!

Also, Qimm is lief <3 En vanavond andere vriendinnen en vriendje heuj. En morgenavond bruiloft, even bedenken wat ik in hemelsnaam aan moet...
Oud 25-03-2010, 13:15
WAT
WAT is offline
ik laat het altijd weten als ik het over hobbies/leuke dingen die ik gedaan heb "Ik heb dit weekend samen met mijn vriend..." of iets in die trant, simpel XP

yay, lekker lang lekker samen dit weekend ^^ alhoewel we wel met school bezig moeten XP
Oud 25-03-2010, 14:04
Verwijderd
giftig kevertje is een schatje (L)
Oud 25-03-2010, 16:09
wup
wup is offline
Ik vind eigenlijk dat mijn nieuwe nichtje ook een oom moet hebben. Heeft ze wel, maar niet een die bij mij hoort en bij een tante hoort een oom .
Oud 25-03-2010, 16:13
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zie hem morgen weer! Ik hoop dat de pijn in mijn lip dan weggetrokken is. Hete thee is no longer mijn vriend.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-03-2010, 17:41
Verwijderd
Haha, ik blijk de interessante jongen van op opleiding al 3 jaar te kennen Heb foto's waar wij samen opstaan.
Oud 25-03-2010, 18:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik moest lachen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-03-2010, 18:28
wup
wup is offline
Citaat:
Haha, ik blijk de interessante jongen van op opleiding al 3 jaar te kennen Heb foto's waar wij samen opstaan.
Haha!
Oud 25-03-2010, 18:50
Verwijderd
En ik geloof dat ie keihard aan het flirten is op msn nu... maar hij is weeral 4 jaar jonger! Miljaar...
Oud 25-03-2010, 18:54
Verwijderd
Ik haat patronen en daar iedere keer weer intrappen. En ik haat het ook dat zoveel mensen denken dat ik het allemaal wel voor elkaar heb op liefdesgebied en/of wel een man weet te regelen en/of regelmatig geregeld word, wat dus allemaal verre van waar is. En dat er in veel dingen zo weinig schot zit op het moment en op relationeel gebied nog wel het minste. Grom.
Oud 25-03-2010, 18:59
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik ben nu zwaar in de war, tegengestelde signalen zijn aan de ene kant fijn en aan de ander kant kut. Want wat is het nou? Is het nou gewoon even uit of niet of WAT? :@

Iedereen reageerde gelukkig heel positief op mijn brief, alleen zijn reactie ''ik begrijp je beter dan je denkt'' is ook weer héél verwarrend. Heeft hij het ook? Heeft hij hetzelfde als ik? Of bedoelt hij dat hij me nu best heel goed begrijpt en begreep hij uit mijn brief dat ik niet verwachtte dat hij dat deed? Ik kon me iig helemaal niet meer concentreren en dat lukte sowieso al niet echt met te weinig slaap en eten en energie...

Ik heb wel uren met die vriendin die het nog niet wist hierover gepraat en ik ben echt heeeeeeel blij met haar. Ze kon me echt heel goed helpen en het is allemaal minder eng dan ik dacht.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Oud 25-03-2010, 19:09
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Mijn "nachtboek" bij zijn ouders achtergelaten, uiteindelijk twee uur met zijn moeder op de bank gezeten, die hem zelf niet snapt en het zo spijtig vind omdat ze mij zo een lief en leuk meisje vond...

En ik vind het spijtig, want ik had aan haar ook graag, en aan zijn vader en zijn grootmoeder, ik kwam daar graag over de vloer...
Hopen dat hij het leest en reageert, hoewel meer en meer het besef komt dat hij niet zal reageren, dat hij zo overtuigd is van zijn gelijk, van een stomme ideologie (die niet klopt)...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 25-03-2010, 20:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
het verbaasd me nog steeds dat hij zo dol is op de eigenschappen die andere mensen juist irriteren, dat hij moet lachen om het feit dat ik overal wel wat op aan te merken heb (dingen op tv meestal), dat ik elke film bijna al gezien heb en dan moeite heb om de clou niet te verraden, dat ik altijd commentaar heb op mensen in film/op tv terwijl het nep is.
Hij vind dat dan weer zo grappig, en dat snap ik niet, want ik vind mezelf zelfs irritant
Ach ja, hij is gewoon een beetje vreemd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-03-2010, 20:52
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Je zult alleen maar meer groeien en daarmee ook goede mannen aantrekken. Je weet nu in ieder geval hoe je het niet wil ( een vent die geen contact opneemt en je kwetst) en daar kun je alleen maar van leren.

Je "mislukte relatie" is niet voor niets geweest! Besef je dat je een veel leuker liefdesleven kan hebben.
Eens.
Citaat:
hoewel meer en meer het besef komt dat hij niet zal reageren, dat hij zo overtuigd is van zijn gelijk, van een stomme ideologie (die niet klopt)...
Iemand met stomme ideologieën wil je toch niet?

Het gaat over hoor Kali, ookal is dat nogal moeilijk om je voor te stllen wanneer je constant zo'n pijn voelt. Zo'n dingen hebben helaas z'n tijd nodig.

En idd..'blij' zijn dat het gebeurt voor er een gemeenschappelijk huis en 3 kinderen zijn...

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 20:57.
Oud 25-03-2010, 23:34
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Eens.

Iemand met stomme ideologieën wil je toch niet?

Het gaat over hoor Kali, ookal is dat nogal moeilijk om je voor te stllen wanneer je constant zo'n pijn voelt. Zo'n dingen hebben helaas z'n tijd nodig.

En idd..'blij' zijn dat het gebeurt voor er een gemeenschappelijk huis en 3 kinderen zijn...
Ach stom, ik vind zijn ideologie stom, want het is dat wanneer je verliefd bent op iemand, al je vorige relaties eigenlijk betekenisloos zijn geweest, dat die geen nut gehad hebben, dat ze quasi onbestaande zijn geweest ... en dat hij zich daarom niet kon/wou openstellen aan mij, om de vorige niet betekenisloos te laten worden (komt er misschien slechter uit dan het is, maar ik versta het wel, maar deel die stelling niet)


En mja ik heb men eigen huis, waar ik moederziel alleen en eenzaam zit, constant, dus mja dat zou het probleem niet zijn...

Ik wil slapen, maar ben weeral wakker, mijn uren slaap voor deze nacht zijn weer op ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 26-03-2010, 07:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ach stom, ik vind zijn ideologie stom, want het is dat wanneer je verliefd bent op iemand, al je vorige relaties eigenlijk betekenisloos zijn geweest, dat die geen nut gehad hebben, dat ze quasi onbestaande zijn geweest ... en dat hij zich daarom niet kon/wou openstellen aan mij, om de vorige niet betekenisloos te laten worden (komt er misschien slechter uit dan het is, maar ik versta het wel, maar deel die stelling niet)
No offense, maar dan vond hij zijn gevoel voor zijn ex dus belangrijker dan zijn gevoel voor jou?
Dit klinkt misschien heel hard, maar het lijkt me wel goed om je dat te realiseren.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-03-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
het verbaasd me nog steeds dat hij zo dol is op de eigenschappen die andere mensen juist irriteren, dat hij moet lachen om het feit dat ik overal wel wat op aan te merken heb (dingen op tv meestal), dat ik elke film bijna al gezien heb en dan moeite heb om de clou niet te verraden, dat ik altijd commentaar heb op mensen in film/op tv terwijl het nep is.
Hij vind dat dan weer zo grappig, en dat snap ik niet, want ik vind mezelf zelfs irritant
Ach ja, hij is gewoon een beetje vreemd
Haha leuk is dat he! Vriendje heeft dat bij mij ook, en precies zulke dingen als jij noemt doe ik ook. Hij vindt ook mijn hoofd geniaal, ik heb een vrij expressief gezicht en hij heeft als plan om alle vreemde gezichten die ik kan trekken ooit op de foto te zetten. Ik ben niet zo heel blij met dat plan

Hmmm leuk vriendje <3
Oud 26-03-2010, 12:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Pff de date jongen heeft niet gesmst en dat vind ik stom, het was toch gezellig? Nouja miss stuur ik morgen zelf wel wat. En gister uit maar er waren geen leuke jongens, nog half aangerand door 1 die me wilde zoenen en me gewoon stevig vast hield, ehh?
En verder zie ik mn ex over 2 dagen, en ik vind het maar stom dat ik eerst elke dag wist wat hij deed en hem elke dag wel sprak en wist hij hoe het met hem ging, en nu zijn we opeens soort van vage kennissen die elkaar af en toe spreken. Maargoed, wel beter voor het hele 'overheenkomen' proces, maar toch raar. En vanavond kerstdiner en ben date van een jongen die best leuk was geweest als hij 5 jaar ouder was
Gister vond ik het wel prima om vrijgezel te zijn maar vandaag vind ik het maar stom. Maar het stomste vind ik dat hoe ik me voel eigenlijk altijd afhangt van hoe het met jongens gaat.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-03-2010, 18:40
Verwijderd
Aaah ik ben heel trots op mijn ene beste vriendinnetje, ze is aangenomen bij een grote krant als redactielid
Oud 26-03-2010, 20:39
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik weet niet zo goed of ik hem toe moet laten en dichtbij durf te laten komen.. Maar hij is wel véél leuker dan verwacht!

edit: en s/-\nne is ook lief <3
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 27-03-2010, 00:44
Verwijderd
Ik voel me verward,
Afgelopen maandag was ie bij me...Heerlijk genoten van elkaar..
En nu sta ik op ingnore status!
Hij smst niet, belt me niet, spreekt me niet aan op msn ofzo...
Hij zei een uur geleden dat hij online kwam...Maar nog geen vriendje te bekennen..
Even er klaar mee zijn...
Heb er even genoeg van, lekker mijn bedje in...Hij stikt er maar even in!

Zo dat is eruit
Oud 27-03-2010, 01:21
Verwijderd
Bij vlagen zijn wij belachelijk dolblij met z'n tweetjes
Oud 27-03-2010, 06:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik miste hem een beetje gisteravond.
Ging ik hem bellen, maar ik had dus gewoon helemaal niks boeiends te vertellen xD
Ik ben een rare
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-03-2010, 09:32
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik ben kopje onder aan het gaan,
mijn zwemmen is verdrinken aan het worden ...

Het gaat niet goed met mij en dat besef ik des te meer, het gaat helemaal niet goed met mij, ik lijd, mijn werk lijd eronder, en dan is het op sommige dagen plots teveel.

Gisteren lag er een nota op het werk, en als ik daarna naar Brussel reed, ben ik in tranen op de rechtbank aangekomen, heel de weg mezelf moeten tegenhouden van niet tegen een boom te rijden, van een brug te springen...

Ik ben niet gelukkig, ik ben bijna nooit gelukkig geweest, en dan is het pas zwaar als het beetje gelukkig zijn dat er was verdwijnt ...

Ik ben mijn nachtboek gaan afgeven, normaal leest hij dat straks, als hij bij zijn ouders komt, maar wanneer, ga ik een reactie krijgen en gaat het de reactie zijn dat ik wil?
Deze nacht weer gedroomd op die 3u die ik geslapen heb, gedroomd van zijn reactie, de reactie die ik wou en dan is de wereld weer des te confronterender als je wakker bent.

Maar ik kan mijn verhaal niet kwijt, niet aan hem, niet aan men vrienden, tegenover iedereen en alles zet ik weer mijn pokerface op, niemand beseft dat ik al huilen opsta, al huilen ga slapen en dieper wegzink elke dag opnieuw ...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 27-03-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet gelukkig, ik ben bijna nooit gelukkig geweest, en dan is het pas zwaar als het beetje gelukkig zijn dat er was verdwijnt ...
Dan heb je therapie nodig, niet hem, want je kan je geluk nooit te veel van andere mensen laten afhangen... (ja wel van mensen om je heen in het algemeen, want mensen zijn nu eenmaal sociale dieren en kunnen niet goed tegen eenzaamheid, maar je begrijpt wel wat ik bedoel).
Oud 27-03-2010, 10:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Dat denk ik inderdaad ook Kali. Op deze manier kun je niet doorgaan. Zoek alsjeblieft zo snel mogelijk hulp. Daarnaast lijkt het me voor je ex enorm benauwend om te weten dat jouw geluk zo van hem afhangt en op die manier krijg je ook nooit een gelijkwaardige relatie met hem. Jij bent veel leuker voor hem als je gelukkig bent, maar in de eerste plaats moet je voor jezelf gelukkig proberen te worden.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 27-03-2010, 10:41
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Dromen zijn altijd wel raar, deze was raar en een hele leuke sprookjesdroom..
Wel leuk om aan terug te denken maar helaas komt het toch niet uit
__________________
Addicts of communication..
Oud 27-03-2010, 10:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Pff ik trek wel irritante jongens weer, gister weer zo'n opdringerige. Hij kwam ook steeds maar terug, en ik ben niet zo dat ik dan gewoon zeg 'GEEN INTERESSE', dus probeer het subtiel te laten merken maar dat werkt meestal niet helaas.
En! de date jongen heeft gesmst, maar door de smsjes die we gisteren stuurden en het verloop van de date is de toon wel een beetje gezet maargoed, in meer heb ik toch niet echt zin in geloof ik.
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 27-03-2010, 11:38
wup
wup is offline
Vanacht gewerkt en de jongen waar ik altijd mee klets was er ook. Was weer gezellig en volgens m'n collega was ik erg aan het flirten, maar ik kan zo moeilijk inschatten of hij dat ook doet. Soms weet ik zelf niet eens of ikzelf aan het flirten ben.
Wilde bijna vragen om eens te gaan kletsen als ik niet aan het werk ben, maar durfde niet echt. Waarom doet hij dat dan ook niet
Oud 27-03-2010, 15:37
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Rare avond gehad gisteren.
We zouden film kijken! Maar ze was een beetje stom bezig. Daar had ze erg veel spijt van, nadat ze zag wat ik allemaal had klaargezet (kaarsjes en bla, bla.). Ik baalde daar echt van, en dat zag ze ook.
Eerst wilde ik niet met haar mee naar huis (rationeel bleh), ze reed net weg, en heb haar gebeld dat ze moest stoppen!!
Mijn gevoel zei zo iets anders! En ik ben blij ook, want allebei met een rotgevoel naar bed gaan, vond ik niet zo tof, handig, leuk en etc!
Ze heeft het wel een beetje goedgemaakt!
Oud 27-03-2010, 16:12
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Pff ik trek wel irritante jongens weer, gister weer zo'n opdringerige. Hij kwam ook steeds maar terug, en ik ben niet zo dat ik dan gewoon zeg 'GEEN INTERESSE', dus probeer het subtiel te laten merken maar dat werkt meestal niet helaas.
Daar heb ik ook wel eens last van, ik snap dat dan echt niet.. Ik heb laatst een jongen gezegd: 'hee, het spijt me maar ik val op vrouwen' en zelfs dat liet hem niet afdruipen Als je dan al niet gelooft dat iemand lesbisch is, moet er toch een lampje gaan branden dat ze jou in ieder geval niet interessant vindt als ze dat beweert?
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 27-03-2010, 16:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik vind het zo rot als hij zich zo voelt.
Ik wil dan iets voor hem doen, maar weet ook wel dat dat niet kan.
Ben ook altijd een beetje bang dat dat dan door mij komt, maar dat is gelukkig niet zo.
Hij is hier maar heel eventjes geweest, maar vind het toch leuk dat ie dan wel komt, ondanks dat ie moe is enzo.
Ik moet gewoon niet van di gekke dingen denken..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-03-2010, 16:58
Verwijderd
Ik neem voortaan maar geen dates meer mee naar huis, want het wordt nu een beetje verwarrend En ik ga er nu voor om er een keer een tweede date van te maken
Oud 27-03-2010, 17:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Ik ben niet gelukkig, ik ben bijna nooit gelukkig geweest, en dan is het pas zwaar als het beetje gelukkig zijn dat er was verdwijnt ...

Maar ik kan mijn verhaal niet kwijt, niet aan hem, niet aan men vrienden, tegenover iedereen en alles zet ik weer mijn pokerface op, niemand beseft dat ik al huilen opsta, al huilen ga slapen en dieper wegzink elke dag opnieuw ...
Jezus meid, dit is niet goed. Ik raad je aan om eens professionele hulp te zoeken, vooral als je je verhaal niet kwijt kan bij je vrienden/familie. Het MOET er namelijk uit, want anders vrees ik voor het ergste. Je moet gaan huilen, je de pijn van het verdriet voelen, boos worden, kapot zijn. Want alleen als je door de pijn heen gaat kun je weer helen. Het is heel erg om te lezen dat je zegt dat je bijna nooit gelukkig bent geweest. Een relatie gaat hier echter niets aan veranderen. Dan richt je jezelf op iemand anders en dat maakt je " schijngelukkig", maar dat geluk is zo fragiel dat je het ineens weer kwijt kan zijn. Het is eeuwig zonde als je dit op gaat kroppen en er niets aan doet, want je kunt nog zo veel geluk kennen in je leven, ookal lijkt de situatie nu uitzichtloos.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 27-03-2010, 19:16
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ben woensdag nadat ik hier gepost had een beetje ingestort.
M'n vriend had gezegd dat hij langs zou komen nadat hij uit eten was met z'n ex en haar 2 vrienden, toen hij er om 11 uur 's avonds nog niet was, kwam er een huilbui opzetten die ook niet meer te stoppen was. Ben naar het strand gelopen voor wat frisse lucht, maar voelde me alleen maar eenzaam en raakte helemaal verwikkeld in mijn eigen gedachten over mijn vriend, zijn ex, etc.

Iets later belde hij en is hij naar het strand gekomen en hebben we alles uitgepraat. Heb hem verteld dat ik echt niet moeilijk wilde doen over zijn ex die op bezoek is, maar dat ik gewoon echt niet wist wat ik er mee aan moest en van moest denken, en dat ik alle gaten in begon te vullen met mijn eigen gedachten. En hij heeft me het een en ander verteld over hun relatie en dat het voor hem een stuk minder serieus was als wat hij met mij heeft en dat ik me echt geen zorgen hoef te maken en dat hij het misschien beter aan had moeten pakken door mij mee te nemen toen ze uit eten gingen.

Al met al was het een hele opluchting en hebben we ook gister nog wat over onze relatie gepraat en weet ik nu een stuk beter waar we staan en dat het zeker geen eenrichtingsverkeer van mijn kant is.
Dus wat dat betreft ben ik blij dat ik het ter sprake heb gebracht (ookal ging het niet zo beschaafd als ik zou willen - er kwamen behoorlijk wat tranen tussendoor).

Ben nu weer helemaal gelukkig, behalve dat ik hem vanmorgen gedag heb gezegd en hem nu 2.5 week niet zie... (maar hij kwam wel mee naar het busstation om kwart voor 7 's ochtends om me uit te zwaaien )
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 27-03-2010, 19:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jeetje. Ik heb hem nu bijna een week lang niet gezien, en ik mis hem zo! Ik denk bijna de hele dag aan hem, en ik word nu zelfs misselijk van het missen.
Maar gelukkig zie ik hem maandag weer! Dus weer iets om me op te verheugen. Zo zie ik ook maar weer hoe veel ik van hem hou =)
__________________
mijn handtekening
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.