Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2010, 20:05
Verwijderd
Hoe ver ben jij dan Snoopy? Heb je een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling of gezien dat het een meid wordt op de 20-weken echo?
Advertentie
Oud 22-06-2010, 20:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben nu ruim 17 weken. Heb idd een pretecho cadeau gehad van een vriendin (8 juli is de 20weken echo, dus dan kunnen we mooi even checken of het klopt )
__________________
Tsja
Oud 22-06-2010, 20:17
Verwijderd
Oh leuk cadeau zeg
Oud 23-06-2010, 00:21
Little_lady
Little_lady is offline
Oeh, nog een baby op komst! Moz, gefeliciteerd! Geniet ervan
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 23-06-2010, 10:16
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
gefeliciteerd Moz! babyboom ineens
okay so who's next??
Oud 23-06-2010, 12:18
Verwijderd
Ik wil wel gokken
Oud 23-06-2010, 12:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Qimm, heb je ons soms iets te vertellen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2010, 12:54
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
waarschijnlijk zo'n stiekemerd die hier anders NOOOOOOOOOOOIT komt om ons niet op het verkeerde been te zetten ofzo, en dan ineens! out of the blue! hoppa drie maanden zwanger!
ik durf erom wedden.
Oud 23-06-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk zo'n stiekemerd die hier anders NOOOOOOOOOOOIT komt om ons niet op het verkeerde been te zetten ofzo, en dan ineens! out of the blue! hoppa drie maanden zwanger!
ik durf erom wedden.
Ik post hier wel af en toe, toch? Dus ik ben het vast niet!
Oud 23-06-2010, 13:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb mijn vriend verteld dat ik kinderen wil. Vond het altijd een beetje lastig om daar over te beginnen omdat hij jonger is en ook omdat ik vroeger echt geen kinderen wilde en hij dus ook niet. Maar hij schrok helemaal niet en zei dat hij dat eigenlijk al wist. En na onze studies gaan we kijken of we ons misschien voort kunnen planten. Vond het wel fijn om het er met hem over te hebben. Want sinds ongeveer een jaar schreeuwt heel mijn lichaam om voortplanting. Mijn gedachten zijn pas later zo erover gaan denken. Gek is dat.
Oud 23-06-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
we ons misschien voort kunnen planten. Vond het wel fijn om het er met hem over te hebben.

ZO heb ik het echt nog nooit horen zeggen. Maar leuk.
Oud 23-06-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Qimm, heb je ons soms iets te vertellen?
Oud 01-07-2010, 22:55
Verwijderd
Dit topic was bijna van de pagina gevallen!

Hoe is het met alle mama's en mama's to be?
Oud 02-07-2010, 09:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nog maar 6 weekjes! Hoewel de baby al de grootte heeft van een kind van 36 weken. Verder trapt ze flink, tot groot ongenoegen van de moeder, en ligt ze al helemaal klaar om geboren te worden.
Oud 02-07-2010, 09:26
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Nog maar 6 weekjes! Hoewel de baby al de grootte heeft van een kind van 36 weken. Verder trapt ze flink, tot groot ongenoegen van de moeder, en ligt ze al helemaal klaar om geboren te worden.
ik moest teruglezen om te zien over wie je het had
maar over de vriendin van je broer dus spannend!!
Oud 05-07-2010, 19:06
Verwijderd
Ik heb een vraagje aan alle moeders hier.

Half juli gaan wij op vakantie. Maud is dan 7 maanden oud (en 10 dagen)
We gaan naar Frankrijk, dwz ongeveer 10 uur lang in de auto zitten.
We hebben een maxi cosi, maar een baby schijnt niet langer dan 2 uur aan 1 stuk in een maxi cosi te mogen zitten.
Ook hebben we zo'n vervolg maxi cosi zeg maar, maxi cosi priori sps, als ik het goed heb. Maar eigenlijk is die voor babies vanaf 9 maanden.

Waar kunnen we haar nou het beste mee vervoeren denken jullie?
Oud 05-07-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraagje aan alle moeders hier.

Half juli gaan wij op vakantie. Maud is dan 7 maanden oud (en 10 dagen)
We gaan naar Frankrijk, dwz ongeveer 10 uur lang in de auto zitten.
We hebben een maxi cosi, maar een baby schijnt niet langer dan 2 uur aan 1 stuk in een maxi cosi te mogen zitten.
Ook hebben we zo'n vervolg maxi cosi zeg maar, maxi cosi priori sps, als ik het goed heb. Maar eigenlijk is die voor babies vanaf 9 maanden.

Waar kunnen we haar nou het beste mee vervoeren denken jullie?
Als de moeders het hier niet weten is dat ook typisch het soort vraag waar een consultatiebureauverpleegkundige het antwoord op heeft die hebben meestal elke week telefonisch spreekuur, wanneer valt vast te googelen.
Oud 05-07-2010, 20:18
Verwijderd
Ik heb al even gegoogled (huhuh op vakantie maxi cosi) en daar word eigenlijk gezegd dat je gewoon elke 2 uur moet stoppen, rondlopen, laten liggen etc en dat het dan wel goed gaat. We gaan ook 3 weken, dat scheelt ook wel.

Volgende week hebben we ook nog afspraak op CB, dus dan kan ik het ook nog vragen. Komt vast ook wel goed
Oud 05-07-2010, 20:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Je kunt je kind het beste zo lang als ze past in de eerste maxicosi laten zitten, die schijnt het veiligst te zijn.

En die 2 uur is een richtlijn. Voor één ritje naar Frankrijk hoef je je niet zo druk te maken, hoor. Maar het allerbeste zou zijn om idd elke 2 uur een halfuur pauze te nemen en haar even op een kleed neer te leggen enzo. Weet alleen niet of jullie daar tijd voor hebben en in principe maakt het dus voor een dagje niet zoveel uit.
__________________
Tsja
Oud 05-07-2010, 20:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
(die 2 uur is ook opgesteld voor mensen zoals ik op het cb tegenkom: die de maxicosi als een soort wipstoeltje gebruiken en hun kind daar dus de héle dag in zetten )
__________________
Tsja
Oud 05-07-2010, 20:42
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Toen wij op vakantie gingen naar Luxemburg hebben we haar in de kinderwagenbak gelegd. We hebben zo'n bak waar je de gordels van de achterbank aan vast kunt maken en waar je een soort buikband/gordel in kun klikken waarmee je de baby vast kunt maken. Is ook helemaal legaal.
Maar als je dat niet hebt, tja, dan maar de maxi cosi, voor een dagje mag dat wel hoor, wat snoopy zegt dus! Ik zou haar nog niet in zo'n vervolgstoeltje zetten, als ze dan in slaap valt, hangen ze daar ook zo raar in met dat hoofdje, vind ik...
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 05-07-2010, 22:55
Verwijderd
Er zijn inderdaad mensen die zo'n maxi cosi voor alles gebruiken, als kinderwagen, wipstoeltje, om erbij te zitten in tafel, om in te spelen. En ik las ook dat 1 dag veel in de maxi cosi zitten niet zo erg is. Als ze nou 8 maanden en ruim 3 weken was geweest, maar denk inderdaad dat de maxi cosi de beste oplossing is. Maar wilde ook even jullie oordeel, wat als newbornmoeder heb ik gewoon wat tips nodig
Oud 06-07-2010, 11:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ghehe... Daar zijn we voor toch?
__________________
Tsja
Oud 06-07-2010, 14:49
Verwijderd
Ja, en niet om weerwolfbabies te produceren!
Oud 06-07-2010, 15:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Qimm, heb je ons soms iets te vertellen?

nope (ikwilnoghelemaalgeenbabies)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-07-2010, 18:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, en niet om weerwolfbabies te produceren!
Moet je maar geen 2 wolven geliefden maken
__________________
Tsja
Oud 07-07-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Moet je maar geen 2 wolven geliefden maken
Ik maakte twee zwangeren geliefden, dat is heel wat anders!
Want mijn tactiek was dat ik dacht dat iedereen zou denken dat ik wammus geliefde zou maken, daarom jullie minder snel door zouden hebben. Maar ik kon er ook niks aan doen dat jullie beiden weerwolven bleken te zijn!
Oud 07-07-2010, 15:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
(laatste opmerking over ww-spel, voordat ik geband word )

Dat heb ik nog geprobeerd te gebruiken ja, maar niemand geloofde dat Wammus geliefde was
__________________
Tsja
Oud 08-07-2010, 17:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
20 weken echo was helemaal goed! Prachtig kindje, perfect op schema en nog steeds een meisje
__________________
Tsja
Oud 08-07-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
20 weken echo was helemaal goed! Prachtig kindje, perfect op schema en nog steeds een meisje
Fijn!
Oud 08-07-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
20 weken echo was helemaal goed! Prachtig kindje, perfect op schema en nog steeds een meisje
Mooi zo
Oud 08-07-2010, 18:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
20 weken echo was helemaal goed! Prachtig kindje, perfect op schema en nog steeds een meisje
20 weken alweer. Wat gaat dat snel zeg. Mooi dat alles goed gaat.
Oud 08-07-2010, 18:37
Verwijderd
De hormonenstoot die sommigen krijgen bij het zien van een heel mooie man die ze heel graag willen hebben heb ik de laatste tijd als ik een -lieve- baby zie. Ofja, het zullen net weer andere hormonen zijn maar het is in elk geval totaal irrationeel, overwhelming en verwarrend.

En voor Snoopy.
Oud 08-07-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
De hormonenstoot die sommigen krijgen bij het zien van een heel mooie man die ze heel graag willen hebben heb ik de laatste tijd als ik een -lieve- baby zie. Ofja, het zullen net weer andere hormonen zijn maar het is in elk geval totaal irrationeel, overwhelming en verwarrend.

En voor Snoopy.
Ik ken die hormonenstoot ja, pff, dat kan echt vreselijk heftig zijn!
Oud 08-07-2010, 19:18
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Fijn!
idd, dit dus!
Oud 08-07-2010, 19:19
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik ken die hormonenstoot ja, pff, dat kan echt vreselijk heftig zijn!
hormonen zijn bi-atches, I know ...
Oud 08-07-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ken die hormonenstoot ja, pff, dat kan echt vreselijk heftig zijn!
En er is vast niets aan te doen hè? Behalve dan een baby maken, maar dat kan nog niet.
Oud 08-07-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
En er is vast niets aan te doen hè? Behalve dan een baby maken, maar dat kan nog niet.
Ik heb ze al een aantal jaar, en er is niets aan te doen behalve wachten en verlangen Ik vond 't trouwens heerlijk toen mijn zus zwanger was, kon ik m'n hormonen kwijt door kleertjes te kopen voor haar kindjes enzo <3
Oud 08-07-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
20 weken echo was helemaal goed! Prachtig kindje, perfect op schema en nog steeds een meisje
Oud 12-07-2010, 10:49
Verwijderd
@testout.com: ff spuit 11 spelen: In een gewone autostoel mogen ze ook niet heel lang zitten, hoor. Ik zou haar lekker in de maxicosi laten zitten, dat is veel veiliger, zeker als ze nog zo jong zijn. En één (of twee, want je moet natuurlijk ook weer terug ) keer een uur of 10 geeft niet, gewoon regelmatig stoppen en haar er dan uithalen. 't is gewoon niet de bedoeling dat je je kind 24/7 in dat ding laat zitten, maar een enkele keer wat langer kan geen kwaad.

@snoopy: Fijn!
Oud 15-07-2010, 13:09
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
waarschijnlijk zo'n stiekemerd die hier anders NOOOOOOOOOOOIT komt om ons niet op het verkeerde been te zetten ofzo, en dan ineens! out of the blue! hoppa drie maanden zwanger!
ik durf erom wedden.
goed dat jullie niet wilden wedden, want moet je nou es horen?!



...


ik ben zwanger
zo'n dikke zeven weken nu. het hartje klopte op de echo vorige week, dus de kans dat het nog misloopt is behoorlijk klein 30/07 nieuwe echo!
Oud 15-07-2010, 13:12
Verwijderd
Gefeliciteerd!

Ik vind dat baby's maar even weg moeten blijven uit mijn omgeving want soms word ik echt gek. Zelfs als ik gewoon wat tv kijk zijn ze óveral. En ik wil er even met mijn moeder over praten want die kan het vast relativeren, maar ze is voorlopig niet in Nederland.
Oud 15-07-2010, 13:14
Verwijderd
Citaat:
goed dat jullie niet wilden wedden, want moet je nou es horen?!



...


ik ben zwanger
zo'n dikke zeven weken nu. het hartje klopte op de echo vorige week, dus de kans dat het nog misloopt is behoorlijk klein 30/07 nieuwe echo!
Gefeliciteerd!
Oud 15-07-2010, 13:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
goed dat jullie niet wilden wedden, want moet je nou es horen?!



...


ik ben zwanger
zo'n dikke zeven weken nu. het hartje klopte op de echo vorige week, dus de kans dat het nog misloopt is behoorlijk klein 30/07 nieuwe echo!
Eindelijk ;-) Echt superleuk voor je! Gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte :-)
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-07-2010, 13:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat een verrassing blauw engeltje

Maar dan ook even hier een dikke proficiat.
__________________
Tsja
Oud 15-07-2010, 13:28
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Eindelijk ;-) Echt superleuk voor je! Gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte :-)
eindelijk? acht weken getrouwd en zeven weken zwanger, en jij zegt eindelijk??
Oud 15-07-2010, 13:28
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
thanks, all
Oud 15-07-2010, 14:37
Verwijderd
Gefeliciteerd
Oud 15-07-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
goed dat jullie niet wilden wedden, want moet je nou es horen?!



...


ik ben zwanger
zo'n dikke zeven weken nu. het hartje klopte op de echo vorige week, dus de kans dat het nog misloopt is behoorlijk klein 30/07 nieuwe echo!
Gefeliciteerd!!
Oud 15-07-2010, 15:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Leuk, gefeliciteerd!!!

Over meteen de bedden bij elkaar schuiven gesproken...
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15
Verwijderd
500 09-03-2012 17:04
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14
Verwijderd
500 02-09-2011 22:08
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.