Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 18:52
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Onze eerste ruzie geloof ik Het ging half per telefoon, half per sms, en daardoor hebben we elkaar ontzettend verkeerd begrepen. Dus vanavond maar uitpraten. Maar hij heeft echt een paar hele gemene dingen gezegd waar ik eerst excuses voor wil horen voordat ik naar hem toe ga
Jij hebt vast alleen maar lieve dingen gezegd!
Advertentie
Oud 19-10-2010, 21:04
Kate_1221
Kate_1221 is offline
Ik ben verliefd, en dat geeft echt een fijn gevoel ... Het nare is alleen dat ik verliefd ben op een nogal onbereikbare persoon. xD
Oud 19-10-2010, 22:17
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Eenzaam maar heh; what else is new.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-10-2010, 22:56
Verwijderd
Ik vind dat de week veel te langzaam gaat... Maar er zijn wel leuke dingen, want ik ben vandaag begonnen aan de voorbereiding van mijn opleiding, heb de hele week 's avonds cursussen en vrijdagavond feestavond van Jong Nederland. En van 't weekend gaan we samen bij mijn zus in België logeren. Ik ben wel benieuwd, hoop dat dat wel een beetje gezellig is....
Ik begin er steeds meer van te balen dat, wanneer ik een fijne avond of dag heb gehad of er is iets belangrijks of ik ben gewoon een beetje muh, Vriendje er niet is. Ik merk dat ik steeds meer behoefte krijg aan hem om me heen. Helaasch moet dat nog even wachten, eerst in februari mijn opleiding afmaken en in de zomer samenwonen. Het wordt GODVERDOMME tijd, ik heb het gehad zo
Oud 19-10-2010, 23:51
Verwijderd
Misschien niet heel relationeel, maar: omg, ik mag ineens vanaf half januari een half jaar afstuderen in het buitenland En ook niet even in naast-de-deur buitenland... Kan het nog niet echt geloven omdat het zo snel gegaan is en ik ook nog eens tussen 2 hele gave stages/landen moet kiezen. Alleen waarom denk ik dan ook al na over wat het met ons gaat doen als ik een half jaar wegga?
Oud 20-10-2010, 08:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jij hebt vast alleen maar lieve dingen gezegd!

Daarnaast: meestal hoor je pas excuses nadat je het hebt uitgepraat
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-10-2010, 11:13
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ze stelde voor om naar de film te gaan maar ja, welke film dan

De enige 'leuke' film op dit moment is Paranormal Activity 2
Is dat nou wel zo'n goed idee?

Nog suggesties?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 20-10-2010, 11:26
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Ze stelde voor om naar de film te gaan maar ja, welke film dan

De enige 'leuke' film op dit moment is Paranormal Activity 2
Is dat nou wel zo'n goed idee?

Nog suggesties?
Despicable Me (H) Meiden vinden die minions echt supertof
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Oud 20-10-2010, 12:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Despicable Me (H) Meiden vinden die minions echt supertof
ja inderdaad! paranormal activity 2 lijkt me een beetje te eng voor een leuke date.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 20-10-2010, 13:15
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
ja inderdaad! paranormal activity 2 lijkt me een beetje te eng voor een leuke date.
Ja, opzich wel...
Maar Despicable Me lijkt me echt vreselijk
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 20-10-2010, 13:39
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:

Daarnaast: meestal hoor je pas excuses nadat je het hebt uitgepraat
En excuses zijn niet de oplossing van het probleem/frustratie.
Damn, lijkt net Dr. Phill hiero.
Oud 20-10-2010, 15:34
Verwijderd
Nou, voor sommige dingen zou ik toch wel een excuus willen horen en dan het uitpraten.

Iig, hij is lief om me aan te horen.
Oud 20-10-2010, 16:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
ja inderdaad! paranormal activity 2 lijkt me een beetje te eng voor een leuke date.
Zolang die zelf een bikkel is is er niks aan de hand toch? lekker tegen elkaar aan kruipen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-10-2010, 16:23
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Zolang die zelf een bikkel is is er niks aan de hand toch? lekker tegen elkaar aan kruipen
Dat dacht ik dus ook
Maar toch nog even wat reacties zien
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 20-10-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt vast alleen maar lieve dingen gezegd!
Ja dat was eigenlijk juist het probleem, ik had niet eens door dat we ruzie hadden dus ik zei gewoon hee zullen we morgen bij elkaar slapen dan? En toen werd hij heel boos omdat ik er blijkbaar niet mee zat dat we ruzie hadden en dat ik dan quasi lieve dingen ging zeggen of zo... Nouja het was een heel raar misverstand. Is wel soort van uitgepraat maar ik weet het toch niet helemaal.
Oud 20-10-2010, 18:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat dacht ik dus ook
Maar toch nog even wat reacties zien
Gewoon doen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-10-2010, 18:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hebben we het over je vriendin of over je 2e date? Dat maakt nogal uit.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-10-2010, 18:54
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Hebben we het over je vriendin of over je 2e date? Dat maakt nogal uit.
1e date zelfs

Maar we kennen elkaar al langer hoor...
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 20-10-2010, 18:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nja, op een eerste date zou ik eerder iets doen wat zij leuk vindt.. En op een eerste date ga je ook minder snel tegen je "stoere bikkel" aan zitten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-10-2010, 19:00
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Nja, op een eerste date zou ik eerder iets doen wat zij leuk vindt.. En op een eerste date ga je ook minder snel tegen je "stoere bikkel" aan zitten
Nou ja, de bioscoop was haar idee. En er zijn eigenlijk geen leuke films verder tegenwoordig
Misschien iets anders maar dan... En daarvoor zal ik wel even kijken in dat andere topic
Maar ideeën zijn altijd welkom
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 20-10-2010, 19:49
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
je kan haar toch vragen of ze die film wil zien?
Oud 21-10-2010, 08:19
Verwijderd
Moest gisteren een zwangerschapstest doen en daar was ik gistermiddag heel erg van ondersteboven en in paniek enzo en toen smste hij 'Wat er ook uit komt, ik blijf bij je, je hoeft 't nooit alleen te doen' <3
Toen bleek dat die test negatief was, vond ik het ergens wel eens een teleurstelling. Ik weet dat het allemaal niet verstandig is en bla, maar stiekem zou ik het wel heel graag willen. Hij zei 'Ik schrok best wel vanmiddag, maar ik dacht: als ik dan toch papa mag worden, dan wel met jou'.
Ik vind hem zo lieflieflieflief en heb zo'n zin in het weekend en samenwonennnnnnnnnnnnn!
Oud 21-10-2010, 08:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@SA je hebt wel een topper te pakken volgens mij


ot: gister een uur aan de telefoon gehangen samen, lekker nutteloos, maar oh zo fijn om hem 's avonds voor ik ga slapen nog even te spreken.
Is het al weekend?

Edit: oh ja, vanavond ook nog ff met m'n ex afgesproken, hij had iets voor/over me gemaakt en dat ga ik ophalen.. argh m'n nieuwsgierigheid wint het weer eens keihard van mijn 'ik zou hem op afstand moeten houden' gevoel.
Toch grappig dat m'n vriend net zo nieuwsgierig is als ik naar wat het is, en hij er geen enkele dreiging van ervaart, terwijl als ik te veel met zijn beste vriend omga, hij dat wel als bedreiging ziet...
Heb hem al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij gewoon echt niks doet voor me.. maar kennelijk gaat dat er niet in..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-10-2010, 08:58
Magaline
Magaline is offline
@ Mr. Mark: Je kan ook naar The Town gaan! Echt een hele leuke film, gaat vandaag in premiere maar ik heb m in de sneak gezien. Leuk voor jou maar ook voor je date, mijn vriend en ik vonden het beide super! Is actie en lovestory ineen

OT. Gaat tussen ons echt heel erg goed, alleen die verdraaide vrienden van hem.. Grr.
Oud 21-10-2010, 09:24
Verwijderd
@Dott: Ja, dit is er echt eentje uit duizenden.... Het moet gek lopen als ik hem ooit eens laat gaan (L)
WB jouw situatie, heeft je ex iets voor je gemaakt? Dat is toch ook maf.... Eignelijk? Heb je hem, nadat het uit ging nog wel eens écht gesproken (en dan bedoel ik geen smsje met 'hoe gaat het?'
Verder kan ik me wel indenken dat je vriend er moeite mee heeft dat je zoveel met je beste vriend om gaat. Die staat een stuk dichterbij dan je ex -daar is je beste vriend je beste vriend voor en je ex je ex - en kent je waarschijnlijk al heel lang en erg goed. Ik herken het wel. Mijn ex vond het bij vlagen ook echt niet tof dat ik zo close was met mijn beste vriend, tot hij hem beter leerde kennen en inzag dat het écht niks anders was dan alleen vriendschap. Ik weet niet hoe goed je vriend en je beste vriend elkaar kennen....?
Oud 21-10-2010, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Misschien niet heel relationeel, maar: omg, ik mag ineens vanaf half januari een half jaar afstuderen in het buitenland En ook niet even in naast-de-deur buitenland... Kan het nog niet echt geloven omdat het zo snel gegaan is en ik ook nog eens tussen 2 hele gave stages/landen moet kiezen. Alleen waarom denk ik dan ook al na over wat het met ons gaat doen als ik een half jaar wegga?
Heej, wat gaaf! Waar kun je tussen kiezen? Wat doe je eigenlijk voor opleiding? Echt heel stoer!
En het is logisch dat je meteen nadenkt over je relatie, ik bedoel, jij gaat een half jaar een ontzettend gaaf avontuur tegemoet en hij blijft hier in Nederland alleen in zijn oude, vertrouwde (saaie?) omgeving zitten.... Dat is ook ontzettend spannend, het is niet zomaar iets! Heb je het al met hem besproken? Wat vind hij ervan? Ik ben zelf vier maanden naar het buitenland geweest terwijl hij hier bleef, dus ik ken je situatie vrij goed! Mocht je willen pm'en ofzo, kan dat
Oud 21-10-2010, 09:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Ja, dit is er echt eentje uit duizenden.... Het moet gek lopen als ik hem ooit eens laat gaan (L)
WB jouw situatie, heeft je ex iets voor je gemaakt? Dat is toch ook maf.... Eignelijk? Heb je hem, nadat het uit ging nog wel eens écht gesproken (en dan bedoel ik geen smsje met 'hoe gaat het?'
Verder kan ik me wel indenken dat je vriend er moeite mee heeft dat je zoveel met je beste vriend om gaat. Die staat een stuk dichterbij dan je ex -daar is je beste vriend je beste vriend voor en je ex je ex - en kent je waarschijnlijk al heel lang en erg goed. Ik herken het wel. Mijn ex vond het bij vlagen ook echt niet tof dat ik zo close was met mijn beste vriend, tot hij hem beter leerde kennen en inzag dat het écht niks anders was dan alleen vriendschap. Ik weet niet hoe goed je vriend en je beste vriend elkaar kennen....?
Haha, het is niet mijn beste vriend met wie ik het goed kan vinden, maar de zijne
En ze vallen nogal vaak op hetzelfde soort meiden, dus hij is bang dat zijn beste vriend op me zal vallen.. al zie ik dat bij god niet gebeuren.

Maar ik heb mijn ex nog 1 keer gezien sindsdien een week ofzo geleden, omdat ik het niet eens was met de manier waarop hij reageerde toen hij en mijn vriend per ongeluk tegelijkertijd in mijn huis waren omdat hij er te vroeg was en ik net bezig was mn vriend de deur uit te zetten.
Tuurlijk is dat niet tof maar om dat nou allemaal op mij af te schuiven vind ik niet eerlijk, dus dat heb ik hem duidelijk gemaakt.
Maar goed hi jzei dat ie een bepaalde blokkade had weggewerkt en dat daar nog heel veel verliefdheid voor mij zat ofzo en dat had ie in een soort document gezet.. zoiets.. en dat mocht ik hebben als ik wilde.. dus ik ben wel onwijs nieuwsgierig al is het hoofdstuk met hem voor mij definitief gesloten..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-10-2010, 11:51
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Haha, het is niet mijn beste vriend met wie ik het goed kan vinden, maar de zijne
En ze vallen nogal vaak op hetzelfde soort meiden, dus hij is bang dat zijn beste vriend op me zal vallen.. al zie ik dat bij god niet gebeuren.
Gek is dat niet. Een ex is niet voor niks een ex, dus dat vindt hij prima. Maar zijn vriend daar heb je nog niets mee gehad, dus dat is anders.
Maar goed, je moet hem gewoon dat vertrouwen geven en hij moet je leren vertrouwen. Al lijkt het me een stuk leuker om meer tijd met je vriend door te brengen dan met een vriend.
Oud 21-10-2010, 17:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mja dat is het ook, maar door omstandigheden kan dat niet, hij zit door de weeks ergens anders en hij mag daar niet weg op 1 vrije avond in de week na.
Dus ik kan hem alleen maar zien van vrijdagmiddag 3 uur tot zondagavond 10 uur, that's all we have.
En dan af en toe op donderdag of dinsdag avond nog 4 uurtjes.
Gelukkig komt daar vanaf halverwege nov verandering in, maar t blijft gewoon bagger.. helemaal als je nog in de puberale 'ik wil bij je zijn en denk de hele dag aan je' fase zit...
In het weekend zijn we dan ook echt verschrikkelijk samen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-10-2010, 19:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het gaat niet en het loopt niet en het wil niet. Het komt wel weer. Het komt wel weer. Maar nu even niet en het sucks. Zucht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-10-2010, 19:47
Verwijderd
Gah. Vrienden die je schuldig doen voelen omdat je hun hints (over je borsten) niet hebt begrepen als omg-ik-wil-je-als-vriendin.
Oud 21-10-2010, 22:45
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik had veel verwacht.. maar dit niet.. en t is verdomd moeilijk
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-10-2010, 23:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik had veel verwacht.. maar dit niet.. en t is verdomd moeilijk
Details!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-10-2010, 08:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Die ga ik niet plaatsen.
Dit was namelijk iets heel persoonlijks, en hij heeft zich heel kwetsbaar opgesteld, dus dat zet ik dan niet zo op een forum.. sorry
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2010, 08:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dat mag.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-10-2010, 08:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
gelukkig maar hihi ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2010, 09:33
Verwijderd
@Dott: Vond je het moeilijk gisteravond? Hoe was het om dat dan te krijgen, ik bedoel, hij heeft zich kwetsbaar opgesteld bij jou, dat doettie niet zomaar en dat betekent dus dat hij nog wel echt iets voor je voelt.... (of trek ik nou hele domme conclusies?) Vind je het niet moeilijk om daar mee om te gaan?

ot: Vanavond zie ik hem weer, eindelijk! En we gaan zaterdag naar mijn zus in Leuven, ik ben heel benieuwd! Ik heb er wel zin in!

En niet echt relationeel, maar toch wel een beetje: Ik heb nu pas, na vijf jaar, het idee dat ik op Jong Nederland gewaardeerd word en volledig mee tel als leiding zijnde. Ik kan het steeds beter vinden met mijn collegaleiding, maar ze vragen mij ook om mijn meningn en luisteren zowaar als ik eits zeg. Dat is fijnnnnn, vanavond feestje, ik ben benieuwd!
Oud 22-10-2010, 09:36
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Die ga ik niet plaatsen.
Dit was namelijk iets heel persoonlijks, en hij heeft zich heel kwetsbaar opgesteld, dus dat zet ik dan niet zo op een forum.. sorry
Blij maken met een dooie mus, plaats die opmerking dan niet.. Hij is zwanger?
Oud 22-10-2010, 09:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij voelt idd nog wel wat voor mij.. en dingen die die destijds niet kon uiten (mede de reden dat t niet werkte) kan die nu wel uiten, en hoe.
Dus het was een beetje het gevoel alsof iemand je een huwelijksaanzoek doet terwijl je het niet verwacht en niet wilt.. het voelde ook ongeveer zo ongemakkelijk.
En mn vriend smste mij, en die vroeg hoe ik me voelde, en toen zei ik in de war.. dus hij was al helemaal bang dat mn gevoelens toch weer waren veranderd ofzo, dus ook hem daarna nog ff gebeld en gepraat over de hele avond.
Pff wat miste ik hem op dat moment vreselijk.. had hem graag bij me gehad vannacht.. maar ja goed.. vanavond gelukkig weer...
Blugh, ben nog steeds een beetje wazig erover.. weet niet zo goed wat ik moet denken en voelen.. t is allemaal lastig.
Voor mij is dat hoofdstuk volledig gesloten en over.. maar alsnog... bwuh
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2010, 09:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Blij maken met een dooie mus, plaats die opmerking dan niet.. Hij is zwanger?
Shit, ben je helderziend ofzo?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Hij voelt idd nog wel wat voor mij.. en dingen die die destijds niet kon uiten (mede de reden dat t niet werkte) kan die nu wel uiten, en hoe.
Dus het was een beetje het gevoel alsof iemand je een huwelijksaanzoek doet terwijl je het niet verwacht en niet wilt.. het voelde ook ongeveer zo ongemakkelijk.
En mn vriend smste mij, en die vroeg hoe ik me voelde, en toen zei ik in de war.. dus hij was al helemaal bang dat mn gevoelens toch weer waren veranderd ofzo, dus ook hem daarna nog ff gebeld en gepraat over de hele avond.
Pff wat miste ik hem op dat moment vreselijk.. had hem graag bij me gehad vannacht.. maar ja goed.. vanavond gelukkig weer...
Blugh, ben nog steeds een beetje wazig erover.. weet niet zo goed wat ik moet denken en voelen.. t is allemaal lastig.
Voor mij is dat hoofdstuk volledig gesloten en over.. maar alsnog... bwuh
Waar heb je dan het meeste moeite mee? Is het dat hij nog zoveel voor je voelt en jij niet voor hem? Is het dat iemand zoveel moeite voor je doet?
Of had je, als je heel stiekem eerlijk naar jezelf kijkt, het toch nog een keer geprobeerd met hem? En wat verwacht je ex nu van je? Wil hij contact houden, wil hij dit alleen maar ter kennisgeving laten weten, wil hij het nogmaals proberen? Als je vind dat ik teveel vragen stel, moet je t zeggen, pm kan anders ook altijd he

Uiteindelijk is het belangrijk dat je bij jezelf blijft, je eigen hart volgt, en als dat inhoudt dat je een pauze inlast met je vriend, so be it, als dat is dat je je nu alleen nog maar meer aan je vriend gaat vasthouen, is dat ook prima. Onthoud goed meisje, dat het er allemaal op neer komt dat jij goed voor jezelf zorgt, ook al si dat voor anderen soms heel pijnlijk. PM staat open, altijd *knuffel!*
Oud 22-10-2010, 11:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Haha, nee hoor je stelt niet te veel vragen.
Nee, het hoofdstuk met mijn ex is voor mij volledig afgesloten, ik ben heel erg happy met mijn vriend en we voelen elkaar ook veel beter aan.
Hij wil graag bij me zijn, wil daar moeite voor doen, is niet bang om zijn gevoelens aan me te tonen (het heeft ff geduurd maar nu ie daaroverheen is gaat dat heel erg goed), ik kan gesprekken met hem voeren zonder meteen bang te zijn dat ik iets fout doe of hij me stom vind.. ik heb bij mijn ex eigk continu op mijn tenen gelopen en me aangepast aan zijn verlangens.. ik zag hem soms maar eens per week. .en niet omdat het niet vaker kon maar omdat hij daar dan gewoon even geen zin in had.
Ik merk nu pas hoe het ook anders kan, daarnaast ben ik op mijn vriend veel verliefder dan ik op mijn ex was, en gaat mijn vriend gewoon met me uit enzo, kan met hem dingen gaan doen.. mijn ex wou dat nooit.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. laten we het kort en bondig houden op dat mijn vriend alles heeft wat ik zoek, met als nadeeltje dat we elkaar momenteel gewoon heel beperkt kunnen zien, maar dat is ook maar tijdelijk.

Waar ik moeite mee heb is dat ie zoveel moeite doet, ik snap dat niet en ik ben dat niet waard in mijn ogen, zeker niet nadat ik al meerdere keren heb gezegd dat het hoofdstuk met hem gewoon afgesloten is en dat dat ook niet meer goed gaat komen.
Ik snap ook absoluut niet wat ie wil bereiken op deze manier.
1 ding staat voor mij iig vast, ik ben dol op mijn vriendje, en ik ga al mijn tijd en energie in hem steken.. al moet ik daarvoor ook knetterhard tegen mezelf en mijn verleden vechten.. en eens niet weglopen, maar me omdraaien en er keihard tegenin gaan.
Voor hem wil ik dat.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 22-10-2010, 11:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is zooo lief en sexy en leuk en grappig en knap en hij kijkt me vaak zo verliefd en lief aan
Had laatst aan hem verteld dat ik het soms wel moeilijk vind om erop te vertrouwen dat hij me echt leuk vindt, omdat ik best wat jongens mee gemaakt heb die eerst heel lief deden en daarna bleek dat ze er niks van meenden. En hij zei dat hij er best mee zat dat ik hem nog niet helemaal vertrouwde en hij was zo lief Maar het ligt ook helemaal aan mezelf en niet aan hem, en het heeft gewoon nog iets meer tijd nodig.
Hij zei gister weer: 'hey weetje, jij bent echt zoo knap. Elke keer als ik naar je kijk denk ik echt woow'
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 22-10-2010, 12:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Man o man o man o man. Gister was het erg gezellig met een paar jongens (niet te rare dingen denken hoor.) en toen ik bij vriendje thuis kwam voelde ik me zo schuldig, ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen en dan zei hij toen hij wakker werd dat hij het zo fijn vond dat ik opeens naast hem lag en weet ik het allemaal. Ik heb vanochtend gezegd dat ik denk ik niet meer verliefd op hem ben. Ik vind dit zo moeilijk. We hebben afgesproken om een tijdje uit elkaar te gaan en dat ik dan mijn beslissing neem. Ik mis hem nu al. Ik vind hem zo lief, ik voel me zo schuldig, ik hou zo veel van hem, ik wou dat het anders was, dat ik hem nog zo interessant vond als vorig jaar. Ik wil dat hij me weer vasthoudt. Ik wou dat ik bewust 'nee' wilde zeggen tegen anderen die dat proberen in plaats van ze hun gang maar te laten gaan. Hij leek zich zo sterk te houden. Ik geloof het eigenlijk niet. Ik haat dit zo. Ik wil het niet uitmaken. Ik wil weer meer voor hem voelen. Hopelijk ontdek ik zo meer gevoelens voor hem. Ik mis hem nu al zo. Godver.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-10-2010, 13:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het feit dat je je schuldig voelt nadat je met andere jongens wat gedaan hebt is toch al een teken dat het goed zit met je vriend? Was het voor mij iig wel. Het is normaal dat je na een tijdje niet meer verliefd-verliefd ben als dat dan maar wel plaats maakt voor iets anders (houden van). Wat je zegt herken ik wel hoor, denk dat iedereen dat zo af en toe heeft maar als het niet te lang duurt is dat denk ik heel normaal en is er niets aan de hand.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-10-2010, 13:33
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik denk dat wat Daantje zegt deels klopt. na een periode heb je misschien geen hele sterke verliefdheid meer omdat je hele diepe gevoelens voor iemand ontwikkeld. Maar ik lees in de post van Cherry wel een soort van twijfel juist omdat ze dingen toelaat van andere jongens en omdat ze hem niet meer zo interessant vindt. Terwijl je juist als het nog wel heel goed zit, dingen niet zo snel toelaat en ook iemand nog steeds heel interessant vind, ook al dwarrelen de vlinders misschien niet meer elke 3 minuten door je hele lichaam heen..

Maar cherr, hopelijk lukt om om duidelijk voor jezelf te krijgen wat je precies voelt, als ik het me goed herinner zijn jullie toch allebei op kamers gegaan en gaan studeren? Dit zijn hele ingrijpende gebeurtenissen in je leven, soms moet je dan gewoon weer eventjes daaraan wennen en ook de ander een plaatsje gunnen in dat leven. Soms is het echter niet mogelijk de ander daadwerkelijk een plaatsje te geven in dat nieuwe leven en groei je uit elkaar.

Good luck!!
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 22-10-2010, 13:46
Magaline
Magaline is offline
Ik heb er soms enorme problemen mee dat mij vriend absoluut niet attent is. Ik heb het idee dat hij zijn computerspelletjes en studie interessanter vindt dan mij, en we praten eigenlijk over weinig anders meer.
Ik verras hem vaak met leuke (kleine) cadeautjes, een weekendje weg of een dagje samen wat doen.
Uit hemzelf komt dit helemaal niet, hij neemt heel weinig initiatief en dat vind ik best moeilijk.
Vaak probeer ik er met hem over te praten, maar dan geeft hij aan dat dit nou eenmaal is hoe hij in elkaar zit. Dat snap ik ergens ook wel, maar als hij mij echt leuk vindt kan hij toch ook wel een beetje moeite voor me doen? Of een keer een cadeautje of kaartje kopen omdat hij weet dat ik dat leuk vindt?
Hebben sommigen van jullie dit probleem misschien ook? Ik heb er al vaak genoeg met hem over gehad, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik wil me er best bij neerleggen, maar op het moment lukt me dat eigenlijk niet en ik zou niet weten hoe wel..
Oud 22-10-2010, 13:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Daar maakte ik me dus ook zorgen om, ik laat niemand me zoenen zolang ik nog met hem verkering heb maar dat ik het misschien wel wil lijkt me geen goed teken.
We wonen allebei nog thuis maar we zijn wel gaan studeren en ik heb introductie bij een studentenvereniging en daar had hij dus wat moeite mee omdat ik 3 weken lang heel weinig tijd voor hem zou hebben. Maandag hadden we besloten dat we meer leuke dingen gaan doen en sindsdien was hij weer overtuigend verliefd op mij en ik was net iets minder overtuigd verliefd op hem. Mijn schuldgevoel had meer met die verhouding te maken met dat de dingen goed zitten. Wat goed zitten ze zeker niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-10-2010, 16:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik heb er soms enorme problemen mee dat mij vriend absoluut niet attent is. Ik heb het idee dat hij zijn computerspelletjes en studie interessanter vindt dan mij, en we praten eigenlijk over weinig anders meer.
Ik verras hem vaak met leuke (kleine) cadeautjes, een weekendje weg of een dagje samen wat doen.
Uit hemzelf komt dit helemaal niet, hij neemt heel weinig initiatief en dat vind ik best moeilijk.
Vaak probeer ik er met hem over te praten, maar dan geeft hij aan dat dit nou eenmaal is hoe hij in elkaar zit. Dat snap ik ergens ook wel, maar als hij mij echt leuk vindt kan hij toch ook wel een beetje moeite voor me doen? Of een keer een cadeautje of kaartje kopen omdat hij weet dat ik dat leuk vindt?
Hebben sommigen van jullie dit probleem misschien ook? Ik heb er al vaak genoeg met hem over gehad, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik wil me er best bij neerleggen, maar op het moment lukt me dat eigenlijk niet en ik zou niet weten hoe wel..
dat van het attente is zeker wel herkenbaar. volgens mij zijn de meeste jongens niet zo attent qua zomaar cadeaus en leuke ideeen om wat te gaan doen. ik denk dat dit gewoon niet in hun systeem zit. van mijn vriendje weet ik dat hij wel graag attent wil zijn, en er zelfs soms uit zichzelf aan denkt, maar niet zo goed weet wat ie voor me zou moeten kopen. maar af en toe een (overduidelijke) tip geven helpt bij mij iig wel. maar ik heb me er intussen bij neergelegd dat hij niet uit zichzelf mij zal overladen met romantische briefjes of me ontvoert naar een weekendje weg in parijs.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 22-10-2010, 17:00
Verwijderd
@Cherry: Misschien is het inderdaad zo dat jullie allebei enorm moeten wennen aan de nieuwe situatie. Jullie leren allebei nieuwe mensen kennen, komen in een heel nieuwe levensfase. Soms is het dan moeilijk om met mensen uit 'de oude fase' om te blijven gaan, maar jullie kunnen wel proberen met elkaar mee te groeien. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, sterkte!

Citaat:
Ik heb er soms enorme problemen mee dat mij vriend absoluut niet attent is. Ik heb het idee dat hij zijn computerspelletjes en studie interessanter vindt dan mij, en we praten eigenlijk over weinig anders meer.
Ik verras hem vaak met leuke (kleine) cadeautjes, een weekendje weg of een dagje samen wat doen.
Uit hemzelf komt dit helemaal niet, hij neemt heel weinig initiatief en dat vind ik best moeilijk.
Vaak probeer ik er met hem over te praten, maar dan geeft hij aan dat dit nou eenmaal is hoe hij in elkaar zit. Dat snap ik ergens ook wel, maar als hij mij echt leuk vindt kan hij toch ook wel een beetje moeite voor me doen? Of een keer een cadeautje of kaartje kopen omdat hij weet dat ik dat leuk vindt?
Hebben sommigen van jullie dit probleem misschien ook? Ik heb er al vaak genoeg met hem over gehad, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik eraan kan doen. Ik wil me er best bij neerleggen, maar op het moment lukt me dat eigenlijk niet en ik zou niet weten hoe wel..
Ik snap je gevoel wel, maar vind het niet helemaal eerlijk tegenover hem. Soms zijn er inderdaad mensen die dat gewoon écht niet hebben. Dat heeft niks te maken met hun gevoel voor jou. Ik krijg ook geen spontane cadeautjes van mijn vriend en ideeën om iets te gaan doen moeten meestal van mij. Daar staat tegenover dat hij wel vaak een ontbijt op bed maakt als ik daar ben, het snapt als ik gewoon even met hem in bed wil liggen als ik een zware dag heb gehad, hij wel naar het gala van mijn zusje gaat omdat ik er niet bij kan zijn. Zijn waardering voor mij zit in andere dingen dan cadeautjes. Probeer eens wat andere dingen dan de 'standaard' dingen -cadeautjes- te bekijken als waardering. Lukt dat niet, dan leg je er bij neer dat hij nou eenmaal niet zo in elkaar zit. Probeer hem in ieder geval niets op te dringen wat eigenlijk helemaal niet bij hem past.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.