Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 17:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
De Seat Marbella cabrio van mijn vriendinnetje. Vrijdag gekocht voor iets meer dan 1000 euro.
Leuk wagentje, 0,9 motortje erin. Klein minpuntje is dat de deksel van de radiateur niet goed meer is, en een heel klein roestplekje op het plaatwerk. De kap is nagenoeg helemaal gaaf en waterdicht.

Heel spartaans, maar wel een eyecatcher

Er schijnen er maar 5 van rond te rijden in nederland.

Op de achtergrond mijn auto, die pas gepoetst en gestofzuigd was (dit kostte me serieus een hele nieuwe stofzuigerzak, zo vol met troep zat dat ding).

Edit: nog een minpuntje: de linkerspieger verschuift door de rijwind naar achter, als je sneller dan 50 rijdt
GAST! Wat een FUCKING ge-ni-aal ding
Ik wist niet eens dat die bestonden in cabrio, maar als je die foto ziet is het eigenlijk wel logisch dat ze ze gemaakt hebben, echt een gave auto

Ik heb gisteren de motor opgehaald, was nog een hele trip met zo'n aanhangertje. Ben om 8 uur 's ochtends hier vertrokken, de aanhanger opgehaald en naar de betreffende locatie gereden. Daar de motor overgeschreven en op de aanhanger geladen en vervolgens aan de terugreis begonnen. Alles bij elkaar 7 uur over gedaan (van hier wegrijden tot het hier weer aankomen). Je moet er wat voor over hebben

Oja, hier is ie dan:

__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2011, 17:42
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Wat bedoel je met 'de dopdruk'? Stijgt het niveau van de koelvloeistof?

Je kan in ieder geval de dop vervangen - krengen kosten niet zoveel - je bent denk ik meer kwijt met het doorspoelen van het systeem. Als je het echt goed wil reinigen kan je er schoonmaakazijn of een anti-kalkmiddel (schoonmaaktabletten voor de vaatwasser) bij toevoegen. Waarschijnlijk daarna ook een potje Bar's Leaks, want je hebt bij oudere systemen wel kans dat er lekjes kunnen ontstaan die door het vuil nu afgedicht worden
Als zo'n dop meer dan 10 euro kost zal ik vreemd staan te kijken Voor m'n 850 zouden die dingen maar 5 euro kosten. Maar probeer dat inderdaad eerst even. Als je dan nog steeds met een stijgend niveau hebt bij een warme motor dan kan het ook je koppakking zijn die niet al te denderend meer is.

Van de sloop haal je ook geen gereinigd spul, dat moet je dan ook eerst zelf doen. Ben je net zo goed af Ik zou zeggen: reinig het systeem eerst (alleen doorspelen met water of wat grondiger), kijk goed of je geen lekkage hebt en denk dan ook de kachelkraan, lekt het gooi er een potje Bar's Leaks doorheen, lekt het nog steeds dan is het echt nodig om dingen te vervangen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 07:49
Verwijderd
Van de sloop haal je geen schoon spul, maar mochten er gaten zitten in de radiateur die er nu inzit, is het denk ik beter om er gewoon een ander in te zetten. Schoonmaken kan altijd (en moet ook).

Van de diverse Panda/Marbella fora heb ik geleerd dat die zogenaamde reinigingspillen en troepjes die je erin kan gooien vaak desastreuze gevolgen kunnen hebben, dus dat doe ik liever niet eigenlijk.

Alleen het schakelen is wennen Ik ben diesel gewend, en dan is benzine wat gevoeliger. Maar deze benzine is ultra gevoelig. Wegrijden met een loeiende motor enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 19:31
Verwijderd
En dan nóg niet vooruit komen Geniet er van zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 19:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
41 pk, top van 135, 0-100 in 19 seconden...
Ten opzichte van die 850 is het een racemonster hoor



Bye bye Saabje
Ik ben benieuwd, hopelijk komt hij ooit nog weer terug. Objectief gezien was de 96-expert eh... 'niet erg enthousiast' om het voorzichtig uit te drukken. Hij zal het even aanzien, de enige reden waarom het nog de moeite waard zou zijn is vanwege een persoonlijke binding met de auto. Wat ik met al mijn spulletjes heb. Over een paar weken hoor ik meer, anders heeft hij misschien nog wel wat anders staan.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
En dan nóg niet vooruit komen Geniet er van zou ik zeggen
Gaan we zeker doen. Voor mij zit er heeeeeel misschien een leuk projectje aan te komen.

Ik heb mijn oog laten vallen op een Opel Manta uit 1980. In nog heel mooie staat. Geen GSI variant, want die zijn me te onbetrouwbaar, en afgetrapt, maar een normale auto. Met dat oubollige goudbruine kleurtje, met een zwarte folie op het dak. Ik moet nog heel even kijken of ik het financieel rond kan breien, en wat de kosten zijn van het onderhoud, en onderdelen. Maar als ik daar een beetje positief beeld van heb, dan ga ik denk ik tot aanschaf over.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 11:53
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Jeuj, ze zijn weer samen


Op verzoek; met berenvelgen

De 96 kan weer bijna op eigen kracht rijden, alleen de hefboomarm van het druklager is bij het bijwerken verbogen. Dus in ieder geval de motor moet er weer 'even' uit, en misschien ook de versnellingsbak. Dan moet er alleen aan gelast worden, verlichting afgesteld, een bypass voor de claxon aangebracht worden, nieuwe ophanging voor de kentekenplaat voor. En dan hoop ik dat hij eindelijk door de APK komt. Hij vond wel dat de motor mooi liep en de auto relatief hard was verder (gezien de leeftijd).
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 12:45
Verwijderd
Nice Heb je daar al een planning voor?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 12:52
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja De motor er weer uithalen, desnoods de bak, gaffel fiksen of laten fiksen afhankelijk van of ik het zelf recht kan buigen, boel weer in elkaar en op laten halen door de lasser die hem daarna door naar de garage kan brengen. Ik heb er nu al bijna 1800 euro ingestoken in materialen, gereedschap, onderdelen en overige kosten (dit uitstapje heeft ook 400 euro gekost). Al is het het laatste wat ik doe, ik zal nu ook weer met deze auto gaan rijden

En als er nog een beetje centjes over blijven deze zomer moet de buitenkant nog behandeld worden tegen roest en bijgespoten worden, want er zitten een paar forse roestplekken op inmiddels. Maar ik ga niet voor een schoonheidsprijs verder
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 07:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ja (mijn vrouw)
Een getrouwde zak jongen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 07:46
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Een getrouwde zak jongen?
eh ja
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 20:55
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Eindelijk

Ik ben ervan op de hoogte dat het linker dimlicht niet werkt, ding heeft nog wat nukken
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 21:21
Verwijderd
Wat gaaf! Wanneer kom je hier langs in de komende 4 weken?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 21:24
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Is 'hier' nog in Hardenberg? Want dat is op zich best wel een schappelijk afstand om hem eens uit te proberen, ipv direct naar de andere kant van het land

Helaas heeft de roestduivel wel stevig toegeslagen op het plaatwerk van de auto, er zitten een paar fikse plekken op En tal van krassen en beschadigingen van o.a. tijdens het sleutelwerk. Maar dat zie ik niet vanuit de binnenkant en op de bestuurdersplek is het gewoon
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 21:40
Verwijderd
Jup, Hardenberg is nog 4 weken 'hier' Dat moet wel te rijden zijn denk ik

Ah, dus je gaat alleen de roestplekken 'ooit' eens behandelen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 21:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja, eigenlijk moet de hele carrosserie gerestaureerd worden (raamrand is ook aardig weg geroest onder het rubber wat voor lekkage zorgt) maar dat kan ik nu echt even niet betalen na al het geld wat ik er nu in gestoken heb (een euro of 2100). Bovendien wil ik die 95 het liefst restaureren, maar dat bekijk ik volgende zomer wel als ik weer heb kunnen sparen. Ik ga voorlopig echt puur voor een auto die mechanische overwegend in orde is. Wel heb ik hem vanmiddag uitgebreid staan poetsen, dat mocht wel eens een keer na 2 jaar

Voor:

Na:
En de zijkant (even zonder sierstrips) om een beeld te krijgen van de roest - de andere kant is nog iets erger en daar moet echt plamuur aan te pas komen op enkele stukjes


Hardenberg kan prima idd. Ik weet niet of Pluis interesse heeft om erbij te zijn, maar overleg/kijk maar even en stuur maar een PM. Zal voor mij weinig uitmaken denk ik
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 10:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Gaaf ding zeg. Lekker gedateerde kleur enzo.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 19:48
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Het kleurenpalet was vroeger een stuk anders ja Veronagroen is eigenlijk uit de wat eerder bouwjaren - '72 & '74 - en hij was van oorsprong opaalgroen. Maar ik weet niet of dat nou direct een betere kleur was

__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 22:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline


nieuwe oude fiets
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 16:20
Verwijderd
Leuke motor, maar wat is er met je andere bikes gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 19:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
[afbeelding]


nieuwe oude fiets
Gaaf ding
Dat zal wel flink tekeer gaan als je een keer aan het gas hangt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:33
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
kwam deze of net zo'n auto vandaag tegen bij mij op het werk, was in Dedemsvaart. toevallig jou auto?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 21:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik ben vandaag niet weggeweest
Maar er rijden er redelijk wat nog van rond in de omgeving - ik neem aan dat het om de 121 gaat en niet de 96 - alleen al bij mij in het dorp staan er twee in dezelfde kleur. Die van mij is te herkennen aan de vrij zeldzame velgen icm het cabriodakje, en als echt uniek detail een kentekenplaat met KIET op de hoedenplank
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 20:20
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
deze was volgens niet met cabriodakje. zal eens kijken als ie er maandag weer staat .

offtopic : je komt zelf ook uit die omgeving?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 20:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik woon nog wat noordelijker, maar ik ben al maanden niet meer met de 121 in de buurt van Dedemsvaart geweest

Maar je ziet ze met regelmaat nog wel rijden. Er staat er zelfs zo eentje in die kleur, maar dan met een vast dak, zo nu en dan op de oprit van mijn buren. De eerste keer was dat nogal verwarrend, ik dacht toen echt even 'hoe is mijn auto daar nou weer gekomen?'
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:13
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
Hehe okej, ik woon ook het meer noordelijk als Dedemsvaart maar daar zit me werk. zal binnenkort mijn auto eens posten als het wat zonniger weer is=) (zal dus van't voorjaar worden)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 20:54
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
gister zag ik een mazda met berenwieldoppen met open dak staan wederom een dubbel ganger denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 21:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Volgens Qimm rijdt er ook zo eentje in de buurt van Vroomshoop rond, ik ben blij dat er zo op 'mijn' auto gelet wordt
Nou ja, kenteken staat wel op de foto, als je het echt wilt weten moet je die voortaan vergelijken

Maar gisteren en vandaag was ik met de Saab op pad
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 22:18
Arnold207
Avatar van Arnold207
Arnold207 is offline
zal ik empies bekieke
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 18:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Volgens Qimm rijdt er ook zo eentje in de buurt van Vroomshoop rond, ik ben blij dat er zo op 'mijn' auto gelet wordt
Nou ja, kenteken staat wel op de foto, als je het echt wilt weten moet je die voortaan vergelijken

Maar gisteren en vandaag was ik met de Saab op pad
die is groener jouwe is echt blauw deze is zo'n net niet meer blauw
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 18:32
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
O, dan is dat deze kleur:

Wel één van de zeldzamere kleuren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ja dat is de kleur idd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 10:55
Verwijderd
Heeft die 121 nu dezelfde kleur als de 323f die erachter staat?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 12:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
daar lijtk het wel op, die 323 zie je wel heel vaak in die kleur overigens!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 14:46
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Die generatie 323 en de 121 overlappen geloof ik iets van 2 jaar, dus het is niet gek als ze hetzelfde kleurenpalet hebben gebruikt
Op de 121 is het in ieder geval een iets zeldzamere kleur.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 14:56
Verwijderd
Ik heb de 323 anders nog nooit in die kleur gezien. Wel heel veel in rood en blauw
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 19:51
Asmooh
Asmooh is offline

Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 17:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ha, vroeger nog vaak in zo'n ding gereden, m'n oom had er zo eentje in 't donkergroen (mooiere kleur ). Vrij veel pk's voor zo'n licht ding, reed wel lekker maar op m'n 18e was dat niet meteen de meest verantwoorde auto om mee te rijden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 15:49
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ga je hier ook nog wat mee doen, of laat je deze gewoon zoals-ie is?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 19:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ha, vroeger nog vaak in zo'n ding gereden, m'n oom had er zo eentje in 't donkergroen (mooiere kleur ). Vrij veel pk's voor zo'n licht ding, reed wel lekker maar op m'n 18e was dat niet meteen de meest verantwoorde auto om mee te rijden.
Zo sportief als hij doet vermoeden is hij niet. Wat kan zo'n ding zwabberen in de bochten.. en stevig remmen moet je ook mee uitkijken
Maar toch leuke dingen om te zien, vind ze absoluut niet lelijk
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 20:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zo sportief als hij doet vermoeden is hij niet. Wat kan zo'n ding zwabberen in de bochten.. en stevig remmen moet je ook mee uitkijken
Maar toch leuke dingen om te zien, vind ze absoluut niet lelijk
Ik vond 't toen toch wel een sportief wagentje hoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 13:37
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Alsjeblieft KIET, zoals beloofd de foto van mijn Clio:


Sorry voor de matige fotokwaliteit, mijn fotocamera was leeg dus het moest even met de videocamera.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.

Laatst gewijzigd op 23-02-2012 om 02:58.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 09:50
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline

Wij hebben er zo eentje: een Opel Corsa 1.6 gta (gts?) en volgens mn vriend een sportmodel
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 12:18
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Een GSi, wat inderdaad een relatief vlotte uitvoering is voor een Corsa Sportief is denk ik een beetje wat je zelf gewend bent

Citaat:
Alsjeblieft KIET, zoals beloofd de foto van mijn Clio:
[afbeelding]


Sorry voor de matige fotokwaliteit, mijn fotocamera was leeg dus het moest even met de videocamera.
Netjes Typische Clio-kleur ook. Daar zit je denk ik wel iets comfortabeler in op weg naar je ouders Veel plezier ermee

Ik ben ook aan het kijken voor (nog) een autootje erbij. Maar die gaat gebruikt worden voor de Carbage Run, en we zijn iets op het oog wat zo klein is dat het echt een uitdaging gaat worden
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 13:29
Verwijderd
een fiat 500 uit de jaren toebak? Kleiner worden ze niet gemaakt, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 14:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dagwaarde moet rond de 500 euro liggen, dat ga je met een 500tje of 600tje gewoon niet redden
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 22:58
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Netjes Typische Clio-kleur ook. Daar zit je denk ik wel iets comfortabeler in op weg naar je ouders Veel plezier ermee
Thnx Haha ja, die blauwe kleur is niet ongebruikelijk inderdaad. Comfortabel is hij zeker, tenzij je op de achterbank zit
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 23:32
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Vandaag met de 96 op pad geweest, even een zandweggetje tussendoor genomen

En iets later bedacht ik mij dat ik de camera wel tussen het dak en de zonneklep kon proppen

Camera trilt een beetje en heeft soms wat moeite met focussen (en ik had er niet over nagedacht dat de ruit was vies was), maar het is best een aardig stukje geworden Voornamelijk binnenwegen en dorpjes, en een stukje snelweg voor het geluid

Alleen jammer dat hij stationair vrij brak loopt tegenwoordig
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 12:01
Verwijderd
Gaaf KIET, maar ik hoorde de richtingaanwijzer niet Oh op de rotonde wel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 22:07
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik gebruik de richtingaanwijzer iedere keer! Zelfs keurig bij het inhalen op die b-weg
Maar de pook klikt ook nogal bij het schakelen en de 2de versnelling giert nogal (en de 3de begint ook heb ik het idee ). De hendel van de richtingaanwijzer blijft ook niet altijd hangen. Soms valt hij weer terug in neutraal en als ik dan met beide handen aan het stuur moet hengsten houdt het even op Meestal ben ik er handig genoeg in om de hendel zelf omhoog te houden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.