Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2011, 08:12
Verwijderd
Omdat ik de vorige gesloten heb... En het lijstje er ook bij:

engeltje - M (jongen) - 24 januari 2008
Leonoor - Jinthe Alissa - 16 mei 2009
Snoopy - Sarah Helena - 11 juni 2009
drukknoopje - Meike - 3 oktober 2009
testout.com - Maud Sophie - 8 december 2009
engeltje - N (meisje) - 25 januari 2010
Kaa - Donna-Mae - 10 februari 2010
Little Lady - Lise Joyce - 10 november 2010
Snoopy - Julia Naomi - 27 november 2010
Moz - jongen - 17 december 2010

blauw engeltje - uitgerekend 3 maart 2011
drukknoopje - uitgerekend 23 juni 2011

Laatst gewijzigd op 15-01-2011 om 07:15.
Advertentie
Oud 14-01-2011, 08:59
Verwijderd
@ leonoor, een maand geleden kreeg mijn broer zijn tweede dochtertje, maar mijn zus zat er dus drie weken achter. Zij is nu eveneens bevallen van een dochter dus, jasmijn lieve naam.

De baby is bijna 4 kg en 51 cm, maar wat wil je met ouders van beide 1.85 eerst dronk ze slecht/niet, maar dat is gelukkig al verbeterd. Ze maakt vooral veel meer geluid dan de andere babys bij alles even dr stem gebruiken, en echt dramatisch kunnen huilen. Papa en mama ook nog weinig nachtrust gegund.

De bevalling was trouwens zo van oei naar het ziekenhuis (was sowieso de planning) en daar bleek ze al 10 cm ontsluiitng te hebben. De baby is geboren met het handje tegen de wang, datzelfde handje dat alle echos verpestte mijn zus had 15 hechtingen en is met vlagen vooral heel chagrijnig, maar doet het voor de rest heel goed
Oud 14-01-2011, 09:07
Verwijderd
Oh en mijn simkaart is kapot waardoor ze me niet konden bereiken, tussen 8 en 1 acht keer gebeld, andere mensen ook nog eens, een hele berg smsjes, toen maar een mail (die ik dus las voor ik wist dat er iets was). In de mailstond bel even terug. Toen ik dat deed, en ook wel snapte wat er moest zijn, maar misschien waren er complicaties ofzo, toen nam iemand op: ja hallo? (vreemde stem), ja hoi met lisa, is (..) er? En toen: ja met de kraamzorg, hij zit op de wc. En toen zei ik ok ik snap het, belt hij me terug? En tijdens het wachten op dat telefoontje las ik een ander mailtje, van een tantw, dat ik weer tante was geworden en wat was jasmijn toch een lieve naam. Toen wist ikdus toch net te vroeg het feit meisje/jasmijn later las ik ook andere smsjes met met felicitaties en toen belde de vader, die ik kon feliciteren zonder dat hij wat vertelde.

Ze hadden ook wolter proberen te bellen om me te bereiken en die had van schrik niet eens de naam gevraagd mannen
Oud 14-01-2011, 10:33
Verwijderd
gefeliciteerd lusi! ik vind het altijd zo vaag als baby's met een hand/arm naast het hoofdje geboren worden. je zou denken dat dat wel aan de kant schuift in de strijd, maar niet dus
Oud 14-01-2011, 11:20
engeltje
engeltje is offline
Gefeliciteerd lusi. Er is in ieder geval veel moeite gedaan om je te bereiken.

Hoe hebben jullie dat gedaan na de geboorte, met mensen inlichten? Hier heeft mijn vriend/man bijna iedereen gebeld. Ik herinner me dat bij de geboorte van mijn zoontje ikzelf mijn vader heb geprobeerd te bellen, maar die was er niet. Toen hij de volgende ochtend terugbelde schoot hij meteen helemaal vol, en vond het vreselijk dat hij die avond niet thuis was geweest.
Oud 14-01-2011, 11:21
engeltje
engeltje is offline
Ook mijn kinderen maar eens toevoegen.

engeltje - M (jongen) - 24 januari 2008
Leonoor - Jinthe Alissa - 16 mei 2009
Snoopy - Sarah Helena - 11 juni 2009
drukknoopje - Meike - 3 oktober 2009
testout.com - Maud Sophie - 8 december 2009
engeltje - N (meisje) - 25 januari 2010
Kaa - Donna-Mae - 10 februari 2010
Little Lady - Lise Joyce - 10 november 2010
Snoopy - Julia Naomi - 27 november 2010
Moz - jongen - 17 december 2010

blauw engeltje - uitgerekend 3 maart 2011
drukknoopje - uitgerekend 23 juni 2011
Oud 14-01-2011, 12:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hey, ik dacht hier gepost te hebben!

Gefeliciteerd Lusi en Wolter! Lieve naam inderdaad.

Vraagje voor de mama's en papa's: hadden jullie moeite met het kiezen van namen? Ik heb het er wel eens met Spook over en op elke naam die ik noem zegt hij nee, en de namen die hij noemt vind ik niets. Gelukkig hebben we nog zat tijd - ik verwacht de eerste niet binnen twee jaar. Maar ging dat bij jullie soepel, of was het vechtend over de grond rollen?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 14-01-2011, 12:25
Verwijderd
Haha hier nog geen papa's en mama's, maar we hebben het wel eens over namen. Omdat hij half Engels is, wil hij graag een naam die (ook) Engels is. Dat vind ik prima, zolang het ook Nederlands is. Maar de namen waar je dan op uitkomt, zijn op het moment enorm populair, en we vinden het allebei niet heel leuk als een kind in een klas komt met nog 5 anderen van die naam...
Over de meisjesnamen zijn we het tot nu toe wel eens; we hebben veel namen die we allebei erg leuk vinden. Alleen zijn die dus heel populair nu (ik noem een Julia en een Sophie, die ook al hier op de pagina staan ). Maar denk dat we daar wel uitkomen.

Jongensnamen zijn moeilijker - daar zijn er sowieso minder mooie van, en de namen die ik mooi vind, vindt hij vaak niks, en andersom ook. Maar denk dat we daar wel zonder vechten uitkomen
Oud 14-01-2011, 12:43
Verwijderd
Wij hebben nu een nummer 1 meisjesnaam die we allebei heel mooi vinden. Maar jongensnamen, pff, die vind ik écht heel lastig!
Oud 14-01-2011, 14:06
Verwijderd
@Lusi: Gefeliciteerd! En ik vind Jasmijn een erg leuke naam!

@Nona: We hebben flinke discussies gehad over namen. En op een gegeven moment hadden we een meisjesnaam, maar na de 20-weken echo werd ik 's nachts wakker met een andere naam in mijn hoofd en die moest en zou het worden. Vond ik. Manlief was het erg niet mee eens, die was al helemaal gewend aan de eerste naam. Toen ik 37 weken zwanger was, vond ik dat we een definitieve keuze moesten maken. En geloof het of niet, hij was inmiddels ook gewend aan 'mijn' naam. En die is het dus geworden.
Omdat we wisten dat we een meisje kregen, hebben we na de 20-weken echo niet meer heel hard over jongensnamen nagedacht. We hadden we een naam 'voor het geval dat' en dat is eigenlijk ook meteen één van de weinige jongensnamen die ik leuk vind... Wij vonden jongensnamen ook véél lastiger...hoewel misschien ook wel niet, want er is gewoon minder wat we leuk vonden en dat maakt het dan juist weer makkelijker.
Oud 14-01-2011, 14:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
We hebben er nooit echt over gehad. Maar ik vroeg zojuist aan mijn vriend wat hij mooie namen vond voor eventuele kinderen. En ik vind de namen die hij noemde niet erg. Behalve dan de bijbelse namen, die kan ik echt niet hebben. Dus geen Daan of Samuel ofzo... We kunnen allebei makkelijker jongesnamen bedenken dan meisjesnamen.
Oud 14-01-2011, 15:04
Verwijderd
Het irritante vind ik dat we bij 'onze' meisjenaam echt het gevoel hebben van 'dat is 'm!! past perfect!!' en bij de jongensnaam die we bedacht hebben meer iets van 'hmm, ja... dat past wel, toch? hmm...'... ik wil ook een jongensnaam die perfect past!
Oh, en de jongensnamen die ik dus wél erg tof vind, kunnen echt niet met onze achternaam, nouhou! En 1 naam vind ik mooi, maar daarbij heeft mijn man een droeve associatie (een kind uit een jeugdserie heette zo en dat was een heel zielig kind ), dus ook die valt af. Meeeh! (En het probleem bij die naam is ook nog eens dat hij begint met dezelfde lettergreep als de perfecte meisjesnaam, dus dat gaat 'm sowieso niet worden Dan kunnen we onze kinderen net zo goed Peter en Petra noemen...)

Gelukkig ben ik nog niet zwanger
Oud 14-01-2011, 22:08
Verwijderd
Lusi gefeliciteerd!
Citaat:

Vraagje voor de mama's en papa's: hadden jullie moeite met het kiezen van namen? Ik heb het er wel eens met Spook over en op elke naam die ik noem zegt hij nee, en de namen die hij noemt vind ik niets. Gelukkig hebben we nog zat tijd - ik verwacht de eerste niet binnen twee jaar. Maar ging dat bij jullie soepel, of was het vechtend over de grond rollen?
Wij hadden er eigenlijk helemaal geen moeite mee. De jongensnaam wisten we meteen (dwz dat is de naam waar ik al ruim 10 jaar van zeg als ik een jongetje krijg dan gaat hij zo heten) En mijn vriend vond dat ook een goede naam. Waarschijnlijk mochten we ooit nog een jongetje krijgen, dat hij dan ook zo zal gaan heten. Maar op een of andere manier vind ik jongensnamen ook helemaal niet zo moeilijk om te verzinnen.

Wat betreft de meisjesnamen vond ik het eigenlijk moeilijker. Maar juist omdat ik de jongensnaam al zo lang wist en mijn vriend meteen akkoord ging.
Ik wilde ook voor een meisje een korte krachtige naam. Liefst 1 lettergreep. Ik vond Isa leuk, maar dat zijn er twee. Vind Tess ook leuk, maar dat vond mijn vriend niks. En toen was er Maud

Mijn vriend is eigenlijk gewoon niet heel erg moeilijk met dat soort dingen. Ik krijg een beetje het idee dat een naam kiezen voor hem hetzelfde is als een trui kiezen: is ie goed, dan is ie gewoon goed en hoef je ook niet verder te kijken.


Citaat:
ik noem een Julia en een Sophie, die ook al hier op de pagina staan
Zo heten mijn zus en ik, of eigenlijk ik en mijn zus, in die volgorde.


En Jasmijn, bij Maud op de creche is er een tweeling. Iris en Jasmijn. Met een ouder zusje Roos. Dat vind ik eigenlijk best terug

En ik wilde dit nog even delen
Oud 14-01-2011, 22:16
Verwijderd
Jasmijn stond ook in ons lijstje Met als verengelsing Jasmin. Ik heb een enorme zwak voor namen op -ijn (jongens en meisjes), behalve dan marjolijn (sorry ). Maar vriendlief vindt de meesten daarvan maar niks... Jasmijn is de enige die we allebei wel okee vinden. Maar eigenlijk vind ik die te meisjesachtig op de een of andere manier. Vind dat het wel wat stoerder mag.

Beetje wat jij dus had, testout, kort maar krachtig - bij een Julia stel ik me dus ook voor dat ze door mij altijd Juul genoemd gaat worden, ik vind het wel belangrijk dat een naam goed af te korten is denk ik.
Oud 14-01-2011, 22:20
engeltje
engeltje is offline
test-out.com: wat lief! En herkenbaar van mijn meisje

Nona: Ik was enorm met namen bezig en mijn vriend dus eigenlijk helemaal niet. Ik kreeg ook bijna geen reactie van hem als ik vroeg wat hij van namen vond. Meestal iets in de trant van 'mwa'. De naam van mijn zoontje is als grapje ontstaan, doordat mijn schoonvader niet vernoemd wilde worden. Hij had echter wel bedacht dat de 6e vernoeming zou uitkomen op een bijbelse naam. Wij waren dus voor de gein allerlei namen met zijn naam + 2/de tweede aan het bedenken en toen was het hem opeens. Meisjesnaam was vlak voor de geboorte duidelijk, maar niet zo duidelijk als die voor onze zoon.
Bij mijn dochter ging het ongeveer gelijk, en hadden we uiteindelijk een goed gevoel over een meisjesnaam. De jongensnaam is nooit bedacht. We hadden, mocht N een jongen geweest zijn, flink wat denkwerk gehad die eerste 3 dagen (we wisten niet of ze een jongen of meisje zou zijn).
Oud 14-01-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Jasmijn stond ook in ons lijstje Met als verengelsing Jasmin. Ik heb een enorme zwak voor namen op -ijn (jongens en meisjes), behalve dan marjolijn (sorry ). Maar vriendlief vindt de meesten daarvan maar niks... Jasmijn is de enige die we allebei wel okee vinden. Maar eigenlijk vind ik die te meisjesachtig op de een of andere manier. Vind dat het wel wat stoerder mag.

Beetje wat jij dus had, testout, kort maar krachtig - bij een Julia stel ik me dus ook voor dat ze door mij altijd Juul genoemd gaat worden, ik vind het wel belangrijk dat een naam goed af te korten is denk ik.
Ik word meestal ook Juul (of Juuls) genoemd. Zo erg dat ik weleens denk dat iemand boos op me is als iemand me Julia noemt
Ik ben een van de 57 Julia's uit 1985. In 1999 waren het er 911

Een naam, vind ik, moet of goed af te korten zijn (Zoals Juul en Soof) of gewoon niet af te korten zijn. Zoals Maud eigenlijk.
Oud 14-01-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
test-out.com: wat lief! En herkenbaar van mijn meisje

Nona: Ik was enorm met namen bezig en mijn vriend dus eigenlijk helemaal niet. Ik kreeg ook bijna geen reactie van hem als ik vroeg wat hij van namen vond. Meestal iets in de trant van 'mwa'. De naam van mijn zoontje is als grapje ontstaan, doordat mijn schoonvader niet vernoemd wilde worden. Hij had echter wel bedacht dat de 6e vernoeming zou uitkomen op een bijbelse naam. Wij waren dus voor de gein allerlei namen met zijn naam + 2/de tweede aan het bedenken en toen was het hem opeens. Meisjesnaam was vlak voor de geboorte duidelijk, maar niet zo duidelijk als die voor onze zoon.
Bij mijn dochter ging het ongeveer gelijk, en hadden we uiteindelijk een goed gevoel over een meisjesnaam. De jongensnaam is nooit bedacht. We hadden, mocht N een jongen geweest zijn, flink wat denkwerk gehad die eerste 3 dagen (we wisten niet of ze een jongen of meisje zou zijn).
Lief he?
Ik ben zo trots op d'r

Ik ben zo benieuwd naar de namen van jouw kinderen
Oud 15-01-2011, 06:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Maudje en "niet op facebook zetten hè"
__________________
<):o)
Ads door Google
Oud 15-01-2011, 07:14
Verwijderd
Jasmijn stond trouwens ook op ons lijstje.

@engeltje: Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van jouw kinderen...doe je wel aan pb's?
Oud 15-01-2011, 08:39
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
@Blauw engeltje: Jij loopt inmiddels tegen het einde van je zwangerschap toch? Komen er nog foto's van jouw dikke buik?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-01-2011, 18:25
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Haha hier nog geen papa's en mama's, maar we hebben het wel eens over namen. Omdat hij half Engels is, wil hij graag een naam die (ook) Engels is. Dat vind ik prima, zolang het ook Nederlands is.
Mijn vriend is Engels, dus mocht het er ooit van komen, dan kan ik me voorstellen dat het een Engelse naam wordt (ook aangezien we in Groot Brittannie wonen). Maar ik wil wel een naam die ook in het Nederlands normaal uit te spreken is/te ver-Nederlandsen is. Heb nu een jongensnaam op het oog die van oorsprong Gaelisch is, en buiten Schotland bijna niet voorkomt, maar die afgekort in het Nederlands heel makkelijk uit te spreken is. Bovendien heet een goede vriend van mijn vriend zo, dus neem aan dat mijn vriend er wel mee in zal stemmen . Maar zo ver is het sowieso nog lang niet...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-01-2011, 20:28
Verwijderd
Ik zou het heel vreemd vinden ons kind naar een goede vriend van mijn man te noemen
Oud 17-01-2011, 08:30
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
@Blauw engeltje: Jij loopt inmiddels tegen het einde van je zwangerschap toch? Komen er nog foto's van jouw dikke buik?
33w4d vandaag, zit momenteel thuis zonder internet (verbouwingen! ), maar ooit komt er nog wel een buikfoto ja
Oud 17-01-2011, 09:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wij vinden jasmijn allebei ook erg mooi, maar die naam rijmt op mijn naam en dat vind ik dan wel weer lelijk.. Jammerrr
Oud 19-01-2011, 21:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh, er is alweer een heel nieuw topic Daarom kon ik het oude niet vinden
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 23-01-2011, 12:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
even een update gekopieerd van een ander forum (tsja, met twee kindjes weinig tijd om updates te schrijven )

Hier gaat het heel goed met allebei. Sarah begint steeds meer te kletsen, haar lievelingswoordje is 'baby' <3 Ze geeft superveel kusjes, nu niet meer alleen hand- en luchtkusjes, maar ook op de wang/mond. Zó lief! En lopen gaat ook goed, dat vindt ze superstoer.
Julia lacht heel veel en ook echt uitbundig, we zijn helemaal verliefd. Ook is ze heel actief, ze ligt graag op haar buik met haar hele borst in de lucht. Slapen gaat erg goed, ze slaapt 's nachts zo'n 8/9 uur achter elkaar. Ze begint er alleen om 20.00 uur al mee, dus ze krijgt nog wel een 'nachtvoeding', maar we zijn er toch heel gelukkig mee.
Zo grappig om te zien dat Julia een heel ander kindje is dan Sarah is/was, onbewust verwacht je toch een soort kopietje

We hebben trouwens besloten ze van het kdv te halen waar ze nu zitten (of nou ja, Julia gaat er nog niet heen, die zou in april halve dagen gaan). Er zijn steeds wisselingen in de leidsters en er is 0,0 communicatie naar ons toe. Ik vind het wel heel moeilijk, want ik zou het liefst doen wat Sarah het fijnst vindt maar dat kan ze natuurlijk nog niet zeggen. Dus we hopen dat ze het leuk vindt waar ze nu heen gaat. Het is een gastouder hier vlak om de hoek (voor ons echt heerlijk). Ze kan er vanaf april terecht voor 3 dagen pw en Julia voor 2, ideaal (en dan vanaf juni voor 3 dagen). En ik denk dat ik daar dan gewoon kan gaan voeden, omdat het zo dichtbij is. Dan hoef ik niet te kolven!
__________________
Tsja
Oud 23-01-2011, 12:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
De nieuwe locatie klinkt super, snoopy.
Oud 23-01-2011, 14:20
Verwijderd
Heb je nu bewust gekozen voor een gastouder ipv een kdv of kwam dat toevallig zo uit? iig relaxed om niet te hoeven kolven en het klinkt zó leuk om twee prullies te hebben (zolang ze elkaar ook leuk vinden natuurlijk) Een dubbele lading cuteness

Onze spruit groeit als kool (haha spruit, kool), van de week eerste keer naar het cb geweest en hij is nu 56 cm en weegt op een paar gram na 5 kilo. Voeden gaat gelukkig goed. Slapen is nog wel een beetje een strijd. Meneer is er meestal niet van gediend om wakker weggelegd te worden en wordt als het aan hem ligt 24/7 rondgedragen. Een draagdoek is dan ook een van de beste investeringen die ik in lange tijd heb gedaan
Oud 23-01-2011, 14:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nee, ik vind eigenlijk een kdv in principe fijner dan een gastouder, maar er zijn ontzettend lange wachtlijsten voor kdv's. Bovendien heb ik dus gemerkt dat iig ons kdv in de praktijk niet fijn is, dus nou ja...

Wauw, groeit idd lekker dus! Julia was ook zo ontzettend gegroeid die eerste maand. Bij het eerste bezoek woog ze 5200 gram en was ze 58 cm! En dat terwijl ze helemaal niet heel erg groot was bij de geboorte.

Fijn dat het goed gaat met de borstvoeding, dat scheelt een hoop moeilijk doen.
Hopelijk gaat het snel beter met slapen! Welke draagdoek heb je eigenlijk?
__________________
Tsja
Oud 23-01-2011, 15:21
Verwijderd
Zo, 5200 is echt flink, zeker voor een meisje! Bij de geboorte was ze 36nogwat toch? En die wachtlijsten ja, bij sommige moet je je al zo'n beetje inschrijven zodra je een positieve zwtest in handen hebt :')

Ik heb een rekbare doek van ByKay (deze) maar eigenlijk vind ik 'm iets te zwaar en warm (hoewel dat nu voor buiten wel goed uitkomt), dus heb nu een andere besteld, een lichte geweven doek (comme ca).
Oud 23-01-2011, 17:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Precies 3600 bij de geboorte (hoewel de weegschaal tussen 3590 en 3600 bleef schommelen ) ja! Dat je dat onthouden hebt

Ik heb op marktplaats geboden op een tricot slen, dat is net zoiets denk ik? Jij gebruikt m dus veel? Want het lijkt me heel fijn, maar zou niet weten of ik m echt ga gebruiken

Enneh... de wachtlijsten zijn hier (in Den Haag) gemiddeld een jaar (!), dus dan is het moment dat je een positieve test hebt al te laat, als je na 12 weken weer aan t werk moet... Bizar.
__________________
Tsja
Oud 23-01-2011, 18:08
Verwijderd
Ja volgens mij is die ByKay ook een tricot slen. Ik vind 'm heel handig. Voor binnen dus als Baby zichzelf niet wil vermaken, dan kun je m dragen en heb je toch je handen nog vrij, en ook voor een snelle boodschap. Zit je niet met zo'n bakbeest van een kinderwagen.
Oud 23-01-2011, 18:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja volgens mij is die ByKay ook een tricot slen. Ik vind 'm heel handig. Voor binnen dus als Baby zichzelf niet wil vermaken, dan kun je m dragen en heb je toch je handen nog vrij, en ook voor een snelle boodschap. Zit je niet met zo'n bakbeest van een kinderwagen.
dat is precies waarvoor ik m wil gebruiken
__________________
Tsja
Oud 23-01-2011, 20:51
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ik heb op marktplaats geboden op een tricot slen, dat is net zoiets denk ik? Jij gebruikt m dus veel? Want het lijkt me heel fijn, maar zou niet weten of ik m echt ga gebruiken
Daar ga je geen spijt van krijgen, snoopy. Ik vond het tenminste echt súperhandig!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-01-2011, 07:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@engeltje: Gefeliciteerd met de verjaardag van je kindertjes, ga je het vieren met ze?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-01-2011, 13:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daar ga je geen spijt van krijgen, snoopy. Ik vond het tenminste echt súperhandig!
ik heb m inmiddels gekocht, hopelijk komt ie morgen binnen!
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 24-01-2011, 13:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
@engeltje: Gefeliciteerd met de verjaardag van je kindertjes, ga je het vieren met ze?
+1
__________________
Tsja
Oud 24-01-2011, 14:15
engeltje
engeltje is offline
Dankjulliewel!

Ai, helemaal vergeten jullie te laten weten dat we het gisteren vierden Ik ben met mijn hoofd volgens mij meer bij mijn studie (en stiekem nodigen we ook nooit iemand uit, maar is iedereen welkom op de verjaardagen).
We hebben het gisteren dus gevierd, voor allebei tegelijk aangezien we de laatste voorbereidingen treffen voor een lange reis. Achteraf erg fijn, want M is vandaag ziek... Heeft ie gisteren in ieder geval een leuke verjaardag gehad. Het was wel heel erg druk, en dat met alleen maar familie. Ze zijn flink verwend en M is helemaal blij met de tractor die hij heeft gekregen van zijn opa en oma. Dat past hier wel .
(uiteindelijk vroeg hij als er mensen binnen kwamen heel zachtjes: heb je ook een cadeautje?)

De draagdoek ben ik erg fan van. Bij M hadden we een tricot slen, maar nu bij N heb ik geweven doeken. Ik vind ze heerlijk! Voor M hebben we nu een SSC, een buik/rugdrager, waar hij in gedragen kan worden. Echt heel erg fijn. De rekbare doek heb ik bij M zo'n 7 maanden gebruikt, daarna was het te zwaar. N zit nog steeds op mijn rug, in de geweven doek.
Snoopy: de tricot
Oud 24-01-2011, 14:16
Verwijderd
Zo'n draagdoek lijkt me echt heerlijk <3
Oud 24-01-2011, 14:50
Verwijderd
Gefeliciteerd engeltje!
Oud 24-01-2011, 18:59
Verwijderd
@engeltje: Gefeliciteerd inderdaad!

@Moz: Hoppediz das Leichte is fijn! Ik heb geen ervaring met tricot doeken, maar deze vond ik fijn dragen. Hoewel ik Jinthe al snel te zwaar vond worden, maar die woog dan ook al snel heel wat. En 't is ook niet echt een 'draagdoekkind': ze wil vrijheid.

En voor de doekenliefhebbers: ik heb ook een mei tai en twee ringslings. Die vind ik ook ideaal, zijn ook veel makkelijker in gebruik dan een doek die je moet knopen, maar je kunt er natuurlijk ook weer wat minder meer. Nu gebruik ik alleen de ringsling nog heel af en toe voor korte stukjes.
Oud 25-01-2011, 08:34
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik ben zwanger
Oud 25-01-2011, 08:38
Verwijderd
Ha gefeliciteerd!!! Dat is snel
Oud 25-01-2011, 08:42
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ja, meteen raak na de pil Ongelovelijk... ik kan het allemaal nog maar moeilijk geloven. Onwerkelijk...
Oud 25-01-2011, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zwanger
Wat snel! Gefeliciteerd
Oud 25-01-2011, 09:16
Verwijderd
Waa dat is inderdaad snel gegaan gefeliciteerd!
Oud 25-01-2011, 10:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-01-2011, 10:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik ben zwanger
Wauw, wat gaaf! Heel erg gefeliciteerd!
__________________
Tsja
Oud 25-01-2011, 13:09
Verwijderd
snel ja gefeliciteerd.
Oud 25-01-2011, 13:32
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik ben zwanger
oooooh!! gefeliciteerd! wat ontzettend gaaf!!

wanneer ben je uitgerekend? eind september ergens?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.