Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 14:12
Verwijderd
Nieuwe!
Oude: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847048

OT: Gelukkig heb ik lieve vrienden en vriendinnetjes
Advertentie
Oud 30-01-2012, 16:00
Verwijderd
Heerlijke dagen samen <3 Maar nu is hij richting zijn studiestad, poeh. Nou ja, donderdag zie ik hem weer als het goed is
Oud 30-01-2012, 16:07
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
The first time I don't understand a woman, and that's a fucked up feeling.
__________________
Mind over Matter
Oud 30-01-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
The first time I don't understand a woman, and that's a fucked up feeling.
Wen er maar aan en wees blij dat het je zo laat pas overkomt.

En hier gaat het nog helemaal prima. Sorry forumbitches!
Oud 30-01-2012, 18:33
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
The first time I don't understand a woman, and that's a fucked up feeling.
The brain of a woman: On the left side is nothing right, on the right side is nothing left.
__________________
Always be berating and belittling
Oud 30-01-2012, 19:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Omg vriend van ons maakt met zn nieuwe chick in 1 week meer kleffe foto's dan wij in 2 jaar.
ik wil ook lieve, schattige, kleffe (opbed) foto's <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 30-01-2012, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het ff moeilijk de afgelopen week. Eerst leek hij niet goed te weten wat hij ermee aan moest maar gisteren was hij ineens wel heel lief en troostend. Heb een beetje gedoe met m'n moeder en ondanks dat hij het met haar eens was en mijn actie niet zo slim vond, kon hij wel goed verwoorden wat hij ervan vond zonder dat ik me nog meer aangevallen voelde. Hebben toen fijn gepraat en er is me toen ook wel heel veel duidelijk geworden. Nu is ie aan het werk en heeft ie na z'n werk nog zes minuten om z'n laatste OV-verbinding naar mij te halen en dat is echt heel weinig. Hoop dat ie het haalt, vind het alleen al lief dat ie het wel proberen Dan kruipt ie lekker bij me in bed vannacht. Als het niet lukt gaat ie bij z'n ouders slapen en komt ie morgen, ook wel heel fijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-01-2012, 09:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Pff ik ben zijn tentamens echt helemaal zat. Ik zie hem bijna niet, en we hebben ook niet veel contact (en dan denk ik dat hij miss niet zo veel aan me denkt, wat ook wel logisch is, maar ik denk juist wel veel (te veel?) aan hem).
Laatst was ik wel naar hem toe gegaan om even met hem te zoenen, en toen had ik echt allemaal kriebels in m'n buik haha. Nouja, morgen zie ik hem als het goed is weer
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 31-01-2012, 10:37
Verwijderd
Oef, wat nou als ik straks ineens weer een vriendje heb.
Oud 31-01-2012, 13:07
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Oef, wat nou als ik straks ineens weer een vriendje heb.
Dan moet je een feestje vieren
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 31-01-2012, 13:46
Verwijderd


Eerst maar even kijken hoe het loopt. Hij trok zondag zijn conclusies uit wat ik vertelde over mezelf dat ik iemand ben die me niet snel overgeeft aan een situatie, dat ik me niet zomaar stort in een relatie. Toen zei ik dat hij daar gelijk in heeft. Dat ik sowieso pas voor mezelf toe durf te geven dat ik iemand leuk vind, als ik weet dat de ander mij ook leuk vindt.

Gisteren stuurde hij een Whatsapp: "Kus voor jou, zomaar, omdat ik je leuk vind." Ik denk dat hij me een handje wil helpen met toegeven.
Oud 31-01-2012, 15:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^leuk!

Citaat:
en dan denk ik dat hij miss niet zo veel aan me denkt
Wat stel ik me toch weer aan, kreeg vlak daarna een smsje of ik even langs wilde komen en dat hij zoveel aan me denkt
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 31-01-2012, 17:42
Verwijderd
Ik blijf me verbazen over jullie klefheid. GODDAMN! Maar blij at het voor jullie alle twee kennelijk werkt!
Oud 31-01-2012, 17:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb niet echt veel te melden. Het gaat zoals gewoonlijk goed, bijna 5 jaar ondertussen. Vriend en ik zijn allebei stapelgek op onze kat. Lekker met z'n drietjes is bed liggen

O! Vergeet is toch bijna iets heel belangrijks. Mijn nichtje van anderhalf zei afgelopen zondag voor het eerst mijn naam! Ze zei al iets dat er op leek, maar nu zei ze echt mijn naam. Ik was zo blij, heb haar opgetild en samen een dansje gedaan. Mijn nichtje is het liefste kindje ter wereld, en zij vind mij de liefste tante ter wereld. Dat heeft ze niet gezegd, maar aangezien ze die andere tante nooit ziet vind ik dat ik daar wel van uit mag gaan
Oud 31-01-2012, 17:53
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha nou zo klef is het toch niet als je vriendje smst dat hij veel aan je denkt? Ik vind het wel mee vallen eigenlijk, en ik hoop dat hij nog lang zulke smsjes blijft sturen!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 31-01-2012, 17:56
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik heb een openbaring gehad. Hij doet geen moeite voor me, maar dat is heel erg logisch want dat heeft hij nooit voor me moeten doen. Ik ben eigenlijk aan komen wandelen en blijven hangen, hoe hard hij soms ook probeerde me weg te duwen. Dus het belangrijkste signaal wat ik afgegeven heb is 'Doe jij maar lekker wat je wil, ik ben hier en ik blijf hier.' Ik kan niet van hem verwachten dat hij anders doet, als ik hetzelfde blijf doen als ik gedaan heb.
Oud 31-01-2012, 17:57
Noctiluca
Noctiluca is offline
En dat gezegd hebbende, is het na een jaar toch echt tijd om aan iets nieuws te beginnen.
Oud 31-01-2012, 19:27
Verwijderd
Hear hear Anne! En met carnaval lekker lossss!!!
Ads door Google
Oud 31-01-2012, 19:45
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Hear hear Anne! En met carnaval lekker lossss!!!
En dan moet jij je misschien wel inhouden
Oud 31-01-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een openbaring gehad. Hij doet geen moeite voor me, maar dat is heel erg logisch want dat heeft hij nooit voor me moeten doen. Ik ben eigenlijk aan komen wandelen en blijven hangen, hoe hard hij soms ook probeerde me weg te duwen. Dus het belangrijkste signaal wat ik afgegeven heb is 'Doe jij maar lekker wat je wil, ik ben hier en ik blijf hier.' Ik kan niet van hem verwachten dat hij anders doet, als ik hetzelfde blijf doen als ik gedaan heb.
Goed dat je het inziet. Ik weet hoe moeilijk dat is.

Citaat:
En dat gezegd hebbende, is het na een jaar toch echt tijd om aan iets nieuws te beginnen.
Oud 31-01-2012, 22:12
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Goed dat je het inziet. Ik weet hoe moeilijk dat is.


Het maakt het eigenlijk heel erg duidelijk en makkelijk, en dat is het een jaar lang niet geweest dus.. ik vind het geloof ik niet zo moeilijk. Maar ik heb hem nog niet gezien sinds mijn openbaring, dus wie weet
Oud 31-01-2012, 22:12
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Hear hear Anne! En met carnaval lekker lossss!!!
Óf me gedragen met carnaval, is misschien ook een keer een optie
Oud 31-01-2012, 23:36
Verwijderd
Citaat:
En dan moet jij je misschien wel inhouden
O KAK ja!!
Oud 01-02-2012, 11:14
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Nadat ik weer contact het met me ex om het mss goed te maken enzo... Zouden vandaag afspreken.
Maar ze kon niet.
En toen heb ik er definitief een eind aan gemaakt... Het raakt me nog te veel ik dacht dat het wel over was. Maar zag foto van haar met der vriend zoenen en toen brak dat mij echt veel harder dan ik dacht. Ik ben blij dat we nu niet meer afspreken en hoop dat ik haar keertje echt uit mijn hoofd kan zetten want word er gestoord van.
Ben nu wel verliefd op een meisje en het is het knapste en leukste meisje waar ik ooit mee bezig ben geweest maar denk nog steeds aan me ex... hoop dat als ik iets krijg met dat meisje dat die gedachtes dan definitief weg zijn.

@Tigerly: hoop voor je dat het gaat lukken met mss je nieuwe crush
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 01-02-2012, 15:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het lijkt me niet slim om een nieuwe relatie te beginnen om je ex te vergeten. Tenminste, als je serieus iets met dat meisje wilt. Anders wordt het zo'n reboundrelatie.
Advertentie
Oud 01-02-2012, 16:56
wup
wup is offline
Samen slapen is zoveel leuker als het vriest <3 (en het eerder op moeten staan dan hij zo veel moeilijker )
Oud 01-02-2012, 20:57
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Ik ben nog steeds one of the guys
Oud 01-02-2012, 22:35
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Citaat:
Het lijkt me niet slim om een nieuwe relatie te beginnen om je ex te vergeten. Tenminste, als je serieus iets met dat meisje wilt. Anders wordt het zo'n reboundrelatie.
Mee eens... maar ik vind dit meisje echt leuk... en ik wil geen relatie om me ex te vergeten maar ik hoop gwn dat de gedachtes definitief over zijn zodat ze mijn geluk in met me nieuwe relatie niet in de weg staan dat is het meer.
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Oud 01-02-2012, 23:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wauw! We zitten nu al 2 weken samen op 20m2 en ik ben elke ochtend nog steeds superblij dat ik naast hem wakker word en elke maaltijd heel gelukkig dat ik samen met hem eet
Oud 02-02-2012, 08:54
Verwijderd
Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3
Oud 02-02-2012, 10:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Gecondoleerd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-02-2012, 10:45
Verwijderd
Oooo Liz. En Babs ook natuurlijk.
Gecondoleerd. Heel veel sterkte! En onthoud: je bent altijd sterker dan je denkt!
Liefs!
Oud 02-02-2012, 10:47
Verwijderd
Wat naar... Sterkte ermee!
Oud 02-02-2012, 10:51
Verwijderd
Dankjewel! Het was absoluut niet makkelijk, maar het is beter zo voor mama, dat zeker
Oud 02-02-2012, 12:05
Verwijderd
Heel veel sterkte Disturbedangel. Fijn dat hij er voor je was! Gecondoleerd.
Oud 02-02-2012, 14:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gecondoleerd Disturbedangel
Ads door Google
Oud 02-02-2012, 14:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3
O jeetje, gecondoleerd.
Oud 02-02-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel! Het was absoluut niet makkelijk, maar het is beter zo voor mama, dat zeker
sterkte.
Oud 02-02-2012, 15:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ook gecondoleerd van mij.

Soms is het wel lastig dat ik meer wil en hij daar nog niet aan toe is. Wel fijn om erover te praten, en ik snap hem heel goed. Ik moet er alleen soms wat beter mee om gaan en regelmatig vergeet ik ook dat hij een stuk jonger is. Nouja het was iig suuuper fijn om weer samen te zijn, hij is zo leuk en we hebben zo veel lol samen!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 02-02-2012, 19:16
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gecondoleerd...

Vandaag belde vriend opeens dat hij alleen was op het werk en geen eten had. Dus ik een lunchpakketje voor hem maken en brengen. Ben toen even blijven kletsen en kijken. Hij is zo sexy als hij werkt!!! Ik ben uiteindelijk 3 uur lang gebleven om naar hem te kijken. En straks komt hij thuis met al zijn sexyheid, ik kan niet wachten!
Oud 02-02-2012, 22:43
Verwijderd
Wat voor werk doet hij, Volk? *stelt zich nu voor dat hij heel sexy zit te callcenteren *

OT: Jaaa morgen weer
Oud 03-02-2012, 00:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil niet naar bed omdat dat koud en alleen is! Voor het eerst in twee weken alleen slapen... bah
Oud 03-02-2012, 08:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat voor werk doet hij, Volk? *stelt zich nu voor dat hij heel sexy zit te callcenteren *

OT: Jaaa morgen weer
Hij werkt in een gameszaak
Oud 03-02-2012, 15:03
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3
Gecondoleerd Fijn om te lezen dat je zo veel steun aan hem hebt..
Oud 03-02-2012, 20:39
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Hij werkt in een gameszaak
Hihi ik stelde me al voor dat hij als monteur zou werken *een met olie bezweet mannenlichaam wrrraaaaaaaaaaa*

@Lizz: gecondoleerd, ook voor je zus. Wel heel fijn dat je zo goed gesteund werd door je vriend.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 03-02-2012, 21:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ze hebben ook nog een opgezette lympfklier gevonden en daar cellen uit gehaald. voelt zo klote, we weten nu nog niet hoe of wat, en vanuit mn ervaring met dieren worden dingen opeens heel anders als er uitzaaiingen in lympfen zijn..
het is misschien niet mn biologische vader, maar hij heeft wel die rol vervuld vanaf mn 9e.
voel me machteloos en gevoelloos.. bah
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 03-02-2012, 21:52
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Gister crematie van mijn moeder gehad, dat was heel zwaar, maar god wat was ik blij en gelukkig dat hij bij me was <3
ooh wat erg, heel veel sterkte.
Oud 04-02-2012, 09:20
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Soms is het wel lastig dat ik meer wil en hij daar nog niet aan toe is.
Het is toch een groter probleem dan ik gedacht had Uitmaken is natuurlijk geen optie, dus ik moet mijn wensen/verwachtingen veranderen. Dan krijgen we dus de relatie die hij wil, maar niet echt die ik wil.. Nouja we moeten daar gewoon een goede midden weg voor vinden. Toen hij hier was wist ik zeker dat we dit wel kunnen samen, maar nu is hij weg en voel ik me kut
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 04-02-2012, 12:14
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Pff, ik wil zo graag met hem samen gaan wonen.
Er staan nu ook allemaal leuke huisjes op die we allebei leuk vindne, maar ik kan/mag nu nog gewoon niet reageren.
Ik ben dit hok waar ik woon na een jaar of 4 wel een beetje zat aan het worden
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 04-02-2012, 12:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het is toch een groter probleem dan ik gedacht had Uitmaken is natuurlijk geen optie, dus ik moet mijn wensen/verwachtingen veranderen. Dan krijgen we dus de relatie die hij wil, maar niet echt die ik wil.. Nouja we moeten daar gewoon een goede midden weg voor vinden. Toen hij hier was wist ik zeker dat we dit wel kunnen samen, maar nu is hij weg en voel ik me kut
Maar er zit toch maar twee jaar verschil tussen (of drie?)? Wat zijn de dingen die jij wel wil en hij absoluut niet? Welke verwachtingen en wensen heb jij waaraan hij niet wil/kan voldoen? Volgens mij heb ik iets gemist in dit topic.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.