Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2013, 15:29
Prrriscilla
Avatar van Prrriscilla
Prrriscilla is offline
Okee dat is leuk voor je! Houd ons op de hoogte
__________________
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is better than your dreams.”
― Dr. Seuss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2013, 16:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
We gaan trouwen, dat is besloten. Maar ik ben pas verloofd als hij mij heeft gevraagd (mocht ik niet van hem afpakken). En aangezien hij me nog maar 2 maanden terug voor samelevingscontractspartner heeft gevraagd en daar een flinke smak geld aan heeft uitgegeven denk ik dat het nog wel even duurt. Maar dat maakt niet uit, we blijven toch voor altijd bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 16:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Awesome, Volk! Alvast gefeliciteerd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 19:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat super leuk Volk! Gefeliciteerd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2013, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Maar dat maakt niet uit, we blijven toch voor altijd bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2013, 22:46
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Dieptepunt in de relatie is denk ik wel bereikt.. De verwijten vliegen om mijn oren waar ze zelf geen eens verstand van heeft. Ik twijfel of dit nog goed komt en of een punt erachter zetten misschien beter is. Voelt toch een beetje dan als een weggegooid jaar..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 08:35
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Hier ook op het dieptepunt. Hij voelt zich gekwetst, ik voel me schuldig en eigenlijk was dit ook totaal niet gepland en heb ik geen idee wat nu de beste keuze is, ik moet aangeven of ik opnieuw kan beginnen&er vol voor ga of dat het over is, maar dat is een onmogelijke keuze na 16 maand ...
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Hier ook op het dieptepunt. Hij voelt zich gekwetst, ik voel me schuldig en eigenlijk was dit ook totaal niet gepland en heb ik geen idee wat nu de beste keuze is, ik moet aangeven of ik opnieuw kan beginnen&er vol voor ga of dat het over is, maar dat is een onmogelijke keuze na 16 maand ...
Hoezo is dat onmogelijk, mensen scheiden na meer dan 10 jaar getrouwd te zijn en kinderen te hebben, dus 16 maanden is dan zeker niet onmogelijk. Moeilijk, ja, dat vast wel.
Maar als je niet wil stoppen vanwege die 16 maanden, dan moet je aangeven dat je er opnieuw vol voor gaat. Of wil je dat ook niet? Het is het een of het ander natuurlijk, je kunt niet alles hebben. Maar als die relatie je zo bedrukt, misschien moet je het dan maar eens los laten, misschien voel je je dan ook op andere gebieden wat beter. Ik weet ook niet wat er precies is gebeurd dat hij gekwetst is waarvoor jij je schuldig moet voelen, maar als je hem bijvoorbeeld bedrogen hebt, dan zal het echt heel veel moeite kosten om dat nog op het juiste spoor te krijgen en waarschijnlijk duurt het nog heel lang voor het misschien wordt wat het eens was en of dat je je daar doorheen wil/kunt worstelen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 11:52
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik ga mee met de reactie van mijn voorganger. Denk goed na wat je wilt en wat haalbaar is voor jou, geef jezelf de tijd om een goede keuze te maken. Heel veel succes/sterkte met de beslissing..

Ik ben op het moment aan het daten met iemand, het voelt ontzettend goed.. Hij woont alleen niet bij mij in de buurt, wel in Nederland. Echter, dit zie ik niet als een probleem. We zullen zien
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 14:59
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Nee ik heb hem niet bedrogen, ik heb niks gedaan en dat is juist het hele probleem. Maarja, hij snapt me niet, wil me ook niet snappen en ik ga er maar een punt achter zetten. Denk ik...
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Nee ik heb hem niet bedrogen, ik heb niks gedaan en dat is juist het hele probleem. Maarja, hij snapt me niet, wil me ook niet snappen en ik ga er maar een punt achter zetten. Denk ik...
Ik geloof niet dat je ooit gelukkig zult/kunt worden in een relatie waarbij de ander je niet wil snappen (of waarbij jij steeds het gevoel krijgt dat hij je niet wil snappen en er ook nog een schuldgevoel aan over houdt), dus dat lijkt me wel verstandig. Als hij je na 16 maanden nog steeds niet snapt, vrees ik dat dat niet meer zal veranderen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 00:21
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Nee ik heb hem niet bedrogen, ik heb niks gedaan en dat is juist het hele probleem. Maarja, hij snapt me niet, wil me ook niet snappen en ik ga er maar een punt achter zetten. Denk ik...
Wow, raar. Lijkt alsof wij dezelfde situatie hebben.
Ik dacht er ook een punt achter te zetten. Heb vandaag een gesprek gehad en ging eerst enorm fout, toen beter en toen leek het weer fout te gaan. Ik kon er zelf geen punt achter zetten, en zij misschien wel, maar we hebben besloten verder te gaan. Ik hoop zelf dat de relatie gewoon verder gaat zoals het was. Het voelt alleen alsof het even uit is geweest en we weer verder gaan.. Vervreemding ofzo..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 09:34
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Nja we hebben vandaag een familiedag met zijn familie, en na dit gedoe steeds hoop ik dat het goed gaat, hij was de hele week op externe stage, dit weekend thuis en volgende week weer stage, dus ik heb hem deze week nog niet gezien, alles ging steeds via whatsapp.. Als ik hem straks zie gaat het ook heel raar voelen denk iik, maar we hebben samen besloten ons vandaag er even over heen te zetten en er voor zijn oma een leuke dag van te maken Maar ondertussen draait mijn hoofd overuren over de juiste keuze, en ik weet het echt niet..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 22:48
Borgje
Borgje is offline
ik voel me kut op relationeel gebied je komt erachter dat de persoon die je leuk vindt emo is en zelfmoord probeerde te plegen ik lich al 3 dagen wakker
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 08:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nog bedankt voor de felicitaties.

Ik lig nu in bed, al een uurtje wakker. Mijn vriend ligt met zijn hoofd op mijn linker schouder en de kat ligt met zijn kop op mijn rechter schouder. De een snurkt zachtjes en de ander spint luid. Het is zo, tussen mijn twee liefdes, heerlijk langzaam wakker worden. Ik voel me de gelukkigste mens op aarde.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 06:12
Verwijderd
Mijn post sluit aan bij die van Volk.

Ik lig nu in bed te internetten, en naast me ligt mijn wederhelft, en hij slaapt zo lief. Zijn maag knort in zijn slaap. Mmm.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 21:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou maar weer even leven in dit topic blazen!
Helaas niet echt met iets positiefs. Het gaat niet goed tussen mij en mn beste vriendin. Ze heeft dingen gezegd en gedaan die ik niet makkelijk kan vergeten, en daardoor heb ik wat afstand genomen. Nu heb ik alles tegen haar gezegd waar ik mee zit, en uitleg gegeven voor mn gedrag, maar nu reageert ze alleen maar boos. Ik ben er een beetje klaar mee.
En met mn vriendje en mij gaat het ook helemaal niet goed Ik dacht altijd dat als de liefde sterk genoeg is, je alle problemen wel kon overwinnen. Maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van. Ik hoop dat we hier wel (sterker) uitkomen..
Pfff ik heb me wel eens beter gevoeld.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 00:33
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Nou maar weer even leven in dit topic blazen!
Helaas niet echt met iets positiefs. Het gaat niet goed tussen mij en mn beste vriendin. Ze heeft dingen gezegd en gedaan die ik niet makkelijk kan vergeten, en daardoor heb ik wat afstand genomen. Nu heb ik alles tegen haar gezegd waar ik mee zit, en uitleg gegeven voor mn gedrag, maar nu reageert ze alleen maar boos. Ik ben er een beetje klaar mee.
En met mn vriendje en mij gaat het ook helemaal niet goed Ik dacht altijd dat als de liefde sterk genoeg is, je alle problemen wel kon overwinnen. Maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van. Ik hoop dat we hier wel (sterker) uitkomen..
Pfff ik heb me wel eens beter gevoeld.
Wat stom zeg . Zowel van vriendje al vriendin.

Hier gaat alles goed. Over Een maand alweer 4 jaar samen. We gaan lekker naar new york en Washington in november, erg ve zin in. Waarschijnlijk volgend jaar een huis kopen en wie weet dan ook wel trouwen (vooral voor het papiertje maar toch). Dus ja het is gewoon fijn en goed .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 13:21
Verwijderd
Gisteren gevierd dat ik een jaar samen was met mijn vriend . Ik kreeg een prachtige enorme bos bloemen en we gaan nog een keer "iets leuks" doen , maar ik mag nog niet weten wat.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 19:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben een weekendje weggeweest, zonder hem. Niet normaal hoe erg hij me heeft gemist en me in de watten legt en me knuffelt en kust en blijft herhalen dat we ook een keer samen weg moeten. Alsof we niet regelmatig samen weg gaan.

Wel schattig en lief allemaal.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 13:55
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Dat ik binnenkort werkloos ben is niet bepaald goed voor mijn humeur Gelukkig begrijpt mijn vriend het wel en is hij er een stuk relaxter onder dan ik....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 15:11
Verwijderd
Hij is het gewoon, ik weet het zeker! Ik weet niet snel iets zeker. Hij snapt me soms al voordat ik mijzelf snap, schept orde in mijn chaos en heeft me lief zoals ik nog nooit ben liefgehad. Hij maakt me aan het lachen en laat mijn buik vanbinnen keer op keer borrelen door de kleine dingen die hij doet, of de manier waarop hij kijkt. Hij is een echte hij, om in weg te kruipen en door opgetild te worden. Hij is mijn klankbord, mijn spiegel en hij is zo ongelofelijk lief. Bij hem ben ik thuis en hij is dat bij mij. We zijn een 'we'. Ik heb hem zo ongelofelijk lief, met mijn hele mij.

Zo, dus
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 16:31
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hij is het gewoon, ik weet het zeker! Ik weet niet snel iets zeker. Hij snapt me soms al voordat ik mijzelf snap, schept orde in mijn chaos en heeft me lief zoals ik nog nooit ben liefgehad. Hij maakt me aan het lachen en laat mijn buik vanbinnen keer op keer borrelen door de kleine dingen die hij doet, of de manier waarop hij kijkt. Hij is een echte hij, om in weg te kruipen en door opgetild te worden. Hij is mijn klankbord, mijn spiegel en hij is zo ongelofelijk lief. Bij hem ben ik thuis en hij is dat bij mij. We zijn een 'we'. Ik heb hem zo ongelofelijk lief, met mijn hele mij.

Zo, dus
Zwijmel, zwijmel.

<3
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Zwijmel, zwijmel.

<3
best wel he
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 22:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Maar wel een hele lieve post


Hier al een paar maanden niets te melden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 17:05
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb een nieuwe liefde sinds een paar maanden.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 01:35
Verwijderd
Als je al een tijdje een relatie hebt, wordt het gevoel ietsjes minder, maar nog wel sterk verliefd. Gewoon niet zoals in het begin, maar nu is het weer de volle 100% geworden. Echt geweldig <3
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 14:53
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
We wonen weer met z'n tweetjes. Mijn broer heeft zijn eigen woning en we hebben dus ook niet meer parttime een peutertje rondlopen hier. Hoewel ik mijn nichtje best wel mis (altijd uitbundig gejuich als ze me zag) vind ik het heerlijk om weer met z'n tweetjes te zijn. Lekker seksen in de woonkamer en naakt dansen wanneer we maar willen. We hoeven ons niet meer in te houden met intimiteiten want ons huis is weer echt ons huis. Het is echt geweldig. Ik heb de beste man op aarde en we hebben het zo heerlijk samen.

Ik vind het ook zo mooi om te zien hoe we samen zijn gegroeid. Hij was 16 en ik 18 toen we wat kregen en we zijn zo ontzettend veel veranderd in de tussentijd. Hij heeft zijn passie gevonden, heeft een prachtige kaaklijn en gezichtsbeharing gekregen, is nog net zo lief en schattig en is tegelijkertijd een heel ander persoon als toen en ook nog precies dezelfde. Ik weet nog dat ik vroeger bang was dat we omdat we zo jong waren uit elkaar zouden groeien. Maar we hebben elkaar altijd heel erg gestimuleerd onszelf te ontwikkelen en we hebben geluk gehad dat we dat konden doen en tegelijkertijd ook bij elkaar bleven passen, dat had zomaar anders kunnen uitpakken. Het leeftijdsverschil maakt nu ook minder uit. Hij kan tegenwoordig ook vooruit denken en daar is hij heel trots op. Het is zo schattig als ik dan een sms-je van hem krijg waarin hij een plan uitstalt en dat afsluit met, 'zie je dat ik verder heb gedacht dan ik vroeger deed? Goed he?' of met 'verstandig van mij he?'

Nou ja, heel verhaal. Ik wil gewoon zeggen dat ik dolgelukkig ben met mijn vriend en het feit dat we nog steeds samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 16:22
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Dat vind ik leuk om te lezen, Volk.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 22:58
feniks
feniks is offline
fokking hell. De ring viel in goede aarde. Zo ben je dan ineens verloofd...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 00:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
fokking hell. De ring viel in goede aarde. Zo ben je dan ineens verloofd...
Gefeliciteerd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 01:39
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Hoe ik me voel op dit gebied? Erg kut!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 06:04
Verwijderd
Citaat:
fokking hell. De ring viel in goede aarde. Zo ben je dan ineens verloofd...
Wooow Feniks, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 08:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Gefelicteerd feniks!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 08:54
Verwijderd
Wat gaaf Feniks, gefeliciteerd!

Hier gaat het goed. We hebben het goed samen en dat is tof.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 15:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
fokking hell. De ring viel in goede aarde. Zo ben je dan ineens verloofd...
Gefeliciteerd! Leuk voor je/jullie
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 06:55
feniks
feniks is offline
Tnx.


De uitdrukking op mijn vriendin's gezicht toen ik haar nogal onverwacht vroeg was priceless
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 08:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oei, wat leuk! Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 20:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd

Zo vroeg een vriend van mij zijn vriendin ten huwelijk toen ze samen een broodje frikandel zaten te eten Ze sloeg hem eerst half in elkaar, omdat hij precies op het moment op zijn knieën ging toen zij een hap van haar broodje nam
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 22:25
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat leuk feniks! Gefeliciteerd! Hebben jullie al een datum?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 22:28
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
overigens ga ik stiekem ook trouwen en al best wel snel

Maar dat moet iedereen die mij op Facebook heeft wel even stil houden want pas alleen onze ouders weten het. We gaan de komende weken iedereen het vertellen zo leuk
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 13:04
feniks
feniks is offline


We mikken op een vrijdag de 13e... Gewoon omdat het kan
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 09:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Owww leuk trouwen, gefeliciteerd allebei!!

De situatie met mn vriendje is nog niet echt beter.. Het gaat helemaal niet goed met hem, en hij is daardoor vaak afwijzend/afwezig en veel met zichzelf bezig, alles gaat nu op zijn manier. Hij twijfelt ook aan ons, en is al een tijd bezig een beslissing te maken of hij verder wil met mij of niet. Ik word door alles heel onzeker, maar probeer mijn gevoel opzij te zetten omdat het niet goed met hem gaat. Ik wil er zo graag voor hem zijn, en alles accepteren hoe hij doet omdat het gewoon niet goed met hem gaat, dus ik kan hem ook niet kwalijk nemen hoe hij doet? Maar aan de andere kant voel ik me gewoon heel rot door hoe hij zich gedraagt, en door de onduidelijkheid over de beslissing die hij gaat maken. Met dat laatste is hij al heel lang bezig, en ik wil hem ook niet pushen om een beslissing te maken, maar ik weet niet hoe lang ik daar nog op kan wachten.
Gister verteld hoe ik me voelde, en hij snapt het ook wel. Soms is hij ook weer zo lief, en ik weet dat de liefde zo sterk is. Het is allemaal zo lastig
Ik heb gister ook gezegd dat ik soms twijfel of ik wel verder wil, door hoe hij doet. Maar dat vind ik nu eigenlijk ook verkeerd van mezelf. Als je echt van iemand houdt, en het gaat niet goed met diegene, dan blijf je toch sowieso bij die persoon om 'm te steunen..

Hmm sorry voor het verdrietige berichtje na het positieve nieuws
__________________
Love was surely made for fools like me

Laatst gewijzigd op 08-10-2013 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 19:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:


We mikken op een vrijdag de 13e... Gewoon omdat het kan
December te snel?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 19:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Owww leuk trouwen, gefeliciteerd allebei!!

De situatie met mn vriendje is nog niet echt beter.. Het gaat helemaal niet goed met hem, en hij is daardoor vaak afwijzend/afwezig en veel met zichzelf bezig, alles gaat nu op zijn manier. Hij twijfelt ook aan ons, en is al een tijd bezig een beslissing te maken of hij verder wil met mij of niet. Ik word door alles heel onzeker, maar probeer mijn gevoel opzij te zetten omdat het niet goed met hem gaat. Ik wil er zo graag voor hem zijn, en alles accepteren hoe hij doet omdat het gewoon niet goed met hem gaat, dus ik kan hem ook niet kwalijk nemen hoe hij doet? Maar aan de andere kant voel ik me gewoon heel rot door hoe hij zich gedraagt, en door de onduidelijkheid over de beslissing die hij gaat maken. Met dat laatste is hij al heel lang bezig, en ik wil hem ook niet pushen om een beslissing te maken, maar ik weet niet hoe lang ik daar nog op kan wachten.
Gister verteld hoe ik me voelde, en hij snapt het ook wel. Soms is hij ook weer zo lief, en ik weet dat de liefde zo sterk is. Het is allemaal zo lastig
Ik heb gister ook gezegd dat ik soms twijfel of ik wel verder wil, door hoe hij doet. Maar dat vind ik nu eigenlijk ook verkeerd van mezelf. Als je echt van iemand houdt, en het gaat niet goed met diegene, dan blijf je toch sowieso bij die persoon om 'm te steunen..

Hmm sorry voor het verdrietige berichtje na het positieve nieuws
Poe, dat is een lastige situatie. Heel veel sterkte (+ kracht en geduld) toegewenst om hier goed doorheen te komen.
Realiseer je dat je jezelf niet compleet hoeft op te offeren voor hem omdat het met hem niet goed gaat. Zolang je dat wil en uit liefde doet is dat oké, maar je moet het niet jou kapot laten maken. Vergeet niet ook een beetje van jezelf te houden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 06:37
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Dus 13 juni wordt de grote dag feniks?

Ster wat vervelend dat het zo loopt met je vriend. Ben het eens met bovenstaande reactie denk wel aan jezelf. Hem de ruimte geven is geen vrijbrief om jezelf helemaal weg te cijferen.
Ik zeg altijd als je heel erg twijfelt aan een relatie is het een nee. Maar als hij zo met zichzelf ook in de knoop zit is het lastig. Wellicht kan een tijdelijke break up duidelijkheid geven?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 07:28
feniks
feniks is offline
december is te snel. Juni zou beter zijn. Maar goed, we moeten het ook wel voor elkaar krijgen op het gemeente huis.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 09:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ster, hoe lullig dit ook mag klinken; soms is het beter een keus voor de ander te maken, dan jezelf op te offeren en maar te blijven wachten. Natuurlijk is het rot dat hij slecht in zijn vel zit, en is dat alleen geen reden om bij hem weg te gaan. Echter het feit dat hij niet weet wat hij met jou en jullie relatie wil, is voor mij wel een reden. Ik zou niet bij iemand willen zijn die er niet van overtuigd is dat hij bij mij wil zijn. Hoe veel ik ook voor hem zou voelen.
Sterkte, en ik hoop dat jullie er nog samen uit kunnen komen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 11:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Bedankt voor jullie reacties

Normaal gesproken als hij zo zou twijfelen zou ik op een gegeven moment inderdaad zeggen, dan niet. Ik wil ook alleen bij iemand zijn die ook heel graag bij mij wil zijn. Maar dit is wel anders, hij twijfelt vooral aan ons omdat het niet goed met hem gaat. Ik kan toch niet bij hem weg gaan als het niet goed met hem gaat? Hij zei gister ook dat hij me nu echt heel erg nodig heeft. Ik wil er gewoon voor hem zijn. Zeker omdat ik weet hoe sterk onze liefde is, en dat ik me nog nooit zo gevoeld heb als bij hem en ik wil alleen hem. Ik ben na 3 jaar nog zo verliefd.
Nouja het is allemaal heel erg lastig. Ik denk inderdaad ook aan mezelf, maar op dit moment vind ik hem en dat ik hem goed steun belangrijker.
__________________
Love was surely made for fools like me
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 13:29
feniks
feniks is offline
Hoe ziet hij voor zich dat hij jou hard nodig heeft, terwijl hij twijfelt aan jullie relatie?
Ik probeer niet te zieken, maar het valt me op dat jij hem alles toestaat, zelfs dit soort vreselijk egoistische uitspraken.
Jij kunt er alleen maar voor hem zijn, als jij ook zeker weet dat hij verder met je wil.

Anders blijft die twijfel knagen.

Ik denk dat Neko, toch wel een punt heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.