Oud 29-09-2013, 23:55
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
K had een vraagje, ik ben laatst gebanned op Omegle voor geen enkele reden en dus met allerlei proxies geprobeerd maar het werkte nog steeds niet? Er staat dat me NETWORK // PC gebanned is, en als het daarna niet lukt met een vermomd IP adres, dan zit de ban dieper dan dat, maar hoe/wat? x.x

Wordt ook duidelijk aangeven dat de ban MOGELIJK onterecht is, dus bij deze;



Er moet toch iets aan te doen zijn

Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2013, 23:56
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Oh en, ja ik zou het wel uit kunnen wachten, maar staat ook nergens hoe lang dat precies is en volgens sommige > een halfjaar+
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 13:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vieze dingen mogen niet op Omegle.

De reden dat het je niet lukt is zeer waarschijnlijk dat je proxies gewoon niet goed verbergen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 18:47
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
De reden dat het je niet lukt is zeer waarschijnlijk dat je proxies gewoon niet goed verbergen.
Of zou 't ook aan de ID van iemand's PC kunnen liggen?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 20:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of zou 't ook aan de ID van iemand's PC kunnen liggen?
Nee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 23:15
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Het komt omdat proxys slechts de html ontvangen. Het flash-venstertje word gewoon via je eigen internetverbinding gedaan, omdat flash niet automatisch de proxy van je browser overneemt, dus ook het streamen van de webcam gebeurt gewoon vanaf je echte IP. Je zou het kunnen proberen met een VPN verbinding, en deze ook instellen in flash player zelf.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2013, 04:06
Ronald245
Ronald245 is offline
Citaat:
Het komt omdat proxys slechts de html ontvangen. Het flash-venstertje word gewoon via je eigen internetverbinding gedaan, omdat flash niet automatisch de proxy van je browser overneemt, dus ook het streamen van de webcam gebeurt gewoon vanaf je echte IP. Je zou het kunnen proberen met een VPN verbinding, en deze ook instellen in flash player zelf.

dit, alleen de meeste VPN tunnels kosten een maandelijks bedrag,
tenzij je een vriend/pc op een andere locatie hebt om via te werken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Het komt omdat proxys slechts de html ontvangen. Het flash-venstertje word gewoon via je eigen internetverbinding gedaan, omdat flash niet automatisch de proxy van je browser overneemt, dus ook het streamen van de webcam gebeurt gewoon vanaf je echte IP. Je zou het kunnen proberen met een VPN verbinding, en deze ook instellen in flash player zelf.
Dat is niet helemaal volledig en ook niet helemaal waar. http://en.wikipedia.org/wiki/Real_Ti...ng_.28RTMPT.29
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.