Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2013, 18:54
mboscholier
mboscholier is offline
heej,

ik heb sinds tijdje de wii om laten bouwen en nu kreeg ik er een harde schijf bij. mij is verteld toen dat ik via een wbfs programma de schijf moest laten formatteren maar sindsdien ik dat heb gedaan krijg ik er geen spellen meer op en zijn al mijn spellen die door hun zijn opgezet kwijt ;c HELP ik weet er geen raad mee ;ccccc ik wil graag weer spellen downloaden. Kan iemand mij plzz helpen? is er een manier om dat formatteren ongedaan te maken of iemand die weet hoe ik er dus een spel weer opzet. Snel reageren aub D Thnx alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2013, 20:44
Verwijderd
Waarom zeggen ze je dat je die schijf moet formatteren als ze eerst allemaal games erop zetten?

Ongedaan maken kan trouwens niet.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 07:53
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als je harde schijf volgens WBFS geformatteerd is, kun je die niet met pc of een mac uitlezen (en er dus ook geen spellen opzetten).
Als je de WBFS-geformatteerde harde schijf aansluit op je PC ziet deze een een ongeformatteerde schijf en je pc zal vragen je schijf te formatteren. Niet doen ! De schijf is er wel degelijk (mèt je spellen) maar Windows kan ze alleen uitlezen met WBFS manager.
Als je de schijf (nogmaals) hebt geformatteerd ben je inderdaad je spellen kwijt. Ik mag aannemen dat het WBFS programma waarmee je de schijf hebt geformatteerd, deze dat volgens het WFBS heeft gedaan, (niet FAT of NTFS)...
En inderdaad, als alles werkt, waarom zou je je schijf formatteren?

Laatst gewijzigd op 18-10-2013 om 08:00.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 10:42
Verwijderd
Ik denk dat je net zo goed in het chinees had kunnen typen voor ts.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 08:32
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik denk dat je net zo goed in het chinees had kunnen typen voor ts.
Dat kan.. (Babylon is my friend)

如果您的硬盘根据WBFS被格式化,能您没有个人计算机的或橡皮防水布读的(并且也没有比赛创作)。如果您WBFS格式化的硬盘被连接到您的个人计算 机将看见的此未编排的驱动和您的个人计算机将要求您格式化盘。不要!盘一定那里(叫您的比赛),但是Windows可能只读与WBFS经理。如果您有 驱动(再)格式化了您的比赛,您真正地丢失。我可以假设, WBFS节目您格式化了盘,这样根据WFBS做了, (不是FAT或NTFS)…和,如果一切工作,您为什么的确,会格式化盘?

Verder valt het me altijd op dat dit soort topics bijna altijd een open einde heeft, TS laat nooit meer van zich horen. Ik vind dat jammer, het spoort niet aan tot hulpverlening in de toekomst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MP3] Helft nummers kwijt
Balance
4 02-05-2006 00:23
Software & Hardware Hoe zit dat met de licenties voor windows xp?
graag gedaan
15 22-01-2004 11:16
Software & Hardware Software om data mee te herstellen na formatteren
Orion16
18 01-06-2003 18:25
Software & Hardware Ik ben zojuist gehackt
Verwijderd
34 17-06-2002 12:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.