Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2013, 21:21
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Hee iedereen,

De afgelopen weken ben ik echt non-stop op internet telefoons aan het verelijken. Ik hebe cht een nieuwe nodig, mijn "huidige" telefoon is kapot en nu loop ik dus met een oude nokia rond (die accu gaat wel enorm lang mee zeg!)
Nu wou ik in eerste instantie een Iphone. We hebben thuis een mac en ik heb ook een Ipad, dus ik ben bekent met apple en vind het heel fijn. Maar, wil ikd e nieuwe Iphone dan zal ik een over ander belachelijk duur abbonnement af moeten sluiten, dit was ik echter niet van plan. De iphone 4s is ook een optie, maar de 16gb versie is alsnog tussen de 500 en 550 euro, wat ik opmerkelijk duur vind voor een telefoon die 2 jaar geleden uitkwam.
Ik zocht naar alternatieven en kwam de Samsung galaxy s4 mini tegen. Dit leek me een hele mooie telefoon, die op veel punten beter scoort dan de iphone en ook nog eens een stuk goedkoper is.
Nu twijfel ik nogsteeds heel erg, 's avonds denk ik eruit te zijn, maar als ik 's morgens wakker wordt heb ik weer een heel ander idee. De samsung lijkt me een goed alternatief, maar bij een Iphone heb ik een soort 'zekerheid' dat het een goede, fijne telefoon is.

Wat vinden jullie? Heeft iemand ervaring met de samsung galaxy s4 mini en/of iphone?

Sorry voor het lange verhaal, maar als je de moeite hebt genomen het helemaal te lezen ben je nu officieel een held
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2013, 18:15
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je vind hier een vergelijking.

Heb je al eens een telefoon met android gehad?
Naar mijn mening, kan je veel meer dingen met een android doen dan met een iphone. Het is ook nog eens goedkoper.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 18:34
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Ik zou overduidelijk voor de S4 Mini gaan...
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:49
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Huawei ascend P6 ziet er ook wel goed uit?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 17:10
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Huawei ascend P6 ziet er ook wel goed uit?
Dit is inderdaad ook een optie. Inmiddels twijfel ik tussen de Huawei ascend p6 en de samsung galaxy s4 mini. Het is niet makkelijk, een telefoon uitkiezen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2013, 18:54
kevints98
kevints98 is offline
Citaat:
Je vind hier een vergelijking.

Heb je al eens een telefoon met android gehad?
Naar mijn mening, kan je veel meer dingen met een android doen dan met een iphone. Het is ook nog eens goedkoper.
Ik heb zelf een advance en heb em toen via kies geüpdatet naar Jelly Bean (van gingerbread)
Ding loopt om de 15 minuten vast, ook al ben ik gwn muziek aan het luisteren. Dat vind ik wel een voordeel aan apple: Ze gooien niet zomaar met hun firmware versies naar de mensen, maar steeds voor een bepaald aantal zodat niet je hele telefoon naar de klote is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Leuke telefoonhoesjes, waar?
Daantje_0705
9 20-12-2014 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.