Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 17:02
Verwijderd
Zucht Ik word laatste tijd soms echt een beetje simpel van mensen die lopen te katten over welk genre een band is of zou zijn...

Vanwaar altijd het gekibbel? Tuurlijk is het handig om iemand snel uit te kunnen leggen waar iets naar klinkt.. maar ik persoonlijk kan me d'r nou niet echt druk om maken of een band emo core of screamo is, als het maar lekker klinkt. Mensen vallen elkaar nogal eens aan op het feit dat iemand een band in een verkeerd hokje probeert te stoppen...

Stop daar mee ?

Tuurlijk, als iemand linkin park punk noemt kan ik me voorstellen dat je ff verteld dat dat nu-metal is.. Maar sommige dingen liggen gewoon zo dicht bij elkaar dat eigenlijk meerdere dingen wel van toepassing kunnen zijn..

Wat is het nut van al die , in mijn ogen nogal loze, discussies? Start desnoods een topic dat geheel gewijd is aan dit soort dingetjes..maar het is een beetje jammer dat veel topics op deze manier vervuild worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2002, 17:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vind het wel belangrijk dat het genre klopt. Maar verder ga ik niet luggen mierenneuken over hele kleine genre verschillen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:07
Verwijderd
Jah, Linkin PArk is helemaal geen Nu-Metal dat is kei vette harde grindcore
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ik vind het wel belangrijk dat het genre klopt. Maar verder ga ik niet luggen mierenneuken over hele kleine genre verschillen.
Dat bedoel ik dus

Zoveel subgenres die elkaar zo dicht naderen... das beetje irritant soms.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:11
Verwijderd
Ja, overdreven gedoe...Ik snap echt niet hoe iemand zich op kan winden over een band die in een iets afwijkend hokje word gegooid.
Als je nou idd zegt dat Linkin Park hardcore is ofzo, ja das nog wel te begrijpen...
Maar ja..Sommige mensen zullen dat soort dingen altijd belangrijk blijven vnden. Aan de andere kant, als niemand zich er meer om zou bekommeren dan zouden de grenzen van de "hokjes" zo vervagen dat er geen verschil meer te zien zou zijn tussen verschillende stromingen, omdat iedereen maar bands in één of ander hokje plaatst, en dat willen we nou ook weer niet, want bands/genres moeten toch wel te onderscheiden blijven, gewoon voor duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:18
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
Jah, Linkin PArk is helemaal geen Nu-Metal dat is kei vette harde grindcore
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:21
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Ik sluit me hier volledig bij aan, ik word zo moe van het indelen en die 350 genres
dit is niet dit, maar dat

niets is.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Ik sluit me hier volledig bij aan, ik word zo moe van het indelen en die 350 genres
dit is niet dit, maar dat

niets is.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ik gebruik genres bij het indelen van mijn collectie, zeker wel, en eigenlijk kan je elk genre wel herkennen, ookal mixen bands en djs behoorlijk wat verschillende genres door elkaar
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 17:40
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Helemaal mee eens.
Ik snap echt niet waar men zich soms druk om maakt.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:18
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Er worden gewoon dagelijks genres bij verzonnen, die totaal niet relevant zijn.

Je kan alles terug brengen naar een aantal genres. Dingen als Viking Metal zijn eigelijk gewoon overbodig, maar zijn soms wel handig om nuance verschillen aan te geven.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef:
Er worden gewoon dagelijks genres bij verzonnen, die totaal niet relevant zijn.

Je kan alles terug brengen naar een aantal genres. Dingen als Viking Metal zijn eigelijk gewoon overbodig, maar zijn soms wel handig om nuance verschillen aan te geven.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Helemaal mee eens.
Ik snap echt niet waar men zich soms druk om maakt.
...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef:
Helemaal mee eens.
Ik snap echt niet waar men zich soms druk om maakt.
't is toch handig als je ongeveer kan aangeven hoe het klinkt. Anders moet je zeggen, 'het klinkt een beetje als die band, maar dan met de vocals van die band, en de melodielijnen van die andere band, maar soms toch harder en af en toe lijkt het op die andere band behalve op de rustige stukjes waar het weer op een andere band lijkt.' ofzowiets
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:30
Rhinus
Rhinus is offline
Emo is zo'n genre wat van mij in de prullenbak kan.

VIND ik he.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:33
Rhinus
Rhinus is offline
Wat ik wil zeggen is dat 10 of 15 Rock genre's genoeg zijn eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 18:36
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Tsasil schreef:
Er worden gewoon dagelijks genres bij verzonnen, die totaal niet relevant zijn.

Je kan alles terug brengen naar een aantal genres. Dingen als Viking Metal zijn eigelijk gewoon overbodig, maar zijn soms wel handig om nuance verschillen aan te geven.
Ik vind niet dat je alle metal terug zou moeten brengen naar een genre. Ik vind genres juist handig, ik probeer muziek meestal een genre toe te kennen, en als ik het niet ken wil ik toch wel graag weten wat voor genre het ongeveer is. Maar ik vind genres niet zo belangrijk dat ik er moeilijk over doe, besides, sommige dj's, bands,etc maken meerdere genres
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 19:36
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Ik vind het wel handig dat er bepaalde 'hoofd'genres zijn enzo, om een beetje een richtlijn te hebben, maar die subgenres kunnen me gestolen worden.
En me er druk over maken vind ik helemaal onzin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2002, 19:48
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
ja ik snap wat je bedoeld, maar genres zijn zo subjectief..
je komt er niet echt onderuit.
vaak ontstaan er discussies omdat er mensen zijn die maar wat roepen en eigenlijk niet weten waar ze over praten.. en soms zijn mensen ook heel zeker van hun standpunt omdat ze toevallig iemand ooit hetzelfde hebben horen zeggen.
ik kan me er soms druk om maken, maar ik ga niet iets roepen als ik niet weet waar ik over praat. als ik iets zie wat onjuist is dan moet ik er gewoon wel wat van zeggen.. hehe. *schaam*
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:03
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Ik vind niet dat je alle metal terug zou moeten brengen naar een genre. Ik vind genres juist handig, ik probeer muziek meestal een genre toe te kennen, en als ik het niet ken wil ik toch wel graag weten wat voor genre het ongeveer is. Maar ik vind genres niet zo belangrijk dat ik er moeilijk over doe, besides, sommige dj's, bands,etc maken meerdere genres
Niet alle metal naar een genre, maar beperken naar een aantal.
Viking Metal is eigelijk gewoon Death of Black, met kleine nuance verschillen. Doom Metal is gewoon langzame en depressieve Heavy of Death metal. Power Metal is gewoon blije Heavy Metal. Dat soort verschillen.

Maar ik wil niet preken voor totale uitbanning van de subgenres, want zoals ik al zei: Ze zijn af en toe wel handig om nuance verschillen aan te geven. Ga alleen niet voor elke band een nieuw genre in leven roepen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:23
Upior
Upior is offline
Ik vind het wel degelijk belangrijk. Vooral bij verwijzingen. Als iemand mij vraagt wat voor band Slayer is en ik zeg dat het blackmetal is, werkt dat verwarrend, en vice versa.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 20:44
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Emo is zo'n genre wat van mij in de prullenbak kan.

VIND ik he.
Ik vind van niet. Als ik die term hoor weet ik toch wat ik ongeveer kan verwachten. B.v. indie/hardcore/punk kant.

Wel veel bands worden tegenwoordig emo genoemd, maar bij de meeste klopt het volgens mij ook wel met wat ik me qua emo voorstel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:21
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
eXo schreef:
't is toch handig als je ongeveer kan aangeven hoe het klinkt. Anders moet je zeggen, 'het klinkt een beetje als die band, maar dan met de vocals van die band, en de melodielijnen van die andere band, maar soms toch harder en af en toe lijkt het op die andere band behalve op de rustige stukjes waar het weer op een andere band lijkt.' ofzowiets
Da's natuurlijk waar, maar waarom doen mensen altijd zo moeilijk enzo als iemand iets plaatst in een bepaald genre, en zij het daar niet mee eens zijn...? Ik snap dan niet waar ze zich dan vaak zo druk om maken.

Als ik trouwens de muziek van een band probeer te beschrijven, doe ik dat zoveel mogelijk met vergelijkingen met andere bands en beschrijvingen van de muziek zelf, dat vind ik veel duidelijker en makkelijker dan een wanhopige poging doen om het in een genre te plaatsen, wat vaak erg moeilijk is bij veel bands en sowieso te onduidelijk.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:28
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
het gaat niet zozeer om de genres en subgenres, maar om de
sub - sub genre

Ik hoor laatste tijd de meest vreemde genres voorbijkomen.
Emocore is tot daaraantoe, maar dan moet je ook emopunk en emopop zeggen. Verder hoorde ik: chaoscore, jazzcore enz.
jumpcore, groove core, nu-metal - 1 pot nat

Mensen houden graag van nieuwe stijlen verzinnen, misschien wel om de originaliteit van een band aan te duiden. ' ze zijn de beste in die stijl', ja logisch, ook de enigste in de net verzonnen stijl
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:42
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Upior schreef:
Ik vind het wel degelijk belangrijk. Vooral bij verwijzingen. Als iemand mij vraagt wat voor band Slayer is en ik zeg dat het blackmetal is, werkt dat verwarrend, en vice versa.
inderdaad...het is gewoon handig om te weten
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ik vind het wel belangrijk dat het genre klopt. Maar verder ga ik niet luggen mierenneuken over hele kleine genre verschillen.
en zo is het.

ja, en linkin park is gewoon punk/hardcore/grindcore jahzzz!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:11
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
*aanbid glow* danku!!!! waaah!!!! ik word zooooo ziek van dat gezeur... en helemaal met al die gothic bands...
"nee, dat is geen gothic, want gothic want gothic is industrial"
"nee!!! dat is fantasy"
"neeeeeeee... vieze wt breezahgoths"

hou aub eens opzeg...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:44
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
ja namen zoals indiecore/screamo/riottgrrl vind ik tever gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:49
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ow.. en nog zoiets... wat de frig is EMO???? ik bedoel.. ik weet nu al wel wat een emo kapsel is... maar ???
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:22
Verwijderd
emo komt van emotional. download Hot Water Music - Wayfarer maar eens.

kijk binnen metal zijn een paar genres belangrijk en die moet je ook kennen, maar te veel erover zeiken is ook weer niet goed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 18:26
Built to last
Built to last is offline
Molestor


=


Death


en gaaf van t weekend
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:06
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah ik bemoei me eignelijk nooit met die discussien omdat ik er totaaaaaaaaaal geen verstand van heb... ik zeg ook niet snel in genres wat voor een muziek ik luister en als ik dat al doe dan is het in hoofdgenres: punk, ska, metal.. ik doe het liever in bands diek leuk vind dan heeft diegene meer een idee van wat ik luister... die subsubsubsubgenres ken ik toch nie en interesseren me geen kont..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:35
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
alles = gay en nou ophouden
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:52
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Roxy schreef:
mjah ik bemoei me eignelijk nooit met die discussien omdat ik er totaaaaaaaaaal geen verstand van heb... ik zeg ook niet snel in genres wat voor een muziek ik luister en als ik dat al doe dan is het in hoofdgenres: punk, ska, metal.. ik doe het liever in bands diek leuk vind dan heeft diegene meer een idee van wat ik luister... die subsubsubsubgenres ken ik toch nie en interesseren me geen kont..
ja maar als je zegt: 'ik luister punk' denken veel mensen aan hanenkammen enzo, terwijl ik vooral pop-skate-ska-surf-folk-punk luister, en geen oi-hardcore-street-punk.. tja ik vind het nogal een verschil, dus ik vind die subgenres wel handig (dit heeft eigenlijk weinig met je post te maken, roxy, sorry)

maar je hebt eigenlijk alleen een boodschap aan subgenres als je er naar luistert, voor mij is er nauwelijks verschil tussen dance trance hardhouse enzo..

iig: ik vind het toch wel handig

en nog een ding: no offense absoluut, maar ik vind emo eigenlijk geen genre... het is iig heel onduidelijk. wat onderscheidt emo nou precies van 'gewone' liefdesliedjes? want die zijn toch ook emotioneel? ik bedoel dus: ik vind emopunk een subgenre van punk, en niet van emo enzo ook voor emocore etc..

als iemand die allemaal helemaal gelezen heeft, dankjewel iig
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 04:49
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
ja maar als je zegt: 'ik luister punk' denken veel mensen aan hanenkammen enzo, terwijl ik vooral pop-skate-ska-surf-folk-punk luister, en geen oi-hardcore-street-punk.. tja ik vind het nogal een verschil, dus ik vind die subgenres wel handig (dit heeft eigenlijk weinig met je post te maken, roxy, sorry)

maar je hebt eigenlijk alleen een boodschap aan subgenres als je er naar luistert, voor mij is er nauwelijks verschil tussen dance trance hardhouse enzo..

iig: ik vind het toch wel handig

en nog een ding: no offense absoluut, maar ik vind emo eigenlijk geen genre... het is iig heel onduidelijk. wat onderscheidt emo nou precies van 'gewone' liefdesliedjes? want die zijn toch ook emotioneel? ik bedoel dus: ik vind emopunk een subgenre van punk, en niet van emo enzo ook voor emocore etc..

als iemand die allemaal helemaal gelezen heeft, dankjewel iig


Er bestaat niet alleen het subgenre emopunk, maar denk een aan b.v. at the drive -in. Dat is ook een emocore band, maar hoe wil je die in godsnaam als subgenre van punk kunnen noemen.

Als je niet begrijpt wat emo onderscheidt van gewone liefdesliedjes, dan begrijp je de hele term emo dus niet.
www.fourfa.com

Maar sommige bands die in de buurt komen van pop zoals dashboard confessional krijgen van mij niet het stempel emocore. Eerder indie. En die term bestaat al geruime tijd(emo trouwens ook)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 06:25
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Er bestaat niet alleen het subgenre emopunk, maar denk een aan b.v. at the drive -in. Dat is ook een emocore band, maar hoe wil je die in godsnaam als subgenre van punk kunnen noemen.

Als je niet begrijpt wat emo onderscheidt van gewone liefdesliedjes, dan begrijp je de hele term emo dus niet.
www.fourfa.com

Maar sommige bands die in de buurt komen van pop zoals dashboard confessional krijgen van mij niet het stempel emocore. Eerder indie. En die term bestaat al geruime tijd(emo trouwens ook)
daarnaast toch is er toch ook een duidelijk gitaar en stemverschil tussen skatepunk en emopunk... leg nofx en lagwagon maar eens naar hot water music en alkaline trio
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2002, 07:48
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Er bestaat niet alleen het subgenre emopunk, maar denk een aan b.v. at the drive -in. Dat is ook een emocore band, maar hoe wil je die in godsnaam als subgenre van punk kunnen noemen.

Als je niet begrijpt wat emo onderscheidt van gewone liefdesliedjes, dan begrijp je de hele term emo dus niet.
www.fourfa.com

Maar sommige bands die in de buurt komen van pop zoals dashboard confessional krijgen van mij niet het stempel emocore. Eerder indie. En die term bestaat al geruime tijd(emo trouwens ook)
kijk aan die website heb ik wat
je begrijpt me verkeerd ik bedoelde niet emocore als subgenre van punk, maar als subgenre van hardcore.. maar goed ik ben wel overtuigd dat emo een genre is gewoon
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 08:06
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Dashboard Confessional Indie noemen? Nouja, Indie staat voor Independent. Ik vind het gewoon poprock. Mag dat genre nog?

Rock met popinvloeden? Ik heb ook een hekel aan het woord rock, maar ik heb nu geen zin meer om daaromheen te draaien .
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
FUCK SHIT PISS!!!

nanananananananananananananananannanananananananana

das pas emo
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:49
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Dashboard Confessional Indie noemen? Nouja, Indie staat voor Independent. Ik vind het gewoon poprock. Mag dat genre nog?

Rock met popinvloeden? Ik heb ook een hekel aan het woord rock, maar ik heb nu geen zin meer om daaromheen te draaien .
anders moeten we even een nieuw woord voor rock verzinnen
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:50
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
FUCK SHIT PISS!!!

nanananananananananananananananannanananananananana

das pas emo
*voelt je voorhoofd*
verder alles goed?
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 11:24
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
haha die gast begint n topic over dat t stom is om te gaan mierenneuken over genres en vervolgens begint er een hele discussie over wat in welk genre thuis hoort... blaahh
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 13:33
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef:
haha die gast begint n topic over dat t stom is om te gaan mierenneuken over genres en vervolgens begint er een hele discussie over wat in welk genre thuis hoort... blaahh
was wel te verwachten, lijkt mij..
maar het is juist goed dat iedereen zijn frustraties over dit onderwerp eindelijk eens kwijt kan.
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:21
Skullkid
Avatar van Skullkid
Skullkid is offline
Voor mij zijn de genres:

Goede oude Rock 'N' Roll
Punk
Rock
domme commerciele pop shit
domme troep hardcore
r 'n' b & soul
rap en hip hop
dance trance etc
__________________
Nintendo: Gaming 24:7
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:28
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Skullkid schreef:
Voor mij zijn de genres:

Goede oude Rock 'N' Roll
Punk
Rock
domme commerciele pop shit
domme troep hardcore
r 'n' b & soul
rap en hip hop
dance trance etc
you're missing out a lot..
je vergeet een aantal hoofdgenres (die minder bekent zijn, maar toch)
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:36
Skullkid
Avatar van Skullkid
Skullkid is offline
O ja en polka
__________________
Nintendo: Gaming 24:7
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:42
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Skullkid schreef:
O ja en polka
electronica enz.
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:03
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
snees schreef:
kijk binnen metal zijn een paar genres belangrijk en die moet je ook kennen, maar te veel erover zeiken is ook weer niet goed.
moetik die kennen?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
moetik die kennen?
ja, anders word je geband!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:20
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
snees schreef:
ja, anders word je geband!
heh.. das minder...

maar ik doe het eigenlijk ook altijd zoals Roxy het doet... das toch een stuk makkelijker.. en het verkomt ruzies tussen trueë en untrueë mensen
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 21:25
Muziek Grootste ergernis in muziek.
Verwijderd
329 04-06-2004 13:29
Muziek Hokjes
enema abortion
55 12-08-2003 18:05
Muziek punkmuziek
PirriePulkiPunk
240 16-06-2003 23:44
Muziek newschool punk is geen echte punk
stay asleep
105 23-11-2002 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.