Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 21:30
cybergod114
cybergod114 is offline
EN BEGIN NOOIT EN ECHT NOOIT want ik ken jongens die beginnen over SEX te praten Ja dan heb je een litteken volgende dag
__________________
D.M.Lai
Advertentie
Oud 09-06-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
cybergod114 schreef op 01-06-2004 @ 22:30 :
EN BEGIN NOOIT EN ECHT NOOIT want ik ken jongens die beginnen over SEX te praten Ja dan heb je een litteken volgende dag
Kerel wtf is er mis met jou, leer Nederlands hmmmk?

Ontopic vandaag is toetsperiode van vriendin begonnen dus ik moet haar een tijdje niet zien, en wou haar gisteren opvrolijken dus een bak Ben&Jerry's gekocht en naar haar toegefietst. Helaas had mevrouw bijles, dus heb ik een briefje geschreven en een lepel erop gelegd.

Ontopic als je een beetje geld hebt: koop 3 dagen reizen tour, een voor haar en een voor jou. Kan je 3 dagen heel nederland rondreizen EN je hebt een vliegticket
Oud 10-06-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 09-06-2004 @ 17:01 :
Kerel wtf is er mis met jou, leer Nederlands hmmmk?

Ontopic vandaag is toetsperiode van vriendin begonnen dus ik moet haar een tijdje niet zien, en wou haar gisteren opvrolijken dus een bak Ben&Jerry's gekocht en naar haar toegefietst. Helaas had mevrouw bijles, dus heb ik een briefje geschreven en een lepel erop gelegd.

Ontopic als je een beetje geld hebt: koop 3 dagen reizen tour, een voor haar en een voor jou. Kan je 3 dagen heel nederland rondreizen EN je hebt een vliegticket
Vriendjes die B&J kopen. <3
Oud 10-06-2004, 14:28
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-06-2004 @ 17:01 :

Ontopic als je een beetje geld hebt: koop 3 dagen reizen tour, een voor haar en een voor jou. Kan je 3 dagen heel nederland rondreizen EN je hebt een vliegticket
een 3 dagen reizen tour? 3 dagen door nederland reizen en je hebt een vliegticket

of ligt het gewoon aan mij dat ik het niet begrijp
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 10-06-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 10-06-2004 @ 15:28 :
een 3 dagen reizen tour? 3 dagen door nederland reizen en je hebt een vliegticket

of ligt het gewoon aan mij dat ik het niet begrijp
Ns actie
Oud 25-06-2004, 10:51
ikuh
Avatar van ikuh
ikuh is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-06-2004 @ 11:10 :
Vriendjes die B&J kopen. <3
liefde gaat toch door de maag..
__________________
-----Hardcore will never die-----
Oud 25-06-2004, 12:25
Verwijderd
Premiere kaartjes voor Shrek 2 hebben, vannacht zit ik in de bios, met haar <3
Oud 25-06-2004, 12:51
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Oh kei leuke dingen allemaal! Samen eeen computerspel spelen kan ook behoorlijk grappig zijn ja!
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Oud 25-06-2004, 12:53
Verwijderd
Na het maken van een toets vanmorgen was ik nog even de stad in gegaan om voor vanavond even wat leuks te kopen. Mijn ouders brengen namelijk de caravan alvast naar de camping, en ben ik dus vanaf vanmiddag tot morgen lekker alleen thuis!

Volgende week heb ik anderhalf jaar verkering met m'n meisje, en zij is die dag ook aan het werk. Een moment voor ons zelf hebben we dan niet echt denk ik, en daarom heb ik voor vanavond iets leuks voor haar 'in petto'!

Gisteren al even de eerste boodschappen gedaan, een fles rode wijn (hele zoete, anders lust ik 'm niet!), aardbeien, rode druiven en een lekkere bak Vanille-ijs. Ik ga vanmiddag alvast even bolletjes ijs klaar maken, en de aarbeitjes in plakjes snijden voor bij het ijs. Ook de druifjes ga ik even iets leuks mee doen (geleerd op me werk) en daarmee dan het ijs versieren als ik vanavond om 22.00 terug kom van m'n werk!

In onze kast staat nog wel een fles "Safari", dat ga ik dan een beetje mensen met wat Jus, en daar maak ik ijsblokjes van. Ik weet nog niet of ik ze heel laat, of dat ik ze 'crunch' en bij het ijs doe, maar dat zie ik nog wel.

Dan ga ik na m'n werk even douchen, en zet ik ondertussen het bad alvast aan en leg de waxinelichtjes en rozenblaadjes erin. Als ik weer naar bloemetjes ruik leg ik vanaf de achterdeur naar m'n slaapkamer/douche (twijfel nog) vijf rozen neer. Omdat wij op de vijfde iets met elkaar kregen.

De rode wijn neem ik mee naar m'n kamer, en die drinken we dan in bad of op bed lekker op. En daarna heerlijk slapen ...

Naja, dit wilde ik even kwijt. Heeft iemand nog tips ofzo? Ik vind het zo al wel heel wat, en weet zeker dat ze het leuk zal vinden!

[ Dit stond ook in het 'cadeau-topic', maar had dit topic toen nog niet gezien! ]
Oud 03-07-2004, 20:16
XsweetloesjuhX
XsweetloesjuhX is offline
wauw ..! egt wel veel goede ideen! thnx! allemaal k ag ze allemaal uitproberen ..nou nog een goed proefkonijn!!!!
__________________
life is like a box of chocolates you never know what jou get
Oud 04-07-2004, 21:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat ik hier al zoveel leuke ideeen uit gehaald heb ga ik nu zelf ook de dingen posten die wij erg leuk vinden om samen te doen.
- samen forummen (erg leuk als je allebei lid bent)
- stukje wandelen maar het blijft nooit een stukJE
- zonsondergang zien op een bankje aan het strand of op de dijk
- met de trein ergens heen gaan (bijv. Amsterdam) dan een stukje rondlopen (hand-in-hand) en samen wat drinken of ijs eten.
- stukje fietsen, alleen kan je dan niet zo goed praten als wanneer je gaat lopen
- samen tv kijken, maakt eigenlijk niet uit wat.
- samen winkelen en dan gezellig lunchen 's middags
- ijs eten
- samen koken
- zwemmen
- elkaars lievelingsliedje voor elkaar zingen
- aardbeien plukken en opeten
- marathon houden van je favoriete tv-programma

Dat was het voorlopig even van mijn kant.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-07-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-07-2004 @ 22:22 :

- elkaars lievelingsliedje voor elkaar zingen
omg
Oud 06-07-2004, 12:49
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
samen naar een kuuroord
__________________
soms is het beter iets moois te verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!
Oud 09-07-2004, 07:54
Verwijderd
Ik heb zojuist een bijzonder leuke 'date' gehad. Jaja, bijna 9u 's ochtends en al gehad. We zijn gaan baantjes-zwemmen, om 7 uur!! Nu was het niet echt een date, meer zo dat ik zei 'ik ga morgen zwemmen ga je mee' en hij blufte van wel en vervolgens waren we allebei te koppig om toe te geven dat we liever in bed zouden blijven liggen, maar toch, het idee was leuk
Oud 13-07-2004, 09:31
Verwijderd
is het wat om mijn vriendje waar ik nu een week egt wat mee heb een fotowcamera te geven om de leuke momenten met zijn 2-en vast te leggen enzo??
Oud 13-07-2004, 12:21
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Zo'n wegwerptoestelletje?

Ja is wel nog een leuk idee
Oud 13-07-2004, 23:59
jpe2004
Avatar van jpe2004
jpe2004 is offline
samen naar het tropisch zwembad ken ook erg leuk zijn
samen omkleden, bubbelbadje pakken, samen in de sauna, door de glijbaan, en samen douche. hmmz
__________________
*afca-ctc*
Oud 17-07-2004, 12:24
Nienna
Avatar van Nienna
Nienna is offline
Mn vriend en ik lijken dus echt totaaaaaaaaal niet op elkaar, en vinden ook zo ongeveer het tegenovergestelde leuk. Hij houdt bijv. van hardcore en ik van rock. Wat ik hier allemaal heb gelezen, lijkt me allemaal geen goed idee. We hebben al verschillende strandwandelingen achter de rug, maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen... Ook al ben ik bij de leukste persoon op aarde We zijn ook al weesten zwemmen, maar dan gaat mn broertje iedere keer mee, en das vrij irritant... Ga nou ook week met hem en zn ouders op vakantie Himmel gelukkig ermee, maarja, ik hou mar op, voor dat jullie me beu worden
__________________
To die is to know that you're alive...
Oud 19-07-2004, 14:18
finkelstien
finkelstien is offline
Ik las daarnet dat er niet zoveel leuks te doen is in Rotterdam.

maar het museumpark en het park voor het ziekenhuis zijn helemaal geweldig

En slenteren door de stad zelf kan ook leuk zijn,..En mocht een van jullie van skaten houden, dan kun je op de blaak bij het skatepark gewoon op een bankje zitten en kijken

En dan de bioscoop bij de Kuip...100 maal leuker dan schouwburgplein.

Of een wandeling maken in het Kralingse Bos, altijd leuk

En blijdorp..een dagje zoo is ook best aardig

Lekker struinen door het oceanium
Oud 19-07-2004, 16:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Deze topic wordt zo groot, dus tips zijn vast wel meerdere keren geweest, ehm jammer dan.

- in een park zitten
- naar het strand
- naar de dierentuin
- naar de stad (gewoon lopen of shoppen/eten) > een andere stad
- slapen/in bed blijven liggen
- muziek luisteren
- douchen/in bad
- boodschappen doen
- koken
- een ijsje halen
- schaatsen/skaten
- naar vrienden van jou of van de ander
- zwemmen
- foto's maken
- een weekendje weg
- goede gesprekken voeren
- picknicken
- theater/cabaret of gewoon samen grappig zijn
- de hond uitlaten
- gewoon een stuk wandelen of rijden
- film kijken thuis of in de bios
- masseren
- iets voor elkaar maken (als je niet bij elkaar bent of in een andere kamer)
- samen iets maken (lekker creatief )
- samen een spelletje doen
- internetten
- een cursus volgen (dans, een of andere hobby)
- thee drinken
- koekjes/cake bakken
- schommelen
- de ander verrassen met iets dat hij/zij leuk zal vinden (zomaar een klein cadeautje)
- naar een pretpark
- festival
- dromen over de toekomst
enz.

of gewoon niks doen, heerlijk..
Oud 27-07-2004, 19:56
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
- Sandboarden (op een zelfgemaakte en versierd sandboard).
- Rare karretjes bouwen en daarmee heuveltjes afgaan.
- Voor elkaar poseren. (als je tekent of schilderd)
- Naar de linnaeushof
- Met z'n tweeën in een 1 persoonshangmat liggen en dan praten of lezen of tekenen ofzo.
- Turn Challenge (leuk als er andere jongens bij zijn en ze heel erg hun best doen wie de mooiste radslag, handstand ofzo kan maken)
- In het donker blindemannetje spelen
- Naar motorcross races of formule één ofzo
- Crossen met een crossfiets op zo'n crossfiets terein waar ze ook crossfietsen verhuren.
- Rare kapsels maken bij elkaar en dan zo samen een ijsje halen
- Verkleedpartijtjes houden en maffe toneelstukjes erbij bedenken
- Met ze tweeën een fantasie taal gaan spreken in de buurt van andere mensen
- Naar een park gaan en dan héél irritant op elke hoek gaan staan kleffen
- In de duinen gaan sleeën (of andere heuveltjes af)
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 02-08-2004, 17:09
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
omg, mensen die nu in hun relatie tips nodig hebben wat ze gezellig met elkaar kunnen doen die zitten nogal in zwaar weer geloof ik.
__________________
vive la feast!!
Oud 02-08-2004, 17:35
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 02-08-2004 @ 18:09 :
omg, mensen die nu in hun relatie tips nodig hebben wat ze gezellig met elkaar kunnen doen die zitten nogal in zwaar weer geloof ik.
hoezo dat? is leuk ideeen uit te wisselen. Dit is dan wel mn eerste post hier, maar heb nu al genoeg ideeen voorbij zien komen die ik snel in praktijk ga brengen

Oud 04-08-2004, 14:46
Chatboy
Avatar van Chatboy
Chatboy is offline
wie heeft er tips mail me
__________________
<--ey faka-->
Oud 04-08-2004, 18:17
Mya
Avatar van Mya
Mya is offline
Citaat:
uit eten meenemen.....geen mcDonalds of zowiets...
Kan best! Neem een kaars mee en steek m aan op het tafeltje bij de mac! Das best lollig, vooral de aandacht die je ermee kan krijgen!
__________________
Make love, not War.Mya
Oud 04-08-2004, 21:02
Al_Pacino
Avatar van Al_Pacino
Al_Pacino is offline
cabaratier in t echt bekijken en dan in t donker naar t strand......heerlijk
__________________
A person has an opinion. It's only an opinion. It's never a question of right or wrong.....
Oud 06-08-2004, 10:25
Rienevlaa
Rienevlaa is offline
samen een eind gaan skaten ofzoo... op halfpipe is ook lachen... helemaal als jet allebei niet kan!!!
__________________
xxxxxx rhino
Oud 14-08-2004, 11:38
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
samen niets doen vind ik het leukst van al eigenlijk
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 18-08-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 14-08-2004 @ 12:38 :
samen niets doen vind ik het leukst van al eigenlijk
Oud 19-08-2004, 21:07
Delifrena
Avatar van Delifrena
Delifrena is offline
Weet je wat heel erg leuk is? Samen kralen rijgen. Klinkt heel kinderachtig maar het is super leuk. Dan heb je allebei een lief kettinkje/ armbandje en het is gewoon leuk om je vriendje te zien prutsen.
Wat we ook vaak doen ik vechten en ik win natuurlijk
Bellen heel lang is ook leuk
en tja heel veel leuke dingen zijn al genoemd, maar die van het kralen rijgen nog niet.
Het grote Jip en Janneke boek is voor ons vaak een inspiratie, mijn vriend leest me altijd voor omdat ik helemaal weg ben van die poppetjes jeugdsentiment ofzo?
__________________
Let my wickedness be your passion
Oud 29-08-2004, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Delifrena schreef op 19-08-2004 @ 22:07 :
Weet je wat heel erg leuk is? Samen kralen rijgen. Klinkt heel kinderachtig maar het is super leuk. Dan heb je allebei een lief kettinkje/ armbandje en het is gewoon leuk om je vriendje te zien prutsen.
Wat we ook vaak doen ik vechten en ik win natuurlijk
Bellen heel lang is ook leuk
en tja heel veel leuke dingen zijn al genoemd, maar die van het kralen rijgen nog niet.
Het grote Jip en Janneke boek is voor ons vaak een inspiratie, mijn vriend leest me altijd voor omdat ik helemaal weg ben van die poppetjes jeugdsentiment ofzo?
of met de strijkpareltjes spelen
of samen foto's in albums "van ons" plakken
Oud 07-09-2004, 12:02
Yora
Dat is niet kinderachtig hoor!! Wat wel kinderachtig is dat ik vet gelukkig was toen de intertoys vandaag bij ons in de bus plofte! Maar tis een heel geinig idee! Heb je allebei weer iets persoonlijks van elkaar ^-^
Oud 07-09-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-08-2004 @ 10:28 :
Of samen foto's in albums "van ons" plakken
Inderdaad!

In Kessel (20 min. fietsen van mijn woonplaats) is een kasteelruďne, die met de achterzijde aan de Maas (rivier) ligt. Leuk om daar te wandelen of om op 'het speciale bankje' (Met uitzicht op de Maas!) te zitten en te filosoferen over het leven.

Wandelen door de natuur doet het trouwens altijd goed bij mij! Van de omgeving en de sfeer genieten, en eindeloos praten over wat-dan-ook.

En luisteren naar de regen die tegen je raam tik, terwijl je samen knus in bed ligt, is ook heel bijzonder.
Oud 13-09-2004, 16:12
Verwijderd
Oke, wie heeft nog wat gekke ideeen om te doen?
Sprak namelijk mn ex weer en we gaan binnenkort weer keertje wat afspreken. Dus ik zei: lekker gek doen, bijkletsen...
Iemand gekkedingendoentips?
Oud 13-09-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-09-2004 @ 17:12 :

Iemand gekkedingendoentips?
Stoepkrijten, bowlen oid, iets wat je helemaal niet kan en dus niet leuk is om te doen, maar wat wel leuk is om bij te kletsen daar.
Oud 19-09-2004, 09:13
TiM
Avatar van TiM
TiM is offline
heel blij door de stad huppelen en je geen reet van de anderen mensen aantrekken
Oud 26-09-2004, 03:55
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
weet je wat het probleem is van bowlen.. dat ik het iets te goed kan.

maar wat wil je ook als je bij een bowlingbaan werkt.

Mark (wel een maffe sport trouwens)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 26-09-2004, 22:39
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Citaat:
An schreef op 24-05-2004 @ 11:48 :
Ik vind dodelijke stiltes altijd een slecht teken.
Niet perse. Eigenlijk zijn er een aantal gevallen waar pijnlijke stiltes vallen, maar ze zijn over het algemeen te verdelen in 2 categoriën:

Goed en slecht...

Slecht: Jullie weten beiden niets te zeggen omdat de ander je eigenlijk toch niet zo goed ligt. Je hebt diegene een beetje beter leren kennen en je bent afgeknapt.

Goed: Jullie weten beiden niets te zeggen omdat jullie niets WILLEN zeggen. Wat jullie willen is niet praten maar iets meer lichamelijkers. Niet gelijk sex, maar ook dat kan natuurlijk. Knuffelen of zoenen is meestal de eerste keuze.

Conclusie: Stiltes zijn pijnlijk, maar zeker niet altijd slecht. 4 op de 5 keer is het zo dat de stiltes GOED zijn zoals hierboven beschreven.
Oud 27-09-2004, 11:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Kunt ook gewoon eens een keertje samen uit eten gaan in 1 of ander classy restaurant, dat combineren met een filmpje oid. Of lang weekend Centerparks/Gran Dorado/Landal oid.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 14-10-2004, 14:10
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Naar de apenheul en beroofd en ondergekotst worden door schattige aapjes .
Oud 21-10-2004, 12:19
A*
Avatar van A*
A* is offline
Cliche maar leuk avondje thuis:
Hem onwetend naar je huis sturen, vanaf daar aanwijzingen geven zoals: hang je jas op, schoenen uit, loop naar de koelkast, pak een fles wijn, pak 2 glazen, loop naar mijn kamer voor verdere aanwijzingen.
En dan hem naar de badkamer leiden waar hij jou aantreft in bad in een badkamer met allemaal kaarsjes en dat soort romantische dingetjes.
En dan lekker samen badderen.
Oud 21-10-2004, 22:36
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
En daarna samen nog ff lekker onder de douche afspoelen en elkaar lekker schrobben. Das misschien wel het lekkerste wat er is. Lekker ongesjeneerd samen iets (toch wel) intiems doen.
Oud 22-10-2004, 15:41
Fabel
Avatar van Fabel
Fabel is offline
Citaat:
Boer Biensma schreef op 26-09-2004 @ 23:39 :
Niet perse. Eigenlijk zijn er een aantal gevallen waar pijnlijke stiltes vallen, maar ze zijn over het algemeen te verdelen in 2 categoriën:

Goed en slecht...

Slecht: Jullie weten beiden niets te zeggen omdat de ander je eigenlijk toch niet zo goed ligt. Je hebt diegene een beetje beter leren kennen en je bent afgeknapt.

Goed: Jullie weten beiden niets te zeggen omdat jullie niets WILLEN zeggen. Wat jullie willen is niet praten maar iets meer lichamelijkers. Niet gelijk sex, maar ook dat kan natuurlijk. Knuffelen of zoenen is meestal de eerste keuze.

Conclusie: Stiltes zijn pijnlijk, maar zeker niet altijd slecht. 4 op de 5 keer is het zo dat de stiltes GOED zijn zoals hierboven beschreven.
Hier ben ik het niet helemáál mee eens

Als het echt goed klikt, zijn er op een gegeven moment geen woorden meer nodig, dan zijn blikken genoeg.

---

mijn vriendje gaan soms (eerst vaker) hockeyen, geweldig, zo met z'n tweetjes op een immens grasveld..
__________________
Je ogen zitten dicht..
Oud 22-10-2004, 16:01
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Dat bedoel ik dus met een GOEDE stilte.
Oud 22-10-2004, 16:22
Fabel
Avatar van Fabel
Fabel is offline
Ja, maar toch schrijf je aan het eind dat stiltes pijnlijk zijn, en dáár was ik het dus niet mee eens.
__________________
Je ogen zitten dicht..
Oud 24-10-2004, 02:12
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Je hebt gelijk. Sorry, mijn fout. Als je erover na gaat zitten denken op dat moment is het pijnlijk. Je kan aan die andere zien wat die van de stilte vindt. Zie je twijfel, breek dan wat ijs. Zie je rust en hamonie in zijn of haar ogen. Sluit je ogen dan, omarm mekaar en geniet ervan. (een liefdevolle zoen doet dan ook wonderen)
Oud 24-10-2004, 13:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
gewoon simpel filmpje kijken op de bank, doen of er niets aan de hand is. Je slaapkamer al vol gezet met kaarsjes. Badkamer ook, maar een paar kaarsjes, zo mooi. Bad vol laten lopen. Vriendje halen die van niets weet, erg leuk, hem zo te laten verassen.
__________________
Freak me baby
Oud 27-10-2004, 16:07
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Voor de mensen met OV: ga naar Roosendaal en pak vanaf daar de trein naar Antwerpen (retrourtje kost maar +/- 8 euro). Leuk mooi ende gezellig winkelen daar
__________________
qkw <3
Oud 28-10-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 27-10-2004 @ 17:07 :
Voor de mensen met OV: ga naar Roosendaal en pak vanaf daar de trein naar Antwerpen (retrourtje kost maar +/- 8 euro). Leuk mooi ende gezellig winkelen daar
Je kan ook in amsterdam,schiphol, den haag, rotterdam en nog een paar steden opstappen.
Oud 29-10-2004, 12:25
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ben een paar dagen terug een avondje gaan snowboarden met hem. Als je een beetje kunt snowboarden is dit dus een goede tip, lekker door de sneeuw rollen, sneeuwballengevecht houden, enz. En als je niet kunt snowboarden maar hij wel kan hij het je natuurlijk leren
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 05:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 09:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
Liefde & Relatie romantisch (voor je jongens)
_raquel_
40 07-12-2004 19:59
Liefde & Relatie Wat doen jullie??
Some
15 23-07-2003 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.