Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 19:50
little mayo
little mayo is offline
Citaat:
Girliej...Joh!! schreef op 23-04-2004 @ 19:50 :
er zal vast wel een leuk idee zitten hiertussen, maar echt veel tijd om al die reacties te lezen heb ik niet, me vriend is over een maand jarig en ik weet dus echt niet wat ik voor hem moet kopen ben nu zo ongeveer uitgedacht... ik weet niet of 1 van jullie misschien een leuk idee heeft waar ik dan verder op kan breien??

Ow ja, we zijn dan iets langer dan een jaar bij elkaar en hij wordt 17...

HELP!!!
Ga een naar een boekenwinkel en kijk eens tussen de prentenboeken; staan vaak hele lieve boekjes tussen zoals:
- raad eens hoeveel ik van je hou?
- de liefste van de wereld dat ben jij
- voor jou (van Vis)

Als je daar dan een eigen tekstje aan toevoegt wordt het ook nog eens persoonlijk...Mijn vriend en ik vinden het iig hartstikke leuk om te krijgen en te geven.
__________________
op wolkjes vliegen ontspant
Advertentie
Oud 27-04-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
°sk@tergirl° schreef op 24-04-2004 @ 15:13 :
wat koop je op je eerste afspraakje???

of wat heb jij gekocht?
ik zou het vreselijk vinden als iemand op het eerste afspraakje al met een cadeau aan kwam zetten... maar als je toch iets doet, doe dan iets tijdelijks zoals een bloem of snoep.
Oud 27-04-2004, 20:16
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
ik heb volgende week een jaar met mn vriend, en geef hem het volgende:
- 2 friends-dvd's
- chocolade bodypaint
- aftershave
- ik ga koekjes bakken in hartjesvorm
- loesjekaarten die van toepassing zijn op de liefde
- een fotoboekje met alle foto's die tot nu toe van ons zijn gemaakt
- kookboekjes omdat hij volgend jaar op kamers gaat
- verder ga ik nog een leuk boek kopen ofzo, moet ik nog ff kijken
en dan een brief erbij waarin wordt uitgelegd waarom die cadeautjes


en als hoofdcadeau een schilderij waar ik lang aan heb gewerkt, van een foto van toen hij nog baby was. ben heel benieuwd hoe hij zal reageren, hij weet nog van niks..
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 06:26.
Oud 29-04-2004, 07:30
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 27-04-2004 @ 21:16 :
ik heb volgende week een jaar met mn vriend, en geef hem het volgende:
- 2 friends-dvd's
- chocolade bodypaint
- aftershave
- ik ga koekjes bakken in hartjesvorm
- loesjekaarten die van toepassing zijn op de liefde
- een fotoboekje met alle foto's die tot nu toe van ons zijn gemaakt
- kookboekjes omdat hij volgend jaar op kamers gaat
- verder ga ik nog een leuk boek kopen ofzo, moet ik nog ff kijken
en dan een brief erbij waarin wordt uitgelegd waarom die cadeautjes


en als hoofdcadeau een schilderij waar ik lang aan heb gewerkt, van een foto van toen hij nog baby was. ben heel benieuwd hoe hij zal reageren, hij weet nog van niks..
superleuk!
Oud 05-05-2004, 19:16
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
wie dot mij wat schreef op 26-04-2004 @ 20:50 :
Ga een naar een boekenwinkel en kijk eens tussen de prentenboeken; staan vaak hele lieve boekjes tussen zoals:
- raad eens hoeveel ik van je hou?
- de liefste van de wereld dat ben jij
- voor jou (van Vis)

Als je daar dan een eigen tekstje aan toevoegt wordt het ook nog eens persoonlijk...Mijn vriend en ik vinden het iig hartstikke leuk om te krijgen en te geven.
Erg leuk idee! Ik heb maandag drie maand en wil toch ff een klein iets kopen, dus denk dat ik maar voor zoiets ga. We hadden samen op onze 'eerste date' ook zo'n boekje gezien van 'Kikker is verliefd' gezien, denk dat ik die ga halen! Met een mooi briefje van mij er voorin.
__________________
Roekoe!!
Oud 10-05-2004, 18:42
Blackeyed
Blackeyed is offline
De examens komen er (jammergenoeg) aan en volgende week zaterdag is voor m'n vriend en ik de laatste 'rustige' avond voor de examens. Nu wou ik er iets speciaals van maken omdat hij het echt niet ziet zitten, ik wou m'n hele kamer vol kaarsjes zetten en ik wou hem ook eens goed verwennen ( massage enzo) maar ik zou hem ook graag een klein aanmoedigingskadootje geven. Heeft iemand een idee?
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 10-05-2004, 21:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Blackeyed schreef op 10-05-2004 @ 19:42 :
een klein aanmoedigingskadootje
Misschien van de wereldwinkel een gelukspoppetje? Of een gemoedssteen (of hoe die dingen dan ook mogen heten)?
Oud 12-05-2004, 22:10
de Pen
de Pen is offline
Iedereen bij mijn vriend thuis is ongeveer gelijktijdig jarig.. en nu zoek ik dus cadeautjes. Zijn moeder was makkelijk, nu de rest nog, namelijk zijn vader en zijn broertje...cadeaubonnen vind ik vaak zo 'makkelijk'. Voor hem heb ik al iets, maar ik zoek nog iets kleins. Chocola ofzo, maar ik zou niet weten wat voor. Niets met foto's of balonnen, dat hebben we al een keertje gedaan. We hebben nu ongeveer 8 maanden iets.

Hebben jullie nog ideeen?

Edit: zijn broertje heeft niet echt een duidelijke muzieksmaak, en heeft als hobby computerspelletjes en films kijken. Lezen doet hij ook niet echt.
__________________
Soms wel ja :)

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 22:13.
Oud 14-05-2004, 08:11
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Wowow! Hier zitte leuke dingetjes bij zeg!
Ben ook aan het denke voor verjaardagscadeautje voor mijn allerliefste schat die in juni 17 wordt.. Goeie ideeen altijd welkom Enneuh, zijn verjaardag valt in de examens, dus iemand nog tips om een week later iets te doen?
En wat doen?
En wat geven?
Wordt nog moeilijkz!
Kus,
Oud 14-05-2004, 08:16
Verwijderd
Citaat:
de Pen schreef op 12-05-2004 @ 23:10 :
Edit: zijn broertje heeft niet echt een duidelijke muzieksmaak, en heeft als hobby computerspelletjes en films kijken. Lezen doet hij ook niet echt.
Een computerspelletje of film? In de meeste grote steden (en vast ook wel in kleinere ) zit wel zo'n winkel die die dingen voor niet al te veel geld verkoopt.
Oud 15-05-2004, 10:05
de Pen
de Pen is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 09:16 :
Een computerspelletje of film? In de meeste grote steden (en vast ook wel in kleinere ) zit wel zo'n winkel die die dingen voor niet al te veel geld verkoopt.
Haha, ja daar had ik ook al aan gedacht Maar mijn vriendhad het mij afgeraden aangezien zijn broertje nogal kieskeurig is wat dat betreft. Ik dacht zelf misschien aan een bioscoopbon? Ik hou op zich niet zo van cadeaubonnen, maar een biosbon is net ff anders, vind ik.

Voor mn vriend zelf heb ik al wat kleins gevonden, en het cadeautje voor zn vader is ook wel aardig opgelost

@Ann-Sophie: Foto's en fotolijstjes zijn leuk Snoep doet het altijd goed, je hebt bij de Jamin meen ik van die chocoladerepen met een boodschap erop. Niet duur, een euro ongeveer, dus dat is altijd een leuke extra.
Je kunt iets kopen wat te maken heeft met zijn hobbies, als ie dingen spaart ofzo... Sieraden, mits hij daarvan houdt. Een kledingstuk eventueel, maar ik kan dat zelf nooit zo goed uitzoeken

Wat te doen? Dat maakt op zich niet veel uit, want waarshcijnlijk wil hij gewoon bij jou zijn. Ga picknicken met mooi weer, of winkelen.. naar de dierentuin, naar een voorstelling of concert, blijf thuis een filmpje kijken. Maak een bos/strandwandeling, ga gezellig uit eten... Je kunt van alles doen
__________________
Soms wel ja :)
Oud 15-05-2004, 21:25
Verwijderd
Waar kan ik rozen blaadjes kopen, en dan gewoon verse

Aanstaande dinsdag heb ik 5 maanden, en ik wil graag een rode 5 maken van rozenblaadjes op haar dekbed, maar dan moet ik wel de blaadjes hebben
Oud 17-05-2004, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 15-05-2004 @ 22:25 :
Waar kan ik rozen blaadjes kopen, en dan gewoon verse

Aanstaande dinsdag heb ik 5 maanden, en ik wil graag een rode 5 maken van rozenblaadjes op haar dekbed, maar dan moet ik wel de blaadjes hebben
denk dat je dan gewoon rozen bij een blemist moet kopen en ze zelf kaal moet plukken!
Oud 17-05-2004, 14:27
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Of geef gewoon 5 'hele' rozen, met een kaartje aan elke roos... elke roos staat voor 1 maand, met verhaaltje erop wat jij bijvoorbeeld vond van een bepaalde gebeurtenis in die maand, of een sms-je/mailtje dat je toen van haar kreeg erop zetten... Heeft een vriendin (samen verzonnen)van mij gedaan toen ze een jaar met haar vriend had, 12rozen, hehe haar vriend vond het erg leuk/grappig + hoeft niet enorm veel te kosten, dus heb nu ook plannen voor als ik en mijn vriend binnenkort 6maanden hebben

en ik zou idd gewoon rozen kopen bij de bloemist en deze zelf kaalplukken, want waarschijnlijk kom je in 'kant en klare' versie niet verder dan van die gedroogde dingen uit grootmoederskast in een geurbakje...
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Oud 18-05-2004, 13:09
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik geef een beer met daar op "ik wil je een hele dikke bere kus geven" hier heb je vast de beer" zoiets maa weet nog niet precies..
Oud 18-05-2004, 13:55
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 18-05-2004 @ 14:09 :
ik geef een beer met daar op "ik wil je een hele dikke bere kus geven" hier heb je vast de beer" zoiets maa weet nog niet precies..
Dat kwam net ook voor in Beugelbekkie..toevallig dat gekeken?
__________________
Dare to fly!
Oud 18-05-2004, 16:31
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Wat doe je als je echt origineel wilt zijn, *maar niet overdreven *-)* en ook geen groot budget hebt?!? Het gaat hier opnieuw over de verjaardag van men vrindje..
Ik herhaal: hij wordt 17, heeft al foto's gekregen...
En over minder als 20 dagen is het zover..
Wil niet te zielig klinken maar toch: help meeuh!
Kuws,
Oud 18-05-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 18-05-2004 @ 17:31 :
Wat doe je als je echt origineel wilt zijn, *maar niet overdreven *-)* en ook geen groot budget hebt?!? Het gaat hier opnieuw over de verjaardag van men vrindje..
Ik herhaal: hij wordt 17, heeft al foto's gekregen...
En over minder als 20 dagen is het zover..
Wil niet te zielig klinken maar toch: help meeuh!
Kuws,
Serieus: geef hem een lapdance, een beter cadeau kan je een jongen niet geven. Zet hem op een stoel, en doe je ding.

Maar ja, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.

En anders, just take him out for dinner
Oud 18-05-2004, 16:54
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Hem een lapdance geven? ...
Iemand nog ideetjeuhs?
Kuws voor diegene die beste idee geeft
Kus,
Oud 18-05-2004, 17:16
de Pen
de Pen is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 18-05-2004 @ 17:31 :
Wat doe je als je echt origineel wilt zijn, *maar niet overdreven *-)* en ook geen groot budget hebt?!? Het gaat hier opnieuw over de verjaardag van men vrindje..
Ik herhaal: hij wordt 17, heeft al foto's gekregen...
En over minder als 20 dagen is het zover..
Wil niet te zielig klinken maar toch: help meeuh!
Kuws,
Blijkbaar vond je mn vorige tips dus niet goed genoeg.. maar goed. Een origineel cadaeu voor je vriendje is een persoonlijk cadeau. Geef hem iets waarvan alleen jullie de lol in zien...of maak zelf iets. Een fotolijst een kussen of een knuffel bijvoorbeeld. Geloof me, hij zal het koesteren. Ga's in de keueken staan. Hartkoekjes, bijzondere taartjes. Knutsel een feestmuts, wees creatief! Een stel persoonlijke cadeaubonnen, een zelfgemaakt gedicht /verhaal/film/cd... de mogelijkheden zin eindeloos.. t is je eigen vriend
__________________
Soms wel ja :)
Oud 18-05-2004, 17:20
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Daar kan al wel iets bijzitten Hartelijk dank hoor! Ook voor de vorige Pen Zal er zeker iets mee doen! (K)
Maar meer ideejen blijven welkom
Kus,
Oud 18-05-2004, 22:16
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
jaja, ik heb het probleem overwonnen
Mijn vriendje (vriend klinkt altijd zo raar) was vandaag jarig en ik heb super lang zitten denken wat hij nou zou willen; uiteindelijk iets speciaals gevonden waar we het over gehad ooit; toen we uit eten waren geweest een keer hing er een hele leuke klok, zo'n projectie klok. Nu had ik er eentje gevonden, hij vond het heel leuk, en iets technisch om mee te klooien en ook iets waarover ik heb nagedacht

Verder nog een geluksenvelopje gegeven voor zijn examens;
-drie kleine gelukspoppetjes met een heel klein briefje erbij dat ik aan m denk en hem heel veel succes wens....
Hij werd helemaal gek, want hij mag het pas openmaken als hij zijn 1e examen heeft...
Oud 19-05-2004, 11:33
angel-nieke
angel-nieke is offline
mijn vriend wordt bijna 18 en hij weet nix en wil ook nix voor mij verzinne want zijn reactie is steeds, vind t leuk als jij dr bent en anders pak je je zelf maar in.... nou dat vink dus nix dus weet iemand hier iets??
Oud 19-05-2004, 15:32
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
angel-nieke schreef op 19-05-2004 @ 12:33 :
mijn vriend wordt bijna 18 en hij weet nix en wil ook nix voor mij verzinne want zijn reactie is steeds, vind t leuk als jij dr bent en anders pak je je zelf maar in.... nou dat vink dus nix dus weet iemand hier iets??
hier precies hetzelfde.. hij wordt bijna 20, weet niks, ik weet niks en hij heeft zo iets van vind t al leuk dat je er bent.. wat heb ik daar nou aan
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 19-05-2004, 20:59
Verwijderd
@ angel-nieke & =[sPoEkiE]= :

Geef hem een leuk foto-albumpje cadeau, met foto's van jou, jullie en plaatsen / personen waaraan jullie leuke herinneringen hebben. Schrijf er lieve verhaaltjes bij, koop een lief kaartje, maak eventueel zelf iets van cadeaubonnen, voor een lekkere massage, lekker ontbijtje op bed, naar de bios, weet ik veel!
Zelf iets knutselen is leuker als kopen!
Oud 22-05-2004, 20:52
Verwijderd
laat jullie vereeuwigen door bob

Oud 24-05-2004, 19:17
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 11-01-2004 @ 21:26 :
Mijn vriend is binnenkort jarig (hij word 19), ik weet niet goed wat ik hem kado moet doen. Ik zat te denken aan een uurtje bowlen en aansluiten daar of in bijv. een restaurant gaan eten.

Lijkt jullie dit een leuk kado? We zijn trouwens dan ong. 4 maanden samen.
Mijn vriend wordt ook negentien... 12 Juni dus das op zich nog best wel ver weg.. Omdat ik de 16e jarig ben dachten we erover om samen een weekendje weg te gaan.. Ik wil alleen wel nog een lief/leuk iets geven op zijn verjaardag zelf.. Ideeën, anyone?
Oud 24-05-2004, 19:38
C@ctusje
C@ctusje is offline
Mijn vriend is volgende week jarig. Vorig jaar heb ik hem een cadeautje gegeven wat je 'vast kan houden' (een luchtje). Nu wil ik hem een leuk dagje weg geven. Omdat we in de buurt van Den Haag wonen en eigenlijk nooit in Amsterdam komen, neem ik hem een dagje mee naar Amsterdam. Ik betaal alles (weer eens wat anders.. ). Lekker samen een hele dag weg, btje rond slenteren, lekker picknicken in het Vondelpark, 's avonds een leuk restaurantje zoeken.. Maar we moeten nog even wachten, eerst even examen doen en dan eind juni, als het een zonnige dag is gaan wij lekker zijn verjaardag vieren!
Om hem volgende week toch wat te geven heb ik een collage gemaakt van Amsterdam.. En 18 gekleurde ballonnen is ook wel een leuk id.
Oud 31-05-2004, 17:45
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Hij heeft wel eens een hart voor mij gemaakt van piepschuim. Geveild, geschuurd, gezaagd en geschilderd. Was zo ontzettend lief en mooi. En in het kaartje stond erbij dat hij zijn hart aan mij gaf. Een zelfgemaakt cadeautje vind ik echt het leukst om te krijgen.
Oud 03-06-2004, 11:55
saturday
saturday is offline
Citaat:
Soezen schreef op 31-05-2004 @ 18:45 :
Hij heeft wel eens een hart voor mij gemaakt van piepschuim. Geveild, geschuurd, gezaagd en geschilderd. Was zo ontzettend lief en mooi. En in het kaartje stond erbij dat hij zijn hart aan mij gaf. Een zelfgemaakt cadeautje vind ik echt het leukst om te krijgen.
lief!
Oud 04-06-2004, 20:21
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Weet niet of het hier goed staat maar..

Ben over anderhalf week jarig (11 juni), ik word dan 16. Maar heb nog geen idee wat ik kan vragen voor mijn ouders.
Ik moet iets bedenken anders krijg ik niks, ja vreemde regeling..

Heeft iemand nog suggesties?
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 05-06-2004, 10:05
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Philemon schreef op 04-06-2004 @ 21:21 :
Weet niet of het hier goed staat maar..

Ben over anderhalf week jarig (11 juni), ik word dan 16. Maar heb nog geen idee wat ik kan vragen voor mijn ouders.
Ik moet iets bedenken anders krijg ik niks, ja vreemde regeling..

Heeft iemand nog suggesties?
voor hoeveel geld mag je ongeveer vragen?
__________________
einde
Oud 05-06-2004, 19:00
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Philemon schreef op 04-06-2004 @ 21:21 :
Weet niet of het hier goed staat maar..

Ben over anderhalf week jarig (11 juni), ik word dan 16. Maar heb nog geen idee wat ik kan vragen voor mijn ouders.
Ik moet iets bedenken anders krijg ik niks, ja vreemde regeling..

Heeft iemand nog suggesties?
- een boek
- iets voor hockey
- een prutteltje voor je kamer
- kleren
- geld
- desnoods een of andere bon
- cd's
- een nieuwe kamer?

zo moeilijk moet het toch niet zijn
__________________
Lief zijn!
Oud 06-06-2004, 22:56
Verwijderd
ik heb mn vriend gister toen we 1 jaar hadden een vet mooi Fossil horloge gegeven, wassie blij mee
Oud 08-06-2004, 22:15
Verwijderd
ik heb niet zo'n groot budjet, maar ik wil mijn vriendje eig wel elke maand een lief cadeautje geven... dus ik wil graag een lijstje maken met lowbudjet cadeautjes en ik zal zelf ff beginnen :

- zelf gebakken koekjes/taart in hartjes vorm
- lief boekje
- leuke boxershort
- lief kaartje
- hartjes snoepjes
- choco pakket
- rozen
- zelfgemaakte cd met leuke liedjes
- zelfgemaakte cd met jullie liedjes
- fotolijstje met een mooie foto van jullie samen
- zelfgemaakt gedicht
- ballon

en nu mogen jullie aanvullen

Oud 09-06-2004, 13:39
kiara'tje
Avatar van kiara'tje
kiara'tje is offline
toen ik een jaar samen was met mijn vriend, heb ik hem idd een kado gegeven... we zijn romantisch gaan eten in een heel mooi restaurant en daarna hebben we elkaar vertroeteld en geknuffeld in de auto en dan hebben we samen in bedje geslapen...

twas een mooie dag ...

Nu ben ik bijna 2 jaar samen met mijn vriend en ik zit nu in de examens (effe terzijde bijvermelde) maar na de examens gaat hij me verrasse... benieuwd hoe hij dat zal doen...

ik laat jullie zeker nog iets wete...



kusjes
xxxxx
__________________
when you think you're fucking them, they're fucking you!
Oud 09-06-2004, 16:25
Verwijderd
Juh, ik moet er ook aan geloven. Mijn vriend is volgende week jarig. Ik weet eigenlijk nog niets. Hij zelf ook niet. Beetje moeilijk dus allemaal. Iemand snel een ontzettend leuk idee?
Oud 12-06-2004, 20:42
Verwijderd
niemand die mijn lijstje wil aanvullen???
boehoe....
Oud 13-06-2004, 15:00
Verwijderd
Heeft iemand een idee hoe ik mijn vriends ringmaat kan nemen zonder dattie dat merkt ? (en zonder slaappillen of alcohol toe te dienen)
Hij wil heel graag een ring, ik weet niet welke maat hij heeft... en ik moet toch redelijk in de buurt zitten want ringen kun je meestal maar twee maten laten 'verstellen' Dus.... iemand idee?
Oud 13-06-2004, 18:47
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 13-06-2004 @ 16:00 :
Heeft iemand een idee hoe ik mijn vriends ringmaat kan nemen zonder dattie dat merkt ? (en zonder slaappillen of alcohol toe te dienen)
Hij wil heel graag een ring, ik weet niet welke maat hij heeft... en ik moet toch redelijk in de buurt zitten want ringen kun je meestal maar twee maten laten 'verstellen' Dus.... iemand idee?
het enige dat ik kan bedenken is het opmeten als ie slaapt
of een ring die hij al heeft opmeten, maar neem aan dat je daar al aan gedacht hebt en dat ie die geen heeft ofzo
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 14-06-2004, 15:29
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
en wat geef je ooit aan iemand die geslaagd is voor haar eindexamen?
Oud 15-06-2004, 03:20
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 13-06-2004 @ 19:47 :
het enige dat ik kan bedenken is het opmeten als ie slaapt
of een ring die hij al heeft opmeten, maar neem aan dat je daar al aan gedacht hebt en dat ie die geen heeft ofzo
Dat slaap-idee heb ik al overwogen, alleen hoe kom ik aan zo'n ringmaten ding, of hoe moet ik dat meten... hij slaapt vrij vast, zou ik gewoon een centimeter band kunnen gebruiken en met die maat naar de winkel gaan denk je?
(Hij heeft geen ringen, hij wil er graag een)
Oud 15-06-2004, 08:15
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-06-2004 @ 04:20 :
Dat slaap-idee heb ik al overwogen, alleen hoe kom ik aan zo'n ringmaten ding, of hoe moet ik dat meten... hij slaapt vrij vast, zou ik gewoon een centimeter band kunnen gebruiken en met die maat naar de winkel gaan denk je?
(Hij heeft geen ringen, hij wil er graag een)
Een ring van jezelf om zn vinger schuiven, van je pa, je ma, je broer of zus...
Of hem anders gewoon vertellen dat je die maat nodig hebt, maar vder niet vertellen wat voor ring het wordt.. Is de verrassing weg, maar weet je zeker dat je goed zit.
Oud 15-06-2004, 11:40
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-06-2004 @ 04:20 :
Dat slaap-idee heb ik al overwogen, alleen hoe kom ik aan zo'n ringmaten ding, of hoe moet ik dat meten... hij slaapt vrij vast, zou ik gewoon een centimeter band kunnen gebruiken en met die maat naar de winkel gaan denk je?
(Hij heeft geen ringen, hij wil er graag een)
kweet niet hoe je dat zou moeten meten, volgens mij moet je om je ringmaat te bepalen de diameter van de binnenkant van een ring die goed past weten (als je snapt wat ik bedoel btje gaar uitgelegd), dus heb je niet veel aan de omtrek van zn vinger lijkt me?
maar kun je anders niet gewoon een ring kopen en hem nadat je hem gegeven hebt ruilen voor de goede maat, dat het wel een verassing blijft maar dat als je hem hebt gegeven je nog naar de winkel moet om echt zijn maat te halen?

jeetje, sorry als het niet te begrijpen is slaap nog half
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 17-06-2004, 15:49
Verwijderd
tuurlijk heb je wel wat aan de omtrek!!!!! gewoon met pi weet je wel!

Oud 17-06-2004, 18:06
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Mijn vriendin en ik hebben binnenkort een half jaar.
Als het goed is ga ik vlak daarvoor een paar dagen het land uit. Als ik dan terug kom hoop ik dat zij werkt, zodat ik haar daar kan verrassen met een CD van de musical van de lion king.



Oh jah, in die cd zitten ook nog 2 kaartjes voor de musical zelf, 4 dagen later, eerste rang
Oud 18-06-2004, 02:27
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 15-06-2004 @ 12:40 :
maar kun je anders niet gewoon een ring kopen en hem nadat je hem gegeven hebt ruilen voor de goede maat, dat het wel een verassing blijft maar dat als je hem hebt gegeven je nog naar de winkel moet om echt zijn maat te halen?

jeetje, sorry als het niet te begrijpen is slaap nog half
Ik snap em
Maar da's wel een goed idee, tis nog niet zover (moet nog wat centjes verzamelen) en ik kan natuurlijk zijn moeder nog altijd meenemen, want ik ga het hem op geen enkele wijze vertellen. Kwil dattie verrast is
Oud 18-06-2004, 17:06
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 17-06-2004 @ 16:49 :
tuurlijk heb je wel wat aan de omtrek!!!!! gewoon met pi weet je wel!

vingers zijn toch niet precies rond? die van mij zijn juist meer ehm.. vierkant-achtig dus aan pi heb je dan weinig lijkt me..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 19-06-2004, 08:48
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Mijn vingers zijn wel rond..
Kus,
Oud 23-06-2004, 09:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hey Hey,
Nu heb ik dit topic al aardig door zitten lezen, en heb ook een paar leuke dingetjes gezien Is namelijk zo dat ik mijn vriend wat wil geven als we over 2 weken 6maanden hebben. Maar vind het niet meevallen, mag symbolisch zijn of echt een kadootje, het maakt me eigelijk niet uit... maar ik vind het zo moeilijk
Gewoon een Cd of een luchtje ofzo doe ik zowiezo niet meer aan, meer omdat ik het al eens heb gegeven. Iemand nog ideeën??
Hij is 19
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 19:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.