Oud 23-06-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
=[sPoEkiE]= schreef op 18-06-2004 @ 18:06 :
vingers zijn toch niet precies rond? die van mij zijn juist meer ehm.. vierkant-achtig dus aan pi heb je dan weinig lijkt me..
Ringen zijn wel rond
Advertentie
Oud 23-06-2004, 15:39
TommY_
TommY_ is offline
ja das wel grappig, best ironisch, maar wat geef je als je, laten we zeggen genoeg geld hebt
een duur horloge, rolex ofzo ,
Oud 23-06-2004, 21:38
little mayo
little mayo is offline
Zelf zou ik er niet zo blij mee zijn, met een duur cadeau. Ik heb veel liever een cadeau wat echt bij mij past/ waar moeite voor is gedaan/ waar is over nagedacht. Een cadeau waar we samen herinneringen aan hebben. Iig iets in die trant...
En zeker als je een rolex koopt, lijkt mij dat je dan meer meer als een loverboy overkomt.
__________________
op wolkjes vliegen ontspant
Oud 24-06-2004, 17:48
TommY_
TommY_ is offline
oeps, dus toch maar wat anders zoeken!
Oud 24-06-2004, 18:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heeft iemand hier ervaring met paragliding?? hoe beviel het... leuk? etc.etc.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 24-06-2004, 19:16
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
ej allemaal, ik heb dinsdag een jaar met mn vriend, ik dacht eraan (het zou vast al vaak genoemd zijn) een cd te branden met al "onze" liedjes. gewoon een aandenken met een lieve voorkant, of is dat te afgezaagd?
__________________
lava lacht niet lul
Oud 25-06-2004, 07:57
Verwijderd
heb ik voor mn ex gedaan, toen hij drie weken op kamp ging. Was wel leuk om te doen en om te geven! Met lief voorkantje natuurlijk!
Oud 25-06-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
*dreamallica* schreef op 24-06-2004 @ 20:16 :
ej allemaal, ik heb dinsdag een jaar met mn vriend, ik dacht eraan (het zou vast al vaak genoemd zijn) een cd te branden met al "onze" liedjes. gewoon een aandenken met een lieve voorkant, of is dat te afgezaagd?
Ik ga het ook doen als ik voor een paar weken in zweden zit, nummers waarvan ik weet dat ze aan mij moet denken of dat iet s voor ons betekend.

Enfin ik heb 2 kaartjes voor vannacht gehaald, premiere van Shrek 2.

Maar nu zoek ik iets waar ik een kussensloop kan laten bedrukken.
Oud 25-06-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 25-06-2004 @ 11:34 :

Maar nu zoek ik iets waar ik een kussensloop kan laten bedrukken.
Hema, geloof ik..Die bedrukken vrijwel alles, qua textiel dan.. Ze deden t iig wel..
Oud 25-06-2004, 11:09
Verwijderd
Na het maken van een toets vanmorgen was ik nog even de stad in gegaan om voor vanavond even wat leuks te kopen. Mijn ouders brengen namelijk de caravan alvast naar de camping, en ben ik dus vanaf vanmiddag tot morgen lekker alleen thuis!

Volgende week heb ik anderhalf jaar verkering met m'n meisje, en zij is die dag ook aan het werk. Een moment voor ons zelf hebben we dan niet echt denk ik, en daarom heb ik voor vanavond iets leuks voor haar 'in petto'!

Gisteren al even de eerste boodschappen gedaan, een fles rode wijn (hele zoete, anders lust ik 'm niet!), aardbeien, rode druiven en een lekkere bak Vanille-ijs. Ik ga vanmiddag alvast even bolletjes ijs klaar maken, en de aarbeitjes in plakjes snijden voor bij het ijs. Ook de druifjes ga ik even iets leuks mee doen (geleerd op me werk) en daarmee dan het ijs versieren als ik vanavond om 22.00 terug kom van m'n werk!

In onze kast staat nog wel een fles "Safari", dat ga ik dan een beetje mensen met wat Jus, en daar maak ik ijsblokjes van. Ik weet nog niet of ik ze heel laat, of dat ik ze 'crunch' en bij het ijs doe, maar dat zie ik nog wel.

Dan ga ik na m'n werk even douchen, en zet ik ondertussen het bad alvast aan en leg de waxinelichtjes en rozenblaadjes erin. Als ik weer naar bloemetjes ruik leg ik vanaf de achterdeur naar m'n slaapkamer/douche (twijfel nog) vijf rozen neer. Omdat wij op de vijfde iets met elkaar kregen.

De rode wijn neem ik mee naar m'n kamer, en die drinken we dan in bad of op bed lekker op. En daarna heerlijk slapen ...

Naja, dit wilde ik even kwijt. Heeft iemand nog tips ofzo? Ik vind het zo al wel heel wat, en weet zeker dat ze het leuk zal vinden!
Oud 25-06-2004, 15:18
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Citaat:
*feel* schreef op 26-01-2004 @ 14:32 :
Wat geef je iemand (lees: goede vriend/vriendin of familielid) die geslaagd is voor z'n rijbewijs?
Dan ga je naar de benzinepomp en vraag je een kadobon voor te tanken... heb k ook gehad toen ik geslaagd was voor me rijbewijs!!Kweet nie of je het zomaar bij ieder benzinestation kan kopen, maar die van mij kwam iig van de Shell....
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Oud 27-06-2004, 16:19
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Kijk ook eens bij een wereldwinkel, kunnen ze ook hele leuke cadeautjes hebben.. Hangt natuurlijk wel vanaf wat voor type je vriend/vriendin is, maar het is leuk. Iets wat symbool voor jullie relatie staat is natuurlijk mooi, of iets waarmee je bijvoorbeeld de bijnaam van je vriend/vriendin kan uitdrukken.
Oud 06-07-2004, 11:55
scubabubbles
Avatar van scubabubbles
scubabubbles is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ridder schreef op 25-06-2004 @ 11:34 :

Maar nu zoek ik iets waar ik een kussensloop kan laten bedrukken.
--------------------------------------------------------------------------------

combi creteer doet t ook
__________________
I didn't realize it was happy hopping moron day
Oud 13-07-2004, 09:10
Verwijderd
Citaat:
tiram schreef op 13-02-2004 @ 17:10 :
aangezien mn vriend steeds zit te zeiken om een foto van mij (mag ook wel es na bijna 9 maanden..) Geef ik m een wegwerpcamera voor Valentijn... Mag ie ze zelf maken..
Maar ik vind dat er nog ff wat bij moet...

en nee, GEEN fotolijstje!!
erg leuk idee dat van die camera maar is dat ook leuk als je nog ma net een week heb?? gwoon om alle leuke momenten samen vast te leggen??
Oud 13-07-2004, 17:50
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Ik heb bij www.funkado.nl zo'n minishirt besteld.
__________________
.
Oud 16-07-2004, 12:46
Blondfun
Blondfun is offline
Over twee weken komt mijn vriendje terug en dan heb ik hem meer dan een maand niet gezien (hebben trouwens 7 maanden). Ik wilde hem dan wel iets leuks geven, ook waar hij wat aan heeft.

Ik wil op de dag dat hij thuiskomt, na etenstijd een roos in zijn brievenbus duwen met mijn telefoonnummer erop/eraan (hij komt rond middernacht thuis).
Is dat leuk, denken jullie?

En als ik hem dan zie iets leuks geven. Ik wilde op vakantie een mooi shirt of een mooi bootje( vind hij leuk ) kopen, maar kon niet echt wat vinden. Shirts zat, maar hij is ongelovelijk smal, dus ik d8 dat hij daar niet in zou passen..
Heeft iemand een leuk idee om te geven, wel nuttig, maar ook lief?
__________________
Be the miracle!
Oud 16-07-2004, 13:42
Country*Knufke
Avatar van Country*Knufke
Country*Knufke is offline
Enkele Cadeautips -->

1 --> 1 jaar samen:
maak een plakboek met 365 redenen waarom je van je
partner houdt, eentje voor elke dag van het jaar, versier
het boek verder met kaartjes, hartjes, kleine herinneringen
die je aan elkaar hebt, ...

2 --> Maak een 'liefdesbox':
neem een gewone schoenendoos of koop een gepast
exemplaar en vul ze met kleine cadeautjes: knuffeltjes,
snoepjes, badproducten, parfum, ... Je kan er ook enkele
foto's of herinneringen van jullie beiden in stoppen, dan
bedek je alles met papieren hartjes waarop je kleine
persoonlijke boodschappen aan je partner opschrijft, zo
moet hij/zij eerst de kaartjes lezen en geduld tonen
vooraleer de rest van doos zichtbaar wordt.

3 --> Maak een kalender:
met voor elke maand een foto van jullie beiden (of apart bij
gebrek aan voldoende foto's), je kan belangrijke dagen
waar jullie herinneringen aan hebben markeren of een
stukje bijschrijven, heb je geen foto's kan je dit ook doen
met kaartjes of gedichtjes

Aan sommige is wel veel werk, ma da moet ge er maar voor over hebbe
Greetz
__________________
I love OfficerTiger
Oud 16-07-2004, 13:45
Country*Knufke
Avatar van Country*Knufke
Country*Knufke is offline
Citaat:
ninei schreef op 16-07-2004 @ 13:46 :
Over twee weken komt mijn vriendje terug en dan heb ik hem meer dan een maand niet gezien (hebben trouwens 7 maanden). Ik wilde hem dan wel iets leuks geven, ook waar hij wat aan heeft.

Ik wil op de dag dat hij thuiskomt, na etenstijd een roos in zijn brievenbus duwen met mijn telefoonnummer erop/eraan (hij komt rond middernacht thuis).
Is dat leuk, denken jullie?

En als ik hem dan zie iets leuks geven. Ik wilde op vakantie een mooi shirt of een mooi bootje( vind hij leuk ) kopen, maar kon niet echt wat vinden. Shirts zat, maar hij is ongelovelijk smal, dus ik d8 dat hij daar niet in zou passen..
Heeft iemand een leuk idee om te geven, wel nuttig, maar ook lief?
Die roos vind ik wel heel lief en een heel goed ideetje van je of mss dit -->

Als je de muziekkeuze van je partner door en door kent maak hem/haar een cassette met favoriete liedjes of liedjes waaraan jullie samen een herinnering hebben, om het compleet te maken maak je een klein boekje met bij elk liedje een beetje uitleg waarom je het gekozen hebt en welke herinnering je erbij hebt.

groetjes
__________________
I love OfficerTiger
Oud 20-07-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 13-07-2004 @ 18:50 :
Ik heb bij www.funkado.nl zo'n minishirt besteld.
walgelijk maar site is handig
Oud 20-07-2004, 08:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb in Italie een overhemd/blouse met korte mouwen gekocht. Ik vond m mooi, en het heeft wat als je zegt dat je een overhemd van "Italiaans design" hebt

oeps! hopen dat ie dit niet leest, trouwens...
__________________
Tsja
Oud 20-07-2004, 11:57
Blondfun
Blondfun is offline
ik ben pas onorgineel
koop gewoon een matinique boxer omdat ie die zo relxt vin, echt supersuf maar d8, daar heeft hij wat aan...
maar dan wel een witte hij heeft alleen maar zwarte, en als hij dan de witte draagt, weet hji iig dat hij van mij is en het staat trouwens mooier een wit randje boven een blauwe broek dan een zwart randje
wel beetje suf...maarja
__________________
Be the miracle!
Oud 22-07-2004, 19:00
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
InsaneMalebrain schreef op 25-06-2004 @ 12:09 :
Na het maken van een toets vanmorgen was ik nog even de stad in gegaan om voor vanavond even wat leuks te kopen. Mijn ouders brengen namelijk de caravan alvast naar de camping, en ben ik dus vanaf vanmiddag tot morgen lekker alleen thuis!

Volgende week heb ik anderhalf jaar verkering met m'n meisje, en zij is die dag ook aan het werk. Een moment voor ons zelf hebben we dan niet echt denk ik, en daarom heb ik voor vanavond iets leuks voor haar 'in petto'!

Gisteren al even de eerste boodschappen gedaan, een fles rode wijn (hele zoete, anders lust ik 'm niet!), aardbeien, rode druiven en een lekkere bak Vanille-ijs. Ik ga vanmiddag alvast even bolletjes ijs klaar maken, en de aarbeitjes in plakjes snijden voor bij het ijs. Ook de druifjes ga ik even iets leuks mee doen (geleerd op me werk) en daarmee dan het ijs versieren als ik vanavond om 22.00 terug kom van m'n werk!

In onze kast staat nog wel een fles "Safari", dat ga ik dan een beetje mensen met wat Jus, en daar maak ik ijsblokjes van. Ik weet nog niet of ik ze heel laat, of dat ik ze 'crunch' en bij het ijs doe, maar dat zie ik nog wel.

Dan ga ik na m'n werk even douchen, en zet ik ondertussen het bad alvast aan en leg de waxinelichtjes en rozenblaadjes erin. Als ik weer naar bloemetjes ruik leg ik vanaf de achterdeur naar m'n slaapkamer/douche (twijfel nog) vijf rozen neer. Omdat wij op de vijfde iets met elkaar kregen.

De rode wijn neem ik mee naar m'n kamer, en die drinken we dan in bad of op bed lekker op. En daarna heerlijk slapen ...

Naja, dit wilde ik even kwijt. Heeft iemand nog tips ofzo? Ik vind het zo al wel heel wat, en weet zeker dat ze het leuk zal vinden!
OOH dat is pas lief!! heeel goed idee!! nu nog wat leuke muziek er bij op
Oud 27-07-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Country*Knufke schreef op 16-07-2004 @ 14:42 :
*drie ideetjes*
Misschien dat ik nr. 1 nog ga maken (al is het dan niet omdat we een jaar iets hebben, maar goed)...al wordt het erg lastig voor morgen over een week om 365 dingen te verzinnen en er iets leuks van te maken... Naja, nog maar even over na denken.

En ik heb ook al iets anders, dus das niet zo het probleem.

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 14:03.
Oud 27-07-2004, 14:09
Verwijderd
http://www.kado.nl/

Geweldige site btw.
Oud 27-07-2004, 14:11
Verwijderd
Ik geef mijn vriend een set boxershorts, om maar eens iets te noemen dat je in de meeste gevallen hier beter niet kunt doen
Oud 27-07-2004, 20:31
gwoon-ikkeh
Avatar van gwoon-ikkeh
gwoon-ikkeh is offline
gave ideeen hier!!

misschien ook leuk ideetje: je kan bij sommige winkeltjes zoals expo, bruna enz een kaart kopen (ong 7.50) en daar kan je zelf een berichtje inspreken en als je vriend(in) hem opendoet hoort ze jouw ingesproken bericht!

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 20:33.
Oud 30-07-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-06-2004 @ 11:43 :
Hema, geloof ik..Die bedrukken vrijwel alles, qua textiel dan.. Ze deden t iig wel..
Nog steeds niet geweest, ik zal es kijken

Zelf ben ik niet zo'n gever, ik vind het veel leuker om dingen te 'doen' voor hem/haar.

Afgelopen dinsdag heb ik haar eerst opgehaald en bij haar een ontbijtje voor haar gemaakt, waarna ik haar mee nam op de bus naar Emmen. Eerst een uur in de bus, met natuurlijk mijn cosmo's, en toen naar het Noorderdierenpark Emmen , of te wel de dierentuin. En het was

En cadeau hoef je niet altijd te geven, ik vind het heerlijk als ik gewoon een lief ontbijtje krijg, of een dagje weg.
Oud 31-07-2004, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 30-07-2004 @ 19:36 :

En cadeau hoef je niet altijd te geven, ik vind het heerlijk als ik gewoon een lief ontbijtje krijg, of een dagje weg.
Inderdaad.. Dat is vaak nog persoonlijker ook!

Enne, als de Hema het niet doet, moet je het eens op de weekmarkt proberen! En nu komen er weer allerlei braderietjes aan, daar doen ze het vast ook wel
Oud 31-07-2004, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-07-2004 @ 08:27 :
Enne, als de Hema het niet doet, moet je het eens op de weekmarkt proberen! En nu komen er weer allerlei braderietjes aan, daar doen ze het vast ook wel
Bij ons niet...

Hema niet, dacht ik (link). Maar de meeste copyshops iig wel.
Oud 31-07-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-07-2004 @ 08:35 :
Bij ons niet...

Hema niet, dacht ik (link). Maar de meeste copyshops iig wel.
las het inderdaad ook, van de hema... vroeger deden ze dat wel!

En bij jullie geen braderietjes? Belachelijk..
Oud 31-07-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 31-07-2004 @ 19:40 :
En bij jullie geen braderietjes? Belachelijk..
Dat ook niet, maar ik doelde eigenlijk op dat ze dat 'hier' daar niet doen (voor zo ver ik weet dan ).

Je kunt btw ook van dat opstrijkspul kopen, kan je het zelf maken.
Oud 01-08-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 31-07-2004 @ 21:11 :
Dat ook niet, maar ik doelde eigenlijk op dat ze dat 'hier' daar niet doen (voor zo ver ik weet dan ).

Je kunt btw ook van dat opstrijkspul kopen, kan je het zelf maken.
Aaah zo...

En ja, inderdaad, dat kan ook.. Als we in oktober terug gaan naar Kreta, dan gaan mijn beste vriendin en ik zo'n shirtje zelf maken...

Maare, wat geef je aan iemand die binnenkort 21 wordt, die een vriend van je is, maar waarvan je eigenlijk wel wilt dat het meer wordt als dat? Dus eigenlijk niet zo maar een cadeautje, maar iets van een stille hint...
Oud 01-08-2004, 21:46
saturday
saturday is offline
Ridder, jou vriendin treft het maar!
Oud 01-08-2004, 22:01
saturday
saturday is offline
Ok, wat geef je aan iemand, die je niet supergoed kent, maar wel iets wilt geven omdat ze eenm jaar naar finland gaat?
..
Oud 03-08-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 01-08-2004 @ 23:01 :
Ok, wat geef je aan iemand, die je niet supergoed kent, maar wel iets wilt geven omdat ze eenm jaar naar finland gaat?
..
Een warme fleecetrui?

Euh...wat is 'niet supergoed kennen'? Ken je haar wel redelijk? Dan kun je misschien iets doen met de dingen die je wel van haar weet...? (Bv. een boek geven als ze van lezen houdt. Of misschien ken je haar goed genoeg om bv. een foto + lijstje mee te geven (of als je haar met een groep vrienden kent misschien een fotoboek met foto's van jullie eventueel aangevuld met stukjes tekst oid)). Of een t-shirt met een foto van jullie er op oid, hebben wij de beste vriend van m'n vriend gegeven (met een vriendengroep), toen ie een half jaar naar Australië ging, vond ie erg leuk. Een woordenboek Fins-Nederlands en/of Nederlands-Fins zal ze vast al wel hebben. Of loop gewoon de Expo binnen en zoek wat leuks.
Oud 03-08-2004, 09:31
saturday
saturday is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-08-2004 @ 09:21 :
*tekst*
Hey dankjewel. Leuke dingen staan erin!
Alleen ik heb al iets gekocht. Zo'n bordje met zo'n nederlandse spreuk.
Oud 04-08-2004, 14:42
Chatboy
Avatar van Chatboy
Chatboy is offline
hè,

wie kent versiertips mail me
__________________
<--ey faka-->
Oud 05-08-2004, 10:13
animalfreak
animalfreak is offline
Hey,

Het lijkt me leuk om mijn vriend met zijn verjaardag een klok van glas/ spiegel te geven met daarin gegraveerd:
Samen met jou vliegt de tijd voorbij,

Liefs ..........

Ik vraag me alleen af of hij het leuk zal vinden? Wat vinden jullie ervan?
Oud 05-08-2004, 10:40
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
InsaneMalebrain schreef op 25-06-2004 @ 12:09 :
In onze kast staat nog wel een fles "Safari", dat ga ik dan een beetje mensen met wat Jus, en daar maak ik ijsblokjes van.
Dat lukt niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 06-08-2004, 08:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
animalfreak schreef op 05-08-2004 @ 11:13 :
Hey,

Het lijkt me leuk om mijn vriend met zijn verjaardag een klok van glas/ spiegel te geven met daarin gegraveerd:
Samen met jou vliegt de tijd voorbij,

Liefs ..........

Ik vraag me alleen af of hij het leuk zal vinden? Wat vinden jullie ervan?
Ik vind het een gaaf idee, maar ik weet niet waar je vriend van houdt, en dus weet ik ok niet of hij het leuk zal vinden. Jij kent hem het beste...
Oud 10-08-2004, 21:50
Verwijderd
okej, mijn vriend is over 2 weken jarig...en ik weet dus egt niet wat ik moet kopen voor hem. siraden vin ie niet leuk en we zijn nog maar net iets meer als een maand bij elkaar....
heeft iemand een leuk idee??
Oud 11-08-2004, 08:41
Verwijderd
Citaat:
badeend schreef op 10-08-2004 @ 22:50 :
okej, mijn vriend is over 2 weken jarig...en ik weet dus egt niet wat ik moet kopen voor hem. siraden vin ie niet leuk en we zijn nog maar net iets meer als een maand bij elkaar....
heeft iemand een leuk idee??
okej k heb wat bed8 maar kweenie of et wat is....
nml: een kussensloop met een fotow van ons of van mij en de tekst...samen gaan we naar dromenland of zoiets
leuk??
Oud 11-08-2004, 19:11
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik snap het probleem niet echt ofzo..je weet toch ongeveer wat je vriend /in leuk vindt...
ik kreeg van mn vriend bv gwono een poster met een roodoogboomkikker erop, gwoon omdat hij weet dat ik die leuk vind
en voor mijn verjaardag kreeg ik het fotoboek van world pressphoto van 63...
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 11-08-2004, 21:27
woesh
woesh is offline
Mijn vriendje is 1,5 week geleden op vakantie gegaan naar Frankrijk. Over 1,5 week komt ie thuis.Die dag zijn we 3 maanden bij elkaar. Hij zei dat ie in Frankrijk iets heel speciaals voor me zou kopen. Nu wil ik dus ook iets heel speciaals voor hem....Iemand nog goeie tips??
Oud 16-08-2004, 22:48
Talletje
Avatar van Talletje
Talletje is offline
Myn vriend gaf me pas geleden nog een ketting.
*lief*
Maar ik vind 't alsnog moeilyk om cadeautjes uit te zoeken.
Ik heb toch maar een shirt gekocht voor hem,
en hy zat te zeuren om een foto van my.
En ik heb in Turkye een fotoshoot gehad, dus kryg hy ook een foto.

Vriendin van me is jarig,
Maar ik heb nog steeds geen cadeautje voor haar,
Best lullig, maar ik ken echt niets vinden.
__________________
How Come, We don't even Call no more.?
Oud 17-08-2004, 05:49
someone
someone is offline
Citaat:
animalfreak:
Het lijkt me leuk om mijn vriend met zijn verjaardag een klok van glas/ spiegel te geven met daarin gegraveerd:
Samen met jou vliegt de tijd voorbij,
Dit is nou echt een cadeau dat ik bij mijn vriend vind passen, echt een super idee! maarre hoe kom je eraan??
eerst een klok kope en hope dat je iemand vidn die er iets in kan gravere of...??

kuss
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Oud 18-08-2004, 10:39
minmarktboy
minmarktboy is offline
Tarzan
__________________
Kevin
Oud 18-08-2004, 23:39
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Mijn vriend is nogal een warhoofd Ik ben zo'n beetje zijn wandelende agenda
Maar binnen enkele weken is het terug school voor mijn vriend (ik heb twee weken langer)

Om het schooljaar goed in te zetten, ga ik hem een agenda'tje kopen en leuk kaften met een foto van ons of zo

?
Oud 24-08-2004, 12:57
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-01-2004 @ 12:43 :
Ik zou het zwaar overdreven vinden, maar je vriend vind het vast wel leuk
vast n late reactie, maar idd.....loontjuh
zo cliché i mean.....dat is net zo erg als met een teddybeer van 2 bij 2 meter voor de deur staan........t cadeau zelf vind ik wel erg leuk hoe duur is dat wel niet? dat paraglyden?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 24-08-2004, 16:41
nu_even_niet
nu_even_niet is offline
a.s zaterdag heb ik een afscheidsfeestje bij een goeie vriend...hij gaat voor een jaar studeren in het buitenland!

Ik wil wat voor hem kopen, maar niet een luchtje ofzo iets wat,wat persoonlijker is.. maar ook weer niet iets TE persoonlijk (ben verder niet lastig , maar er zijn weleens wat gevoelens tussen ons maarja dat hoort niet in dit topic dat is een ander apart verhaal )


iemand een ideetje?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 14:00
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie hoeveel geef je uit?
snoopy
54 23-05-2005 19:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.