Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 21:23
Patje
Avatar van Patje
Patje is offline
Keb net naar de 2e aflevering van The OC gekeken... op net % maarrr ik las in een andere topic datie al eerder op veronica was??? Wis k nie.
Maar anyway , wat een coole serie... de rollen zijn niet zo eenzijdig als bij 1 3 Hill. En aaah Seth is gewoon zoooo super schattig!!! hihihi , echt k leef voor dinsdag nu ... erg he
Ik had echt noooit verwacht dat Luke , Ryan zou redden joh... echt superdraai aan t verhaal en ook nog datie dan eerlijk opbiecht dat hij bij de brand betrokken was...
Aan t begin leek t gewoon echt een super asshole , maar nu zie je tog ook een mooie kant van em (letterlijk trouwens, als ie zo onzeker kijkt issie veel knapper) pfff k kan nog wel uren doorgaan over deze geweldige serie .. OC beats Dawson's Creek en One tree hill al helemaal
Hahaha zijn er nog meer mensen die zichzelf meestal tog wel serieus nemen maar helemaal addicted zijn aan OC???
__________________
- I drift...I float...I fly away into the forest in my mind Where I wander without ever getting lost...Where I'm alone without ever feeling lonely...-
Advertentie
Oud 06-07-2004, 21:26
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
er is al een OC topic...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 06-07-2004, 21:39
Patje
Avatar van Patje
Patje is offline
Ow cool he mensen afzeiken , vin k ook altijd een leuke bezigheid op de dinsdag avond ....
Tuurlijk heb k die topic wel gezien ma k wou er zelf 1 beginnen gewoon om een topic te zien waar stond "OC ROCKS" mag ik
It's a free forum ... en ga nu maar verder op et forum kijken of je nog meer mensen kunt afzeiken doei doei
__________________
- I drift...I float...I fly away into the forest in my mind Where I wander without ever getting lost...Where I'm alone without ever feeling lonely...-
Oud 06-07-2004, 21:42
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Patje schreef op 06-07-2004 @ 22:39 :
Ow cool he mensen afzeiken , vin k ook altijd een leuke bezigheid op de dinsdag avond ....
Tuurlijk heb k die topic wel gezien ma k wou er zelf 1 beginnen gewoon om een topic te zien waar stond "OC ROCKS" mag ik
It's a free forum ... en ga nu maar verder op et forum kijken of je nog meer mensen kunt afzeiken doei doei
nee, eigenlijk mag je dat niet...
en dit is geen afzeiken, dit is mensen erop attenderen dat er regels zijn.

doei doei
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 06-07-2004, 21:47
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
slotje?
Oud 06-07-2004, 21:49
Patje
Avatar van Patje
Patje is offline
Hmm had et nie tegen jou stond net iets anders zo van "O my god, heb je geen ogen gekregen ofzow? " en daar reageerde ik op ... maar et staat er nu niet meer .. maf
T was dus nie voor jou bedoeld want jij dee dus nie lullig ...
Maar k heb deze ook aangemaakt omdat die ander zo groot was en k ff wou hore wat iedereen van the oc on vergelijking met one tree hill vond pfff heb k me zo genoeg uitgelegd...
__________________
- I drift...I float...I fly away into the forest in my mind Where I wander without ever getting lost...Where I'm alone without ever feeling lonely...-
Oud 06-07-2004, 21:50
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
let's play hints!

oow jeej check mij ik ben een huppelkutje

rara wie ben ik
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Oud 06-07-2004, 22:00
Patje
Avatar van Patje
Patje is offline
huppel huppel huppel
__________________
- I drift...I float...I fly away into the forest in my mind Where I wander without ever getting lost...Where I'm alone without ever feeling lonely...-
Oud 06-07-2004, 22:14
The Stranger
Avatar van The Stranger
The Stranger is offline
Patje, kom eens gezellig langs op Onzin.
__________________
~eef <3 "No hugging, no learning."
Oud 06-07-2004, 22:59
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Patje schreef op 06-07-2004 @ 22:39 :
Ow cool he mensen afzeiken , vin k ook altijd een leuke bezigheid op de dinsdag avond ....
Zoek ook eens even een bezigheid dat je de rest van de avond van het forum weg houdt.
Oud 07-07-2004, 01:19
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
we doen wie het langst dit topic open kan houden!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 07-07-2004, 08:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 07-07-2004 @ 02:19 :
we doen wie het langst dit topic open kan houden!
Ik vind sluiten toch echt leuker


Er is al een OC topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=893456
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.