Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 20:50
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
7 dus, ik had op de vorige bladzijde gekeken en het stuk van gisteren gemist. De opzet voor het verhaal is al af en ik dwing EoS dadelijk om te gaan schrijven
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Oud 10-10-2007, 21:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, mijn humble mening.

Ik vind het vreselijk irritant dat er zo vaak geen verhalen zijn, of verhalen van een paar regels. De huidige spelleiders moesten en zouden spelleiden, en dan gebeurt er dit. En ja EoS en vlindertje, ik weet het, dat is totaal niet jullie schuld.

Vervolgens pm ik naar het spelleider account erover. Dan word ik uitgescholden dat ik me er niet mee moet bemoeien. Dat vind ik stijlloos.

Wat de spelers betreft, het is mij voorgaande spellen ook opgevallen dat sommige spelers gewoon niet de moeite nemen om te stemmen. Ik vind dat ook niet leuk. En als ik dan hoor dat mensen niet meedoen omdat ze 'toch niet zo'n zin hebben'...
Maar ik denk dat als er een goed verhaal is enzo het mensen ook meer aanmoedigt om leuk mee te spelen.

Wat betreft dat eerst film kijken ten slotte. Ik vind opzich dat je het verhaal op tijd hoort te posten. Maar goed, als er 2 mensen stemmen is dat ook niet erg stimulerend, dus dat is ook niet echt boeiend. Maar het is wel de zoveelste keer dat er ellende is met het verhaal..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 21:23.
Oud 10-10-2007, 21:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Nah, ik vind EoS is ooit begonnen met het maken van een echt verhaal erbij (wat toen nog ongeveer de lengte had van de verhalen van Twink ) en iedereen vond dat gaaf. Nu is 't opeens zo dat 't "moet". 't Is leuk hoor, een verhaal er omheen. Maar ik vind dat gezeik er over zo vervelend.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 10-10-2007, 21:20
Verwijderd
Men neemt de verhalen om 20:30 voor lief.
Oud 10-10-2007, 22:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nja ik vind het niet erg dat de verhalen wat later komen, want soms moet je gewoon nog even een passend verhaal wat meer uitdenken dan dat je al enigzins in je hoofd had en soms kan het gebeuren door omstandigheden. Maar als je je opgeeft als spelleider en dus ook met de intentie verhalen te schrijven is slordig als je een keer of drie geen verhaal post omdat je geen inspiratie had en het niet lukte. Ik zeg niet dat een lang verhaal per definitie een vereiste is, maar meer dan een paar zinnen is vaak wel leuk. Maar goed, ik lees niet altijd de verhalen dus wat dat betreft.

En het is gewoon jammer dat mensen niet stemmen, geef je dan niet op. Er zijn vaak genoeg anderen die te laat zijn en niet mee kunnen doen. Ook als je halverwege toch echt niet meer wil kan je dat aangeven en kan er eventueel geruild worden aangezien er vaak wel een reservelijst is (iig bij een eerste spel na de koelkast). Het is vaak zo dat het tweede spel een beetje minder kan zijn dan het eerste, omdat mensen minder zin hebben, maar dat hoeft niet. En ja, het is gewoon ook jammer dat vaak de actieve spelers verdacht worden en weggestemd, de mensen die veel theorieën posten, dat is bijna altijd zo. Maar zo wordt het spel wel saaier als de in het begin wat minder actieve mensen niet meer gaan posten.

Maar goed, het is gewoon een beetje jammer, maar je zult allemaal moeten 'samenwerken' om het een leuk spel te maken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-10-2007, 22:16
Verwijderd
Tsja, ik leg er altijd snel uit, hoewel ik geen wolf ben meestal.
Oud 10-10-2007, 22:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat komt omdat je irritant doet en zo gauw ik dat zeg in een spel lig ik er vaak ook uit.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-10-2007, 22:26
Verwijderd
ik ben één van de weinigen die niet met de idiote massa meegaat en met een beetje behendigheid speel
maar het ignorante volk ziet mij dan meteen als verdacht
Oud 10-10-2007, 22:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, dorpelingen zijn meestal idioten. 1 iemand wordt genoemd en meteen stemt iedereen op diegene 'want kans op gelijkspel!1!!1!11!'
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-10-2007, 23:01
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ok iedereen zal me wel haten als ik dit zeg,(omdat ik hier nieuw ben?) maar....

er wordt om het hardst geroepen dat de mensen die al dood zijn niet meer mogen posten. dat die regel is opgesteld, prima, had van mij niet gehoeven, maar er zal een reden voor geweest zijn... als gaming champion (niet dat ik m verdedig) iets post wordt ie uitgejouwd, maar steph en josimar mogen wel...
ik vind t niet erg, zelf weten, en ik snap dat dit nu even anders is, maar dit is al een paar dagen...

sorry
Oud 10-10-2007, 23:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, vanochtend
‘Ik vind het jammer dat we al die lieve pinguïns kwijt zijn. Nu moeten we alles weer alleen opknappen. Gelukkig hebben we wel inside information gekregen en zullen we vanmiddag genoeg goud in handen hebben om onze machine in werking te zetten.’ Vlindertje was net wakker geworden en al druk hun volgende aanslag aan het plannen. ‘Over een kwartiertje moeten we echt vertrekken. Heb je al het dynamiet al verzameld, Eye of Sauron?’ EoS kwam net op dat moment aanlopen met zijn armen vol met dynamietstaven en knikte. ‘Ik ga ze nu in het vliegtuig leggen en dan kunnen we gaan. Waar gaan we eigenlijk heen?’ ‘We gaan naar Zwitserland. Daar ligt een bank waar alle miljonairs hun goud opslaan, zodat ze hier geen belasting over hoeven te betalen en dat goud gaan wij stelen voor onze machine.’ Vlindertje pakte nog een paar spullen en ging alvast in het vliegtuig zitten. ‘Kunnen we nu vertrekken?’ EoS knikte en startte de motoren.

Luzern, Zwitserland, vanochtend
‘Goeiemorgen mevrouw, kan ik u misschien helpen?’ vroeg de bankbediende aan het vrouwtje dat even ervoor de bank was binnengelopen. ‘Ja dat kunt u zeker’ antwoordde het vrouwtje. ‘Ik wil dat u nu de kluis openmaakt en mij al het goud geeft dat erin ligt. Anders zal Eye of Sauron u doodmaken’ Voordat de bankbediende kon reageren, had de man die achter het vrouwtje stond hem beetgepakt. Eye of Sauron tilde de doodsbange bankbediende op en droeg hem letterlijk naar de kluis. ‘Openmaken!’ gromde hij, terwijl Vlindertje de rest van de aanwezige mensen onder schot hield. De bediende maakte snel de kluis open. Eye of Sauron smeet hem in een hoek en begon goudstaven in zijn zakken te doen. ‘Schiet op lieverd!’ schreeuwde Vlindertje de kluis in. ‘We moeten weg zijn voordat de politie arriveert!’
Op dat moment werd de deur van de bank opgebroken. De enorme massa van Han stormde de bank in, gevolgd door de rest van de D-team. Voordat Vlindertje zich kon omdraaien, werd ze onder de voet gelopen door Han’s enorme vetmassa.
Eye of Sauron hoorde het tumult en kwam grommend de kluis uit rennen. Hij slingerde een goudstaaf naar Han die afketste op zijn pens. Daarna begonnen de twee zwaargewichten slagen uit te wisselen. Beide leken de slagen echter niet te voelen. Ondertussen was Vlindertje overeind gekrabbeld. Ze zag dat Sterrenmeisje EoS van achter aan wou vallen. Meteen pakte ze Sterrenmeisje beet en krabte ze haar gezicht open. ‘En nu wij bitch’ zei ze uitdagend.
EoS had ondertussen Twinkebel beetgepakt en begon met hem op Han in te slaan. Maar toen ook nog Mohammed, Martino, Trophus en Sacha zich in het gevecht mengden, zag Vlindertje dat ze gingen verliezen. ‘Dit is nog niet voorbij!’ riep ze uitdagend. Toen smeet ze een rookbom op de grond. Toen de rook was weggetrokken, waren Vlindertje en EoS verdwenen…

Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, vanmiddag
‘Waarom zijn we nou weggegaan?’ klaagde EoS. ‘Ik had ze makkelijk aangekund. Ik begon net op te warmen!’ ‘Zeur niet zo’ zei Vlindertje geïrriteerd. ‘Die dikke had je wel aangekund, maar er waren ook mensen die geweren bij zich hadden. Je mag dan wel sterk zijn, maar je bent niet kogelvrij. Maak nou maar eens jouw zakken leeg!’
De reus begon de goudstaven uit zijn zakken te halen. Het bleek een aardige stapel te zijn. Nadat Vlindertje de staven gewogen had, bleek het iets meer dan 40 kilo te zijn. ‘Da’s te weinig’ mokte EoS. ‘Ik had die ene staaf niet naar die dikke moeten gooien’ ’40 kilo is wel genoeg’ besloot Vlindertje. ‘Ik ga de machine starten.’ Ze begon de staven in de machine te stapelen en drukte op de aanknop.
De machine begon op te warmen en draaide na een paar minuten op volle kracht. Maar toen begon het ding te roken. ‘Wat gebeurd er!’ riep EoS boven het lawaai uit. Vlindertje keek op de meter. ‘We hebben niet genoeg goud in dat ding gestopt. Hij begint te oververhitten!’ Toen ontplofte de machine met een luide knal. Door de ontploffing ontstond er een lawine die de gehele iglo onder een dikke laag sneeuw bedekte…

Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, drie uur later
‘Vlindertje? Vlindertje, leef je nog?’ riep EoS, terwijl hij een lucifer aanstak. De reus was bedolven onder de sneeuw en begon zichzelf uit te graven. ‘Ja, ik leef nog’ zei Vlindertje. terwijl ze haar hand door de sneeuwmassa naar buiten wurmde. ‘Maar ik heb het koud en mijn haar zit niet.’ ‘Wat nu?’ vroeg EoS. ‘Ons hoofdkwartier is vernietigd en ons plan ligt in duigen’ ‘Een kleine tegenslag’ zei Vlindertje. ‘Maar geen zorgen, Det Øje is nog lang niet verslagen. Kijk maar uit D-team, ooit zullen we terugkeren!’ lachte ze boosaardig.

Een bar in Palm Springs, vanavond
‘FIËSTA!!!’ brulde Martino. De Italiaan kwam binnen met drie bloedmooie vrouwen aan zijn zijde. ‘Ik ben zo vrij geweest om wat vriendinnen op te bellen’ Han en Maxwell vlogen kwijlend op de meiden af. Sterrenmeisje en Sacha keken snuivend naar drie vrouwen. ‘Bah’ zei Sacha. ‘Zo last year die jurkjes van hen. Als ze echt verstand van mode hadden dan waren ze gekleed zoals ik. Vind je ook niet Twinkebel?’ Twinkebel mompelde iets. Hij zat in een hoek en was helemaal omsingeld door lege bierflesjes. Er zat een verband om zijn hoofd heen. Het was overduidelijk dat hij stomdronken was.
‘Allé, moet iemand nog een zak Vlaamse fritten?’ vroeg Maxwell. ‘Zelfgebakken. Met echte vette Vlaamse mayonaise, niet de Hollandse dieettroep.’ Sterrenmeisje trok een vies gezicht. ‘Dat is niet goed voor mijn bikinilijn. Denk je dat ik dit figuur had gehad als ik regelmatig vette mayonaise had gegeten?’ Ze ging staan en draaide een rondje in haar bikini om haar slanke lijn te laten zien. Dit tot groot genoegen van Martino, die begon te kwijlen en joelen toen hij naar Sterrenmeisje’s borsten keek. Sterrenmeisje genoot duidelijk van deze aandacht. Om Martino nog verder op te winden, deed ze ook nog haar bovenstukje uit. Martino kon zich nu helemaal niet meer beheersen. Hij pakte Sterrenmeisje op en droeg haar naar een andere kamer, onder luid gejoel van de andere mannen in de zaal.
Han had ondertussen twee frietjes gepakt. ‘Heb je ook kroketten Maxwell?’vroeg hij. ‘Awel zunne’ zei Maxwell. ‘Natuurlijk heb ik kroketten. Jij ook één Mohammed?’ De Iranees keek argwanend naar zijn kroketje. ‘Is dit vlees wel halal?’ ‘Alaal?’ vroeg Maxwell verbaasd. ‘Allé manneke, wat is dat nou weer hé?’ Mohammed gooide het kroketje in de prullenbak en liep de bar uit. ‘Ik eet alleen maar halalvlees stelletje ongelovigen. Allah zal jullie straffen voor deze zondes. Ik ga wel een broodje kebab halen.’ ‘Neem er voor mij ook een mee!’ schreeuwde Han hem na.
Een kwartiertje later kwam Mohammed terug met een lekker uitziend broodje kebab in zijn hand. ‘Waar is mijn broodje?’ vroeg Han boos toen hij zag dat Mohammed maar één broodje bij zich had. ‘Ik neem niks mee voor arrogante Amerikanen’ antwoordde Mohammed. ‘Oh nee?’ gromde Han. Hij sprong bovenop de Iranees. ‘Geef hier stom stuk terrorist, dat broodje is van mij!’ Mohammed begon te krijsen en viel toen stil. Hij was verpletterd onder Han’s enorme gewicht…

Deelnemers
01) Daboman (weerwolf)
02) Martino87 (tovenaar)
03) Flowtje (dorpeling)
04) Mohammed '95 (weerwolf)
05) Trophus (dorpeling)
06) Zoemzoem (dorpeling)
07) Biertank 52 (ziener)
08) Lisaaah (geliefde)
09) Maxwell (leerlingheks)
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen (weerwolf)
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra (verrader-geliefde)
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke (dorpeling)
18) sterrenmeisje (wolfsbane)
19) Dark Phoenix (dorpeling)
20) PixelDansje (dorpeling)
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha (dorpeling)

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager
Paars=gestorven aan liefdesverdriet

Resultaat: overwinning voor de dorpelingen!
Het verhaal en spel is ten einde. De dorpelingen hebben de weerwolven verjaagd. Gefeliciteerd dorpelingen.

Er zijn nog een paar mededelingen:
Als eerste vonden we het erg jammer dat er op het einde nog maar zo weinig gepost en gestemd werd. Dit haalt voor ons ook de lol uit het spel.

Verder zijn er dit spel een heleboel problemen geweest en moet er nog het één en ander rechtgezet worden.

Er heeft tijdens het spel een kwestie plaatsgevonden betreffende vals spel van Mohammed’95. Ik wil hierover verder niet in details treden, maar er zijn maatregelen genomen: Bij alle volgende spellen mogen Mohammed en Darkiekurd niet langer samen deelnemen, dus voortaan slechts één van de twee. Het eerstvolgende spel mag Darkiekurd meedoen en Mohammed niet. Als mensen hier meer over willen weten kunnen ze contact opnemen met EoS. Gaarne zou ik de volgende spelleiders willen vragen erop toe te zien dat deze sanctie ook word uitgevoerd.

Verder wil ik Lisaaah nog even mijn excuses aanbieden voor de beschuldiging die in haar richting is geuit, maar ongetwijfeld zal ze begrijpen dat wij als spelleiders elk vermoeden van vals spel serieus moeten nemen.

Ook ben ik dankbaar dat iedereen zo positief reageerde op de gekregen waarschuwing of straf.

Ik denk dat een compliment naar Lisaaah en Kazet Nagorra hier ook nog wel op zijn plaats is. Uiteraard hebben ze ook gewoon mazzel gehad, maar toch hebben ze het zo weten te spelen dat er maar liefst drie wolven werden uitgeschakeld door hun toedoen.

Als laatste wil ik iedereen bedanken die (actief) heeft meegespeeld met dit spel.

mvg,

Eos en Vlindertje
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 10-10-2007, 23:06
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik wil jullie graag bedanken voor de mooie verhalen
Oud 10-10-2007, 23:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben van mening dat het niet eerlijk is dat Darkiekurd gestraft wordt voor de acties van Mohammed.

En nice dorpelingen.

En thanks EoS & vlindertje voor de verhalen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-10-2007, 23:15
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
@DP: Darkiekurd kwam zelf met deze suggestie en beschouwt het dus niet als een straf.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-10-2007, 23:19
Verwijderd
aaahw arme wolf

Spel is afgelopen, weet iemand wat de tussenstand is tussen dorpelingen en wolven, over alle spelen tot nu toe?
Of is dat nooit bijgehouden?
Oud 10-10-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Er zijn nog een paar mededelingen:
Als eerste vonden we het erg jammer dat er op het einde nog maar zo weinig gepost en gestemd werd. Dit haalt voor ons ook de lol uit het spel.
Dit vond ik ook erg vervelend, zeker voor jullie maar ook voor de overgebleven enthousiaste mensen.

Citaat:
Er heeft tijdens het spel een kwestie plaatsgevonden betreffende vals spel van Mohammed’95. Ik wil hierover verder niet in details treden, maar er zijn maatregelen genomen: Bij alle volgende spellen mogen Mohammed en Darkiekurd niet langer samen deelnemen, dus voortaan slechts één van de twee. Het eerstvolgende spel mag Darkiekurd meedoen en Mohammed niet. Als mensen hier meer over willen weten kunnen ze contact opnemen met EoS. Gaarne zou ik de volgende spelleiders willen vragen erop toe te zien dat deze sanctie ook word uitgevoerd.

Verder wil ik Lisaaah nog even mijn excuses aanbieden voor de beschuldiging die in haar richting is geuit, maar ongetwijfeld zal ze begrijpen dat wij als spelleiders elk vermoeden van vals spel serieus moeten nemen.

Ook ben ik dankbaar dat iedereen zo positief reageerde op de gekregen waarschuwing of straf.
Over dit laatste wil ik nog wat zeggen. Ik weet niet precies hoe ik het moet formuleren, maar het komt hierop neer:
Ik begrijp dat jullie dachten dat ík degene was die valsspeelde, het is achteraf gezien dan ook geen enkel probleem geweest hier uitleg over te geven. Maar tijdens een gesprek met een van de spelleiders (waarbij ik vroeg naar de gevolgen voor Mohammed) werd mij verteld dat Mohammed 'niet meer mee mag doen'. Ik concludeerde hieruit dat hij uit het spel gezet zou worden. Toen dit niet gebeurde, heb ik nog om opheldering gevraagd maar ik kreeg geen antwoord. Dit vind ik erg vervelend.
Mohammed bleef als laatste weerwolf over en kende mijn en kazets functie. Het was dan ook niet moeilijk voor hem ons beide uit te schakelen, ook al mocht hij van jullie niet praten over wat hij wist door vals te spelen*. Het klinkt nu waarschijnlijk zeurderig, maar eigenlijk is het spel voor mij verpest omdat de spelleiding niet echt heeft ingegrepen op de situatie, alleen regels gemaakt voor komende spellen. Ik hoop dan ook dat in de toekomst valsspelers zonder pardon eruit worden gezet, ook al zou dat nadelig zijn voor een van beide teams. Zoals je in dit spel ziet, is het ook nadelig voor een team om een passieve ziener te hebben. Valsspelen moet gewoon bestraft worden.

* Mohammed heeft het trouwens wel doorverteld aan de andere weerwolven, dit heb ik al gehoord van een andere weerwolf Ik heb een beetje het gevoel dat Mohammed misschien wat jong is voor dit spel omdat hij op deze manier valsspeelt. Ik vind het daarom ook een beter idee hem wat langer van het spel weg te houden. Maar dit is natuurlijk niet aan mij.

Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 23:31.
Oud 10-10-2007, 23:34
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ben een van de mensen die vanavond niet heeft gestemd, ben pas een uur thuis en vanmorgen dacht ik er wel aan, maar ben het vervolgens weer vergeten Dat maakt dat ik in totaal 2x ben vergeten te stemmen. Ik kan het gooien op het minder actief zijn van alle spelers, maar ik had er gewoon zelf beter aan moeten denken. Volgende keer ga ik weer gewoon alle keren stemmen

@EoS & Vlindertjuh: bedankt voor het spelleiderschap en de verhalen!
@twinkebel: ook dankjewel voor het verhaal van jou
@Lisaah: waarom werd er dan gedacht dat je valsspeelde, vanwege Kazets functie?

en jeej de dorpelingen hebben gewonnen

ben toch benieuwd hoe Mohammed nu heeft kunnen valsspelen... ga mailtje naar EoS sturen
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-10-2007, 23:38
Verwijderd
Vrij in het begin van het spel, wisten de wolven (behalve tink want die deed niet echt mee :') ) dat Lisaaah en Kazet geliefden waren.
Ik vond dat echt heel jammer en heb de Spelleiders een pm gestuurd. Die zouden het uitzoeken.
De lol was er toen wel vanaf. Ook heb ik begrepen dat Kazet en Lisaaah wisten wie de wolven waren, dus dat er gezegd wordt dat ze goed hebben gespeeld lijkt me niet terecht, tenzij ze dit niet wisten natuurlijk.
Maar aan de andere kant, en ik spreek nu voor mezelf, is het ook stom geweest om Lisaaah/Kazet op te eten, omdat ik wist dat ze geliefden waren en dus ben ik net zo hypocriet geweest.
Maar ja, wat had ik anders moeten doen, en wat hadden lisaah/kazet anders moeten doen dan ons eruit te stemmen.
Als ik echt eerlijk was geweest had ik ermee moeten stoppen denk ik. Maar dat heb ik nagelaten.
Nogmaals, hoe het nu echt precies zit met dat valsspelen en hoe mensen elkaars functie te weten zijn gekomen, weet ik niet precies.
maar wel dat er ik er dus ook aan heb meegewerkt in some way.
Oud 10-10-2007, 23:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kazet was de verrader Naodjennie, natuurlijk wist hij wie de wolven waren. Lisaaah was z'n geliefde en ze mochten dus alle info delen. Dus wist Lisaaah het ook.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-10-2007, 23:42
Verwijderd
Ok ik vertel het gewoon

We wisten de functies natuurlijk omdat kazet verrader was. Maar de geliefden winnen ook als alle weerwolven dood zijn, dus dit was het meest logische te doen. Als wij nu nog geleefd hadden, hadden wij gewonnen ipv de dorpelingen.

Toen darkiekurd dood was heb ik mijn rol in het wwspel besproken met hem. Mohammed heeft dit gelezen (uiteraard zonder toestemming van Darkie en zonder dat ik gedacht had dat hij dat zou doen). De spelleiders dachten toen dat ik vóór de dood van Darkie al met hem gepraat had en de weerwolven bekend had gemaakt. Dit was echter niet het geval.
Oud 10-10-2007, 23:42
Verwijderd
ja, maar de wolven horen dat niet te weten.

edit : dit was een reactie op fieniks.

Oud 10-10-2007, 23:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja, maar de wolven horen dat niet te weten.

edit : dit was een reactie op fieniks.

Nee, dat was dus omdat jullie lieve medewolfje valsspeelde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-10-2007, 23:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind het ten eerste niet kunnen dat mensen van alles gaan blaten terwijl wij hebben gezegd niet in details te willen treden. Ten tweede leek het ons erg onwaarschijnlijk dat Lisaaah (een ervaren speelster) voor de dood van iemand over haar functie met diegene ging praten. Het was gewoon een vraag en geen beschulding. Misschien heb je het te zwaar opgenomen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 10-10-2007, 23:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, dreigen met sancties is wel vaker 'gewoon een vraag'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-10-2007, 23:46
Verwijderd
Ik wou alleen maar even zeggen dat het ik het kut vond en niet precies weet hoe het zit, dat heb ik herhaardelijk gezegd.
Maar goed, je hebt gelijk. Ik zal erover ophouden in het topic.
Oud 10-10-2007, 23:51
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ok ik vertel het gewoon
Toen darkiekurd dood was heb ik mijn rol in het wwspel besproken met hem. Mohammed heeft dit gelezen (uiteraard zonder toestemming van Darkie en zonder dat ik gedacht had dat hij dat zou doen). De spelleiders dachten toen dat ik vóór de dood van Darkie al met hem gepraat had en de weerwolven bekend had gemaakt. Dit was echter niet het geval.
Aha, dat verklaart een hoop
Maar ik dacht (naief dus) dat levende ww-spel-spelers niet met elkaar of anderen over het spel mochten pm'en?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 10-10-2007, 23:56
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Nu ik het hele verhaal weet, vind ik het trouwens niet echt valsspelen van Mohammed. Ok, het is absoluut niet netjes de pm's van je broer te lezen, maar ik neem aan dat hij niet wist dat Lisaah en Darkiekurd met elkaar daarover hadden gesproken, dus hij zal vast niet heel bewust op zoek zijn gegaan naar pm's daarover.
Dus om hem voor langere tijd niet mee te laten doen, vind ik niet helemaal terecht. Dan is Darkiekurd en Mohammed samen niet meer laten meedoen idd een betere oplossing.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 11-10-2007, 00:06
Verwijderd
Het ging niet om pm's.

Citaat:
Ik vind het ten eerste niet kunnen dat mensen van alles gaan blaten terwijl wij hebben gezegd niet in details te willen treden. Ten tweede leek het ons erg onwaarschijnlijk dat Lisaaah (een ervaren speelster) voor de dood van iemand over haar functie met diegene ging praten. Het was gewoon een vraag en geen beschulding. Misschien heb je het te zwaar opgenomen
Och meisje toch. Ik citeer letterlijk uit de pm:
'Er is valsgespeeld en we weten dat jij hierbij betrokken bent. Er volgen sowieso maatregelen, maar we willen jouw kant van het verhaal horen. We raden je daarom ook aan de waarheid te vertellen en de volgende vragen te beantwoorden.'
Wat is nu je punt? Je hebt een fout gemaakt (niet alleen overigens), en ik wens niet dat deze in mijn schoenen geschoven wordt.

Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 00:13.
Oud 11-10-2007, 00:15
Verwijderd
Citaat:
ok iedereen zal me wel haten als ik dit zeg,(omdat ik hier nieuw ben?) maar....

er wordt om het hardst geroepen dat de mensen die al dood zijn niet meer mogen posten. dat die regel is opgesteld, prima, had van mij niet gehoeven, maar er zal een reden voor geweest zijn... als gaming champion (niet dat ik m verdedig) iets post wordt ie uitgejouwd, maar steph en josimar mogen wel...
ik vind t niet erg, zelf weten, en ik snap dat dit nu even anders is, maar dit is al een paar dagen...

sorry
Wij mogen idd niet praten, maar als je mij kent, weet je dat dat me een beetje aan de endeldarm corroderen kan.


En over dat valsspelen van mohammed: ik had het ook al heel vroeg gehoord via,via,via hoe dat was gegaan, maar goed, ik speelde niet mee, en heb ook niks gezegd, want ik was gewoon voor de wolven + kazet wildem ij niet vertellen wat ie was, en zó ineens hoorde ik een dag later ofzo wat ie was.

Maar ach, valsspelen gebeurt wel vaker, aldus mijn waarnemingen. Beetje slashcare ook.
Oud 11-10-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Het ging niet om pm's.



Och meisje toch. Ik citeer letterlijk uit de pm:
'Er is valsgespeeld en we weten dat jij hierbij betrokken bent. Er volgen sowieso maatregelen, maar we willen jouw kant van het verhaal horen. We raden je daarom ook aan de waarheid te vertellen en de volgende vragen te beantwoorden.'
Wat is nu je punt? Je hebt een fout gemaakt (niet alleen overigens), en ik wens niet dat deze in mijn schoenen geschoven wordt.
Nja, er zit niet expliciet een beschuldiging in en ze vragen om jouw kant van het verhaal, maar de toon suggereert idd dat ze je beschuldigen.
Oud 11-10-2007, 00:24
Verwijderd
Er staat dat er sancties zullen volgen nav dit valsspelen, maar niet specifiek dat het om jou gaat.
Maar ja, wat betreft hun manier van 'straffen', tsja, bepalen zij hè.
Oud 11-10-2007, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Er staat dat er sancties zullen volgen nav dit valsspelen, maar niet specifiek dat het om jou gaat.
Maar ja, wat betreft hun manier van 'straffen', tsja, bepalen zij hè.
Wat een onzin Daar ging het wel over, want er werd mij ook gevraagd of ik kazet er ook bij betrokken had, om te weten of hij ook gestraft zou moeten worden.
Oud 11-10-2007, 00:27
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik vind het jammer dat er zo veel onactieve spelers waren. Als het maar stil genoeg wordt sterft vanzelf het spel af, worden ook actieve spelers minder geinterreseerd (als een groot percentage niets zegt en niets doet) en word het ook minder leuk voor spelleiding om verhalen te schrijven.
Wat het NOG minder leuk maakt om actief te zijn.
Als je je inschrijft voor het spel doe dan ook mee, schrijf je anders gewoon niet in, er zijn zat mensen die wel actief mee willen doen.

Verder wil ik zeggen dat het verhaal wel tof was, maar dat het leuker was geweest voor het hele rollenspel idee als iedereen in zekere zin een soort functie had in het verhaal.
Bij t vorige verhaal werd iedereen "in die ruimte gezet" met zijn allen en daarvoor "samen in een dorp" waarbij later word gespecificeerd wie wie nu precies is.
Ik had in het begin v/h spel verhaalsgewijs niet echt het idee dat ik meespeelde in het hele spel, als in, ook niet onder een nader te specificeren rol...

als opbouwende kritiek bedoeld voor de volgende verhaal schrijvers hoor verder was t verhaal prima. einde liep wat hakkelig maar daar heb ik t hierboven al over gehad

Laatste puntje: Ik ben voor veel strengere sancties tegen valsspelen. Het verpest de sfeer van het spel en maakt het voor veel mensen saai.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin Daar ging het wel over, want er werd mij ook gevraagd of ik kazet er ook bij betrokken had, om te weten of hij ook gestraft zou moeten worden.
Nee geen onzin, dat staat in dat stukje dat je quoot lieverd, tis een feit, en daar kan jouw interpretatie niks aan veranderen.
Oud 11-10-2007, 00:34
Verwijderd
Er is nu meer leven in het spel, dan toen het nog bezig was.

Jeetje, er is écht een leven na de dood, en idd een betere.
Oud 11-10-2007, 00:35
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Er is nu meer leven in het spel, dan toen het nog bezig was.

Jeetje, er is écht een leven na de dood, en idd een betere.
ja nu kan iedereen zijn/haar ongenoegens vrij spuien zonder te veel offtopic te gaan
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Nee geen onzin, dat staat in dat stukje dat je quoot lieverd, tis een feit, en daar kan jouw interpretatie niks aan veranderen.
Maar zoals je kunt lezen kwamen erna nog vragen, over wat ik wel of niet had gedaan.
Oud 11-10-2007, 00:37
Verwijderd
Ja, große, dicke, slashcare. Geen gemaar.
Oud 11-10-2007, 00:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Laatste puntje: Ik ben voor veel strengere sancties tegen valsspelen. Het verpest de sfeer van het spel en maakt het voor veel mensen saai.
Dit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 06:31
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Oke ik zal even wat opheldering geven over waarom mijn verhalen zo kort waren. Toen EoS mij het onderwerp stuurde etc. vond ik het allemaal leuk klinken. Maar toen kreeg ik een opzetje waar redelijk wat karakters al vast stonden etc. Noujah prima. Toen kregen we het hele gedoe met Mohammed en Darkiekurd waar ik van de ene kant werd beschuldigd teveel te willen toen ik mensen wou bannen van het spel. En nu blijkt dat mensen de straf te licht vinden? zoals ik lees...En ik had inderdaad wat inspiratie gebrek. Soija besloot mij eenmalig te helpen, want Vlindertjuh had mij immers medegedeeld het weekend weg te zijn. Dus Soija schreef het verhaal. Diezelfde avond krijg ik een woedende pm van Vlindertjuh dat zij toch had willen schrijven bla bla en waarom Soija nu ineens schreef. En zo ging het wel vaker dat Vlindertjuh mij soms een beetje té uit de hoek kwam. ( ik ben niet de enige die dit vind ) Dat was alles wat ik wou zeggen hierover.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 11-10-2007, 08:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
He jammer, en ik was nog wel zo'n goeie heks XD
Ik hoop dat het de volgende keer gewoon weer goed gaat
Bedankt iedereen ik vond het leuk
Oud 11-10-2007, 09:13
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve Spelleiders bedankt voor de verhalen en dat jullie er wel waren elke dag.
Ik vind niet dat mensen moeten zeuren op spelleiders, want ze waren er wel gewoon steeds, integenstelling tot de spelers.

Ik stel voor dat inactieve spelers volgende keer gewoon heel snel worden opgehangen of opgegeten, want anders is het einde van het spel zo stom. :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 10:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Schijnbaar heeft iedereen slecht geslapen, is ongesteld of vindt iedereen het leuk om te bitchen
maar ik kan je ervan verzekeren dat er hierboven heel veel dingen verdraaid/niet gezegd zijn. Ik ga me er lekker niet meer mee bemoeien. Als iemand toch een reactie wil. Ik ben bereikbaar via pm.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-10-2007, 10:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Pff, wat een gezeik. Wat Soija al zegt, het is echt niet de eerste keer dat er vals wordt gespeeld. Dit keer komt het uit, maar meestal is het gewoon niet goed te controleren.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-10-2007, 10:51
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
LIeve mensen het spel was leuk, het enige wat niet leuk was, is dat sommige mensen niet posten op wie ze stemmen en een aantal helemaal niet stemmen!

Ik moet zeggen dat ik ook wel eens vergeet te stemmen, maar ik post iig wel en als ik niet stem maar wel post verbeter ik mezelf en als ik wel stem maar dat vergeet te posten meld ik het!! Ik vind dat het hoort.
Er zijn een aantal mensen die latijd mee doen en ook altijd stil zijn, denk er even goed over na of je de volgende keer wel weer mee wilt doen.

Ik wil de spelleiders dan nog maar eens bedanken omdat ze er voor zorgden dat het spel door ging en er steeds een uitslag was, de stemmen waren geteld en het valsspel is ontdekt en beschuldigd!!!!

Verder moeten mensen wat minder zeuren, als je het niet leuk vindt moet je niet meedoen!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 10:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Maar ach, valsspelen gebeurt wel vaker, aldus mijn waarnemingen. Beetje slashcare ook.
Als dorpelingen onderling stiekem gaan 'samenwerken', kunnen ze alsnog liegen over hun functie en anderen bedriegen. Het blijft valsspelen natuurlijk, maar als wolven valsspelen is het anders, dat is een grotere macht en dan wordt er, zoals ook in dit geval, gelijk een heel andere wending aan het spel gegeven doordat functies bekend waren bij de wolven en ze opgegeten werden.

Ik wist er wel vanaf omdat Daboman mij het verteld had, maar Naojan heeft op zich wel een punt, wat moet je dan doen. Het beste was natuurlijk gewoon dit te melden en waarschijnlijk zou het spel dan opnieuw gestart moeten worden.

Maar als ik het goed begrijp heeft Mohammed dus de pm's van Darkiekurd gelezen. Sorry dat ik dit dom vind hoor, maar dat doe je toch niet. Zeker niet als je met zo'n spel bezig bent, laat staan schending van privacy, maar goed dat is hun persoonlijke zaak en ik vind het sportief van Darkie dat hij dus zich op wil offeren door niet meer tegelijkertijd mee te doen als Mohammed meespeelt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-10-2007, 10:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
LIeve mensen het spel was leuk, het enige wat niet leuk was, is dat sommige mensen niet posten op wie ze stemmen en een aantal helemaal niet stemmen!
Je hoeft niet te zeggen op wie je stemt. Dat is je eigen keuze. Je kan ook liegen op wie je stemt. Als je maar stemt!

Ik vind het ook een beetje jammer van dat niet stemmen, is die regel van 'zo vaak niet stemmen een spel niet meedoen' er nog steeds?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-10-2007, 10:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp heeft Mohammed dus de pm's van Darkiekurd gelezen. Sorry dat ik dit dom vind hoor, maar dat doe je toch niet. Zeker niet als je met zo'n spel bezig bent, laat staan schending van privacy, maar goed dat is hun persoonlijke zaak en ik vind het sportief van Darkie dat hij dus zich op wil offeren door niet meer tegelijkertijd mee te doen als Mohammed meespeelt.
Msn gesprekken, niet pm's.

Citaat:
Schijnbaar heeft iedereen slecht geslapen, is ongesteld of vindt iedereen het leuk om te bitchen
maar ik kan je ervan verzekeren dat er hierboven heel veel dingen verdraaid/niet gezegd zijn. Ik ga me er lekker niet meer mee bemoeien. Als iemand toch een reactie wil. Ik ben bereikbaar via pm.
Jouw versie klopt ook niet, dus wat is je punt?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 10:59
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Die regel is er nog steeds en EoS en ik hebben voordat het weekend weg gingen, gekeken wie vaak niet gestemd had en deze mensen hebben een waarschuwing gekregen. Toen we terugkwamen van het weekend konden we niet meer kijken of de mensen zich eraan hadden gehouden, want de stemmen waren op miraculeuze wijze verdwenen (twink heeft nog altijd niet gezegd wat er gebeurd is, ook al hebben we dat een paar keer gevraagd).

@DP: hoezo denk je dat mijn versie niet klopt? Sinds wanneer weet jij wat ik weet of denk?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-10-2007, 11:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens vergeet te stemmen, maar ik post iig wel en als ik niet stem maar wel post verbeter ik mezelf en als ik wel stem maar dat vergeet te posten meld ik het!! Ik vind dat het hoort.
Onzin.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Weerwolfspel #18
Spelleider
430 12-05-2006 11:58
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.