Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2008, 02:52
Verwijderd
Alice heeft een nieuwe truuk om mij te ergeren. Internet is nu wel 'snel', dat wil zeggen, het duurt nu vijf seconden voor een site geladen is in plaats van twee minuten. En de modem geeft aan dat er een connectie is, hoewel dat lampje soms wel gaat knipperen en dan valt 'ie dus gewoon om de dertig seconden uit. Maar nu valt 'ie soms ook uit zonder dat 't lampje dat aangeeft, dan doet 'ie het gewoon opeens niet en dan is er geen manier om er achter te komen of 'ie het weer doet, behalve neurotisch constant F5F5F5 doen. En het kan twee uur duren voor hij het opeens weer doet, zoals net. En ik heb VoIP dus als ze die truuk uitvoeren doet m'n telefoon het ook niet en dan kan ik de klantenservice niet eens bellen. Niet dat je de klantenservice kan bereiken om tien voor vier 's nachts, maar toch.

Ik snap ook niet waar het aan ligt, want soms helpt een reboot dan, maar meestal niet. De modem resetten helpt nooit en firefox opnieuw opstarten ook niet, behalve één keer, toen hielp het opeens wel. HUH.

/gezeur
Advertentie
Oud 11-06-2008, 03:37
Verwijderd
bah ik wil slapen
Oud 11-06-2008, 05:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Alice heeft een nieuwe truuk om mij te ergeren. Internet is nu wel 'snel', dat wil zeggen, het duurt nu vijf seconden voor een site geladen is in plaats van twee minuten. En de modem geeft aan dat er een connectie is, hoewel dat lampje soms wel gaat knipperen en dan valt 'ie dus gewoon om de dertig seconden uit. Maar nu valt 'ie soms ook uit zonder dat 't lampje dat aangeeft, dan doet 'ie het gewoon opeens niet en dan is er geen manier om er achter te komen of 'ie het weer doet, behalve neurotisch constant F5F5F5 doen. En het kan twee uur duren voor hij het opeens weer doet, zoals net. En ik heb VoIP dus als ze die truuk uitvoeren doet m'n telefoon het ook niet en dan kan ik de klantenservice niet eens bellen. Niet dat je de klantenservice kan bereiken om tien voor vier 's nachts, maar toch.

Ik snap ook niet waar het aan ligt, want soms helpt een reboot dan, maar meestal niet. De modem resetten helpt nooit en firefox opnieuw opstarten ook niet, behalve één keer, toen hielp het opeens wel. HUH.

/gezeur
ik had hetzelfde
bij mij lag het eraan dat mijn reciever op WPA en het netwerk op WEP codering stond (al dan niet in combinatie met het verschil tussen ASCII en Hexidecimaal)

heb windhoos er uiteindelijk maar opnieuw opgegooit waarna ik een connector had die de instellingen automatisch vond.

kweetnie of je er wat aan hebt
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:07
Verwijderd
Citaat:
ik had hetzelfde
bij mij lag het eraan dat mijn reciever op WPA en het netwerk op WEP codering stond (al dan niet in combinatie met het verschil tussen ASCII en Hexidecimaal)

heb windhoos er uiteindelijk maar opnieuw opgegooit waarna ik een connector had die de instellingen automatisch vond.

kweetnie of je er wat aan hebt
Mm, ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc met dus ook een nieuwe Windows install, dus daar zal het wel niet aan liggen? Ik denk dat het gewoon aan Alice ligt, want dat is gewoon een beetje een prutprovider met heel veel n00bfails.
Oud 11-06-2008, 06:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Mm, ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc met dus ook een nieuwe Windows install, dus daar zal het wel niet aan liggen? Ik denk dat het gewoon aan Alice ligt, want dat is gewoon een beetje een prutprovider met heel veel n00bfails.
loss of connection, tja kan een paar duizent en 2 dingen zijn he

heb zelf maar nooit de gok op Alice gewaagd, maar gokje; netwerk overbelast?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:09
Verwijderd
ik weer dood van de pijn aan de rechterkant in mijn buik
Oud 11-06-2008, 06:09
Verwijderd
En ik heb zin in pizza maar de New York Pizza is pas om 16:00 open Ik had gewoon dichter bij het centrum moeten wonen, daar houden ze tenminste rekening met mensen die een brak bioritme hebben.
Oud 11-06-2008, 06:10
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
ik weer dood van de pijn aan de rechterkant in mijn buik
het spijt me maar toch goedemorgen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En ik heb zin in pizza maar de New York Pizza is pas om 16:00 open Ik had gewoon dichter bij het centrum moeten wonen, daar houden ze tenminste rekening met mensen die een brak bioritme hebben.
rotterdam; tot 12 uur geen hond die wat uitvoert

Spoiler
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:11
Verwijderd
Citaat:
ik weer dood van de pijn aan de rechterkant in mijn buik
Ga dan naar de dokterrrrrr, volgens mij zitten er aan de rechterkant van je buik allemaal nuttige dingen die geen pijn horen te doen
Oud 11-06-2008, 06:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
een kaboutertje met een shovel????
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:14
Verwijderd
Citaat:
rotterdam; tot 12 uur geen hond die wat uitvoert

Spoiler
Hmja, ik vind het gaaf als er 24/7 van alles open is. En dat je om vijf uur 's ochtends over straat kan lopen en dat er allemaal mensen bezig zijn met weetikveel, slepen met dozen of verdwaasd rondlopen of haastig ergens heen fietsen. Leven

Spoiler
Oud 11-06-2008, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Ga dan naar de dokterrrrrr, volgens mij zitten er aan de rechterkant van je buik allemaal nuttige dingen die geen pijn horen te doen
ik heb m'n moeder uit d'r bed gebeld die komt hierheen
en ik moest overgeven ;x
Oud 11-06-2008, 06:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Spoiler
dat is dan weer een denkwijze die te waarderen valt, bakken met die hap
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb m'n moeder uit d'r bed gebeld die komt hierheen
en ik moest overgeven ;x
Volgens mij heerst buikgriep nu, misschien is dat het.
Citaat:
dat is dan weer een denkwijze die te waarderen valt, bakken met die hap
Bakken?
Oud 11-06-2008, 06:20
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Bakken?
die pizza

vind dat new-york, domino's c.q. pizzaboer X dat wel verplicht is aan ons mensen van de nachtelijke uurtjes.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Volgens mij heerst buikgriep nu
iets met appendix komt in me op
maar nier of milt kan ook.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:28
Verwijderd
Citaat:
die pizza

vind dat new-york, domino's c.q. pizzaboer X dat wel verplicht is aan ons mensen van de nachtelijke uurtjes.
Oh, in die zin. Daar ben ik het wel mee eens, ja Er zit hier wel een nachtwinkel in de buurt maar die gaat ook echt om 3 uur ofzo al dicht. De faler.

Ik zou haast zometeen om 8 uur een magnetronpizza halen bij de AH, maar goed, die zijn smerig, dus dat doe ik wel niet.

Citaat:
iets met appendix komt in me op
maar nier of milt kan ook.
Ja, daar dacht ik ook eerst aan, maar toen ging ik plaatjes zoeken van ingewanden en raakte ik in de war. Want ze laten voor het gemak de helft van de organen weg ofzo. Maar goed, buikgriep is wel waarschijnlijker dan iets aan je nier/milt/appendix/etc.

On a related note:



Kidney paranoia is paranoia of the month!
Oud 11-06-2008, 06:38
Verwijderd
Hallo!
Oud 11-06-2008, 06:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Oh, in die zin. Daar ben ik het wel mee eens, ja Er zit hier wel een nachtwinkel in de buurt maar die gaat ook echt om 3 uur ofzo al dicht. De faler.

Ik zou haast zometeen om 8 uur een magnetronpizza halen bij de AH, maar goed, die zijn smerig, dus dat doe ik wel niet.

Ja, daar dacht ik ook eerst aan, maar toen ging ik plaatjes zoeken van ingewanden en raakte ik in de war. Want ze laten voor het gemak de helft van de organen weg ofzo. Maar goed, buikgriep is wel waarschijnlijker dan iets aan je nier/milt/appendix/etc.

On a related note:

[afbeelding]

Kidney paranoia is paranoia of the month!
hmm tuurlijk, maar een blindedarmontsteking is nou niet bepaald een zeldzame aandoening, en zeker als je er al langer last van heb, maargoe, ik ben geen dokter natuurlijk
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 11-06-2008, 06:53
Verwijderd
Citaat:
hmm tuurlijk, maar een blindedarmontsteking is nou niet bepaald een zeldzame aandoening, en zeker als je er al langer last van heb, maargoe, ik ben geen dokter natuurlijk
Nee, maar wel zeldzamer dan buikgriep, zeker als het een beetje heerst. Lijkt me. Maar ik ben ook geen dokter.

En nu ga ik naar de AH! Of naar de Super de Boer, ik heb nog niet gekozen. De tweede is dichterbij, maar daar hebben ze allemaal ranzig eten. Hm.
Oud 11-06-2008, 07:02
Verwijderd
Van hun site: "Super de Boer is dé winkel voor mensen die van lekker eten houden."

LEUGENS!
Oud 11-06-2008, 08:59
Verwijderd
super de boer sucks donkey balls
Oud 11-06-2008, 09:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
DK is weer even geupt
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 09:01
Verwijderd
ik doe mee \o/ en dan ga ik slapen. eindelijk
Oud 11-06-2008, 09:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gezellig

Nu pas?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 09:04
Verwijderd
Mja, gisteravond tot 2 uur gepokerd/gedobbeld, en ik moest weer om 5 uur werken, dus heb tussendoor niet geslapen. Ben net thuis.
Oud 11-06-2008, 09:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jij liever dan ik
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 09:08
Verwijderd
Och, het is wel te doen. Nou ja, eigenlijk niet maar op mijn werk hoef ik iig niet vriendelijk en geduldig te zijn tegen klanten, dat scheelt.
Oud 11-06-2008, 09:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Had ik die luxe maar!

Nu ga ik even douchen, slaap lekker zo
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 09:13
Verwijderd
bai!

Haha, ik blijf maar naar die Ode aan Heleen van Royen kijken
Oud 11-06-2008, 09:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ode aan heleen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 10:02
Verwijderd
Geniaal.
Oud 11-06-2008, 10:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
En ook nog eens allemaal waar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-06-2008, 10:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


<9
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-06-2008, 10:09
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Mijn stang is verstopt
Oud 11-06-2008, 10:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
zoeken dan
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-06-2008, 10:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik weer dood van de pijn aan de rechterkant in mijn buik
Je kunt het beste maar even naar de huisarts gaan om die er even naar te laten kijken, denk ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-06-2008, 10:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-06-2008, 10:31
Verwijderd
Child in Time \m/
Oud 11-06-2008, 10:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, maar wel zeldzamer dan buikgriep, zeker als het een beetje heerst. Lijkt me. Maar ik ben ook geen dokter.
Hm, volgensmij heeft ze geen diarree, dat is wel een veelvoorkomend symptoom bij buikgriep. En als je last van je milt of nieren hebt, dan heb je geen pijn in je rechteronderbuik.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-06-2008, 10:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waarom edit Andijvie de site steeds naar scholieren.nl? Kent ze nou echt de site waar ze fb+ is niet?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 10:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Scholieren.nl linkt toch door naar Scholieren.com
__________________
you're not my demographic
Oud 11-06-2008, 10:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Scholieren.nl linkt toch door naar Scholieren.com
Dat is het punt niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 10:55
Verwijderd
hallo, ik ben op school
Oud 11-06-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Waarom edit Andijvie de site steeds naar scholieren.nl? Kent ze nou echt de site waar ze fb+ is niet?
Ik ben gewoon lui en typ alleen 'scholieren' de .nl liet ik lekker van 't origineel staan

En 't werkt, dus wat maakt 't uit?
Oud 11-06-2008, 10:59
Verwijderd
Wat ziet dit er lelijk uit op IE
Oud 11-06-2008, 11:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben gewoon lui en typ alleen 'scholieren' de .nl liet ik lekker van 't origineel staan

En 't werkt, dus wat maakt 't uit?
google, uiterlijk etc.

Al vind ik één bepaalde edit van je nog steeds geniaal
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-06-2008, 11:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Andijvie was mij voor
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-06-2008, 11:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hallo ik ben thuis!
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242
Verwijderd
500 16-06-2008 16:39
De Kantine Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241
Verwijderd
501 15-06-2008 18:46
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.