Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 20:28
druiveke
druiveke is offline
wanneer vinden jullie 'deze vrouw kan echt geen bikini dragen'

of ben je eerder van het standpunt 'iemand die dik is, is zowel in bikini als badpak lelijk'

en wat vinden de mannen ervan?

stel jullie hebben een leuke vriendin, met shirtj is ze best nromaal, maar wanneer ze in bikini loopt heeft ze wat vetbandjes, schaam je je dan voor er?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:36
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik vond mezelf altijd te dik voor een bikini, maar dan vond ik een badpak dus ook niet mooi.
Deze zomer voor t eerst sinds een paar jaar weer in bikini gelopen, t kan me niet zo heel erg meer schelen als eerst.
En ik ga er vanuit dat mijn vriend me wel graag ziet in bikini, hij ziet me ook wel met minder aan en dan vindt hij me ook mooi.
Het ging mij ook eerder om wat andere mensen (mannen en vrouwen) ervan denken dan mn vriend.
Dat is net het verkeerde voorbeeld denk ik, aangezien het iemand waarschijnlijk weinig kan schelen of zijn vriendin nou wel of niet wat zwaarder is. Gaat het om een vriendin, of zo maar iemand, is het een ander verhaal.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:44
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik vind dat je niet mag oordelen over andere mensen, ongeacht hoe ze eruit zien!!!

zowel dikke als dunne mensen hebben het recht
om lekker te gaan zwemmen en in badkleding te lopen zonder dat ze opmerkingen naar hun hoofd krijgen

ieder lichaam is anders!
ik vind dat je wel mag denken van nounou maar niet dat je het ook mag uitspreken

ik doe vlot mn bikini aan, ook al ben ik geen mager poppetje,
zoals ik al zei ieder lijf is anders en iedereen heeft wel iets moois
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:48
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 08-08-2005 @ 21:44 :
ik vind dat je niet mag oordelen over andere mensen, ongeacht hoe ze eruit zien!!!

huh? Ook al heb ken ik iemand al jaren, dan nog mag ik geen oordeel over hem/haar vormen?


zowel dikke als dunne mensen hebben het recht
om lekker te gaan zwemmen en in badkleding te lopen zonder dat ze opmerkingen naar hun hoofd krijgen


no shit.

ieder lichaam is anders!
ik vind dat je wel mag denken van nounou maar niet dat je het ook mag uitspreken

ik doe vlot mn bikini aan, ook al ben ik geen mager poppetje,
zoals ik al zei ieder lijf is anders en iedereen heeft wel iets moois
Je meent het.

sorry, maar sommige mensen zie je nou eenmaal liever niet zonder voldoende kleding. En dan ga jij mij zeggen dat ik dat niet mag vinden?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:50
Mara
Mara is offline
De meeste meiden kunnen gewoon in bikini rondlopen. Zelfs al heb je wat overgewicht: doordat je jong bent kan je 't meestal gewoon hebben.

Meeste meiden hebben trouwens zwembandjes, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:53
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
je vriend vindt je toch wel mooi, en zal je graag in bikini zien.

En de echt super lelijke dikke vrouwen mogen alleen een burqa aan.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:54
druiveke
druiveke is offline
iedereen mag een foto plaatsen

dan voel ik me wat zelfzekerder
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:59
Mara
Mara is offline
Lieve schat, ik heb overgewicht. Ik heb ook in een bikini rondgelopen. Ik vond 't hartstikke moeilijk, maar gewoon gedaan, en geen enkele negatieve opmerking gehoord.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 22:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Gewoon doen tenzij je echt 150 weegt, dan vind ik een badpak beter, vooral als je boven de 50 bent.

Kijk gewoon in de spiegel of jij het vindt staan, dat werkt bij de meeste mensen met common sense.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 22:32
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-08-2005 @ 21:59 :
Lieve schat, ik heb overgewicht. Ik heb ook in een bikini rondgelopen. Ik vond 't hartstikke moeilijk, maar gewoon gedaan, en geen enkele negatieve opmerking gehoord.
jij overgewicht?
op de foto zie je er er mager uit
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 22:46
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-08-2005 @ 21:59 :
Lieve schat, ik heb overgewicht. Ik heb ook in een bikini rondgelopen. Ik vond 't hartstikke moeilijk, maar gewoon gedaan, en geen enkele negatieve opmerking gehoord.
Toch zou ik geen vrouw van 120 kilo met pusbulten in een bikini willen bewonderen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 01:26
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
iets te dikke mensen met een bikini kan ik wel mee leven, maar als ze er nou nog een patatje bij staan te vreten denk ik..
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 08:39
Verwijderd
wat mij betreft mag iedereen een bikini aan, ik kan me daar echt niet druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:49
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik vind dikke mensen vaak juist mooier in bikini dan in badpak, als er namelijk iets is dat vetrollen benadrukt is het een badpak wel, imo.

En iedereen moet lekker doen waar 'ie zich goed bij voelt, ik zal er idd niks van zeggen, maar als ik iemand van 150 kilo in bikini of badpak voorbij zie lopen denk ik wel bij mezelf iets van 'zo, die is ook niet de slankste' oid. En ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh wat Roos zegt, boven de 50 is idd een badpak dan wel weer mooier, als je te dik bent.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:55
Verwijderd
Na de 50 en met met 42+ is een badpak een must. Verder mag iedereen van mij een bikini dragen, zolang ik niet te lang er naar hoef te kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 09:59
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Waarom per se vollere mensen? Soms is het ook niet mooi om tegen een heel dunne vrouw in een bikini aan te kijken hoor Maar ja.. Mij maakt het eigenlijk ook niet uit.. Ben zelf alles behalve dun en ik loop ook gewoon in bikini hoor ALs diegene zich daar lkkr bij voelt, moetie dat lkkr doen toch?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Vrouwen vinden zichzelf bijna altijd te dik. Doe die bikini aan, je ziet het zelf toch niet. En als andere mensen het niet mooi vinden dan kijken zij maar een andere kant op.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:17
Verwijderd
Ik kan me er niet zo aan storen, wat ik bijvoorbeeld véél erger vind zijn vrouwen die hun okselhaar niet scheren.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 23:32 :
jij overgewicht?
op de foto zie je er er mager uit
Waarom denk je dat alleen mijn hoofd erop staat, 9/10x
Volgens het BMI heb ik overgewicht. Ook mijn dokter zegt dat ik te zwaar ben. Het is dus geen geintje.

Citaat:
Nephtys schreef op 08-08-2005 @ 23:46 :
Toch zou ik geen vrouw van 120 kilo met pusbulten in een bikini willen bewonderen.
Gelukkig zijn de meeste meiden niet zo, en daarom kunnen de meeste meiden dus ook wel een bikini aan. Boven een bepaalde leeftijdsgrens word 't idd wat minder, maar die mensen zitten niet op en scholierenforum
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:57
Verwijderd
ik durf echt nie te gaan zwemme
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 12:20
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze dragen.
Ik ben zelf ook misschien "te" dik voor een bikini maar ik draag het toch wel, of anders een tankini.

Alleen vind ik wel dat als je een bikini koopt die zo kein is dat hij helemaal in je lichaam en vetrollen zakt dat je een paar maten groter moet kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:23
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
je moet dragen waar jij je lekker in voelt, maar t kan mooier staan om soms als je 'wat meer' hebt n badpak te dragen

er zijn badpakken die wat corrigerend werken (klijkt me niet lekker zitten en raad je ook niet perse aan) maar ook de vorm kan je wat slanker laten lijken en lovehandels wat verhullen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:34
Verwijderd
Ik zie natuurlijk het liefst mooie mensen in weinig verhullende badkleding, maar als een wat molliger meisje of vrouw in een bikini wil lopen, waarom niet. Ik ben zelf ook niet de slankste en ik verwacht zelf ook geen commentaar. Ik zal het dan ook niet leveren. Slank is puur esthetisch wel mooier om naar te kijken vind ik, maar dat is persoonlijk, en je hoeft natuurlijk niet te kijken naar iedereen op het strand. Naar een slanke meid met een ordinaire rotkop kijk ik ook niet, hoe mooi haar figuur ook is.

Maar om je vraag te beantwoorden, wat is dik? Zoals Nephtys zegt, iemand van honderdtwintig kilo die zich als een rollade insnoert in een paar miniscule stukjes stof en touw zie ik liever niet, maar als zij daarmee naar het strand wil, hell, why not. Verwacht alleen niet dat ik ernaast ga liggen, ik wil nog wel van mijn vakantie kunnen genieten.

En natuurlijk, wie iets aantrekt dat opvalt, moet het ook accepteren dat er dan naar je gekeken kan worden. Als je moddervet bent en je gaat halfnaakt ergens lopen paraderen, dan moet je ook niet verbaasd opkijken als je rare of afkeurende blikken krijgt. Het is geven en nemen, kijken en bekeken worden, en aan onzin als 'je mag niet over iemand oordelen' heb ik echt een hekel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-08-2005 @ 11:32 :
Waarom denk je dat alleen mijn hoofd erop staat, 9/10x
Volgens het BMI heb ik overgewicht. Ook mijn dokter zegt dat ik te zwaar ben. Het is dus geen geintje.
Ik vind dat je er goed uit ziet? Als je echt heel veel overgewicht zou hebben, dan zou ik het ook wel aan je hoofd zien denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:50
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
moet iedereen zelf weten

trouwens
ook in gewone kleding zijn er nog steeds mensen die je lelijk of vies of eng vind, en dan kijk je gewoon niet

dat zelfde geldt ook voor bikinimensen
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:56
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-08-2005 @ 14:43 :
Ik vind dat je er goed uit ziet? Als je echt heel veel overgewicht zou hebben, dan zou ik het ook wel aan je hoofd zien denk ik.
Je hebt mensen die overal dik zijn en je hebt mensen die op een bepaald deel dik zijn. Ik weet niet of je wel eens foto's hebt gezien waar ze helemaal op staat, maar ze heeft inderdaad vrij forse heupen/bovenbenen, en een redelijk hoog BMI. Ik vind haar er ook niet heel dik uitzien, maar zie wel dat haar onderkant vrij stevig is.

En omdat het me voor haar best irritant lijkt dat ze zich steeds moet verdedigen dat ze 'echt wel overgewicht heeft', tiep ik dit. Ik hoop dus maar dat het niet verkeerd opgevat gaat worden ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-08-2005 @ 11:32 :
Volgens het BMI heb ik overgewicht.
Niet meer.

Zelf voel ik me in bikini nog minder prettig dan in badpak, als ik ga zwemmen heb ik dus een badpak aan. (Als ik zwem dan is het ook meestal omdat ik moet trainen of een wedstrijd heb en dat gaat in bikini wat lastig, maar goed, ik bedoel dus ook als ik gewoon naar het zwembad ofzo ga.)

Het belangrijkste vind ik meer dat alles een beetje 'strak' is (en die mazzel heeft MeelFriek wel, volgens mij ) dan dat iemand slank is. Dat vind ik zelf iig.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 09-08-2005 @ 11:10 :
Vrouwen vinden zichzelf bijna altijd te dik. Doe die bikini aan, je ziet het zelf toch niet. En als andere mensen het niet mooi vinden dan kijken zij maar een andere kant op.
Oh zo waar!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
godezijdank ben ik niet zo dat ik een mening heb over hoe mensen er bij lopen, maar dat is dan misschien juist wel weer arrogantie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:10
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:28 :
wanneer vinden jullie 'deze vrouw kan echt geen bikini dragen'
Als het echt een paard is compleet met overhangende buik. Pakweg 1.70 bij 85/90kg

Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:28 :
of ben je eerder van het standpunt 'iemand die dik is, is zowel in bikini als badpak lelijk'
Yes. In een bakpak ziet het ook zo samengesnoerd uit met een hoop vetranden onder de "slip" uit opgepropt en een buik die je er duidelijk uit ziet puilen. Als het dan ook nog een donker glimmend badpak is is het net een zeehond.

Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:28 :
en wat vinden de mannen ervan?
Zie bovenstaande.

Citaat:
druiveke schreef op 08-08-2005 @ 21:28 :
stel jullie hebben een leuke vriendin, met shirtj is ze best nromaal, maar wanneer ze in bikini loopt heeft ze wat vetbandjes, schaam je je dan voor er?
Dan is ze niet dik maar gewoon een klein beetje mollig. Kan best, goed zelfs.

Kelly Osbourne vind ik eigenlijk net iets te dik maar als ze niet zo ranzig en bleek en in rare kleuren opgemaakt zou zijn zou ik het misschien door de vingers zien, maar liever niet. Gaat ze toch zwemmen, dan liever bikini als badpak.

Kate Winslet was ten tijde van Titanic volgens Hollywood ook iets te dikkig en dát vond ik nou net niet die zag er verdomd goed uit, terwijl veel meiden daarmee niet in een bikini zouden kruipen "want ze heeft vetbandjes als ze naakt is". Ja.. wie niet eigenlijk..

-edit- Je eigen pic is uit zo'n verrot nadelige hoek genomen maar het lijkt er niet al te dramatisch uit te zien heur.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb je foto's bekeken en vind dat je niet moet zeuren en gewoon een bikini moet aandoen als je dat fijn vindt. Ik vind je er absoluut niet te dik voor.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:31
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ga zelf als ik in het buitenland op vakantie ben vrolijk in mijn bikini het strand op. Maar als ik in het dorp waar ik woon naar het zwembad ga, trek ik een badpak aan. Ik ben wat te zwaar en een badpak is gewoon net iets verhullender. Als je echt boven de 100 kilo weegt, verhult een zwempak niks meer, maar ik heb bij mensen mensen die een dergelijk gewicht hebben bereikt en nog in bikini naar het zwembad gaan altijd het gevoel dat ze niet door hebben hoe dik ze eigenlijk zijn.

En terwijl ik in mijn bikini op het strand in Italië lag was ik vrolijk over te dikke mensen op het strand aan het roddelen. Als ik daar nou plezier aan beleef en die mensen me toch niet verstaan/niet kunnen horen, who cares?

Edit: Jij moet inderdaad niet zeuren, je hebt een prima figuur.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:33
flupkeflup
flupkeflup is offline
Idd Meelfriek, er staat een bikinifoto van jou in het fototopic van de Kantine, daar lijk je alles behalve dik Niet zeuren

Ik vind mezelf soms wel te dik voor een bikini, dan trek ik gewoon een shirtje aan op het strand.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 17:42
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Iedereen mag natuurlijk best een bikini aantrekken, maar hou het wel netjes. Maar iemand in dit topic had het ook over dunne mensen, nou ik word ook niet bepaald vrolijk van uitstekende ribben of iemand met een lelijk hoofd Ik zelf ben zo'n 10 kg te zwaar en ik heb een badpak en een bikini, als ik me goedvoel draag ik het laatste en zo niet een badpak. De mijne is een beetje corrigerend en mijn bikini is iets te groot waardoor ik geen knellende vetrandjes krijg enzo Maar volgens mij loopt 80 % van Nederland ook totaal niet goed erbij in normale kleding t.o.v. het figuur dus ach.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 18:55
Crunchie
Avatar van Crunchie
Crunchie is offline
Wat ben ik blij dat ik gewoon een mooi, strak lichaam heb
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:04
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
Crunchie schreef op 09-08-2005 @ 19:55 :
Wat ben ik blij dat ik gewoon een mooi, strak lichaam heb
__________________
zo,
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:23
Verwijderd
Ohja shit, zeker zijn van en blij zijn met jezelf mag natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2005 @ 21:23 :
Ohja shit, zeker zijn van en blij zijn met jezelf mag natuurlijk niet.
Als zij zelf het niet is, mag niemand het ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 20:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-08-2005 @ 14:56 :
Je hebt mensen die overal dik zijn en je hebt mensen die op een bepaald deel dik zijn. Ik weet niet of je wel eens foto's hebt gezien waar ze helemaal op staat, maar ze heeft inderdaad vrij forse heupen/bovenbenen, en een redelijk hoog BMI. Ik vind haar er ook niet heel dik uitzien, maar zie wel dat haar onderkant vrij stevig is.

En omdat het me voor haar best irritant lijkt dat ze zich steeds moet verdedigen dat ze 'echt wel overgewicht heeft', tiep ik dit. Ik hoop dus maar dat het niet verkeerd opgevat gaat worden ofzo
Precies Word niet verkeerd opgevat, het is gewoon zo

Citaat:
Leonoor schreef op 09-08-2005 @ 15:04 :
Niet meer.

Zelf voel ik me in bikini nog minder prettig dan in badpak, als ik ga zwemmen heb ik dus een badpak aan. (Als ik zwem dan is het ook meestal omdat ik moet trainen of een wedstrijd heb en dat gaat in bikini wat lastig, maar goed, ik bedoel dus ook als ik gewoon naar het zwembad ofzo ga.)

Het belangrijkste vind ik meer dat alles een beetje 'strak' is (en die mazzel heeft MeelFriek wel, volgens mij ) dan dat iemand slank is. Dat vind ik zelf iig.
Macht der gewoonte he, na al die jaren

Ja, bij mij is gelukkig niet alles uitgezakt enzo, ik heb wel stevig vet
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:09
PrinsesLotte
PrinsesLotte is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-08-2005 @ 10:55 :
Na de 50 en met met 42+ is een badpak een must. Verder mag iedereen van mij een bikini dragen, zolang ik niet te lang er naar hoef te kijken.
Ik heb maat 44, maar maar weinig vet. Ik heb gespierde benen en ik zie er gewoon goed uit in een bikini. Een maat hoeft ook niet per se iets te zeggen over iemands omvang/vetgehalte. Ik ga dus echt niet in een badpak lopen he.
__________________
You know you love me.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:10
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Over je omvang zegt een maat nou net wel iets volgens mij, maar dat wil idd niet zeggen dat je met een grote maat perse alle kanten op blubbert.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:35
PrinsesLotte
PrinsesLotte is offline
Ja, wel over je omvang, maar niet over.. hoe zeg je dat? Ik ben mooi in verhouding, mijn lichaam klopt. Ik ken mensen met maat 40 die er dikker uitzien dan ik! Dus een maat zegt inderdaad niet per se iets over je blubbergehalte
__________________
You know you love me.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:26
Verwijderd
Het is natuurlijk bij iedereen hetzelfde, maar over het algemeen genomen zien mensen met een grote maat er minder leuk uit in een badpak.

@Meelfriek/Bloem: Ik heb je natuurlijk niet in het echt gezien, maar het scheelt denk ook wel als je geen enorme onderkinnen ed hebt. Je kunt met een overgewicht er wel goed uitzien natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:29
Mara
Mara is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-08-2005 @ 13:26 :
Het is natuurlijk bij iedereen hetzelfde, maar over het algemeen genomen zien mensen met een grote maat er minder leuk uit in een badpak.

@Meelfriek/Bloem: Ik heb je natuurlijk niet in het echt gezien, maar het scheelt denk ook wel als je geen enorme onderkinnen ed hebt. Je kunt met een overgewicht er wel goed uitzien natuurlijk.
Klopt. Ik ben te dik, ik ben te zwaar, maar ik heb nog wel een 'figuur' en ben niet uitgezakt enzo, het is gewoon allemaal wat te breed, wat teveel zeg maar
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-08-2005 @ 13:29 :
Klopt. Ik ben te dik, ik ben te zwaar, maar ik heb nog wel een 'figuur' en ben niet uitgezakt enzo, het is gewoon allemaal wat te breed, wat teveel zeg maar
Dat moet dan wel ja. Want toen ik het Kantine-fototopic doorkeek zag ik jouw foto's en dacht ik echt: 'Waarom zit ze altijd zo te zeuren dat ze te dik is?' Ik heb bij jou eigenlijk geen vetrandjes of iets in die richting gezien. Je zal het dan wel keurig over je hele lichaam hebben verspreidt ofzo, maar ik vind persoonlijk dat je niets te klagen hebt. Beter een wat voller figuur dan eentje waarbij je de botten kan tellen, vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:23
wessje
wessje is offline
Persoonlijk vind ik bikini veel mooier dan badpak... Ook dikkere vrouwen zijn veel mooier in bikini naar mijn mening. Badpak heeft zoiets ontzettend saai en preuts. Ik zou zeggen... bikinitje aandoen , trouwens in je fotoboek lijk je toch helemaal niet zo dik?

groetjes
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
wessje schreef op 10-08-2005 @ 14:23 :
Persoonlijk vind ik bikini veel mooier dan badpak... Ook dikkere vrouwen zijn veel mooier in bikini naar mijn mening. Badpak heeft zoiets ontzettend saai en preuts. Ik zou zeggen... bikinitje aandoen , trouwens in je fotoboek lijk je toch helemaal niet zo dik?

groetjes
jij ook al
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-08-2005 @ 13:29 :
Klopt. Ik ben te dik, ik ben te zwaar, maar ik heb nog wel een 'figuur' en ben niet uitgezakt enzo, het is gewoon allemaal wat te breed, wat teveel zeg maar
Alleen je heupen en je benen. MAar als je die anderen bikinifoto ziet, zou je niet zeggen dat je te zwaar bent, je ziet daar er zelfs slank uit...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 16:57
Dark Dawn
Avatar van Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Er zijn niet eens leuke bikini's voor vrouwen die meer hebben dan maat 42. Als je een grotere maat hebt, kun je niet eens een leuk badpak kopen. Ze hebben zoiets van: Als je dik bent ben je toch wel lelijk, dus het maakt niet uit wat je aantrekt voor zwemkleding.
Het doet pijn, maar het is waar. Ik heb nog nooit echt leuke zwemkleding kunnen vinden in mijn maat. En ik heb ook overgewicht.
Dus wees maar gerust mensen die nachtmerries krijgen van mensen die dikker zijn dan de rest: Sexy/onthullende kleding is er toch niet in die maat. Er zijn dan wel mensen die zich in een te kleine maat persen, maar daar kijk je dan maar niet naar.
__________________
'O Lord,bless this Thy hand grenade that, with it,Thou mayest blow Thine enemies to tiny bits in Thy mercy' - Monty Python and The Holy Grail
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaie vega's! #1095
Verwijderd
500 28-08-2010 12:55
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Lifestyle bikini - dik
druiveke
331 05-06-2004 19:29
Lifestyle Bikini's
Sjaan
49 05-04-2002 07:45
Lichaam & Gezondheid Het Grote Accepteer Je Lichaam Topic!
DarkCat
53 28-02-2002 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.