Oud 06-04-2018, 17:35
ThijsDM
ThijsDM is offline
Hoi iedereen!!
Ik ben voor iets aan het sparen van meer dan 500 eur, maar heb daar nog niet genoeg geld voor. Daarom ben ik op zoek naar een manier om een centje bij te verdienen(Ik ben 12).
Klusjes doen mag ik niet in de straat van me ouders, folderwijk is pas vanaf 13 jaar en ik mag het niet op naam van ouders zetten..
Ik dacht zelf al een beetje aan spullen inkopen in bev de opnieuw en co en ze daarna doorverkopen aan hogere prijs, maar ik weet niet zo goed hoe dat gaat.
Ps: ik woon in belgië

Alvast bedankt
Thijs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2018, 07:23
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Miss kan je bij kennisen oppassen voor bvb 2.50 per uur

Je kan je oude speelgoed verkopen

Indd doorverkoop kan alleen sommige ouders gaan je dan wel raar aankijken van wat moet je daar mee 😂

Nodig lekker veel.mensen uit op je verjaardag rn vraag gwn geld

Miss ken je iemand met een eigenbedrijfje dan kan je vragen of je kan helpen

Misschien kan je dingen maken als je daar goed inben kan je dat verkopen zoals dingen van hout maken enzo
Ik doe dit namelijk ook maar niet van hout

Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 10:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt oppassen, honden uitlaten, eventueel klusjes doen voor familie en vrienden? Of je oude speelgoed en andere dingen die je niet meer gebruikt verkopen (overleg dat wel even met je ouders).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 13:40
ThijsDM
ThijsDM is offline
Voor klusjes doen krijg ik van mijn familie geen geld😐, en ja ik heb niet echt speelgoed meer alles is al verkocht haha XD. Maar dingens maken en verkopen is wel een goeie, welk maak jij bv? Ps ben wel een jonge dus armbandjes ofzo dat ga ik ni verkopen... En oppassen vinden men ouders dat ik nog te jong ben😫.
Maar bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 21:51
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Citaat:
Voor klusjes doen krijg ik van mijn familie geen geld😐, en ja ik heb niet echt speelgoed meer alles is al verkocht haha XD. Maar dingens maken en verkopen is wel een goeie, welk maak jij bv? Ps ben wel een jonge dus armbandjes ofzo dat ga ik ni verkopen... En oppassen vinden men ouders dat ik nog te jong ben😫.
Maar bedankt voor de reacties.
Ik zelf maak touwproducten voor paarden halster neckropes teugels etc
Verdiend wel.okey

Ga zo is kijken wat je hobbys zijn en wat je daar voor nodig heb misscjoen kan je dat wel zelf.maken en ben je er nog goed in ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bankiers feesten 40 miljoen euro op
Hockeygirl$
46 12-09-2010 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.