Oud 08-12-2007, 18:22
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Volgens mij geven ze geen individueel commentaar, behalve aan de winnaars. Gefeliciteerd met je eervolle vermelding (uit zoveel deelnemers!)
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2007, 11:09
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Bedankt! Oké, ik dacht dat ik hier ergens gelezen had dat je commentaar kreeg, maar geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 13:52
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Nee, want ze bellen vaker mensen en ze hebben Sporadica volgens Sketch en Elysea zelfs gevraagd of ze voor zou willen dragen áls ze won.
Ze zijn helden in mensen laten denken dat ze wel eens iets kunnen winnen.

Maar ga er toch maar heen Remy want al zegt dat niets, ik heb vertrouwen in je . Waar heb je meegedaan?
Doe niet zo gek. Ik doe mee in Nijmegen (staat ergens hierboven ook al) en 't wordt gewoon een leuke avond, morgen trouwens al! Wanneer is de uitreiking van Utrecht?
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 09:08
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Doe niet zo gek. Ik doe mee in Nijmegen (staat ergens hierboven ook al) en 't wordt gewoon een leuke avond, morgen trouwens al! Wanneer is de uitreiking van Utrecht?
Ik had het al gezien ja. Vanavond dus, ik ben benieuwd. Wij zijn morgenavond aan de beurt .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 17:43
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
wtf waarom staan de uitslagen van de afgelopen dagen nou nog niet op de site, ik wil die eervolle vermelding van fayelinde wel eens zien!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 18:31
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
hij staat er.
ik vind de eerste prijs-winnaar van gent een beetje chaotisch en hak op de tak, maar dat zullen anderen van mij ook wel vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 19:11
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ik werd toch nog gebeld vanavond, of ik kwam. Het was grappig, ik nam de telefoon op bij mijn ouders, Writenow, vroeg naar m'n zusje (die ook heeft meegedaan). Toen heb ik mijn zusje maar even laten vragen of ze dan mij zo ook nog zouden bellen (ik had mijn mobiele nummer opgegeven). Dat was inderdaad het plan, maar nu kon het dus in een gesprek. Ik zei eerst dat ik nog niet wist of ik kwam, maar toen begon mevrouw Writenow moeilijk te doen, dat ik dan morgen nog naar het kantoor moest bellen om door te geven of ik kwam. Toen heb ik maar toegezegd
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 12:01
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
wtf, anders was het juryrapport van Write Now Nijmegen even negatief. Ik had niet verwacht dat ik iets zou winnen, maar hierdoor ben ik toch een beetje teleurgesteld. Dat 'we' alleen maar kunnen schrijven over cliche's als vlinders en treinen en gedichten alleen bestaan uit regeltjes met een paar woorden waarvan steeds de laatste verdacht veel op elkaar lijken. Grrr. Ik vond het commentaar eigenlijk absoluut niet op mijn poezie van toepassing en dan denk ik: heb je dat van mij wel gelezen?! Kijk, als ik niks had gewonnen omdat de rest gewoon veel beter was - en dat had ik verwacht - prima, dat motiveert me alleen maar om weer eens fatsoenlijk te gaan schrijven. Nu de gedichten enkel werden afgekraakt om redenen waarbij ik me echt niet aangesproken voel, voel ik me toch een beetje beledigd. De drie winnaars hadden allemaal een tekst geschreven, alsof alle poezie gewoon over een en dezelfde kam werd geschoren. En dat die teksten nou echt zo geweldig zijn kan ik ook niet stellen. Het viel dus behoorlijk tegen. Jammer hoor... ik hoop dat Utrecht vanavond tot vreugdevollere uitslagen leidt!
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O Reem, je moet je nooit wat van die juryrapporten aantrekken hoor, die schrijven ze al een jaar van tevoren en dan vullen ze op het laatst wat details in zodat het nog min of meer ergens betrekking op heeft. Ik snap wel dat het tegenvalt, die houding van: alles is sowieso slecht alleen de winnaars zijn geweldig is gewoon nogal... kortzichtig eigenlijk. Maar jij weet toch zelf ook wel dat jouw gedichten meer waard zijn dan het soort waar zij op doelden? Wel jammer dat je niets gewonnen hebt natuurlijk, zeker als je de winnende teksten niet stukken beter vindt. Had ik ook een beetje in Den Bosch toentertijd

Ik ga vanavond naar Utrecht.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:16
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Welke gedichten had je precies ingestuurd Reem?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:15
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
wtf, anders was het juryrapport van Write Now Nijmegen even negatief. Ik had niet verwacht dat ik iets zou winnen, maar hierdoor ben ik toch een beetje teleurgesteld. Dat 'we' alleen maar kunnen schrijven over cliche's als vlinders en treinen en gedichten alleen bestaan uit regeltjes met een paar woorden waarvan steeds de laatste verdacht veel op elkaar lijken. Grrr. Ik vond het commentaar eigenlijk absoluut niet op mijn poezie van toepassing en dan denk ik: heb je dat van mij wel gelezen?! Kijk, als ik niks had gewonnen omdat de rest gewoon veel beter was - en dat had ik verwacht - prima, dat motiveert me alleen maar om weer eens fatsoenlijk te gaan schrijven. Nu de gedichten enkel werden afgekraakt om redenen waarbij ik me echt niet aangesproken voel, voel ik me toch een beetje beledigd. De drie winnaars hadden allemaal een tekst geschreven, alsof alle poezie gewoon over een en dezelfde kam werd geschoren. En dat die teksten nou echt zo geweldig zijn kan ik ook niet stellen. Het viel dus behoorlijk tegen. Jammer hoor... ik hoop dat Utrecht vanavond tot vreugdevollere uitslagen leidt!
Haha, frustratie over de juryrapporten. Ik herken dit zo! Maar inderdaad, je moet je daar niet zoveel van aantrekken, alle juryrapporten zijn ongeveer hetzelfde en het toontje is altijd even negatief.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 22:30
babbelientje
babbelientje is offline
Is iemand naar de uitreiking in Utrecht geweest? Hoe was het?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 08:11
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ja, ik ben geweest. Niks gewonnen helaas, maar wat wil je ook. Het had weer de meeste inzendingen (>150!) en het juryrapport was verrassend mild. Dat het niveau over het algemeen erg hoog lag en zo.

Ik vond nummer 1 niet echt goed, maar dat kwam vooral door de stijl, dat kale beschrijvende proza dat heel dicht op de ikfiguur beschrijft wat er precies gebeurt (ik deed de deur open, ik ging de tuin in, ik zag de buurvrouw, enz.). Nummer 2 vond ik best goed, in ieder geval iemand die proza kan schrijven qua goede structuur en dialoog en zo. Nummer 3 was ook best goed, maar dat was weer een Kunstbendemeisje dat een stuk van haar Kunstbende-inzending had ingestuurd (de originele voordracht was een duovoordracht en er zat dus zelfs een stuk in met de tekst van de twee personen naast elkaar en dingen als 'pauze' ertussen). Ik weet dat het niet tegen de regels is, maar toch. Overigens passen ze de regels misschien nog wel aan. Verhaal nummer 2 was al eerder ergens gepubliceerd en er werd toch wel gezegd dat daar stevig over gediscussieerd was en het leek of ze er niet zo blij mee waren. Maar ja, ze kunnen daar op dit moment dus niets tegen doen.

De optredens waren van Ingmar Heytze en Glimlicht. Heytze vind ik wel leuk, al duikt hij altijd overal op in Utrecht (Ruben van Gogh zou eigenlijk komen, daar was ik dan toch meer benieuwd naar). Glimlicht vond ik niet zoveel voorstellen. Poëzie met muziek. Ja, de muziek was best mooi...
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was er ook en ik vond het vooral leuk dat ik Ingmar Heytze nu eindelijk een keer gezien heb. En ik vond nummer 1 best goed, maar nummer 2 toch eigenlijk wel beter. En ja, veel inzendingen, ben blij dat ik in Den Bosch mee heb gedaan. Niet dat ik daar iets won

En o, Sketch kreeg een eervolle vermelding!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 13:11
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
in amsterdam beweerde een van de derde prijs-winnaars dat 'mirte slaats' haar beste vriendin maartje wortel was die onder een pseudoniem had geschreven. het bleek jorieke abbing te zijn. en nu is er toch nog een maartje wortel die in utrecht heeft gewonnen?


en yay yannick!! het was ook wel een beetje weinig, hé.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 14:45
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ja het is wel een beetje dubieus want Alwien zei dat Maartje Wortel de vorige keer de prijs van de toenmalige eersteprijswinnaar kwam ophalen, die dit keer in de jury zat. Daar staat me ook nog wel wat van bij ja. Maar goed, ik hou gewoon ook niet van die droge beschrijvingen. Het was wel goed geschreven. Maar euh nu blijkt dus dat de derdeprijswinnaar van Amsterdam Maartje Wortel ook kent? Onskentons... heb jij niet ook stiekem connecties met Maartje, Elysea?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 15:54
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
jammer genoeg heb ik geen connecties en moet ik het van mijn arische looks hebben

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:38
Verwijderd
Ik snap er geen reet van Kan iemand het in Jip en Janneke taal uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 19:50
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Jip doet mee aan write now. Hij doet mee in Amsterdam. Een verhaaltje en een gedichtje.
Janneke wil ook. Janneke schrijft een verhaaltje.
Wachten wachten wachten wachten.
Dan is het zaterdag.
Mirte Slaats wint een prijs. Janneke wint een derde prijs. En een arabier ook.
Janneke staat op. Janneke zegt dat Mirte Slaats een ps...ps...pseudonie is van Maartje Wortel.
Maartje Wortel is de beste vriendin van Janneke. Janneke neemt de prijs mee.
Janneke liegt. Jip vindt Janneke een liegpeuk. Jips tante Mies leest op internet dat Mirte Slaats Jorieke Abbing is.

Dan is het dinsdag. Jip en Janneke laten Takkie uit. 's Avonds is de prijsuitreiking. Maartje Wortel wint een prijs. Mirte Slaats is geen ps..ps..seudonie van Maartje Wortel.

Vorig jaar haalde Maartje Wortel de prijs van de persoon die won op. De persoon zit dit jaar in de jury.


Jorieke Abbing doet alsof ze Mirte Slaats is. Jorieke kent Oscar Kocken. Oscar kent Jorieke en Mirte.

Takkie is het hondje.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:07
Verwijderd
hahahaha
Het is me geheel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 21:25
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ah, met schema erbij ook nog! Moet je zien wat een corrupte bedoeling

Maarre...wie is dan Eva Coolen?
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 08:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ken de vader van Oscar Kocken

/onboeiende informatie

Wat een hip schema! Het wordt steeds ingewikkelder!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 13:51
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik vind het maar een raar verhaal, Sketch. Uitreiking was wel leuk trouwens, alleen jammer dat ik zo weinig tijd had en uiteindelijk 4 uur heb getreind voor 1 uur uitreiking.

Verder vind ik het trouwens wel raar dat de tekst van Roman meer dan 2000 woorden had en toch gewonnen heeft. In het reglement staat duidelijk dat het maximum op 2000 woorden ligt, en er zijn inzenders (huh huh) die hun best hebben gedaan om zich daar precies aan te houden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 14:54
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik word een beetje naar nu van dat writenowverhaal. Winnares kent winnares kent jurylid, naar. Maar euh, die foto, Sketch, dat is volgens mij niet de Maartje Wortel die gewonnen heeft.
En hoe weet je dat Maartje ouder is dan 24? Op haar inzending staat 24...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 15:27
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Nee, ze lijkt inderdaad niet zo erg op dat meisje dat wij zagen van de week.

Ik vind het trouwens ook wel schokkend dat het verhaal van Roman Helinski te lang is. Ze zeiden wel dat er discussie was geweest over het verhaal omdat het al eerder gepubliceerd was in Lava, maar zoals wij ook al gevonden hadden, dat mag volgens de reglementen.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 18:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind het maar een raar verhaal, Sketch. Uitreiking was wel leuk trouwens, alleen jammer dat ik zo weinig tijd had en uiteindelijk 4 uur heb getreind voor 1 uur uitreiking.

Verder vind ik het trouwens wel raar dat de tekst van Roman meer dan 2000 woorden had en toch gewonnen heeft. In het reglement staat duidelijk dat het maximum op 2000 woorden ligt, en er zijn inzenders (huh huh) die hun best hebben gedaan om zich daar precies aan te houden.
Dus jij was ook bij de uitreiking?

Hm, dat is dan eigenlijk wel stom... Ik vond het wel een leuk verhaal, maar inderdaad, je doet gewoonlijk toch je best om binnen die tweeduizend woorden te blijven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 18:52
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Iemand tikte haar op hyves:
25-10 23:29: Lorette hé wijffie...nog een half uurtje en dan wordt jij één kwart eeuw jong! Maartje

Lijkt deze beter?

Ik vind het ook maar een raar verhaal, maar ik heb het dan ook alleen maar vertaald naar Jip en Janneke.
Hebben jullie trouwens ook gelezen dat er een Jip en Janneke vertaling van de bijbel komt? Zodat hele domme mensen het ook snappen.



En wat stom dat ik niet bij de uitreiking kon zijn!

Het verhaal van Roman Helinski is overigens ook een keer op Letteren gepost.
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=jerzy

Laatst gewijzigd op 18-12-2007 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:03
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ja, het meisje rechts, dat is Maartje Wortel. Wie is nou Eva Coolen dan

Overigens, dat hyvesberichtje dat je citeert, is dat niet een berichtje van Maartje Wortel om "Lorette" te feliciteren? ipv andersom.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:16
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Oh, toch dat blonde meisje.

Eva Coolen was geloof ik het meisje wat in Amsterdam de derde prijs won en zei dat Mirte Slaats een pseudoniem van Maartje Wortel was.

Tikken bij hyves houdt in dat je een berichtje kunt sturen dat begint met je eigen naam en eindigt met de naam van degene die je tikt.
De bedoeling is dan dat er een zinnetje komt te staan als 'Lorette tikt Maartje' Of 'Oscar geeft een vette klapzoen aan Maartje.' De twee namen worden door hyves automatisch neergezet. Ene Lorette heeft dus op een verkeerde manier de tik-functie gebruikt om Maartje te feliciteren.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 19:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stelletje detectives die jullie zijn! Ik hoop van harte dat Maartje niet al te vaak haar naam googelt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 21:46
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ja, maarja, het is wel een beetje veel regelovertreding.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 22:25
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
En als er nou zwarte balkjes over de ogen gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 13:25
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
JONGENS ik heb een WILDCARD
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 18:21
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Gefeliciteerd! Alweer!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 19:39
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Gefeliciteerd!

edit: ik zie dat Eva Coolen er ook een heeft. Haha, ze stond al in je schema
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 20:54
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
JONGENS ik heb een WILDCARD
WOOHOO BEAT THEM ALL \o/
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
JONGENS ik heb een WILDCARD
Gefeliciteerd

(is CSN geveld door de stroomstoring?)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 11:28
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
!!!!! ja dat zal wel! Daar had ik helemaal nog niet over nagedacht! Arme CSN.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 16:51
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik quote dit maar even naar het wedstrijdtopic want daar hoort het volgens mij:

Citaat:
De Popunie is voor de HSMC gedichtenwedstrijd op zoek naar jonge enthousiaste dichters (12 t/m 19 jaar). Je kan je gedicht per post of mail toesturen en dit wordt beoordeeld door onze deskundige jury.

Als je wint krijg je een geldprijs van 100 EURO, een abonnement op een literair tijdschrift en jouw gedicht wordt gedrukt op een hele stapel postcards. Niet verkeerd toch?
Maar dat is nog niet alles: jouw gedicht zal ook worden bewerkt tot zes verschillende popsongs. Deze worden tijdens de finale van de HSMC-bandcompetitie voor het eerst ten gehore gebracht. Die dag krijg jij een leuke rol: je mag deelnemen in de jury en op het podium het winnende gedicht voordragen. Vervolgens, enkele maanden na de finale, duikt je de opnamestudio in om jouw gedicht vast te leggen op de School’s Out! cd die wordt uitgebracht op Popunie Records. Ook de bewerkingen van de bands komen hierop te staan.

Gedichten kunnen tot 1 januari 2008 ingezonden worden per post of mail naar info@popunie.nl
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:25
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
wie wil dat nou, bewerkt worden tot popsong?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 20:14
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
snif ik had vier dagen geen stroom/internet en heb al deze commotie rondom write now moeten missen *cry
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 20:50
babbelientje
babbelientje is offline
Vandaag ontving ik onderstaand bericht:
(Het gaat over de Dicht-Slam-Rap te Boxtel overigens, zie ook www.dichtslamrap.nl )

Hallo babbel,

Dank voor je inzending. Opvallende gedichten. Ook qua vormgeving.
Veel kwaliteit dit jaar, zo oordeelde de jury.
We hebben besloten in ieder geval een gedicht te plaatsen
en als de ruimte het toelaat ook je tweede gedicht.
Maar dat laatste is nog niet duidelijk.

We hebben even gedubd om je te vragen op te treden
maar dat toch maar niet gedaan gezien het ruime aanbod wat we nu al hebben.

------------------------------------------------------------

De bundel verschijnt op 31 januari,
op de avond dat dicht/slam/rap in Boxtel plaatsvindt.
Mocht je komen dan kun je er een meenemen.
Anders moeten we even kijken hoe en wat.

In totaal staan er ongeveer 41-42 gedichten in die bundel.
Waarvan 1, mogelijk 2 van jouw hand.
Ligt aan de lengte van de andere gedichten.
Als alles een beetje gunstig uitkomt, dat zitten we goed...

Als jury hadden we al het stille vermoeden dat deze gedichten op papier beter tot hun recht zouden komen,
maar dat weet je nooit zeker totdat je ze live hebt gehoord.
Zou je willen optreden -- overigens niet in januari, maar een andere keer??

Elk gedicht dat in de bundel staat komt in aanmerking om door kunstenaars gebruikt te worden.
Ze komen niet op posters te staan,
maar kunstenaars hebben alle gedichten die voor de bundel geselecteerd zijn gekregen en bekijken wat ze ermee kunnen,
welk gedicht hen het meest aanspreekt om een kunstwerk bij te maken.
Maar wie daarbij de gelukkigen zijn, dat weet ik nog niet.

---------------------------------------------------------------------

Oeh en vorige week was ik weekwinnaar op ORP! Ik kan het niet geloven..
Ik..dit doelloze wezentje dat zich zo talentloos voelt...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 10:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
wie wil dat nou, bewerkt worden tot popsong?
Ik zou dat wel willen hoor, hip toch?

@CSN: maar ik heb aan je gedacht hoor! Was het erg vreselijk?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:34
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
je bedoelt, csnnetje, was het heel vies en donker en koud? had je dikke truien aan en wilde de wc niet meer doorspoelen had je wel warm water?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:11
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Ja, Lieke, wij willen een verslag uit het rampgebied! Mm, ik heb ook wel aan je gedacht. Vervelend hoor.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:21
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Laten we zeggen dat ik voor de rest van het jaar genoeg kaarsjes heb gezien en dat ik me verder dood verveeld heb. Nou ja, het was ook wel gemoedelijk hoor, klungelen met campinggas en met een kaars de trappen op (dat klinkt als een nummer van Spinvis). Overigens mag ik niet klagen want wij hadden aan het eind van Dag Twee al stroom van de overburen omdat die bitches op een agregaat zaten. Nu weten jullie natuurlijk niet wat dat is, een agregaat, ik had vijf dagen geleden ook geen flauw idee gehad, maar nu gebruik ik het het liefst in iedere zin omdat ik net als mijn omgeving in de waan verkeer over de nodige elektriciteitsexpertise te beschikken. Daar komt bij, Zaltbommel was al een rampgebied voordat er een helikopter de draden invloog.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:37
boterletter
boterletter is offline
mijn hemel, jullie kunnen prima bij de recherche aan de slag. leuk hoor, een beetje foto's van Hyves plukken. ik snap dat er op fora gespeculeerd wordt over dingen, maar ik vind het wel een beetje overdreven om foto's van Hyves te halen en daar allerlei foute conclusies aan te verbinden.het gaat wat mij betreft wel wat ver om de zogenaamde 'tikken' op Hyves aan een diepzinnige analyse te onderwerpen. kom op zeg, jongens en meiden. tot zover. veel succes met jullie schrijfambities. richt je daar liever op in plaats van op deze onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 12:39
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:27
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
mijn hemel, jullie kunnen prima bij de recherche aan de slag. leuk hoor, een beetje foto's van Hyves plukken. ik snap dat er op fora gespeculeerd wordt over dingen, maar ik vind het wel een beetje overdreven om foto's van Hyves te halen en daar allerlei foute conclusies aan te verbinden.het gaat wat mij betreft wel wat ver om de zogenaamde 'tikken' op Hyves aan een diepzinnige analyse te onderwerpen. kom op zeg, jongens en meiden. tot zover. veel succes met jullie schrijfambities. richt je daar liever op in plaats van op deze onzin.
Zo, je bent speciaal lid geworden om ons dit te vertellen. Dankjewel voor je moeite!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 14:34
Verwijderd
maar er wordt niets ontkend, dat is t mooie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.