Oud 31-08-2018, 22:16
Florawille
Florawille is offline
Heyy guys,

Sinds een tijdje zit ik erg slecht in mijn vel, dit voornamelijk als ik alleen ben, savonds in bed. Last van eetbuien, huilbuien en depressieve gevoelens. Als ik met vrienden ben heb ik eigenlijk nergens last van. Nou ben ik sinds een paar maanden een hele goede vriendin kwijtgeraakt, dit was mijn keuze. Ze heeft me volledig laten vallen en helemaal uitgescholden na dat ze dacht dat ik op een feestje boos op haar was. Ik, en andere mensen hebben haar wel 100 keer verteld dat dit niet zo was. Vervolgens was het nog mijn schuld ook volgens haar. Hierna heb ik besloten dat ik zo’n vriendschap niet wilde met iemand die ineens 360 graden kan omdraaien. Ik ga niet helemaal uitleggen wat er is gebeurd want dan zijn jullie een uur aan het lezen, maar als ik er aan denk wordt ik weer boos.

We hadden een hele bijzondere band en zijn in korte tijd heel close geworden. We konden overal over praten en dit was gewoon heel fijn. Kortom ik mis haar enorm, maar aan de andere kant ben ik nog steeds een beetje boos en vertrouw ik haar voor geen meter meer...

Ik heb nog een boel andere vrienden waar ik heel blij mee ben, maar het is toch anders..

Ik weet echt niet wat ik moet doen en ben radeloos..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2018, 15:09
Verwijderd
Heb je geen moment gehad dat je haar rustig kon aanspreken om te vragen waar het vandaan komt dat ze denkt dat je boos bent? Er zal vast een reden achter zitten waardoor ze zo ineens doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Psychologie Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat?
trophus
23 30-10-2011 21:34
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Lichaam & Gezondheid Slaapproblemen e.d.
Verwijderd
5 23-02-2003 07:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.